sobota, 2 marca 2013

Programy Partnerskie: Jak znaleźć swoją niszę?

Programy Partnerskie: Jak znaleźć swoją niszę?

Autorem artykułu jest Artur Smolicki


To chyba podstawowy problem każdego, kto stawia swoje pierwsze kroki w internetowym biznesie. Jak znaleźć niszę która pozwoli nam odnieść sukces, jednocześnie nie posiadającą silnej konkurencji oraz dającą szerokie możliwości. Nie będę ukrywał, udaje się to tylko niewielkiej części. Co nie znaczy, że nie warto próbować.

Na początku może warto wyjaśnić pojęcie niszy. Jest to bowiem dość często używane w ostatnim czasie stwierdzenie, choć nie zawsze czytelnik wie, co autor miał na myśli. Jest to bowiem produkt bądź usługa, który skierowany jest do konkretnej grupy osób, bezpośrednio zainteresowanych kupnem. Bardzo często jest tak, że bezpieczniej i skuteczniej jest skierować swoje działania na wąską niszę, pozbawioną konkurencji, dzięki czemu mamy szansę zainteresować naszą ofertą wszystkich potencjalnych kupców.

Opinie na temat tej teorii są jednak bardzo podzielone. Wiele osób uważa bowiem, że gwarancją osiągnięcia celu jest działanie w szerokiej niszy, w której inni odnieśli już sukces, a która posiada jeszcze na tyle dużo przestrzeni, abyśmy mieli szansę do niej dołączyć. Jest to jednak o tyle ryzykowne podejście, że nie gwarantuje nam znalezienia klientów a co za tym idzie przebicia oferty naszej konkurencji.

Z tego też względu zawsze staram się wyszukiwać Programy Partnerskie, które nie są w czołówce najpopularniejszych, posiadając niezliczoną liczbę partnerów. Szansa, że znajdziemy w nich produkt, który do te pory nie był aktywnie promowany jest bardzo niska. O wiele korzystniejsze jest znalezienie Programu Partnerskiego, który działa w ograniczonej niszy, dającej nam jednak szerokie pole do manewru.

Takich Programów Partnerskich nie znajdziemy jednak w większości katalogów. Nie podam Ci jednak gotowej instrukcji, która doprowadzi Cię do sukcesu. Mam jednak dla Ciebie kilka rad, które pozwolą Ci znaleźć swoją drogę do skutecznej i efektywnej promocji oraz sprzedaży.

Poszukiwania warto rozpocząć od analizy własnych zainteresowań i umiejętności. Może bowiem okazać się, że nasza pasja jest bardzo oryginalna, co sprawia, że mamy szerokie możliwości przedstawienia jej innym osobom. Pamiętaj bowiem, że do skutecznej sprzedaży produktów partnerskich niezbędne jest posiadanie odpowiedniego zaplecza, które sprawi, że nasza oferta będzie integralną częścią przedstawianej przez nas wiedzy.

Istnieją sieci afiliacyjne, które skupiają w sobie produkty wielu niszowych branż, wśród których szukać możemy produkty odpowiadające naszym zainteresowaniom. Kolejnym krokiem powinna być wnikliwa analiza konkurencji. Może bowiem okazać się, że wybrany przez nas Program Partnerski jest mało popularny, gdyż inne firmy z tej branży posiadają ciekawszą ofertę. Należy więc wybierać produkty i usługi, które w swojej niszy mają największą szansę na przebicie się pod względem ceny bądź jakości. O ile oczywiście firma ta posiada własny Program Partnerski.

Nawiązując do powyższego tekstu, ważne jest również zwrócenie uwagi na fakt, czy oferowany przez nas produkt jest na tyle atrakcyjny, by istniało duże zainteresowanie jego zakupem. Istnieje bowiem możliwość, że wybrana przez nas nisza jest zbyt wąska bądź oferowane przez nią produkty nie spełniają oczekiwań potencjalnych kupców.

Zdaję sobie sprawę, że opisane przeze mnie powyżej porady są bardzo ogólne i znajdzie się spora grupa osób, którym będą one od dawna znane. Nie mam jednak zamiaru przekonywać Was, że istnieją niezwykłe sposoby, które pozwolą Wam w prosty sposób znaleźć niszę dla swojego e-biznesu. Warto jednak pamiętać o tych kilku podstawowych informacjach, by zwiększyć swoje szanse na sukces oraz znaleźć swoje miejsce w sieci.

