wtorek, 31 maja 2011

Skuteczny video marketing

Skuteczny video marketing

Autorem artykułu jest Karolina



Prawa do artykułu
posiada Centrum Internetowe

Reklama w tradycyjnej formie czyli banery, ulotki czy nawet spoty reklamowe to stanowczo za mało żeby przyciągnąć uwagę klienta. Co więcej źle zrobione video może okazać się równie nieskuteczne.

Jak uniknąć podstawowych błędów w video-reklamie i co zrobić aby podwoić zyski ze sprzedaży prezentowanego produktu:

· Użyj filmu video do prezentacji cech produktu. Wielu klientów rezygnuje z zakupu ze względu na brak wystarczającej ilości informacji. Zdjęcie nie pokaże czy na przykład cichy odkurzacz faktycznie nie robi wiele hałasu, a klienci zainteresowani kupnem gitary elektrycznej nie usłyszą dźwięków instrumentu, natomiast „ryk” silnika wymarzonego samochodu może być

decydującym elementem, który skłoni klienta do kontaktu.

· Bądź konsekwentny. Jeśli zdecydujesz się promocję swoich produktów za pośrednictwem video, upewnij się, że na Twojej stronie regularnie pojawiają się nowe filmiki. Dobrym rozwiązaniem jest prezentacja jednego video na tydzień niż na przykład kliku spotów tylko na początku miesiąca.

· Nie musisz promować wszystkich produktów. Skup się na produkcie który jest „wizytówką” Twojej firmy, wyróżnia się na tle innych. Nawet jeśli taka reklama nie przyniesie konkretnych zysków to ludzie zapamiętają Twój ciekawy spot i na pewno podzielą się linkiem ze znajomymi.

· Odpowiadaj na pytania i bierz aktywny udział w dyskusji. Nawet jeśli na swojej stronie nie masz opcji komentowania video-reklamy, to jeśli Twój film jest na You Tubie to właśnie tam w komentarzach znajduje się forum na temat Twojego produktu

· Podziel się swoim video. Umieszczanie video reklamy na wielu stronach związanych tematycznie z profilem Twojej firmy na pewno przyczyni się do rozpowszechnienia Twojego produktu w sieci. Zrób listę takich stron, zapoznaj się z regulaminem i do dzieła!

· Upewnij się, że Twoja video reklama to produkcja wysokiej jakości. Słabej jakości filmik to prawdziwa antyreklama, która może poważnie nadszarpnąć dobry wizerunek Twojej firmy.

Nie masz odpowiedniego sprzętu i nie chcesz aby amatorskie video zaprzepaściło Twoją wieloletnią pracę? Zaufaj profesjonalistom www.studiofotovideo.com .

---

Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl
www.studiofotovideo.com


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak założyć aptekę internetową?

Jak założyć aptekę internetową?

Autorem artykułu jest Piotr Ryś



Ogólna kondycja tradycyjnych aptek w Polsce nie zawsze wyglądała różowo. O ile jednym powodzi się dobrze, inne zwijają swoją działalność. Odkąd zalegalizowano handel lekami w sieci, co miało miejsce w 2007 roku, apteki internetowe przeżywają prawdziwy boom. Trudno się temu dziwić, ponieważ rośnie liczba internautów.

Możliwość zakupu tańszego leku czy kosmetyku o każdej porze dnia i nocy, 365 dni w roku, bez wychodzenia z domu - jest kusząca. Nowelizacja prawa farmaceutycznego dopuściła prowadzenie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza przez apteki i punkty medyczne.

W odległości jednego kliknięcia znajduje się w naszym zasięgu już wiele aptek internetowych. Aby uzyskać poradę farmaceuty czy dokonać zakupu nie trzeba iść do tradycyjnej apteki. Wystarczy mieć komputer i połączenie z internetem, aby złożyć zamówienie i dokonać płatności. Dla każdej apteki, uruchomienie wersji wirtualnej to otwarcie placówki na pacjentów z całej Polski. Dzięki temu większość z nich odnotowuje znaczący wzrost liczby transakcji i coraz więcej zainteresowanych i zarejestrowanych użytkowników.

