wtorek, 19 kwietnia 2011

Snajper Aukcyjny - Najnowszy ranking porównawczy

Snajper Aukcyjny - Najnowszy ranking porównawczy

Autorem artykułu jest MichaelloClass



Jeżeli licytujesz czasem przedmioty np. na Allegro i zastanawiasz się, z którego snajpera aukcyjnego skorzystać, to znajdziesz tu większość potrzebnych informacji żeby dokonać wyboru.

Fala powstawania nowych serwisów snajperskich po wielkim sukcesie Snip.pl (był pierwszym serwisem oferującym tego typu usługi), już minęła i wszystko się już trochę od tego czasu ustabilizowało. Obecnie szukając informacji, dzięki którym mógłbym porównać istniejące już serwisy umożliwiające wykonywanie celnych strzałów, zauważyłem, że większość dostępnych informacji jest już mocno zdezaktualizowana. Dlatego też postanowiłem sam zasięgnąć informacji i stworzyłem najnowszą tabelę porównującą jakość usług jakie nam proponują poszczególne marki.

W tabeli poniżej zamieściłem większość istotnych informacji dla wszystkich tych, którzy chcą wybrać najbardziej korzystną dla siebie ofertę. Jednakże jak najbardziej polecam zrobić tak samo jak ja i zarejestrować się w kilku snajperach aukcyjnych. Pytasz dlaczego? Otóż powód wynika z mojego racjonalnego $$$punktu widzenia$$$ ;)

Mianowicie mam na myśli to, że większość serwisów które opisałem w tabeli, jak zauważycie na start daje nam darmowe strzały. Sczególnie polecam tutaj Aukcjonera i Snajpera.net ponieważ dodatkowo co miesiąc dostajemy nowe doładowania, które dla zwykłego użytkownika powinny spokojnie wystarczyć aby nie dokładać do interesu i całkowicie za FREE cieszyć się z ich usług. Wybór należy do Ciebie!

snajper_aukcyjny

---

www.polecaj-zarabiaj.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

E-biznes tłamszony, a nie wspomagany przez unijne dotacje

e-biznes tłamszony, a nie wspomagany przez unijne dotacje

Autorem artykułu jest Michał Kwiatkowski



Znamy już wyniki konkursu Agencji Rozwoju Regionalnego, które przeznaczają pieniądze z Unii Europejskiej na rozwój m.in. e-biznesu. Przyjrzyjmy się bliżej tym zaskakującym decyzjom.

Agencja Rozwoju Regionalnego to zazwyczaj spółka z o.o. albo spółka akcyjna, która różni się trochę nazwą w zależności gdzie została założona (poszczególne ARR-y są podzielone w zależności na regiony, np. w Krakowie działa MARR, czyli Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego). Firmą matką jest państwowy PARP, czyli Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Ona zarządza programami, dysponuje funduszami na poszczególne cele i działania. Głównymi akcjonariuszami wszystkich agencji są zazwyczaj podmioty państwowe, np. urząd miejski w zależności od miejsca siedziby. Cały ten mechanizm obraca dużymi pieniędzmi z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego, które są przeznaczane na rozwój gospodarki w poszczególnych regionach Polski, według tematycznych programów. Nas zainteresowały wyniki z programu "Działanie 8.1 Wsparcie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej".
III runda aplikacyjna została zamknięta końcem października minionego roku. Następny konkurs niebawem zostanie ogłoszony, gdyż program operuje funduszami (prawie 390 mln Euro) do roku 2013. Jak co każdy konkurs projektów było tak dużo, że przekraczały kilkakrotnie założone budżety agencji, nic dziwnego przedsiębiorcy wiedzą, że jest to działka w którą warto wejść, mimo tych wszystkich biurokratycznych obciążeń i liczenia każdej złotówki wymagane przez PARP.
W ramach Działania 8.1 na ostatnią rundę wpłynęło 2 809 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę dofinansowania 1.896.234.760,30 zł. Było o tym dość głośno, szczególnie kiedy media podchwyciły temat pokazując kilometrowe kolejki, ludzi koczujących dwa dni wcześniej przed budynkiem, itd.
Z wyników konkursu widać, że mimo ramowego tematu same konkretne e-usługi nie są wspierane, zazwyczaj dziwne pomysły na strony internetowe, które powiedziałbym są przebiśniegami, to znaczy czasami pięknymi, ale krótkotrwałymi. Zadziwia więc dobór kapituły oceniające bardzo silnie projekty nie pod względem długofalowej inwestycji, lecz pomysłowości, im bardziej postawionej na głowie tym lepiej. Nie wróżę przyszłości polskiej gospodarce, która z łatwością rozdaje pieniądze nie myśląc o swojej przyszłości. Długofalowa strategia jest podstawą, a jeśli spojrzymy na beneficjentów programu - tego nie widać. Fundusze są partycypowane w sposób przejrzysty, ale sam dobór zakwalifikowanych do programu podmiotów i korzyści w niedalekiej przyszłości z nich wypływające to marnotractwo pieniędzy obywateli Unii Europejskiej, a więc również naszych. A później cała Unia się dziwi jak to jest, że Chiny tak mocno prą do przodu mimo cenzury i przeróżnych ograniczeń. A tak, że oni myślą aż do bólu praktycznie i pragmatycznie. Europejczycy natomiast wydają publiczne pieniądze na swoje tymczasowe pomysły i fantazje, nie przejmując się konsekwencjami. No bo jakimi, przecież nie wydają swoich pieniędzy.
PS. O dotacje mogą się ubiegać mikro oraz mali przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność nie dłużej niż 12 miesięcy. Dofinansowanie mogą uzyskać projekty zakładające świadczenie usług opartych na e-usłudze. Przedsięwzięcia mogą być dofinansowywana maksymalnie przez 24 miesiące.