---

Artur Smolicki

http://www.newcreative.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Portal psychologiczny - pomysł na biznes

Portal psychologiczny - pomysł na biznes

Autorem artykułu jest amiqa


Każdy chciałby zarabiać w internecie. Pomysłów na ebiznes nie brakuje. Jednym z nich jest pomysł na portal internetowy. Może to być na przykład internetowy portal psychologiczny dla kobiet. Dlaczego akurat dla kobiet? Otóż warto uderzać w nisze. Nie ma sensu zakładać portalu jakich są tysiące, tylko postawić na wąską specjalizację.

Tak więc postawiłeś założyć portal psychologiczny dla kobiet. Pamiętaj, że rozwój portalu należy podzielić na trzy etapy. Pierwszy etap to postawienie strony na serwerze, kupno domeny, cms, szablon, czyli krótko mówiąc praca nad designem. To jest podstawa. Portal psychologiczny powinien być atrakcyjny wizualnie. Jeśli portal jest skierowany do kobiet, należy postawić na bardziej kobiecą kolorystykę.

Portal psychologiczny dla kobiet powinien mieć też atrakcyjną merytorycznie treść. Ważne jest aby treść była podzielona na poszczególne działy. Mogą być to na przykład ciekawostki psychologiczne, konsultacje psychologiczne, psychotesty, związki, seks, kariera, problemy, inspiracje. Warto również mieć dużo sond na stronie, ponieważ użytkownicy uwielbiają brać udział w ankietach i poznawać opinie innych internautów. Możemy też w naszym portalu zainstalować możliwość dodawania sond.

Warto również zbadać konkurencję i przemycić jakieś ciekawe pomysły. Jest wiele portali psychologicznych dla kobiet, ale to właśnie nasz ma szansę stać się tym wyjątkowym. Wystarczy, że prześledzimy mocne i słabe punkty konkurencji.

Nasz portal psychologiczny dla kobiet potrzebuje nie tylko ciekawej grafiki, interesującej treści, ale też... odpowiedniej promocji. No bo co nam po takim portalu, którego nikt nie odwiedza. Promocja może nas kosztować zarówno kilkadziesiąt tysięcy złotych, jak i przysłowiową złotówkę. Możemy też w ogóle nie włożyć żadnej kasy w promocję. No ale i tak będziemy musieli zainwestować swój czas. Portal psychologiczny dla kobiet możemy na przykład promować w stopce na bardzo popularnych forach dla kobiet. Ale jest warunek – dane forum musi być bardzo popularne. Inaczej takie działania nie mają większego sensu. Innym sposobem jest promocja na pingerze. Jest to bardzo popularny system blogowy, gdzie można dodawać nowy wpis co 30 sekund. Promocja portalu na takim blogu jest więc bardzo skuteczna. Promować swój portal można także na facebooku, blipie lub naszej klasie.

Tworząc portal i oczekując na sukces należy też pamiętać aby strona była na bieżąco aktualizowana. Inaczej szybko stracimy użytkowników. Internauci codziennie oczekują przecież nowej porcji ciekawostek psychologicznych i porad.

---

portal psychologiczny

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Programy Partnerskie: Dlaczego warto spróbować?

Programy Partnerskie: Dlaczego warto spróbować?

Autorem artykułu jest Artur Smolicki


Wiele osób rozpoczynając swoją przygodę z ebiznesem, zadaje sobie podstawowe pytanie - jak zacząć by osiągnąć sukces. Przygniata ich ogrom wiedzy, niezliczone kursy z których każdy uczy czegoś innego. Dzisiaj chciałbym jednak znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego wogóle warto spróbować zarabiać w Internecie.

Zarabianie w sieci jest modne i z faktem tym ciężko się nie zgodzić. Coraz większa liczba osób odkrywa potęgę Internetu próbując swoich sił w e-biznesie. Jak to w każdym biznesie bywa, prawdziwy sukces odnosi tylko pewna część, mimo to cieszy wzrost popularności tego typu działalności. Jednym z podstawowych elementów umożliwiających czerpanie korzyści materialnych z działań w Internecie są Programy Partnerskie. Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z e-biznesem jest to najciekawszy sposób na osiągnięcie pierwszych pasywnych dochodów.

Dlaczego więc warto spróbować? Po pierwsze daje to olbrzymie możliwości podnoszenia poziomu własnej wiedzy oraz poznawania zasad panujących w marketingu internetowym. Aby skutecznie zarabiać w Programach Partnerskich potrzeba odrobiny umiejętności, które pozwolą nam efektywnie walczyć o klienta. Ważne jest jednak odpowiednie segregowanie posiadanej wiedzy, gdyż najczęściej przygnieceni ogromem informacji gubimy się w tym, rezygnując i poddając się już na samym starcie.