Pierwsze apteki na rynku oferowały usługi unikatowe. W 2007 roku, kiedy aptek internetowych właściwie nie było, konkurencja w tej branży była niewielka. Teraz kolejne witryny wyrastają jak grzyby po deszczu, oferując swoim klientom coraz atrakcyjniejsze warunki. Magnesem, który przyciąga internautów najbardziej są niewątpliwie ceny - niższe, niż w tradycyjnych aptekach. Leki i kosmetyki są tańsze o 10-30% (czasem i więcej), ponieważ taki sposób realizacji sprzedaży oznacza między innymi niższe koszty magazynowe.

Każda apteka internetowa odpowiada za jakość leku do momentu jego dostarczenia do pacjenta. Medykamenty muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, a dodatkowo powinny być przewożone w odpowiedniej temperaturze w wydzielonych częściach pojazdu. Na przedsiębiorcę, który zdecyduje się na założenie apteki internetowej czeka wiele wymogów. Zgodnie z rozporządzeniem musi on znaleźć do prowadzenia apteki farmaceutę z prawem wykonywania zawodu aptekarza lub technika farmaceutycznego posiadającego co najmniej dwuletnią praktykę w pełnym wymiarze czasu pracy. Taka osoba ma odpowiadać za prawidłową realizację sprzedaży wysyłkowej zamówionych medykamentów.


Jak założyć aptekę internetowąObowiązkiem aptek internetowych jest zapewnienie pacjentom możliwości kontaktu telefonicznego w godzinach pracy placówki oraz należyte informowanie pacjentów o sprzedawanych produktach leczniczych. Chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa kupującego oraz sprzedawanych leków. Prowadzenie sprzedaży medykamentów w internecie wymaga także prowadzenia elektronicznej ewidencji zamówień oraz zamieszczenia na stronie apteki odnośnika do posiadanego zezwolenia na prowadzenie placówki (w formacie pdf.) Uruchamiająca e-sprzedaż leków apteka musi zgłosić ten fakt lokalnemu inspektorowi farmaceutycznemu i podać dane o adresie i domenie.


Korzystanie z usług apteki internetowej pozwala uniknąć pacjentom kłopotów związanych z koniecznością wychodzenia z domu w czasie choroby, a dodatkowo pozwala im zaoszczędzić. Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia dostawy produktu leczniczego. Oznacza to, że leki kupione w internecie zawsze można zwrócić bez ponoszenia kosztów innych niż bezpośrednie koszty dostawy.

Na rynku obecnie istnieje wiele rozwiązań informatycznych, czy gotowych sklepów internetowych skierowanych bezpośrednio do aptek oraz firm z sektora farmaceutycznego i kosmetycznego. Ja zachęcam do zainteresowania się ofertą firmy, która oferuje nie tylko profesjonalną i kompleksową obsługę - począwszy od etapu projektowania i analiz po opiekę powdrożeniową apteki internetowej. Ale posiada także autorskie i unikatowe rozwiązania, które w pełni odpowiadają potrzebom nowoczesnych aptek internetowych, chcących zwiększyć swoje zyski poprzez sprzedaż internetową. Każdy klient traktowany jest indywidualnie, ponieważ firma stara się jak najlepiej dopasować oferowane dedykowane oprogramowanie sklepu internetowego do charakteru branży i konkretnych potrzeb i wymogów klienta.


Klientom, którzy chcą założyć aptekę internetową, zostanie stworzony projekt zgodny z wymogami i oczekiwaniami. Dużo uwagi poświęca się systemowi identyfikacji wizualnej i projektowi graficznemu. Symbolika związana z marką jest ważna dla każdej firmy, a szczególnie dla tej stawiającej pierwsze kroki w sieci. Logotyp wykorzystywany na wszystkich materiałach reklamowych jest tworzony tak, aby zapadał w pamięć. Ważne jest także zwrócenie uwagi na kolorystykę firmy, ponieważ stanowi ona istotny wyróżnik na tle konkurencji. Na etapie projektowania e-apteki uwzględniane są mechanizmy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu serwis jest lepiej przygotowany do procesu pozycjonowania.


Proces tworzenia projektu graficznego należy zacząć od analizy celów i założeń jakie apteka ma spełniać. Należy stworzyć indywidualny projekt dopasowany do branży farmaceutycznej z odpowiednio rozplanowanymi elementami serwisu. Zachowanie logiki, intuicyjnej nawigacji i przejrzystości to absolutne priorytety. Klient apteki internetowej musi mieć ułatwiony dostęp do poszukiwanych informacji, a odpowiednie ich rozplanowanie może w istotny sposób poprawić czytelność oferty i satysfakcję klienta.


Apteki internetowe to gałąź e-commerce która ciągle jeszcze buduje swoją pozycję na polskim rynku. Wszystko wskazuje na to, że aptek działających on-line będzie szybko przybywać, ponieważ liczba klientów rośnie bardzo szybko, podobnie jak obroty e-aptek. Pytasz się Jak założyć aptekę internetową? - oto Twoja odpowiedź!

---

Artykuł powstał na bazie doświadczeń osób korzystających z oprogramowania sklepu internetowego firmy Aptus.pl z Katowic.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Największe targowisko Europy wschodniej

Największe targowisko Europy wschodniej.

Autorem artykułu jest Hamilton Starszy



Zarabiaj nawet kiedy śpisz. Sklep internetowy, czy aukcje to Twój wirtualny pracownik, który pracę wykonuje 24 godz ,bez nadgodzin, ZUS, chorobowego i próśb o podwyżkę.

Allegro to internetowy serwis aukcyjny pośredniczący w transakcjach umożliwiający przede wszystkim wystawianie na licytację przedmiotów posiadanych przez użytkowników. Dzięki szerokiemu dostępowi do Internetu, stał się popularny wśród kolekcjonerów oraz zawodowych handlarzy. Oprócz aukcji, możliwe jest również wystawienie na sprzedaż przedmiotu za ustaloną z góry cenę (Kup Teraz).

Istnieje również możliwość połączenia licytacji i opcji Kup Teraz. Powstało w związku z sukcesem amerykańskiego serwisu aukcyjnego eBay. Założone w 1999 roku przez poznańską spółkę Surf Stop Shop sp. z o.o.

Weryfikację potencjalnego kontrahenta umożliwia system komentarzy. Są one publikowane dobrowolnie przez strony transakcji i zawierają subiektywne opinie dotyczące jej przebiegu. Transakcje są zatem w miarę bezpieczne.

Za wystawienie przedmiotów na sprzedaż, a także za dokonanie sprzedaży za pośrednictwem Allegro, firma pobiera prowizje, których wysokość jest zależna od grupy towarowej.

Od listopada 2007 serwis Allegro umożliwia swoim użytkownikom możliwość zakładania własnych sklepów.

Główne różnice pomiędzy sklepem a aukcją to:

- możliwość wystawienia przedmiotu na aukcji trwającej do 30 dni (w przypadku aukcji
indywidualnych jest to maksymalnie 14 dni)

- możliwość tworzenia własnych kategorii ( w obrębie sklepu )

- możliwość wstawienia własnego logo oraz dostosowania wyglądu sklepu internetowego

Jeśli jesteś producentem lub zamierzasz nim zostać, masz sklep lub handel obwoźny, miej świadomość, że coraz więcej ludzi zaczyna robić zakupy w internecie, a prognozy dla konwencjonalnego, tradycyjnego handlu są coraz gorsze. Wynika to z kilku powodów:

1 - kwota wydana na zakupy jest stała. Im więcej zakupów w sieci tym mniej w sklepach,
2 - ludzie stają się coraz bardziej wygodni, towar przynosi dostawca,
zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie dostęp do towarów jest ograniczony, a większe zakupy
wiążą się z kosztami i stratą czasu ( paliwo, stracone popołudnie, itp )
3 - ceny w sieci mogą być i z reguły są niższe. Wynika to ze znacznie niższych kosztów,
4 - klient nie musi odwiedzać wielu sklepów, aby zorientować się w cenie. Ma je na swoim
monitorze.
5 - sprzedawcy są jednocześnie klientami, też gdzieś wydają zarobione pieniądze.

Jeśli nie pracujesz na własny rachunek i jesteś zatrudniony w jakiejś firmie również możesz dodatkowo zarobić. Przecież twoja firma coś produkuje. Zajmij się sprzedażą tych produktów. Istotą rozwoju każdej firmy to zbyt. Wiele firm zaczyna podpisywać umowy akwizycyjne ze swoimi pracownikami. Korzyści są obopólne. Podkreślam : dotyczy to każdego - uczniów, studentów, pracowników na tzw. "etacie". Warunkiem jest tylko dostęp do atrakcyjnego towaru, po atrakcyjnej cenie dostęp do komputera i internetu i chęć..... do pracy.

Zalet jest znacznie więcej :

- nie potrzebujesz żadnego miejsca na sklep,
- nie ponosisz kosztów w postaci czynszu, ogrzewania
- twój biznes pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, nawet w niedziele i święta
( w dni wolne od pracy jest największe natężenie zakupów ) i to bez nadgodzin, opłat na ZUS, dni chorobowych, fochów i próśb o podwyżkę.

Potem twoja rola ogranicza się do zbierania zamówień i ich realizacji. Osobiście doradzałbym zacząć od Allegro, a potem własny sklep internetowy. Wybór oczywiście należy od Ciebie. Możesz oczywiście skoncentrować się tylko na Polsce, wtedy Twój rynek to "tylko" 14 milionów internautów powyżej 15. roku życia, Europa stała się wielką wioską, a nasze towary stają się coraz bardziej konkurencyjne.
Bogacisz się, kiedy śpisz. Sklep internetowy, czy aukcje w dużym uogólnieniu to wirtualny pracownik, który większość elementów pracy wykonuje automatycznie.


Na koniec kilka rad dla zdecydowanych :

1 - przy większych obrotach może się zainteresować tobą urząd skarbowy, lepiej
rozeznaj przepisy w tym zakresie ( nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą )
Rozwiązań jest kilka : podpisz umowę z pracodawcą, producentem, załóż swoją firmę, działaj w imieniu kogoś,
( oczywiście w porozumieniu z nim) , kto prowadzi sklep, firmę np ktoś z rodziny czy znajomych.

2 - przestudiuj dokładnie regulamin Allegro. Administracja jest niezwykle rygorystyczna.
Mówiąc kolokwialnie powtórne wejście jest bardzo trudne.

3 - dbaj o swoich klientów, wywiązuj się z zobowiązań. Jakiekolwiek zaniedbania i zaniechania
mszczą się okrutnie.

4 - nie przejmuj się na początku zbyt małym zainteresowaniem. Wielu klientów nie ufa nowym
sprzedawcom. Rób swoje i zdobywaj ich zaufanie. Traktuj to jako frycowe, które trzeba zapłacić.

Rejestracja jest darmowa i do niczego ( poza regulaminem ) nie zobowiązuje. Rejestracja

---

Streszczenia filmów i książek


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Badanie grupy docelowej

Badanie grupy docelowej

Autorem artykułu jest Paweł Landzberg



Czy poprzez Internet można badać swoją grupę docelową? Istnieje kilka sprawdzonych sposobów, dzięki którym można badać target w e-biznesie.

Grupa docelowa (inaczej target) jest to grupa osób, do której kierujemy swoje oferty i produkty. Są to nasi potencjalni klienci. Aby sprostać potrzebom swojej grupy docelowej należy nieustannie ją badać. Jeśli mamy odpowiedzi na pytania od naszego targetu to wiemy czego oczekuje nasz potencjalny klient i możemy przystosować produkt do jego potrzeb. Dzięki temu zadowolenie klienta z naszych produktów rośnie.

Jednak pojawia się pytanie: jak badać grupę docelową, jeśli nasza działalność opiera się na Internecie? Najlepiej jest oczywiście zadać kilka pytań potencjalnym klientom. Ale jak to zrobić? Otóż istnieją sposoby badania tagetu również poprzez Internet.

Pierwszym bardzo prostym sposobem jest wykorzystanie do tego celu grup dyskusyjnych i forów. Oczywiście, żeby badania były bardziej wiarygodne muszą to być strony społecznościowe o tematyce związanej z naszą branżą. W takich miejscach możemy rozpocząć wątki z sondą – pytaniem, na które interesuje nas odpowiedź potencjalnych klientów. Jest to wygodna forma badania, a użytkownik serwisu społecznościowego zwykle musi tylko wybrać jedną z opcji odpowiedzi.

Można też w takich serwisach poprosić o wypełnienie ankiety, dając odnośnik do niej. Jednak użytkownicy niechętnie chcą odpowiadać na większą liczbę pytań. Pochłania to znacznie więcej czasu.

Innym sposobem, aczkolwiek podobnym do poprzednich metod, jest umieszczenie sondy na własnej stronie WWW. Daje to o tyle dobre rezultaty, gdyż zwykle osoby odwiedzające naszą stronę są zainteresowane naszą ofertą. Tak więc ich zdanie jest dla nas bardzo istotne. A kliknięcie w jeden z wariantów odpowiedzi zazwyczaj nie stanowi problemu.

Kolejnym sposobem jest zwykłe zapytanie się poprzez e-mail naszych znajomych, którzy zaliczają się do naszej grupy docelowej. Nasi znajomi pewnie z chęcią nam pomogą, a ich szczere odpowiedzi mogą dostarczyć nam ciekawych informacji na temat naszego targetu. Należy jednak pamiętać, żeby nie wysyłać wiadomości do obcych ludzi. Nie chcemy przecież, żeby uznano nas za spammerów.

Skoro już mowa o nieznajomych osobach to można do nich wysyłać pytania pod warunkiem, że zgodzili się na otrzymywanie od nas e-maili różnej treści. Najczęściej tak jest, gdy budujemy listę adresową – zbieramy e-maile, nie łamiąc prawa. W takim wypadku możemy wysłać przykładowo mailing z pytaniem do naszych subskrybentów. Dobrze jest dać coś w zamian za odpowiedź na pytanie. Subskrybent jest wtedy bardziej skłonny odpowiedzieć na nie, jeśli wie, że dostanie coś ciekawego.

Dzięki tym kilku prostym sposobommożna zebrać całkiem ciekawe informacje na temat naszej grupy docelowej, a co za tym idzie przystosować naszą ofertę i produkty do ich potrzeb.

---

E-biznes - e-sukces bliżej niż myślisz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Czy w dobie scamów można zarobić na buxach?

Czy w dobie scamów można zarobić na buxach?

Autorem artykułu jest Grzegorz Kopowski



Dzięki kilku sprawdzonym i pewnym buxom można zarobić ładną sumę poprzez system PTC (Paid to Click). Stawki za kliknięcia nie są duże, ilość reklam też nie zachwyca, ale potencjał buxów wykorzystamy w inny sposób. Oto instrukcja krok po kroku jak się za to zabrać.

Kiedy posiadamy już konta na Paypal i AlertPay (jeśli nie posiadasz zobacz tutaj) możemy zabrać się za rejestrację i zarabianie na buxach. Moja lista stron PTC (inna nazwa buxa), jest sprawdzona i pewna. Firmy te są wypłacalne i nie oszukują użytkowników. Piszę tak dlatego, że w internecie są tysiące jak nie więcej buxów. Większość z nich to tzw. scamy, czyli fałszywe, nieprawdziwe i niewypłacające buxy. Naciągają ludzi wysokimi stawkami za kliknięcia, niskim limitem wypłat i dużą ilością reklam, lecz tak naprawdę na takich stronach nie zarobimy ani grosza, a stracimy czas i nerwy. Oto lista takich stron:

Lista scamów

Spędziłem wiele czasu na sprawdzanie, testowanie oraz szukanie informacji na temat danego buxa. Przeszukałem wiele for oraz stron poświęconych zarabianiu poprzez PTC, ale również sam rejestrowałem się na wielu serwisach, aby utworzyć listę najlepszych buxów w sieci. Podaję listę z moimi reflinkami, czyli linkami, którymi polecam daną stronę. Rejestrując się z nich, Ty nie tracisz nic, a ja zyskuję nowego poleconego.