Michał Kwiatkowski
Firma edukacyjna Archeion
www.wirualnebiuro.krakow.pl

---

http://www.wirtualnebiuro.krakow.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Widownia na wyłączność

Widownia na wyłączność

Autorem artykułu jest Karolina



Video marketing omija płatne kanały dystrybucji reklamy, przede wszystkim omija telewizję, która wypożycza reklamodawcom publiczność skupioną wokół serialu, czy serwisu informacyjnego. A gdyby tak zbudować swoją własną publiczność, taką zaangażowaną, i to bez pośredników?

Zacznij od swojej strony www. Stwórz video o swojej firmie umieścij je na stronie. W ten prosty sposób pozyskasz kluczowych odbiorców. Żeby dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów, możesz zaprezentować video reklamę firmy na ważnym wydarzeniu w Twoim regionie, na przykład na zawodach sportowych. Dobrym rozwiązaniem jest też prezentacja video reklamy na różnego rodzaju targach i spotkaniach branżowych. W wielu miastach pojawiły się też telebimy, na których Twoje video może zaistnieć w masowej świadomości mieszkańców.

Zastosuj marketing wirusowy. Przygotuj video prezentację o Twoim nowym produkcie i prześlij ją w spersonalizowanym mailu do swoich klientów. Z pewnością ten rodzaj promocji nadal należy do rzadkości, istnieje więc duża szansa na to, że przesłany przez Ciebie filmik zostanie obejrzany. Możesz też umieścić takie video na stronie firmowego bloga, czy serwisach typu You Tube, czy MySpace.

A gdy wybierzesz się do klienta z ofertą, zabierz ze sobą laptopa i pokaż mu na filmie jak działa Twój produkt, jakie ma zastosowanie, i dlaczego warto złożyć zamówienie. Taka krótka prezentacja może mieć kluczowe znaczenie dla transakcji, a co więcej sprowokuje odbiorców do odwiedzin Twojej strony www, na której regularnie możesz prezentować swoje nowe produkty przy pomocy video.

Zaangażowana widownia to jednocześnie bardzo ważna baza potencjalnych klientów. Pamiętaj aby regularnie prezentować tej konkretnej grupie osób coś nowego, czymś ich zaskakiwać, video reklama idealnie nadaje się do tego zadania.

Profesjonalne video na Twoją stronę = http://www.studiofotovideo.com/

---

Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl
www.studiofotovideo.com


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Skuteczne video? Sprawdź.

Skuteczne video? sprawdź

Autorem artykułu jest Karolina



Video reklamę można poddać różnym badaniom na efektywność. Wiele firm ma w swojej ofercie właśnie takie badania, rezultat to najczęściej diagram ze słupkami, które mają za zadanie pokazać w jaki sposób potencjalni klienci oglądają Twoją reklamę.

A pamiętajmy o tym, że trzymają oni w ręku potężną broń w postaci myszy, która w każdej chwili jest w stanie przerwać ten ważny dla nas proces. Tylko, czy faktycznie przerwanie oglądania Twojej video reklamy oznacza porażkę, czy na pewno jest to miarodajny obraz efektywności Twojej reklamy.

Przeanalizujmy taką oto sytuację: potencjalny klient wchodzi na Twoją stronę internetową, widzi video reklamę, klika, a następnie po chwili przerywa oglądnie. Jak to zinterpretować? Według zestawień i diagramów takie zachowanie oznacza porażkę, owszem to jest jedna opcja, są jednak pozostałe. Na przykład Twoja video reklama zadziała na klienta w ekspresowym czasie, po kilku klatkach filmu stwierdził on, że od razu chce sprawdzić cenę i dostępność danego produktu, nie musi więc kontynuować oglądania .