Kolejnym powodem, jednym z najistotniejszych, jest możliwość uzyskania dodatkowego dochodu, który przyda się praktycznie każdemu. Zarabianie w Internecie nie wymaga praktycznie żadnych nakładów finansowych, dzięki czemu zarabiamy tyle, na ile pozwoli nam nasz czas i umiejętności. Jest to jednak jedna z form biznesu, nie oczekujmy więc, że prowizje zaczną spływać na nasze konto bez żadnego wysiłku.

Programy Partnerskie pozwalają również zarabiać w dziedzinach, które pokrywają się z naszymi zainteresowaniami oraz zdobytą do tej pory wiedzą. Jeżeli interesujemy się motoryzacją, posiadamy bloga który dotyczy tej tematyki, mamy możliwość dołączenia do Programu Partnerskiego jednego ze sklepów z częściami samochodowymi, dzięki czemu reklamy umieszczone w naszej witrynie nie odstraszą potencjalnego odwiedzającego lecz staną się integralną częścią serwisu bądź bloga.

Zalet uczestnictwa w Programach Partnerskich oraz uzyskiwania dochodu z Internetu jest wiele więcej, skupiłem się jednak na kilku według mnie dość istotnych. Warto wspomnieć, że jest to idealny sposób na wypełnienie wolnego czasu, który najczęściej spędzamy zupełnie bezproduktywnie. Dlaczego więc nie zająć się czymś, co dostarczy nam nie tylko olbrzymiej przyjemności z tworzenia czegoś nowego, lecz także pozwoli uzyskać dochód pozwalający nam na dodatkowe przyjemności, na które pensja na etacie nie zawsze wystarcza.

Na koniec wspomnę tylko, że pomimo niezbędnej wiedzy i zaangażowania, jest to jeden z najciekawszych pomysłów na własny biznes, który jak wiemy daje dużo więcej możliwości niż praca na etacie. A każda kolejna prowizja, która trafia na nasze konto dzięki naszym działaniom daje satysfakcję, którą ciężko porównać z czymkolwiek innym. Marketing internetowy rozwija się w Polsce w coraz szybszym tempie, dzięki czemu wciąż mamy szerokie możliwości działania i wiele nisz, które nadal pozwolą nam odnieść swój własny, wypracowany sukces.

---

Artur Smolicki

http://www.newcreative.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Portal internetowy - jak go założyć i wypromować?

Portal internetowy - jak go założyć i wypromować?

Autorem artykułu jest amiqa


W obecnych czasach zarabianie przez internet ma bardzo ciekawe perspektywy. Oczywiście warto zabrać się do tego z rozmysłem i opracować ciekawą strategię działania. Załóżmy, że chcemy postawić na portal dla kobiet. Jak zatem go stworzyć i wypromować?

Portal internetowy to fajny pomysł i ciekawa inwestycja na przyszłość. Wartość portalu rośnie bowiem wraz z czasem. Oczywiście wszystko zależy też od tego czy nasz portal internetowy dla kobiet jest dobrze zarządzany.

Zacznijmy jednak od początku. Tworzenie portalu o dużej oglądalności powinniśmy podzielić na kilka etapów. Pierwszym etapem powinno być postawienie portalu i praca nad jego wyglądem. Drugim etapem powinna być promocja portalu. Dopiero na końcu, gdy nasz portal dla kobiet będzie miał oglądalność na poziomie co najmniej 1000 użytkowników dziennie, można pomyśleć o zarabianiu, czyli np. umieszczeniu reklam adkontekst, sprzedaży powierzchni reklamowej, itp. W żadnym wypadku nie należy zarabiać zanim nie osiągniemy odpowiedniego progu popularności. Wówczas mogłoby to zniechęcić użytkowników i zaszkodzić rozwojowi naszego portalu.

Aby stworzyć portal internetowy dla kobiet będzie nam potrzebna domena i serwer. Domena powinna być krótka i łatwa do zapamiętania. No i oczywiście związana z tematyką portalu. Jeśli zatem planujemy stworzyć portal dla kobiet, domena powinna kojarzyć się z kobieta. Może na przykład zawierać w nazwie słowo kobieta lub np. szminka, papilot, szpilki, sukienka, dziewczyna. Weźmy na przykład obecne już w sieci serwisy z takimi frazami w domenie jak: w sukience, papilot, psycho szminka, groszki, sukces pisany szminką, net kobiety, my dziewczyny. Najlepiej aby domena naszego portalu dla kobiet miała końcówkę pl.

