sobota, 11 lipca 2015

Działania SEO prowadzące do sukcesu firmy

Działania SEO prowadzące do sukcesu firmy


Autor: Mariusz Gleba


Każda firma musi mieć swoje miejsce w wirtualnej przestrzeni. Jak stać się numerem jeden w internecie? Poprzez działania SEO!


Dziś każda funkcjonująca firma musi mieć swoje miejsce w internecie. Własne strony internetowe, profile na portalach społecznościowych, wpisy do bazy firm - to tylko kilka z działań, które można wykonać w internecie.

Obecnie ludzie przyzwyczajeni są do tego, iż niemal wszystko znajdą w internecie, więc gdy tylko potrzebują zaczerpnąć informacji o działalności jakiegoś przedsiębiorstwa - wklepują jego nazwę do wyszukiwarek internetowych. I co wówczas znajdują? W przypadku, gdy nazwa bądź też działalność firmy jest unikalna, istnieją spore szanse, iż przeciętny "przeszukiwacz" internetu od razu trafi na to, co go interesuje. Jeśli jednak w Polsce bądź na arenie międzynarodowej działa kilka firm o zbliżonej nazwie i działalności - odnalezienie tej konkretnej może nie być takie łatwe.

O co zatem powinni zadbać właściciele firm, aby zyskać na popularności, stać się numerem jeden w internecie? Z pewnością rozwiązaniem są odpowiednie działania SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Na czym to tak w ogóle polega i o co w tym wszystkim chodzi? Otóż głównym celem SEO jest zwiększenie ilości odwiedzin na stronie internetowej, sprawienie, aby była ona jedną z pierwszych stron pojawiających się w wynikach wyszukiwarek internetowych. Pozwoli to klientom-użytkownikom internetu dotrzeć do informacji o firmie, sklepie, czy też przedsiębiorstwie usługowym. Tym samym zwiększa to obrót firmy, przynosi dodatkowe zyski, poszerza liczbę klientów.

Jakie działania SEO warto przeprowadzić?

- określić swoją grupę docelową

- stworzyć listę fraz kluczowych

- zoptymalizować treści

- opublikować treści w odpowiednich miejscach

- zadbać o promocję treści, których nie można zoptymalizować w tzw. "on site".

Działania SEO mogą być prowadzone na własną rękę, lecz trzeba liczyć się z tym, iż zajmuje to trochę czasu i należy posiadać chociaż podstawową wiedzę na temat pozycjonowania. Warto zatem zatrudnić specjalistyczną firmę, która w odpowiedni sposób zajmie się działaniami związanymi z SEO. Zlecając takiej firmie konkretne zadanie należy przede wszystkim dopracować stronę internetową firmy w taki sposób, aby znalazły się na niej wszystkie najważniejsze informacje oraz pojawiały się na bieżąco ciekawe i aktualne wpisy.


drukarnia internetowa TPSdruk

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Surfbary – niewymagającym sposobem na dodatkowe pieniądze

Surfbary – niewymagającym sposobem na dodatkowe pieniądze


Autor: pawel baka



Jeśli spędzasz przed monitorem komputera więcej czasu, możesz wykorzystać to do podreperowania budżetu domowego. Nie masz talentu do pisania tekstów reklamowych, a chciałbyś zarabiać dodatkowe pieniądze przez Internet? Pomyśl o surfbarach. Surfbary są to niewielkie okienka reklamowe, wyświetlane na Twoim ekranie. Odpowiedni program zlicza czas wyświetlania i zamienia go potem na punkty. Surfbara nie da się oszukać. Nie możesz pozostawić go samemu sobie licząc, że będzie generował Ci zyski. Co jakiś czas poproszony będziesz o przepisanie unikalnego kodu celem sprawdzenia Twojej obecności. Praca dodatkowa, jaką może stać się oglądanie reklam, może być ciekawą alternatywą dla innych form zarabiania pieniędzy przez Internet. Z pewnością główną zaletą tego sposobu są małe wymagania, co do naszej aktywności. Nawet największy leń jest w stanie zarobić przy pomocy surfbarów na comiesięczne kieszonkowe. Angażując się systematycznie w taką formę pracy, wielu ludzi dochodzi do wniosku, że może ona stać się pewnym źródłem ich stałego dochodów. Branża e-biznes z roku na rok dynamicznie się rozwija, a praca w domu zyskuje coraz więcej zadowolonych ludzi. Praktycznie zerowe ryzyko inwestycji może być dla Ciebie głównym motywatorem do rozpoczęcia przygody z surfbarami.


Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na dodatkowa.info.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wypełnianie ankiet, jako forma dodatkowej pracy

Wypełnianie ankiet, jako forma dodatkowej pracy


Autor: pawel baka



Zakładam, że czytając ten artykuł szukasz dodatkowych pieniędzy. Zakładam także, że masz już stałą pracę. Wypełnianie ankiet nie stanie się nigdy głównym źródłem Twoich dochodów, ale może być okazją do zarobienia pieniędzy na drobne wydatki przyjemnościowe. Głównym celem firm, które zlecają tego typu zadania jest badanie rynku. Wprowadzając nowy produkt lub usługę, firma „X” chce się dowiedzieć, jaki będzie prognozowany popyt oraz ocenić skalę opłacalności danego przedsięwzięcia. Najlepszym sposobem na to są właśnie ankiety. Praca dodatkowa, jaką może stać się wypełnianie formularzy może być ciekawą odskocznią od innych zajęć. Możemy dowiedzieć się wielu nowych rzeczy oraz poznać nowinki z różnych branż. Zastanawiasz się pewnie jakie są realne zyski z takiego zajęcia. Otóż w zależności od firmy, może to być od kilku do kilkudziesięciu groszy za ankietę. Uzależnione jest to od jej wielkości oraz rodzaju. Są zleceniodawcy, którzy zamiast pieniędzy oferują upominki firmowe lub doładowania telefonów. Praca w domu nie musi być nudnym zajęciem, czego dowodem jest właśnie taka jej forma. Wystarczy odrobina zaangażowania i systematyczności, a efekty będą widoczne błyskawicznie.


Po więcej informacji zapraszamy na dodatkowa.info

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji


Autor: MonikaAnhor


Konwersja zależy tylko i wyłącznie od zachowania się użytkownika na stronie. Jego zachowanie oraz reakcje na stronę internetową to właśnie User Experience. Im bardziej przyjemne i pozytywne doświadczenie użytkownika ze stroną internetową, tym większe prawdopodobieństwo, że dojdzie do pożądanej konwersji.


Natomiast jeśli doświadczenie będzie negatywne, wtedy pewnym jest, iż użytkownik szybko opuści stronę i nie będzie zainteresowany ponownym jej odwiedzeniem. Zwiększanie liczby konwersji ma bezpośredni wpływ na przyrost zysków ze strony. Jak zatem skutecznie zwiększać liczbę konwersji? Należy przyjrzeć się kilku następującym czynnikom.

Pierwszym krokiem jest szczegółowa analiza zebranych statystyk za pomocą Google Analytics. Co powinniśmy rozważyć?

1) Współczynnik CTR względem pozycji na liście wyników wyszukiwania. Testujemy wszystkie pozycje przez określony czas i następnie wybieramy tą dającą najwyższy CTR dla danej frazy.

2) Czas spędzony na stronie - jeśli jest on niski (minuta i poniżej) oznacza to, że Twoja strona nie jest ciekawa i nie spełnia oczekiwań Internautów (oczekiwań wynikających z treści zapytania). Przy niskim czasie spędzonym na stronie warto na początku operować samą treścią strony i umieścić teksty przykuwające uwagę internautów.

3) Współczynnik odrzuceń - liczba użytkowników, którzy po zobaczeniu Twojej strony internetowej szybko wrócili do wyników wyszukiwania. Wysoki współczynnik oznacza, że coś jest ewidentnie nie tak ze stroną internetową i należy dokonać wielu zmian. Często również oznaka, że treść widoczna w wyszukiwarce w ogóle nie współgra z treściami na stronie.

4) Powracający użytkownicy - procent odwiedzających, którzy zdecydowali się powrócić na daną witrynę. Należy dążyć do stałego zwiększania tej liczby, dobrym sposobem jest kampania remarketingowa w Google Adwords.

5) Czas ładowania się strony - mocno wydłużony czas ładowania się strony zwykle zniechęca użytkowników, w efekcie czego powracają oni do listy wyszukiwania. Ważne jest, aby jak najbardziej skrócić czas ładowania się strony.

Gdy już dokonamy analizy wyników z Google Analytics możemy przejść do konkretnych aspektów optymalizacji witryny w celu zwiększenia liczby konwersji. Pamiętaj aby stale sprawdzać jaka treść najbardziej przyciąga użytkowników i sukcesywnie zamieszczać coraz więcej takiej treści. Również powinno się stale monitorować z jakich zewnętrznych stron trafia do nas najwięcej użytkowników i pozyskiwać więcej linków z najbardziej efektownych źródeł. Wszelkie formularze na stronie powinny zostać maksymalnie skrócone, aby użytkownicy nie musieli się nad nimi zastanawiać. Wszelkie przyciski związane z konwersją należy powiększyć i wyraźnie odróżnić od tła, nie mogą to być przyciski słabo wyróżniające się od reszty strony. Ważne jest także pozostawienie wyraźnych odstępów dzielących konwertujące przyciski od reszty elementów. Dlaczego? Ponieważ każdy inny element będzie konkurować z przyciskiem o uwagę użytkownika, zaś celem jaki staramy się osiągnąć jest pełne skupienie uwagi internauty na przyciskach konwersji. Dlatego puste przestrzenie dookoła są tak ważne. Warto także zastanowić się nad doborem kolorów i tym, jakie te kolory będą wzbudzać emocje. Przykładowo niebieski zawsze sugeruje kliknięcie, gdyż jest domyślnym kolorem linków. Jest to również kolor kojarzony z kompetencją. Należy uważać ze stosowaniem koloru czerwonego, gdyż jest on przypisany do rzeczy bardzo ważnych, niemalże alarmowych, mających najwyższy priorytet. Zbyt wiele czerwonego będzie irytować i powodować częste przeskakiwanie uwagi z jednego elementu na drugi, co może nie dawać pożądanego efektu. Natomiast zielony i pomarańczowy to pozytywne kolory, kojarzące się z przyzwoleniem, przyjaznym nastawieniem i witalnością.

Gdy już zadbamy o wszystkie z wyżej wymienionych kwestii należałoby się zastanowić kim tak właściwie są osoby odwiedzające naszą stronę internetową? Ich wiek i płeć w dużym stopniu pokaże nam Google Analytics jednak to nie wszystko. W miarę zbierania danych z formularzy powinny zacząć wyłaniać się poszczególne typy użytkowników. Mogą to być przykładowo:

1) Analitycy - osoby o najbardziej ścisłych umysłach. Cechują się logiką, zdyscyplinowaniem, dużym zainteresowaniem szczegółami. Będą oczekiwać faktów, konkretnych argumentów, dużej ilości danych, tabel, porównań i wykresów. Najlepiej stosować do nich długie i szczegółowe komunikaty.

2) Humaniści - osoby postrzegające problemy w sposób szeroki i holistyczny. Często bywają zaangażowani społecznie. Oczekują przede wszystkim referencji, informacji o firmie i jej sposobach działania, poszukują bezpośrednich odniesień do siebie i swojego światopoglądu. Komunikat jaki wystosujemy do tej grupy powinien być w miarę długi i wiarygodny.

3) Osoby spontaniczne - to tak zwane "gorące głowy". Decyzje podejmują szybko i pod wpływem impulsów oraz emocji. Oczekują krótkich i pozytywnych opinii innych użytkowników (najlepszą formą są krótkie komentarze). Cechują się brakiem cierpliwości i z pewnością uciekną ze strony widząc dużą ilość tekstu do przeczytania. Komunikat dla nich powinien być krzykliwy i widoczny od razu.

Zaprojektowanie strony internetowej w taki sposób, aby odpowiadała wszystkim tym typom użytkowników jest bez wątpienia trudnym zadaniem. Jednak nie należy się zniechęcać, gdyż istnieją prostsze - pośrednie rozwiązania. Twórzmy teksty reklamowe odpowiednie dla poszczególnych grup i kierujmy je na inne podstrony. Wówczas będziemy mogli dokonać pełnej optymalizacji na podstronach nie musząc się głowić, czy dany element odpowiednio zadziała na każdego internautę.

Mam nadzieję, że udało mi się przybliżyć temat optymalizacji stron pod kątem konwersji w taki sposób, aby każdy mógł teraz inaczej spojrzeć na własną stronę internetową.


Monika Chmielewska

Anhor Sp. j.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

4 narzędzia marketingowe, które pozwolą Ci szybciej zbudować własną markę i zyskać więcej klientów cz. I

4 narzędzia marketingowe, które pozwolą Ci szybciej zbudować własną markę i zyskać więcej klientów cz. I


Autor: Władysław Ochojski


By stworzyć własną markę w Internecie, potrzebne Ci konkretne narzędzia. Jeśli więc masz już pomysł na siebie i chcesz zacząć tworzyć własną markę w Internecie i pozyskać więcej klientów, powinieneś wykorzystać narzędzia, które są dostępne na wyciągnięcie ręki. Jedyne, co musisz zrobić, to sięgnąć po nie i nauczyć się, w jaki sposób ich używać.


W jaki sposób wykorzystać bloga do autopromocji?

Po co mi blog?

No jak to po co? Będziesz mógł opisywać swoje bogate życie imprezowe i wklejać zdjęcia z wakacji…stop, żartuję! W ten sposób na pewno nie stworzysz własnej marki. Najwyżej możesz ją zepsuć i sprawić, że raczej nikt nie będzie traktował Cię poważnie. O współpracy nie wspominając.

Blog to narzędzie marketingowe, które powinno pomagać Ci w stworzeniu Twojego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Żeby to zrobić, powinieneś regularnie zamieszczać na nim ciekawe, inspirujące wpisy.

Skup się na swojej grupie docelowej

Spraw, żeby Twoje artykuły na blogu inspirowały ją do działania. W ten sposób sprawisz, że Twoi czytelnicy zamienią się w Twoich potencjalnych klientów i jeśli nie zwiniesz się z rynku lub też z blogosfery, to duże prawdopodobieństwo, że zaczną nawiązywać z Tobą dialog oraz kupować Twoje usługi.

Podczas swojej kilkuletniej kariery blogera zauważyłem, że im więcej publikuję ciekawych treści, tym większe mam „powodzenie” w Internecie. Co to oznacza? Oznacza to, że więcej ludzi trafia na moją stronę, zapisuje się na moje listy mailingowe, pyta o możliwości współpracy ze mną oraz korzysta z moich usług. Publikuj regularnie swoje wpisy, a stworzysz profesjonalną markę!

Czy musisz czekać, aż Twój blog będzie miał dużą oglądalność?

Jeśli piszesz ciekawe i wartościowe artykuły, możesz pokusić się o współpracę z innymi blogerami lub portalami z dziedziny, którą się zajmujesz. To zdecydowanie wzmocni Twoją osobistą markę, ponieważ ludzie będą automatycznie kojarzyli Cię z innymi profesjonalistami. Pod swoim artykułem możesz zamieścić swoje imię, nazwisko oraz link do swojego bloga i w kilka dni zyskasz pierwsze odwiedziny na swojej stronie. Jest to tylko jeden z wielu mechanizmów marketingowych i sposobów promocji siebie oraz swojego bloga.

Jak wykorzystać autoresponder, by przyciągnąć więcej klientów i zautomatyzować swój biznes?

Czym jest autoresponder?

Autoresponder to narzędzie, które pozwala zautomatyzować Twój biznes, ustawiając kolejkę maili, dzięki którym możesz nawiązać relację z Twoimi potencjalnymi klientami. W ten sposób użytkownik Twojej strony lub bloga, po zapisaniu się na Twoja listę, może zapoznawać się stopniowo z przekazywaną przez Ciebie wiedzą. Ponadto, odpowiednie ustawienie częstotliwości maili pozwala na ciągły kontakt z Twoimi klientami oraz budowanie ciekawych relacji.

W jaki sposób wykorzystać autoresponder w biznesie?

Darmowe i płatne kursy e-mailowe

Jest to bardzo ciekawy sposób na stworzenie relacji z użytkownikami Twojego bloga i umocnienia Twojej marki. Darmowe kursy e-mailowe pozwalają użytkownikowi zapoznać się z Twoimi usługami całkowicie bez ryzyka i co ważne – osiągnąć konkretny rezultat w swoim życiu, karierze lub biznesie. Kurs darmowy powinien mieć kilka części – optymalna liczba to cztery. Po zakończeniu darmowego kursu możesz zaproponować użytkownikom udział w płatnej wersji i w ten sposób zwiększać swoje zarobki. Staraj się nawiązywać jak najlepszą relację ze swoją listą mailingową, ponieważ ona pozwoli Ci prowadzić lepsze życie w przyszłości.

Wysyłanie prezentów do nowych użytkowników

Jeśli możesz przekazać ciekawą wartość swoim użytkownikom, np. darmowego ebooka, promocyjny udział w konsultacji lub szkolenia, to warto taki prezent dać użytkownikom w zamian za zapis na Twój newsletter. W ten sposób nawiążesz relację z użytkownikami i pokażesz, że warto inwestować w Twoje płatne produkty. Następnie możesz przesyłać im ciekawostki na temat Twojej branży, informacje na temat nowości na stronie, produktów i usług, a także kontaktować się z nimi telefonicznie.

Następne narzędzia poznasz już wkrótce!

Życzę Ci powodzenia i sukcesów w budowaniu swojej profesjonalnej marki.


Pozdrawiam, Władysław Ochojski

Generuj ruch na swoją stronę i zwiększaj sprzedaż dzięki GVO Host Ten Profits

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.