poniedziałek, 15 września 2014

6 sekretów skutecznego blogowania

6 sekretów skutecznego blogowania


Autor: Klaudia Broniek


Dzisiejsze oprogramowanie sprawia, że ​​założenie bloga to bardzo prosta sprawa. Wydaje się, że prawie wszyscy mają bloga (kolega, sąsiad, butik osiedlowy...). Tak, taka jest moda teraz moda... Ponadto blog jest doskonałym narzędziem biznesowym dla każdej firmy, zarówno małej i dużej.


Jest to łatwe w obsłudze narzędzie komunikacji, dzięki któremu budujemy swą wiarygodność i zaufanie. Co najważniejsze, blogi ułatwiają innym znalezienie Cię w sieci.

Jednak wiele z utworzonych blogów (9 z 10) zostaje „porzuconych”, dlatego, że działania związane z ich prowadzeniem mogą zająć zbyt dużo czasu w – dość napiętym już - życiu zawodowym, i wyniki nie będą widoczne od razu. Prowadzący je blogerzy zniechęcają się szybko, przekreślając tym samym ogromne możliwości zaistnienia w sieci.

blog
Poniżej przedstawiam Ci kilka kluczowych elementów skutecznego blogowania. Gdy już nauczysz się i zintegrujesz te czynności, napisanie jednego wpisu nie powinno zająć więcej jak 10-20 minut. Zalecam też dodatkowe 20 minut kilka razy w tygodniu, które powinieneś poświęcić na czytanie i komentowanie innych blogów oraz witryn w sieci, dzięki temu wniesiesz wiele cennych informacji dla swoich czytelników.



6 sekretów skutecznego blogowania

1. Pisz wartościowe treści i dziel się nimi, aby zaprezentować swoją wiedzę i doświadczenie. Nie zapomnij wyjaśnić, w jaki sposób pracować z klientami i niech czytelnicy wiedzą, jak skontaktować się z Tobą, zatrudnić, kupić produkt lub usługę.


2. Napisz do 2-3 razy w tygodniu krótkie wiadomości - 250-350 słów za każdym razem. Dłuższe artykuły mogą być udostępniane za pomocą rozszerzonych funkcji post.


3. Linkuj często do innych wartościowych stron w Internecie. Jest to niezwykle istotne dla budowania ruchu i zwiększenia liczby Twoich czytelników. Poświęć trochę czasu, 2-3 razy w tygodniu, na badania obszaru wiedzy, którym Ty się zajmujesz. Zostawiaj komentarze na innych blogach.


4. Śledź i monitoruj Twoje statystyki odwiedzin. Zainstaluj licznik na swoim blogu, aby wiedzieć co się dzieje. Możesz na przykład znaleźć darmowy licznik na stronie SiteMeter lub skorzystaj z Google Analytics.

5. Wypunktuj wszystkie Twoje produkty i produkty partnerskie oraz upewnij się, że strony docelowe są odpowiednio podklinkowane.

6. Nie zapomnij o linkowaniu wewnętrznym do swojej własnej strony internetowej!

Podobnie jak każde inne działanie marketingowe, wytrwałość się opłaca. W ciągu sześciu miesięcy regularnego blogowania, zakładając, że dostarczasz wartościowych treści, zobaczysz znaczny wzrost ruchu na swojej stronie internetowej i zwiększenie przychodów Twojej firmy.

Jeśli nie, pracuj dalej, aż staniesz się skutecznym blogerem! I pamiętaj: „prowadź bezwzględnie Twojego bloga”! To klucz do sukcesu.


Życzę powodzenia!


Klaudia Broniek

www.klaudiabroniek.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

8 kroków na utworzenie interesującego bloga

8 kroków na utworzenie interesującego bloga


Autor: Urszula Phelep


Codziennie w sieci internetowej pojawiają się tysiące coraz to nowych blogów. Niektóre z nich już po paru tygodniach istnienia zaczynają przyciągać mnóstwo czytelników, inne pozostają niezauważone.


Aby Twój blog wyróżnił się z tej masy stron internetowych, zyskał na popularności oraz odwiedzały go setki nowych czytelników potrzeba trochę pracy, ale przede wszystkim znajomości kilku niezbędnych technik. Oto one:

1. Uaktualnienia. Każdy blog musi „żyć” – to najważniejsza z blogowych reguł! Nowe artykuły powinny pojawiać się na Twojej stronie regularnie. Nie musisz pisać codziennie, wystarczy raz do dwóch razy w tygodniu (zaznacz TEN dzień tygodnia w kalendarzu i na początku każdego miesiąca, wypisz sobie cztery tematy, które poruszysz w ciągu kolejnych 30-stu dni)

2. Wartościowe treści. Podstawą każdego udanego bloga jest wartościowa treść, bez niej, nawet najbardziej estetyczna strona, nie zyska odbiorców. Pisz o tym, co Cię pasjonuje, co kochasz. Nie wybieraj tematów tylko dlatego, że są aktualnie „modne” w świecie blogowym, jeśli Cię osobiście nie interesują.

3. Kontrowersyjny temat. Zamiast unikać kontrowersyjnych tematów, czasami warto je poruszyć, by zaciekawić innych. Sukces jest tu gwarantowany!

4. Prosty design. Zrezygnuj ze wstawiania na stronie bloga ostrych kolorów, migających form czy wkładek, które przesuwają się w różne kierunki. Wszystko to odwróci jedynie uwagę czytającego od właściwej treści.

5. Social Media (Internetowe kanały komunikacyjne). Social media, czyli kanały komunikacyjne takie, jak : Facebook, Twitter, Blip, itp. niesamowicie pomagają w promocji stron i blogów internetowych oraz przyciągają wielu nowych czytelników. Wystarczy zarejestrować się i wstawić linki tych kanałów na blog, jak też powiadomić swoich znajomych używających podobnych kanałów o Twoim blogu.

6. Video-blogowanie. Krótkie ciekawe filmy dodają zawsze oryginalności stronie. Można je nakręcić samemu (nawet telefonem lub kamerą komputerową), albo wstawić jeden z miliona filmów znajdujących się np. na kanale You Tube o interesującej nas i naszych odbiorców tematyce.

7. Darmowy prezent. Proponując Twoim odbiorcom mały prezent w formie: darmowej konsultacji, raportu, ebook’a lub zniżki na sprzedawane artykuły, przyciągniesz ich uwagę i zwiększysz „ruch” czytelników na stronie.

8. Pisanie na innych blogach. Proponując swoje artykuły innym właścicielom blogów o podobnej tematyce, jak Twoja zyskujesz część ich czytelników, którzy zainteresowani, zajrzą na Twoją stronę.

Mam nadzieję, że mój artykuł pomoże Ci w zwiększeniu liczby odbiorców Twego bloga i tym samym w odniesieniu sukcesu w świecie internetowym.


Urszula Phelep
http://urszula-phelep.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Rodzaje stron niszowych

Rodzaje stron niszowych


Autor: Robert Chwedczuk


Temat zarabiania w Internecie obejmuje coraz większy zakres wiedzy. Co jakiś czas różne osoby odkrywają nowe sposoby na to, jak zarabiać nie wychodząc z domu. Jednym z tych sposobów jest tworzenie mini stron (stron niszowych).


Mini strony jak sama nazwa wskazuje są to zwykła strony internetowe, jednak różnica polega na tym, że artykuły na nich umieszczone opisują tylko wybrana bardzo wąską tematykę. Przykładowo, jeżeli mówimy o kulinariach, to taką niszowa tematyką mogą być m.in. „przepisy na sałatki” czy „przepisy na ciasta”. Jednak tak naprawdę to autor strony decyduje, jak szeroką tematykę będzie opisywać jego strona.

W Internecie możemy jednak spotkać inne strony, które również mogą być zakwalifikowane do kategorii ‘mini’. Przez cały okres rozwoju dobrze znanego nam dzisiaj Internetu wykształciły się trzy główne rodzaje mini stron. Poniżej postaram się opisać w kilku zdaniach każdą z nich.

Pierwszym i najbardziej popularnym ich rodzajem są zwyczajne strony internetowe, które oprócz strony głównej maja tylko kilka podstron. Są one budowane na dwa sposoby: jako statyczna strona html lub strona oparta na wybranym systemie zarządzania treścią (najpopularniejszym z nich jest obecnie WordPress). Takie strony charakteryzują się tym, że w każdej chwili można do nich bez większych problemów dodać nowe artykuły oraz poszerzyć ich zakres tematyczny.