Równie ważny jest wygląd portalu i system zarządzania treścią, czyli cms. Stworzenie portalu dla kobiet możemy zlecić firmie lub postawić stronę na jakimś darmowym cmsie typu joomla.

Jeśli już stworzyliśmy portal i umieściliśmy na nim interesującą treść, należy go oczywiście wypromować. Promocja portalu nie zawsze musi opierać się na dużych kosztach. Najskuteczniejszą metodą jest promocja portalu w wyszukiwarkach internetowych, czyli pozycjonowanie. Pozycjonować można samemu, dodając portal do katalogów lub precli. Można też zlecić pozycjonowanie odpowiedniej firmie. Trzeba jednak pamiętać, że pozycjonowanie portalu internetowego wymaga cierpliwości i systematyczności. W kilka dni a nawet tygodni na pewno tego nie zrobimy.

Portal możemy również tanio wypromować za pomocą serwisów takich jak facebook, pingier czy blip. Warto założyć np. konto na facebooku i umieszczać tam zajawki nowych artykułów. Do droższych metod promocji portalu należy reklama na powiązanych tematycznie stronach, np. w ramach systemu adkontekst.

---

portal dla kobiet

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Podpis elektroniczny i jego certyfikacja

Podpis elektroniczny i jego certyfikacja

Autorem artykułu jest Katarzyna Kalitta


Uregulowania prawne dotyczące reguł i skutków prawnych stosowania , uzyskiwanie podpisu elektronicznego oraz zasady nadzoru nad podmiotami świadczącymi usługi w tym zakresie zostały zawarte w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym. Weszła ona w Zycie z dniem 16 sierpnia 2001 roku.

Wydawanie certyfikatów, znakowanie czasem lub wykonywanie innych usług związanych z korzystaniem z narzędzia jakim jest podpis elektroniczny, zgodnie z ustawą jest przypisane do konkretnych podmiotów. Są to tzw. Podmioty świadczące usługi certyfikacyjne: przedsiębiorcy, Narodowy Bank Polski oraz organy władzy publicznej jakimi są np. organy samorządu terytorialnego. Mają możliwość wystąpienia z wnioskiem do ministra właściwego do spraw gospodarki o wpisanie do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. Jest to zaświadczenie o tym, że dany podmiot jest właściwe przystosowany do wystawiania kwalifikowanych certyfikatów i spełnia wszystkie warunki określone w przepisach. Lista podmiotów, w których można uzyskać bezpieczny podpis elektroniczny, wpisanych do rejestru jest jawna. Podmioty te zobowiązane są do opublikowania zasad przyjętej polityki certyfikacyjnej.

Odbiorcami usług certyfikacyjnych są osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne, które nie posiadają osobowości prawnej. Zostaje zawarta umowa o świadczenie usług między tymi podmiotami, a danym urzędem certyfikacyjnym, który wypełnia swoje zobowiązania w granicach określonych w polityce certyfikacyjnej.

Podpis elektroniczny używany jest do identyfikacji osoby składającej podpis droga elektroniczną. Dzięki niemu można potwierdzić autentyczność dokumentu przesyłanego w taki sposób. Jest więc gwarantem tożsamości, autentyczności i integralności wymienianych droga elektroniczna informacji.

Podpis elektroniczny pozwala zapewnić unikalność oznaczania dokumentu. Na podstawie oznaczenia gwarantuje niezaprzeczalną identyfikacje osoby która podpisała dany dokument. Dzięki temu podpis elektroniczny można uznać za równoważny z tym własnoręcznie złożonym pod dokumentem. Dane opatrzone takim podpisem są możliwe do zweryfikowania. Dokonuje się tego za pomocą specjalnych aplikacji. To właśnie odróżnia inne dokumenty przesyłane drogą elektroniczna, które nie są podpisane podpisem elektronicznym. Nie można mieć wtedy pewności co do autentyczności danego dokumentu. Zweryfikowanie takiego dokumentu może nastąpić tylko w powiązaniu z systemami informatycznymi w których istnieją i w których musiały powstać. Podpis elektroniczny ma też funkcje wykrywania zmian wprowadzonych po podpisaniu dokumentu. Dzięki temu podpis staje się powiązany z danymi do których został przyporządkowany.

Podpis elektroniczny wnosi wiele pozytywnych rozwiązań w obrocie prawnym i gospodarczym. Ułatwia wiele czynności, a także dzięki swym funkcjom chroni dane opatrzone podpisem. Jest tez to bezpieczna forma podpisywania dokumentów. Bowiem podpis elektroniczny dużo trudniej jest podrobić niż tradycyjny podpis własnoręczny.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl