sobota, 11 lipca 2015

Korzyści z działania w Marketingu Partnerskim

Korzyści z działania w Marketingu Partnerskim


Autor: Artur Wiktor


Zanim podejmiesz współpracę z wybraną firmą czy też sprzedawcą, na pewno zastanawiasz się jakie odniesiesz korzyści. To jest bardzo ważna kwestia, która pomaga każdej osobie stwierdzić, czy dany biznes się opłaca, czy nie. Dlatego zawsze weryfikuj swoje założenia, przemyślenia i działania przez rozpoczęciem.


Marketing Partnerski stał się jednym z najbardziej skutecznych sposobów reklamowania w Internecie. Jest to również jeden z najłatwiejszych sposobów dla każdego, kto chce zarabiać na stronie internetowej w trybie online. Marketing partnerski jest to porozumienie między kupującym i właścicielem strony internetowej. W zamian, sklep(właściciel programu) płaci prowizję wszystkim klientom sprzedaży generowanych przez partnera. Za każdym razem, gdy ktoś kliknie na link na stronie internetowej partnera , aby dokonać zakupu i tego zakupu dokona, partner otrzymuje prowizję. Sprzedawca zapłaci partnerom tylko wówczas, gdy klient dokona zakupu.

Programy marketingowe są opisane jako sytuacja korzystna zarówno dla kupca i partnera z powodu systemu wynagrodzeń. Istnieje wiele korzyści, na stronie sprzedawcy. To daje kolejny plus handlowcowi szerszego rynku, na którym reklamuje produkt lub usługę. Marketing partnerski daje za produkt lub usługa maksymalną ekspozycję, dzięki której może korzystać z innych tradycyjnych technik reklamowych. Im więcej stron partnerskich sklep(partner) posiada, tym zyskuję więcej ruchu, który może konwertować do sprzedaży.

Dlatego „związek” partnera marketingowego ze sprzedawcą jest bardzo korzystny dla obu stron. Najważniejszym celem jest łatwy sposób zarobku. Partner może zarobić poprzez reklamę lub przez link do strony internetowej sprzedawcy, który ma nadzieję, że potencjalni klienci będą klikać i kupować jego produkt. Tak szybko, jak klient kliknie w reklamę na stronie promowanej przez Partnera, tak szybko zostanie przekierowany na stronę internetową sprzedawcy, gdzie równie szybko partner, może zarobić kolejną prowizję.

Marketing Partnerski jest doskonałym sposobem, aby zarabiać pieniądze w domu. Nie ma praktycznie żadnych kosztów produkcji. Produkt jest już opracowany i sprawdzony przez kupca, i wszystko, co musisz zrobić, aby przyniosło Ci zysk, to rekomendacje tego produktu. Programy partnerskie są zazwyczaj nieodpłatne, więc nie musisz się martwić o koszty rozruchu. Istnieją tysiące produktów i usług, które można wybrać. Można znaleźć programy partnerskie dla każdego produktu pod słońcem. Z pewnością znajdzie się też produkt czy usługa odpowiednia dla tematyki Twojej strony czy bloga.

Ponadto, nie ma absolutnie żadnego wymaganego od Ciebie doświadczenia. Większość programów partnerskich oferuje doskonałe wsparcie, jeśli chodzi o dostarczanie materiałów marketingowych. Prostota marketingu partnerskiego, pozwala Ci najmniejszym kosztem zarobić i czuć się przy tym bardzo komfortowo. Można więc łatwo zbudować udany biznes programów partnerskich we własnym zaciszu Twojego domu. W marketingu partnerskim, odpowiedzialny jesteś jedynie za dostarczenie kupca, nie musisz się martwić, o zapasy, realizacje zamówień i wysyłkę produktu. To , wraz ze wsparciem obsługi klienta jest obowiązkiem akceptanta (sprzedawcy).

Ze względu na globalny zasięg Internetu, można łatwo znaleźć tysiące potencjalnych klientów. Można zintensyfikować kampanię reklamową poprzez wykorzystanie bardziej agresywne i produktywne strategie, np. marketing wirusowy.

Poprzez zachęcanie potencjalnych klientów, można również zwiększyć potencjał do zarabiania. Inną korzyścią z marketingu partnerskiego jest minimalne ryzyko. Jeśli produkt nie jest dobrą reklamą i sprzedaż nie jest dla Ciebie odpowiednio zadowalająca, możesz odrzucić go i wybrać inny. Nie ma długo terminowych umów wiążących Ciebie ze sprzedawcą. Tym bardziej z produktem, który się źle sprzedaje.

Najlepszą zaletą marketingu partnerskiego jest okazja, aby zwiększyć swoje dochody. Możesz zarobić nawet jeśli marketing partnerski jest dla Ciebie tylko dodatkowym zarobkiem. Jest to prosty sposób dochodu, chociaż trzeba mieć wiedzę jak to robić i wykorzystać swoją wyobraźnię, aby zmaksymalizować potencjał zarobkowy.

Rzeczywiście, marketing rekomendacji jest jednym z najprostszych i najbardziej skutecznych możliwości biznesowych w sieci.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak skutecznie reklamować i sprzedawać polecane przez Ciebie produkty, zapraszam do bezpłatnego kursu: „Marketing Internetowy w Praktyce”. W trakcie kursu dowiesz się również jak zautomatyzować biznes, aby zarabiał dla Ciebie nawet wtedy jak odpoczywasz, czy śpisz.


Baw się dobrze!

Pozdrawiam

Artur Wiktor

Skuteczna Dźwignia Zarobkowa

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Handel w internecie, czy to biznes dla każdego?

Handel w internecie, czy to biznes dla każdego?


Autor: firmowy


Coraz szersze możliwości wynikające z dostępu do internetu i z jego upowszechniania powodują, że coraz więcej osób zaczyna interesować się nim, jako źródłem dochodu dla siebie. Zarabiać w sieci można na mnóstwo różnych sposobów, często bardzo od siebie odległych, a jeden ze sposobów to handel.


Handel w internecie, jest już tak powszedni, jak tradycyjne robienie zakupów i to zarówno ze strony konsumentów, jak i sprzedawców. Każda szanująca się firma posiada stronę internetową, na której można nabyć bezpośrednio jej towary czy usługi lub też w ten sposób skontaktować się z dostawcą czy przedstawicielem.

Z drugiej strony konsumenci stają się coraz bardziej wygodni i coraz więcej spraw, w tym też zakupy chcą załatwiać bez wychodzenia z domu i kolejek, a za to z bezpośrednią dostawą.

Taka zmiana całej sytuacji na rynku powoduje, że handel w internecie może okazać się prawdziwą żyłą złota, dla każdego, kto będzie umiał wykorzystać jego możliwości i szanse jakie otwiera praktycznie przed każdym z nas. Jednakże zanim podejmiemy się działalności na tym polu, warto jest się z nim nieco bliżej zapoznać.

Czym zatem jest sam handel w internecie?

Przecież nie ma bezpośredniej wymiany towaru czy usługi i opłaty. To handel, w którym za pośrednictwem sieci internetowej dochodzi do zawarcia umowy, do zamknięcia transakcji, a wcześniej ustalenia warunków realizacji wspomnianej transakcji i opłaty. Może się on odbywać pomiędzy rezydentami tego samego kraju bądź różnych krajów. Najbardziej zaś popularna forma zamykania tego typu sprzedaży to wirtualne sklepy. Prezentują one swój towar, wraz z opisem technicznym i określają jednocześnie warunki finalizacji zarówno ze strony sprzedawcy jak i nabywcy. Nabywca decydując się na zakup przyjmuje stawiane przez sprzedawcę warunki i się na nie zgadza. Opłata za zakup jest potwierdzeniem zgody. Istnieją bardzo różne rodzaje handlu internetowego i im również warto się przyjrzeć zanim samodzielnie rozpoczniemy swoją działalność. Jednym z nich jest handel bezpośredni. Jego specyfika polega na tym, że całość transakcji opiera się na sieci. Płatność i dostarczenie towaru lub usługi przebiega za pośrednictwem internetu. Może to być na przykład handel różnego rodzaju towarami czy usługami elektronicznymi, jak e-booki, oprogramowanie, czy dostęp do witryn. Handel pośredni polega na dostarczeniu towaru lub usługi w tradycyjny sposób, do klienta, ale płatność odbywa się za pośrednictwem sieci. Handel hybrydowy łączy w sobie te dwa zaprezentowane rodzaje. Może je łączyć w bardzo różnorodny sposób.