Inna możliwość: klient dobrze zna produkt, wszedł na stronę w celu złożenia zamówienia, zobaczył video reklamę po kilku sekundach stwierdził, że wie jak wygląda Twój produkt, wie jak go stosować, więc od razu przechodzi do swojego pierwszego założenia i dodaje produkt do koszyka.

Z drugiej strony, czy słupek informujący o tym, że potencjalny klient obejrzał Twoją reklamę w całości na pewno mówi prawdę? Wyobraźmy sobie dość typową sytuację: zainteresowana osoba kilka na video reklamę, a następnie wychodzi do kuchni po kanapkę…. Filmik został odtworzony w całości, jednak jego efektywność jest bliska zeru.

Powyższe przykłady dowodzą, że badania efektywności video reklam często mijają się z prawdą, i nie są wiarygodnym źródłem informacji. Jak więc zbadać czy nasze video faktycznie trafia do klientów?

Przede wszystkim sprawdź jaki ruch na stronie generuje Twoja video reklama i czy przekłada się to na konkretne zyski. Czyli, czy po obejrzeniu spotu, Twoi klienci faktycznie zamawiają produkty z katalogu. Pamiętaj aby umieścić video reklamę na pierwszej stronie. Nie ukrywaj spotu na pod stronie, reklama video podobnie jak ta w tradycyjnej formie musi być umieszczona widocznym miejscu.

Co więcej, sprawdź ile osób podzieliło się filmikiem ze znajomymi, jest to najprostszy i jednocześnie najbardziej wiarygodny obraz tego, co faktycznie dzieje się z Twoją video reklamą. Filmiki polecane znajomym, z pewnością były oglądane i to kilkakrotnie, w ten sposób oprócz reklamy konkretnego produktu budujesz wizerunek swojej firmy, jako takiej, która tworzy ciekawe spoty reklamowe, podąża za nowymi trendami i potrafi zaskoczyć.

Forum, to także dobry test dla Twojej video reklamy. Włącz się w dyskusję pod filmikiem, to najlepsze źródło informacji na temat efektywności Twojego spotu. I co ważne- nie kasuj negatywnych komentarzy ( a takie na pewno się pojawią), przede wszystkim podziękuj za wszystkie opinie i nie traktuj ich osobiście to tylko praca!

I na koniec, nie zanudzaj swoich klientów. Cyklicznie pojawiająca się nowa reklama to rosnące zainteresowanie Twoich klientów, które jest na wagę złota.

Potrzebujesz profesjonalnej video reklamy? Zapraszam na http://www.studiofotovideo.com/ .

---

Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl
www.studiofotovideo.com


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

E-sklepy

E-sklepy

Autorem artykułu jest Michał Serafin



Marketing w internecie staje się coraz bardziej popularny. Zresztą nie powinno to nikogo dziwić. W końcu w ostatnim okresie internet stał się jednym z najpopularniejszych - jeśli nie najpopularniejszym - nośnikiem informacji.

Dlaczego jednak, wśród tak wielu stron proponujących sprzedaż po bardzo atrakcyjnych cenach, tylko nieliczne sklepy się utrzymują ? Z pewnością duży wpływ na taki stan rzeczy ma marketing w internecie. Nie każdy przeglądający internet zdaje sobie sprawę, jak bardzo muszą się napracować specjaliści od marketingu internetowego, by dany sklep internetowy był wysoko.

reklama w internecie

Czy to się opłaca ? Oczywiście. Można dać setki przykładów na to, jak sprzedaż wzrastała wraz z wejściem sklepu w sfere internetową. Rzeczywistą historią z którą miałem okazje się spotkać jest dystrybutor sprzętu dla niepełnosprawnych. Okazało się bowiem, że po rozpoczęciu sprzedaży w internecie, elektryczne wózki inwalidzkie zwiększyły swoją sprzedaż o ponad 50 %!

Oczywiście trzeba sobie zdać sprawę, że również w internecie trzeba odpowiednio dobrze zareklamować dany towar. Ludzie bowiem są dość nieufni, przez co najlepiej, by towar był bardzo dobrze pokazany. Dobrym sposbem jest też ukazanie małych wad jakie ma owy produkt. Wzbudzamy tym zaufanie u klienta. Wydaje się mu ,że gdy mówimy o wadach, to zdajemy sobie sprawę, że nasz produkt nie jest idealny i nic nie ukrywamy przed potencjalnym klientem.

Jeśli więc sam zajmujesz sę handlem, spróbuj dystrybucji przez internet. Może on przynieść ogromne korzyści. Trzeba mieć jednak do tego pewne umiejętności. Są specjalistyczne firmy zajmujące się tworzeniem, oraz pozyjonowaniem stron internetowych. Być może wato skorzystać z ich usług.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl