sobota, 11 lipca 2015

5 elementów, które są niezbędne, aby odnieść sukces w Marketingu Partnerskim

5 elementów, które są niezbędne, aby odnieść sukces w Marketingu Partnerskim


Autor: Artur Wiktor


Czy zastanawiałeś się jak wyróżnić się spośród kilkuset innych marketerów w Internecie? Co zrobić, aby skutecznie działać między grupą ekspertów? Czytając ten artykuł dowiesz się, jakie pięć elementów musisz posiąść, aby skutecznie i szybko wyróżnić się pośród innych.


„Pomysł, że każdy z pasażerów statku, powinien płynąć odrębną łódką do najdalszych punktów, nie przemawia do ludzi, którzy lubią trzymać los w swoich rękach współpracując z innymi”.

Być może to jest powód tego, że ludzie korzystają z marketingu partnerskiego, ponieważ nie działają sami. To dlatego, że w tym biznesie nie ma bossów którzy mogą obciążyć „pracowników” dopiero zaczynających . Tu każdy chce Ci pomóc. Nie ma żadnych terminów do spełnienia i nie ma bałaganu z jakością pracy. Chcesz to działasz i zarabiasz, nie chcesz to nie. Jedynie tylko, musisz być wyposażony w narzędzia potrzebne do osiągnięcia sukcesu w biznesie , takimi narzędziami jest odpowiednia wiedza.

Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie:

„Tylko jakie elementy są potrzebne , aby móc odnieść sukces w marketingu partnerskim ? Co trzeba mieć w sobie, aby sprostać wymaganiom tej branży? Istnieje wiele konkurencji zaangażowanych w marketing partnerski, i są w stanie wznieść się ponad normę, czy Ty też potrafisz to zrobić?

Istnieje pięć rzeczy, które ostatecznie musisz posiąść, aby móc wyróżniać się spośród pozostałych :

Pierwsza to Twój styl jakości, który należy posiadać, jeśli chcesz spróbować swoich sił w marketingu partnerskim musisz mieć chęć do poszerzania swojej wiedzy. Kroczenie po nieznanym terytorium jest przerażające , jeśli nie jest się odpowiednio wyposażonym. I to może Cię zgubić w całej dżungli marketingu partnerskiego. Musisz konkretnie sprecyzować swój cel w jakim kierunku chcesz podążać. Nauka sztuczek handlu jest również ważnym aspektem gry, a Twoja silna wola na zdobywanie nowej wiedzy, daje Ci znacznie lepsze korzyści w biznesie, niż kiedykolwiek mógł byś sobie wyobrazić.

Drugą ważną cechą jest posiadanie skłonności do inwestowania czasu i wysiłku, nawet jeśli bezpośrednie wyniki nie wydają się jeszcze bardzo zadowalające. Na pewno kilka pierwszych miesięcy nie będzie owocowało w nieustannie dobre wiadomości. Jeśli jesteś już w tej branży, to pilnuj swojego miejsca i spokojnie czekaj na efekty. Cały czas trzymaj się swojego planu i nie patrz na innych, jeśli Cię odwlekają od postawionego sobie celu. Jest to cecha , która uratuje Cię przed wczesną rezygnacją. Wiedz o tym, że sukces usłany jest porażkami.

Trzecim ważnym elementem i zarazem cechą jest samozaparcie. Jeśli chcesz podbić świat w branży marketingu partnerskiego, musi mieć zdolność do „pchania” się do przodu. Każda osoba działająca w marketingu powinna taką cechę posiadać. Oraz zdolność do motywowania siebie, do pchnięcia się na wyższy poziom umiejętności , który jest rzeczywistym odniesieniem człowieka sukcesu w marketingu partnerskim.

Czwartym potrzebnym elementem jest dyscyplina. Jeśli od początku wiesz co chcesz osiągnąć w marketingu partnerskim, to nie przestawaj do tego dążyć. Zdobywaj coraz to nową wiedzę i dawaj od siebie jeszcze więcej. Wtedy tylko osiągniesz konkretne wyniki.

Piąty i ostatni element jaki trzeba posiadać jest optymizm . Negatywne postawy niektórych osób w Twoim otoczeniu nie powinny Cię zniechęcać w realizacji planu marketingu. Pamiętaj, że ma to na celu stworzenie lepszego życia dla Ciebie i dla wszystkich Twoich współpracowników. Negatywny stosunek nie powinien nigdy Cię zniechęcić, wiedz, że „to Ty jesteś kapitanem swojego statku i Ty go doprowadzisz do skarbu”.

Elementy sukcesu w biznesach takich jak marketing partnerski są różnorodne i złożone , ale najważniejsze, to trzeba tak dobrze współpracować z innymi, aby okazały się one zabawne i banalne. To jest ważne, aby posiadać zdolność do zrobienia wszystkiego , by móc realizować swoje perspektywy i pragnienia.

Marketing Partnerski to świetny biznes, gdzie bierzesz los w swoje ręce. Właściwe nastawienie jest kluczem do bycia w stanie odnieść sukces materialny oraz szczęście. W tym pozytywnym nastawieniu można odnaleźć pewien rodzaj spokoju. Można porównać go do spokojnego morza gdzie bez najmniejszego problemu płyniesz statkiem dalej…

Cel i pragnienia doprowadzą Cię do świetnej motywacji, ale musisz wiedzieć jak z technicznego punktu widzenia spojrzeć na marketing partnerski. O tym w kolejnym artykule...


Baw się dobrze!

Pozdrawiam

Artur Wiktor

Skuteczna Dźwignia Zarobkowa

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Kupujesz prezent w sieci? Poznaj 3 sposoby na to, aby nie dać się oszukać

Kupujesz prezent w sieci? Poznaj 3 sposoby na to, aby nie dać się oszukać


Autor: Guess Who?


W tym roku aż 46% Polaków kupi prezent w Internecie. Jeśli należysz do tej grupy i nie masz jeszcze prezentu, poznaj trzy sposoby na to, aby w tej świątecznej gorączce nie dać się oszukać i otrzymać prezent w oczekiwanym terminie.


Z raportu opracowanego przez Deloitte wynika, że najczęściej znajdowanymi pod choinką prezentami będą w Polsce tym roku kosmetyki i książki. Przeciętne polska rodzina wyda na świąteczne zakupy 1126 złotych. Prezenty w tym roku będziemy kupować w tańszych sklepach – zależy nam, by prezent był trafiony, ale kupimy go tam, gdzie sprzedawca zaoferuje niższą cenę. Aż 71% Polaków zaopatrzy się w świąteczne sprawunki między 1 a 24 grudnia.

Podsumowując, bożonarodzeniowych zakupów dokonamy w pośpiechu i głównie w Internecie. To wręcz wymarzone okoliczności dla oszustów internetowych – ci tylko czyhają na nasze przeoczenie i możliwość opustoszenia naszych kieszeni. Dlatego w momencie, kiedy wybierzesz już prezenty i właśnie będziesz miał zamiar kliknąć przycisk „Kupuję!”, pamiętaj o trzech wskazówkach.

Jak rozpoznać oszusta?

Wyłudzenie danych, kupno bubla lub towaru, który nigdy nie istniał to tylko niektóre z zagrożeń, jakie na Ciebie czyhają. Najbardziej wprawieni w fachu e-oszuści przygotowują nawet całe sklepy internetowe oferujące towary, które nigdy nie dotrą do Twoich rąk. Jak ustrzec się przed takimi wpadkami?

  • sprawdź, czy sprzedawca istnieje – czynny mail i numer telefonu podane na stronie internetowej to nie dowody na istnienie sprzedawcy. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź adres firmy i porównaj go z danymi do przelewu. Idealnie byłoby, gdyby udało Ci się pozyskać NIP przedsiębiorcy i sprawdzić na stronie KRS, czy taka firma rzeczywiście została kiedykolwiek zarejestrowana. Jeśli przedsiębiorca
    z jakichś względów nie chce podać swoich pełnych danych, powinno to wzbudzić Twoje podejrzenia
  • sprawdź opinie o sprzedawcy w sieci – o ile te pozytywne należy traktować
    z przymrużeniem oka, o tyle negatywne przeważnie nie biorą się znikąd. Jeśli sprzedawca kiedykolwiek kogoś oszukał i nie podjął działań w celu wyjaśnienia sporu, z pewnością znajdziesz informację o tym w Internecie
  • zwróć uwagę na adres internetowy banku – może zdarzyć się, że oszuści przekierują Cię na stronę, która wygląda identycznie jak strona Twojego banku, ale jest dostępna pod inną domeną, np. zamiast www.twojbank.pl, znajdujesz się na stronie www.twoj-bank.pl. Pod żadnym pozorem nie wpisuj swoich danych do logowania, bo w ten sposób podasz je na tacy oszustowi

Kiedy zamówić, by prezent dotarł na czas?

Na początku artykułu powoływałam się na estymacje Deloitte z których wynika, że 71% Polaków kupi prezent między 1 a 24 grudnia. Pamiętaj o tym – tak duże zapotrzebowanie może spowodować, że paczki będą docierać z lekkim opóźnieniem.

- Wszystkim zamawiającym prezenty w sieci radziłbym zamówić je z co najmniej dwudniową rezerwą czasową. Ze względu na zwiększoną ilość przesyłek, w pierwszej kolejności doręczane są te ekspresowe, a standardowe z niegwarantowanymi terminami dostarczenia czekają na swoją kolejkę. Dużą rolę w ewentualnych opóźnieniach odgrywają również warunki pogodowe. W zeszłym roku niektóre firmy nie poradziły sobie z niesprzyjającą pogodą, co spowodowało 1-2-dniowe opóźnienia – przestrzega broker kurierski.

Pamiętaj też, że w ostatnich latach pojawiło się wiele sklepów, które sprowadzają towar z zagranicy dopiero na Twoje zamówienie, czyli po dokonaniu wpłaty na ich konto. Właściciele takich e-biznesów co prawda informują kupującego, że na produkt należy czekać nawet do 40 dni, ale klientom zdarza się tę wiadomość przeoczyć. Sytuacje takie dotyczą głównie aukcji internetowych. Przed zakupem przeczytaj dokładnie wszystkie informacje dotyczące transakcji. W przeciwnym wypadku Twój prezent może dotrzeć na Trzech Króli, a jedynym winnym będzie Twoja nieuwaga.

Nie ufaj kuszącym promocjom, sceptycznie podchodź do reklam

Wyprzedaże zimowe zaczynają się po świętach, a nie przed nimi – pamiętaj o tym. Każda podejrzanie atrakcyjna oferta powinna obudzić Twoją czujność – to jeden z podstawowych, wciąż skutecznych oszukańczych tricków. Podczas wyboru e-sklepu pamiętaj też, że reklamy graficzne w Google oraz pozycjonowanie może wykupić każdy. Wszechobecność reklam sklepu oraz piękne plakaty promocyjne nie są gwarantem wiarygodności. Nie daj się ponieść emocjom i pośpiechowi i zawsze sprawdź dane oraz opinie o firmie, której planujesz powierzyć swoje pieniądze.

Wraz z rozwojem e-gospodarki będzie rosła również ilość oszustów, pragnących wykorzystać nieuwagę kupujących. Na szczęście nie jesteśmy wobec nich bezbronni – wystarczy podstawowa wiedza i skupienie, by móc w pełni korzystać z zalet zakupów internetowych.


Artykuł powstał we współpracy z firmą AIN, oferującą przesyłki zagraniczne.

Cytat - broker kurierski, Michał Jaglarz z firmy AIN.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Niewykorzystana moc artykułów

Niewykorzystana moc artykułów


Autor: Krzysztof Kina


Wiesz jak wiele tracisz każdego dnia nie wykonując jednej, systematycznej czynności? Wiesz czym jest niereklamowany produkt? Wiesz czym jest usługa, o której nikt nie wie? Wiesz czym jest relacja, której się nie tworzy? Wszystko to osiągniesz pisząc artykuły.


Wyobraź sobie, że Twoje artykuły są znajdywane wszędzie. Każdy internauta szukając czegoś, co dotyczy branży, w której działasz znajduje Twoje artykuły. Te artykuły sprawiają, że czytelnik poznaje Cię, buduje sobie obraz Ciebie jako znawcy tematu, osoby kompetentnej, znającej się na opisywanym zagadnieniu. Automatycznie w jego głowie powstaje skojarzenie z Tobą jako ekspertem, znawcą w tej dziedzinie.

Dodatkowo każdy z tych artykułów dostarczając wiedzy, rozwiązań dla czytelników sprawia, że nawiązuje się relacja między autorem, a czytającym. Ty mu coś dajesz, praktyczne porady, sposoby rozwiązania JEGO problemów, pomagasz mu. Sprawiasz, że czuje się lepiej, on, dzięki Twojej wiedzy, lepiej na siebie patrzy. Rodzi się nieświadome odczucie wdzięczności. Przestajesz być anonimowy, zaczynasz zyskiwać w oczach użytkownika, on Ci zaczyna ufać, lubić, a to podstawa do tego, by nawiązać dobrą relację konsumencką.

To wszystko dają Ci fachowe i dobrze napisane artykuły regularnie publikowane na Twojej stronie i nie tylko na niej. Chodzi o to, aby Twoja strona była bogata w treść, ciekawa dla klientów, ale też aby była popularna w internecie.

Ale co zrobić kiedy nie potrafisz tak pisać? Albo nie masz czasu czy po prostu ochoty? Aby efekt był osiągnięty i utrzymany trzeba napisać wiele artykułów i później pisać je względnie regularnie, a to nie dla każdego jest osiągalne. Tutaj właśnie przychodzi z pomocą Article Marketing serwisu Artelis.pl.

Stworzyliśmy unikatową na skalę Polski usługę, która pozwala Ci korzystać z całej mocy, która drzemie w seriach dobrze napisanych artykułów. Nie tylko napiszemy je dla Ciebie, ale doradzimy co i jak pisać. W którą stronę iść ze swoją ofertą, jak ją opisywać. Jakie nisze nimi kreować, jakie potrzeby klientów realizować – wszystko to będzie zrealizowane przy Twoim minimalnym wkładzie polegającym jedynie na wypełnieniu wstępnej ankiety i dostarczaniu tematów i wiedzy odnośnie Twojej działalności. Zawsze jest tak, że im bardziej autor, właściciel biznesu zaangażuje się w tworzenie artykułów dla niego, tym lepsze one będą. Tym skuteczniej będą przemawiać do czytelników, tym łatwiej będzie stworzyć relację, wizerunek eksperta. To wszystko zrobimy dla Ciebie.

Jesteśmy dostępni dla każdej branży. Nie boimy się wyzwań, ale nie wszystko zrealizujemy od razu. Pewne zamówienia będą wymagały od Ciebie współpracy przy ich tworzeniu. Ale jeśli chcesz, aby te teksty naprawdę pracowały dla Ciebie jak należy, to będzie potrzebne Twoje zaangażowanie w procesie tworzenia. Tak napisane artykuły będą po prostu znacznie skuteczniejsze, bardziej osobiste, bardziej Twoje.

Czujesz moc? To jest wykorzystywane przez bardzo mało osób, mało firm działa w ten sposób. To wielka szansa na masową obecność w Internecie, w Twojej branży. Pomyśl, każde 10 napisanych i opublikowanych artykułów tygodniowo, co miesiąc będzie przyprowadzało 1000 nowych użytkowników. I to tylko na Twoim blogu, a co będzie, gdy umieścisz je na Artelis skąd będą pobierane do przedruku, będą dodatkowo czytane właśnie w tym miejscu? Zainteresowany? Więc pozostało już tylko skorzystać z tej opcji Pakietów Optymalnych zaprojektowanych specjalnie po to, by zoptymalizować Twoje działania Article marketingu w Internecie. Pamiętaj też, że korzyści zaczynają się wraz z zamawianiem wielokrotności pakietów.