  • Handel, który w języku handlowym określany jest jako B2B, to poszukiwanie partnerów, odbiorców, budowanie sieci handlowej za pośrednictwem internetu. Odbywa się między firmami.
  • B2C, to handel, w którym jedną stroną jest firma, drugą zaś konsument.
  • C2B, to dokładnie odwrotna sytuacja. Stroną handlującą jest konsument, odbiorcą firma.
  • C2C to handel między dwoma konsumentami.

Widać zatem, jak wiele możliwości stawia przed nami internet nawet w zakresie samego handlu w sieci. To daje niezwykle duże pole do manewru. Zanim więc zdecydujemy się na konkretną działalność warto przeprowadzić sobie w sieci jakiś prosty, krótki który pomoże nam określić, w jaki sposób powinniśmy rozpocząć swoją działalność, która z dziedzin jest dla nas, gdzie odnajdujemy się najlepiej.


SellyShop - oprogramowanie dla sklepów internetowych od selly.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Idealny biznes

Idealny biznes


Autor: Przemysław Pufal


Każdy, kto chce spróbować poprowadzić własny biznes albo wykorzystać możliwości stwarzane przez kogoś innego, zastanawia się, jaki biznes jest idealny, jakie cechy powinien posiadać biznes, aby opłacałoby się do niego przyłączyć.


Kiedyś sformułowane takie cechy biznesu idealnego: minimalna inwestycja początkowa, niskie koszty stałe, produkt dla wielkiej liczby odbiorców, stałe zapotrzebowanie na produkt, produkt trudny do skopiowania, nieograniczony potencjał rozwoju, biznes ponad-koniunkturalny, biznes gotówkowy, biznes niezależny od miejsca pobytu, biznes przynoszący dochód pasywny, biznes dziedziczny, biznes dający wyzwanie intelektualne i emocjonalne.

Czy z czymś te cechy się nie kojarzą? A z czym Tobie kojarzą te cechy biznesu idealnego? Ja mam swój typ: to połączenie programu partnerskiego z MLM. Przyjrzyjmy się czy spełniają one wyżej podane wymogi:

Minimalna inwestycja początkowa – nie musi być jej wcale albo jest minimalna, w zależności od oferowanego produktu.

Niskie koszty stałe – nie trzeba zakładać firmy i ponosić związanych z tym kosztów.

Produkt dla wielkiej liczby odbiorców – w programach partnerskich i mlm-ach które znam, produkty nie są oferowane dla jakiejś niszy, tylko dla dużych grup.

Stałe zapotrzebowanie na produkt – są to produkty, które się wyczerpują, a więc trzeba kupować kolejne, albo produkty, które oferowane są w abonamencie, jak np. hosting stron.

Produkt trudny do skopiowania – mlm-y stosują własne, oryginalne składniki i receptury sprzedawanych produktów, również oferowane usługi zawsze wyróżniają się czymś, czego nie ma konkurencja.

Nieograniczony potencjał rozwoju – jak mawiają, codziennie rodzi się nowy klient, ale również produkt można w nieskończoność doskonalić.

Biznes ponad-koniunkturalny – o mlm-ach i programach partnerskich mawia się, że są kryzysoodporne i to właśnie sprawdziło się w czasie ostatniego kryzysu światowej gospodarki.

Biznes gotówkowy – w tym biznesie nie ma zatorów płacowych, niezapłaconych faktur itp.

Biznes niezależny od miejsca pobytu – można działać w każdym zakątku świata, a nawet na bezludnej wyspie, wystarczy mieć komputer.

Biznes przynoszący dochód pasywny – w pewnym momencie człowiek orientuje się, że cały system działa i zarabia na niego bez jego udziału. I to jest dochód pasywny.

Biznes dziedziczny – tego typu biznes można scedować na dzieci, współmałżonków, a nawet osoby obce.

Biznes dający wyzwanie intelektualne i emocjonalne – ciągły rozwój, zdobywanie nowych doświadczeń, poznawanie nowych osób, uczenie się marketingu zapewniają ciągłe wyzwania intelektualne i emocjonalne.

To właśnie połączenie mlm i programu partnerskiego spełnia te wszystkie wymogi. I tak sobie myślę, że jeszcze chyba niewiele osób wie albo wie, ale nie chce prowadzić takiego swojego biznesu bez biznesu.


Dowiedz się więcej o praktycznym połączeniu mlm i programu partnerskiego>>>

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Poznaj Artelis


Poznaj Artelis


Autor: Rafał Kowalczyk

Jest nam niezmiernie miło, że zdecydowałeś się dołączyć do naszej społeczności. Zobacz co możesz zyskać, publikując swoje artykuły na Artelis.pl

Witaj w gronie nowych użytkowników Artelis!
Jest nam niezmiernie miło, że zdecydowałeś się dołączyć do naszej społeczności. Zobacz co możesz zyskać, publikując swoje artykuły na Artelis.pl
  1. Każdy Twój artykuł może przeczytać prawie 25 tysięcy użytkowników zarejestrowanych na Artelis.pl
  2. Każdy Twój artykuł może zawierać link do Twojej strony w stopce autorskiej, dzięki czemu każdy kto go przeczyta będzie mógł trafić na Twoją stronę.
  3. Każdy Twój artykuł, jeżeli jest dobrze napisany i zaciekawi odbiorcę, może zostać przedrukowany na inną stronę w niezmienionej formie, tzn. z informacją o autorze oraz ze stopką autorską, w której znajduje się link do Twojej strony. Do tej pory Nasi autorzy napisali prawie 38 tysięcy artykułów, które zostały przedrukowane niemal 100 tysięcy razy.
  4. Linki do Twojej strony, prowadzące z Twoich artykułów, z serwisu o wysokim Page Rank jakim jest Artelis, co nie pozostanie bez wpływu na pozycjonowanie Twojej strony.
  5. Jednym słowem, możesz wypromować swoją stronę całkowicie za darmo.
O czym powinieneś pamiętać?
  1. Postaraj się, aby Twój artykuł był dobrze napisany i zawierał ciekawe treści. Im lepszy artykuł, tym więcej osób go przeczyta. Bardzo ważny jest chwytliwy tytuł oraz wciągający wstęp.
  2. Pisz artykuły poprawne pod względem ortografii, interpunkcji oraz składni. Jeżeli artykuł będzie napisanych w sposób niestaranny, to nasz dział korektorski nie zaakceptuje go i odeśle go do Ciebie z prośbą o poprawę.
  3. Artykuły są sprawdzane na bieżąco. Maksymalny czas oczekiwania na akceptację artykuły nie powinien przekroczyć 72h.
  4. Artykuły nie mogą zawierać w swojej treści reklamowych oraz linków sprzedażowych, pozycjonujących, prowadzących do oferty czy strony głównej. Miejscem na reklamę jest stopka autorska, w której mogą znajdować się max 3 linijki reklamy oraz max 2 linki. Możliwość umieszczenie reklamy oraz linków bezpośrednio w treści jest możliwa po wykupieniu Artykułu Specjalnego.
  5. Nazwa Twojego profilu na Artelis nie powinna być komercyjna. Może to być imię, imię i nazwisko bądź pseudonim. Po opłaceniuProfilu Specjalnego będziesz mógł nadać swojemu profilowi nazwę firmy, produktu czy strony www oraz dodać logo firmy zamiast zdjęcia profilowego.
Jeżeli nie jesteś jeszcze przekonany co do tego jaką moc niesie Article Marketing, czyli marketing przez artykuły, to zapraszamy do zapisu na nasz bezpłatny kurs, który rozjaśni wszystkie Twoje wątpliwości. Dowiesz się jak wypromować swoją stronę oraz osobę niskim nakładem kosztów.
Artelis istnieje od 2006 roku i jest największym w Polsce serwisem z artykułami do przedruku. Przez wiele lat pogłębialiśmy naszą wiedzę na temat mocy jaką niesie za sobą słowo pisane w Internecie. Ostatnie aktualizacje Google wprowadzają coraz bardziej restrykcyjne zasady co do unikalności publikowanych treści. Jest to zagrożenie dla pozycji stron, ale i zarazem ogromna szansa. Dzięki publikacji unikalnych treści, możesz podnieść pozycję swojej strony kosztem tych serwisów, które stawiają na ilość, a nie na jakość.
W oparciu o nasze doświadczenie stworzyliśmy ofertę usług, dzięki którym możesz podnieść pozycję swojej strony, oraz wykreować siebie jako eksperta w danej dziedzinie. Zobacz co dla ciebie przygotowaliśmy:
  1. Publikację na Artelis na zasadach Artykułów Specjalnych, dzięki czemu będziesz mógł zawrzeć reklamę oraz linki bezpośrednio w treści swojego artykułu. Normalny artykuł nie może ich zawierać, dzięki czemu twój Artykuł Specjalny nie będzie jednym z wielu artykułów z linkami, lecz będzie on jednym z niewielu.
  2. Jeżeli nie masz czasu bądź predyspozycji do pisania wartościowych i unikalnych artykułów, możesz to zlecić nam. Nasi profesjonalni copywriterzy napiszą artykuły na dowolny, wybrany przez Ciebie temat, w bardzo atrakcyjnych cenach
  3. I tak zwana wisienka na torcie. Zobacz nasze Pakiety Article Marketingu, które łączą w sobie powyższe usługi. Dzięki tym pakietom wypromujesz swoją stronę w szybki i skuteczny sposób.
  4. Poza tym mamy szereg innych usług takich jak: korektę tekstów, redakcję tekstów, Profil Specjalny, Artykuł Specjalny, artykuł pisany na zamówienie, promocję w zmieniarce na stronie głównej Artelis. Wszystkie te usługi możesz wypróbować w bardzo atrakcyjnej cenie, korzystając z naszego specjalnego Pakietu Startowego.
1iPPdSa

Zapraszamy również do zpaoznania się z naszymi pakietami Article Marketingu
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak zlikwidować małe sklepy internetowe - nowy pomysł

Jak zlikwidować małe sklepy internetowe - nowy pomysł


Autor: podręczniki szkolne


Nowe zmiany, które czekają sklepy internetowe nie służą niczemu innemu, jak tylko zniszczeniu małych internetowych firm. Nowe obowiązki na pewno nie zwiększą popularności e-sklepów, jak to tłumaczy Unia Europejska. Nie zmniejszy się też ilość nieuczciwych sprzedawców, ale Kupujących na pewno.


Nowe przepisy, które niebawem wejdą w życie mają zwiększyć bezpieczeństwo sklepów internetowych. Trudno jednak w to uwierzyć, ponieważ według wielu komentujących nową ustawę, pogrąży to i tak będących w trudnej sytuacji małych e-sprzedawców.

O czym mówię? O dyrektywie 2011/83/UE uchwalonej przez Unię Europejską 25 października 2011 r , a nakładającej nowe obowiązki na właściciela sklepu internetowego. Nie sposób nie zauważyć, skurczony już rynek małych, rodzinnych sklepików. Niegdyś osiedlowe czy wiejskie sklepiki podtrzymywały kontakty międzyludzkie, działały mniej lub bardziej na zasadzie konkurencji, ale tej właściwej. Dziś nie można tego nazwać czystą konkurencją, bo jak wiemy wszyscy, wielkie koncerny mają chociażby inne ulgi podatkowe.

Teraz postanowiono na wirtualną rzeczywistość, coraz bardziej rozwijającą się w Polsce. I tak już można zauważyć zmieniających się właścicieli małych portali, księgarń, drogerii internetowych itp. Wystarczy spojrzeć jak wirtualna sprzedaż upodabnia się do sytuacji znanych nam z naszych ulic, osiedli. Kiedyś właścicielem był nasz sąsiad, a dziś jest logo wielkiego koncernu, tak jak kiedyś ulubiona księgarnia internetowa była własnością małego przedsiębiorcy, dziś należy do spółki, wielkiego portalu.

Oczywiście coraz trudniej jest utrzymać się małym e-sprzedawcom, nie mają takich możliwości finansowych aby zainwestować w reklamę. Nie mają również takiego obrotu, żeby powalczyć o większe rabaty. Przede wszystkim zaś uważam, że niszczy ich nowe prawo i narzucane odgórnie obowiązki.Już dziś wydają mnóstwo na prawników, w momencie otrzymania pozwów sądowych złożonych przez „gorliwych” użytkowników Internetu. Do tego dochodzą ciągłe zmiany w regulaminach, do których stworzenia potrzebują „pomocy” portali oferujących swe usługi. Nie przyjęcie takiej pomocy, również często kończy się pozwem w związku z brakiem właściwej treści regulaminu sklepu.

Co nam dziś oferuje nowa dyrektywa? Otóż zmienione przepisy wydłużą czas na odstąpienie od umowy do 14 dni, a w przypadku, gdy sprzedawca nie poinformuje właściwie o takim prawie, kupujący będzie miał na to nawet rok. Trzeba dodać, że w niektórych przypadkach będzie mógł oddać nawet przedmioty noszące ślady użytkowania lub uszkodzone. Oprócz tego nie będzie zobowiązany do zrekompensowania utraty wartości towaru. Jeżeli zaś sklep nie poinformuje o konieczności pokrycia kosztów wysyłki z własnej kieszeni, za odesłanie towaru również zapłaci sprzedający.
Po 13 czerwca będzie jedno nazewnictwo, tylko rękojmia i gwarancja. Zniknie pojęcie "niezgodności towaru z umową". Wydłuży się też okres domniemania wystąpienia wady w źle wykonanym produkcie z 6 miesięcy do roku. To sprzedawca będzie musiał udowodnić klientowi, że wada wynika z jego winy np. ze złego użytkowania
Czym to skutkuje? Następnymi kosztami, bo to e-sprzedawca będzie musiał szukać kiedy wada powstała i dlaczego, czyli np. rzeczoznawca opłacony przez sprzedawcę. Zwiększą się zatem koszta obsługi sklepu, tak samo jak przy możliwych nieograniczonych zwrotach towaru. A już na pewno śmieszną rzeczą, wydaje się, według mnie konkretne, jasne i czytelne poinformowanie Kupującego , że musi zapłacić za zamówiony towar. Tak jakby sama informacja o cenie produktu nie wystarczyła, aby zrozumieć, że za dany towar należy zapłacić.

Brak jakichkolwiek informacji, komunikatów przesyłanych do klienta o jego wszechmożliwych prawach spowoduje nałożenie kar na sprzedawcę. Tylko kto nadąży za ciągłymi zmianami w prawach, obowiązkach, regulaminach sklepu. Duże korporacje na pewno tak, oni będą wiedzieć o zmianach zanim wejdą w życie. Dla nich też nie będzie problemu zainwestować w stworzenie nowego regulaminu, programu. I takim sposobem małe e-sklepiki czeka ten sam los, który spotkał nasze rodzinne sklepy, małe… ale NASZE !


Podręczniki szkolne

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.