Drugim rodzajem mini stron są tak zwane presell pages. Są to strony przedsprzedażowe, wyglądające jak pojedyncza i bardzo długa strona internetowa, szczegółowo opisująca wybrany produkt. Umieszczone są na niej zazwyczaj jakieś zdjęcia, bardzo dużo treści opisującej zalety produktu oraz formularz umożliwiający jego zakup. W ostatnich latach wykorzystywanie takich stron jest bardzo popularnym sposobem na zarabianie z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego (programów partnerskich).

Trzecim rodzajem mini stron, który robi obecnie wielkie zamieszanie są tak zwane squeeze pages. Squeeze page jest to strona, której zadaniem jest gromadzenie jak największe liczb adresów email. Aby tego dokonać autorzy takich stron tworzą zazwyczaj jakiś produkt (ebook, newsletter) i udostępniają go za darmo pod warunkiem podania swojego imienia oraz adresu email. Założenie jest bardzo proste: lepiej jest mieć 10 adresów email dziennie niż 100 odwiedzających, bo odwiedzający mogą już nie wrócić na stroną a adresy zostaną u ciebie na długo.

Mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się przybliżyć wam tę tematykę.


Robert Chwedczuk - Zacząć Zarabiać Blog

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

czwartek, 27 lutego 2014

6 powodów, dla których warto zacząć biznes w Internecie

6 powodów, dla których warto zacząć biznes w Internecie


Autor: Urszula Phelep


Czy marzysz o tym, by pracować mniej, mieć więcej czasu dla siebie, rodziny i przyjaciół, a zarabiać więcej ? Widzisz przed oczami wyobraźni podróże, piękny dom i pieniądze wpływające na Twoje konto kiedy Ty śpisz ? Pragniesz zmian w życiu na lepsze ?


Nie, nie wyśmiewiam się tu z Ciebie, ani nie namawiam na zakup dziwnego produktu, czy pigułki szczęścia. TO JEST MOŻLIWE ! Dzięki czemu ? E-online, i-biznes, marketing sieciowy… istnieje wiele nazw na określenie biznesu w Internecie.

Biznes internetowy stwarza nam możliwosc, nie tylko zarobienia niewielkiej sumy pieniędzy, by « zaokrąglić » finansowo nasz koniec miesiąca, ale jest on również środkiem do założenia firmy z prawdziwego zdarzenia i życia na lepszym poziomie niż dotychczas, jak również zbudowania swojej wolności finansowej.

A oto 6 powodów, dla których warto założyć i-biznes :

1. Pracujesz w domu

Posiadanie biznesu w Internecie daje Ci luksus pracy z Twego własnego domu/mieszkania. Nie musisz jechać 45 minut samochodem do pracy (mój przypadek), stać w korkach i walczyć o swoje życie na rondach i skrzyżowaniach.

Dzięki temu oszczędzasz czas (pomyśl: spędzasz pół godziny rano i pół godziny wieczorem jadąc samochodem czy autobusem, to znaczy tracisz 5 godzin z życia każdego tygodnia, 20 godzin miesięcznie! Które mógłbyś wykorzystać na inne, ciekawe i bardziej produktywne zajęcia), oszczędzasz też pieniądze (benzyna, bilety autobusowe) i oczywiście zdrowie.

2. Więcej czasu

Wyobraź sobie, matkę dwójki dzieci, posiadającą swoją własną firmę szkoleniową w Internecie, spędzającą maksymalnie 10-12 godzin tygodniowo pracując na swój biznes (2 godziny dziennie, wieczorem, po położeniu dzieci spać). Resztę tygodnia poświęca ona na rodzinę, siebie i swoje przyjemności, dom, itp.

Wyobraź sobie, że pracujesz 2-3 dni w tygodniu (po 4-5 godzin), a resztę czasu przeznaczasz na spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy i zabawę.

I jak, podoba Ci się ta myśl?

3. Więcej wolności

Prowadząc swój osobisty i-biznes, stajesz się własnym szefem. W tym momencie nie masz nikogo nad głową, kto mówiłby Ci co masz robić, kiedy i w jaki sposób. Sam decydujesz o godzinach pracy, miejscu pracy (możesz pracować poza domem, w podróży, a nawet z innego kraju) i o zadaniach, czy projektach do wykonania.

W nagłych przypadkach, niezaplanowanych zdarzeniach, jak np. choroba dziecka, jeżeli jesteś rodzicem, dostosowujesz swój plan dnia do zaistniałej sytuacji.

4. Rynek międzynarodowy

Nie ma chyba gdzie indziej tak wielkiej możliwości wypromowania Twojej firmy i pozyskania międzynarodowych klientów, jak w internecie. Internet jest największym i najpotężniejszym aktualnie rynkiem światowym i to leżącym u Twych stóp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

5. Mniej inwestycji finansowych

Zakładając działalność w Internecie, nie musisz martwić się o koszty tej inwestycji, ponieważ praktycznie ich nie ma. Nie wynajmujesz lokalu, oszczędzasz na rachunkach (telefon, prąd, itp.), nie zatrudniasz (przynajmniej początkowo) pracowników. Ponad to promocja w Social Mediach (Facebook, Twitter, Blip.pl, …) jest darmowa! Czyż to nie piękne?

Oprócz tego, patrz punkt 1., nie płacisz za transport do pracy i z powrotem. Pomyśl też o cenie garsonki, czy garnituru do biura.

6. Więcej niż jeden biznes

Odkąd zakup domen do stron internetowych stał się o wiele tańszy, możliwość założenia nawet kilku firm internetowych zwiększyła się. Przy relatywnie niewielkim spędzaniu czasu w jednym i-biznesie, możesz zainwestować pozostały czas w inną firmę on-line.

Czy przekonałam Cię tym artykułem do założenia własnego biznesu on-line i tym samym zmianie życia na lepsze, odnalezienia wolności profesjonalnej i przez to osobistej?

Przy odrobinie chęci, odpowiedniej postawy (motywacji, samozaparcia) możesz spełnić swoje marzenia.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Skutki wyboru złej niszy

Skutki wyboru złej niszy


Autor: Robert Chwedczuk


Jednym ze sposobów na zarabianie przez Internet jest budowanie tematycznych stron internetowych. Na tych stronach umieszczane są następnie reklamy, dzięki którym zarabia właściciel strony. Co jeśli jednak popełnimy błąd przy wyborze tematyki?


Wybór odpowiednie tematyki nasze strony jest najważniejszym etapem przy jej tworzeniu. To, jaką dziedzinę wybierzemy w znaczący sposób wpłynie na nasze przyszłe zarobki. Dlatego na każdym kroku staram się przypominać początkującym w tej dziedzinie, że ten etap wymaga czasami poświęcenia nawet kilku dni. Jednak przy właściwym wyborze ten poświęcony czas może okazać się jedną z najlepszych inwestycji.

Przed wyborem swojej pierwszej domeny najważniejsze jest przejrzenie co najmniej kilku artykułów na ten temat. Są osoby które uważają, że czytanie w niczym nie pomaga i aby się nauczyć to wszystkiego trzeba doświadczyć samemu. Może i w niektórych dziedzinach jest to prawdą jednak nie tutaj.

Czytając wpisy na różnych blogach możemy poznać co najmniej kilka świetnych sposobów na wyszukiwanie niszy, na które sami pewnie byśmy nie wpadli. Jednak tak jak wspomniałem na początku, nawet po przyswojeniu ogromnej ilości informacji zdarza nam się zauważyć, że popełniliśmy błąd i wybraliśmy złą niszę. Co wtedy?

Nie chcę nikomu podcinać skrzydeł, ale jeżeli nisza jest słaba to najlepszym wyjściem jest porzucenie strony i rozpoczęcie pracy nad kolejną. Próbując dalej nad nią pracować tracimy tylko nasz cenny czas, który możemy poświęcić na budowę nowej strony.

Jeżeli jednak nie chcesz zostawiać całej swojej pracy to jest pewne wyjście. Musisz znaleźć kilka podobnych i mało konkurencyjnych tematyk, pod które będziesz pozycjonował swoją stronę. Jeżeli twoja główna nisza jest rzadko wyszukiwana, to zawsze możesz nadrobić to dodatkowymi tematykami.


Robert Chwedczuk - Zacząć Zarabiać Blog

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.