Artelis.pl

Moje artykuły w sieci

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wybór oprogramowania dla sklepu internetowego

Wybór oprogramowania dla sklepu internetowego


Autor: Dr. Jan Nowak


Każdy przedsiębiorca prowadzący e-biznes, zakładając sklep internetowy, musi zastanowić się nad wyborem oprogramowania. Gotowe, darmowe czy może indywidualnie projektowane? Która opcja jest optymalna?


Wybierając oprogramowanie sklepu internetowego trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, między innymi: liczbę produktów, która znajdzie się w asortymencie, koszty założenia sklepu i ewentualnej rozbudowy jego oprogramowania, wersje językowe sklepu, koszt szat graficznych i wsparcia technicznego oraz łatwość obsługi aplikacji do prowadzenia e-commerce, na którą się ostatecznie zdecydujemy. Każdy z tych elementów można potraktować jako kolejny wydatek dla właściciela sklepu albo jako ułatwienie w prowadzeniu biznesu. Wszystko zależy od tego, jak na to spojrzymy....

Oprogramowanie OpenSource

Najpopularniejszym obecnie rozwiązaniem jest korzystanie z darmowych projektów OpenSource. Firmy zajmujące się tego rodzaju oprogramowaniem nie czerpią zysków z jego sprzedaży, lecz ze świadczenia usług dodatkowych, takich jak dostosowywanie szaty graficznej strony internetowej do wymogów klienta, tłumaczenia językowe wykonywane na potrzeby danego e-sklepu czy na przykład dodanie do podstawowego oprogramowania jakiejś dodatkowej funkcji, jak moduł płatności. Do tego rodzaju oprogramowania można również samodzielnie wprowadzać zmiany lub zatrudnić do tego firmę zewnętrzną, o ile dany OpenSource ma otwary kod, czyli gdy firma oferująca to oprogramowanie nie zastrzegła sobie prawa wyłączności, jeśli chodzi o wszelkie zmiany w kodzie. Niektóre firmy korzystające z darmowego oprogramowania same wprowadzają zmiany i oferują je swoim klientom. OpenSource może okazać się korzystne przede wszystkim dla osób z mniej zasobnym portfelem, ale może również służyć jako baza pod własny, bardziej rozbudowany i dostosowany do indywidualnych potrzeb projekt. Ta druga opcja jest realna, ponieważ tego typu soft umożliwia także optymalizację działań czyli - powiedzmy - prowadzenie kilku sklepów internetowych przy jednoczesnym zarządzaniu nimi za pomocą jednego wygodnego panelu administracyjnego.

Oprogramowanie dedykowane

Kolejnym rozwiązaniem jest oprogramowanie dedykowane, przeznaczone dla bogatych przedsiębiorstw, które potrzebują indywidualnych, specjalnych rozwiązań. Główną wadą tego typu rozwiązania jest - niestety - często dość wysoka cena, płatne aktualizacje oraz brak możliwości samodzielnego modyfikowania kodu źródłowego. Zwykle także wszelkie dodatkowe usługi wiążą się z wydatkami. Jest to więc oprogramowanie raczej dla tych cierpliwych i zamożnych przedsiębiorstw. Dostosowanie sklepu internetowego do indywidualnych wytycznych klienta wymaga czasu i jest kosztowne, jednak jeśli kogoś na to stać – w sensie terminu i pieniędzy, a dodatkowo jest to uzasadnione w przypadku danego biznesu, to z pewnością warto, bo rzecz zwróci się z nawiązką….

Oprogramowanie SaaS

Ostatnią opcją, czy też rodzajem usług, o których mowa w artykule, jest oprogramowanie w formie dzierżawy, nazywane SaaS (Software as a Service) - idealne dla osób, które nie mają przeznaczonych zbyt wielu środków na zakładanie i prowadzenie sklepu internetowego. To korzystne rozwiązanie dla biznesu na starcie, dla przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność, na przykład dla niewielkiego sklepu z ręcznie robioną biżuterią, który nie zatrudnia profesjonalnych informatyków, a produkty wykonuje jedna osoba – właścicielka sklepu. Takie przedsiębiorstwa nie mogą (ale też nie mają potrzeby) dowolnie czy jakoś wymyślnie dostosowywać oprogramowania do swojej działalności, dlatego nie muszą ponosić dużych kosztów związanych z uruchomieniem sklepu. Mają ponadto dostęp do darmowych aktualizacji, co znacznie ułatwia im funkcjonowanie, nie narażając przy tym na koszty. Firmy, które zapewniają tego rodzaju oprogramowanie, służą wsparciem technicznym i wprowadzają innowacyjne rozwiązania, które automatycznie wdrażane są w sklepach bazujących na SaaS.

***

Jak widać, jest w czym wybierać. Współczesny rynek oprogramowania e-commerce jest na tyle bogaty, że pozwala - praktycznie każdemu - stosunkowo łatwo zaistnieć w świecie handlu internetowego. Aplikacje, zwłaszcza te darmowe, są zwykle na tyle intuicyjne w obsłudze, że potrafi poradzić sobie z nimi nawet tzw. laik komputerowy. Niech i to stanowi zachętę dla wszystkich, którzy chcieliby… a boją się otworzyć sklep internetowy.


Sklepy internetowe http://www.nazwa.pl/sklepy/ oraz blog o hostingu i domenach. Zapraszam.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Pakiety Article Marketingu

Pakiety Article Marketingu


Autor: Krzysztof Kina


Przedstawiamy ofertę pakietów, które na stałe rozwiążą Twoje problemy z niskim ruchem na stronach internetowych. To sposób na automatyzację czegoś, co sprawia wiele trudności - pisanie artykułów.


Mirek Szmajda, wieloletni ekspert w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron, opracował wzór, obliczający, jaka jest potrzebna tygodniowa ilość artykułów, aby osiągnąć wybraną miesięczną wartość odwiedzin.

X jest to oczekiwana miesięczna liczba nowych odwiedzających. Natomiast Y jest to liczba artykułów, jaką trzeba publikować tygodniowo, aby taki efekt osiągnąć.

Z tych prostych wyliczeń wynika, że aby osiągnąć liczbę 1000 nowych odwiedzających na swojej stronie, należy publikować około 10 artykułów tygodniowo.

Dodatkowo należy pamiętać o promowaniu swojej strony w innych miejscach, również poprzez dostarczanie treści opatrzonych w link prowadzący do swojej strony. Idealnym połączeniem jest publikowanie 7 artykułów na swojej stronie, plus 3 na innych portalach typu Artelis.pl.

Teraz, wybierając miesięczne pakiety artykułów, które napiszemy i opublikujemy dla Ciebie, stworzysz silną bazę wiedzy i unikalnej treści, która niczym magnes zapewni Ci stały dopływ klientów zainteresowanych Twoją ofertą. To wielka wartość Article Marketingu – ludzie, którzy do Ciebie przyjdą będą już zainteresowani Twoją ofertą. Zyskujesz naturalne pozycjonowanie swoją wiedzą, wizerunkiem eksperta.

Wybierając wielokrotność pakietów otrzymujesz bonusy w postaci dodatkowych Artykułów Zamawianych, Artykułów Specjalnych, Profili Specjalnych oraz promocji artykułu w Sliderze na stronie głównej Artelis.pl

Zamów pakiet podstawowy. Korzyści zaczynają się, gdy zamawiasz wielokrotność pakietu podstawowego:

Profile Specjalne:

  1. Zwykły: 50 zł/rok dozwolona nazwa firmy, pierwszeństwo moderacji,
  2. Wygodny: 30 zł/miesięcznie, do 30 artykułów my dodajemy artykuły w imieniu użytkownika,
  3. Wygodny Korekcyjny: 69 zł/miesięcznie, 10 artykułom robimy korektę,
  4. Wygodny Redakcyjny 97 zł/miesięcznie, 10 artykułom robimy redakcję.

Pakiety promocji w Artelis:

  1. Zwykły: slider 1 A,
  2. Promocyjny: slider 2 A, strona kategorii,
  3. Promocyjny plus: slider 3 A, strona kat. i podkat.,
  4. Promocyjny Artelis: slider 4, kat i podkat., 1 mailing.

Artelis.pl

Moje artykuły w sieci

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.