Aby zobaczyć listę buxów kliknij TUTAJ

Rejestracja na buxach

Na każdej z tych stron rejestracja wygląda podobnie, jeśli jednak ktoś miałby z tym problemy, napiszę krótką, ogólna instrukcję:

1.Jeśli po kliknięciu w link nie przeniesie Cię do formularzu rejestracyjnego, należy znaleźć na stronie przycisk bądź odnośnik “Register” lub “Sign Up”

2.Najczęstsze pola w formularzu:

-Username – login do konta

-Password – hasło do konta

-Confirm Password/Password Confirmation/Re-Enter Password - hasło ponownie

-Email Address: Twój adres email

-Email Confirmation/Confirm Email Address: ponownie adres email

-AlertPay/Paypal Address: adres email , na który założyliśmy (którym się logujemy) konta na tych stronach

-Referrer/Refferral: osoba polecająca (jeśli rejestrujesz się z moich linków zazwyczaj powinno tam być wpisane “koczaj” lub jakiś kod)

-Country/Your Country: z listy wybieramy Poland

-Birth Year: rok urodzenia

-Captcha/Image Verification: prawie zawsze na końcu formularza jest obrazek z jakimś tekstem lub cyframi, należy przepisać to co na nim widzimy w wyznaczone pole (czasem jeśli nie widzimy dokładnie jaki tekst się wyświetla, można kliknąć znaczek ‘odśwież’ (dwie strzałki tworzące koło) lub jeśli nie ma takiej opcji to po prostu wpisać źle, będzie kolejna próba i obrazek będzie inny)

-PIN: nasz kod PIN, który będzie potrzebny do logowania lub wypłacania pieniędzy, rzadko występuje podczas rejestracji

2.Często jest opcja do zaznaczenia “Accept TOS” lub do wybrania z listy, zawsze zaznaczamy, że się zgadzamy

3.Na samym dole powinien być przycisk “Register” , “Continue” , “Create Account” lub “Register Account“. Klikamy go.

4.Większość z tych buxów wymaga aktywacji konta poprzez mail, więc wchodzimy na naszą pocztę, otwieramy maila z danej strony i klikamy link, który się w nim znajduje.Klika buxów nie posiada w formularzu pola “Password”.Wtedy nasze hasło do konta jest wysyłane w mailu.

Jak zarabiać?

Zarabianie na każdym z buxów wygląda podobnie. Jeśli posiadamy już konto na danej stronie, logujemy się klikając “Login” lub “Sign In”, po czym wpisujemy nasz login, hasło oraz tekst z wyświetlanego obrazka. Czasem jest opcja “Secondary Password” – pole to pomijamy, ponieważ nie posiadamy drugiego hasła.

Gdy już jesteśmy na swoim koncie, zazwyczaj pojawiają się nam statystyki lub reklamy. Aby dostać się do linków, za które dostaniemy pieniądze, trzeba kliknąć na “Surf Ads” , “View Advertisemen” lub “View Ads“. Zobaczymy wtedy listę reklam, na które możemy klikać. Są one podzielone na kategorie takie jak “Bussines” , “Computers and Internet” itp. Prawie każdy bux posiada zabezpieczenia przeciw autobotom czy autoclickerom, dlatego też po kliknięciu reklamy pojawia się jakiś test sprawdzający, czy jesteś człowiekiem np. :

1.Pojawia się na miejscu reklamy w losowym miejscu znaczek (kropka), trzeba go kliknąć

2.Na jednej stronie pojawia się 5 zegarów, należy kliknąć niebieski

3.Pojawia się znaczek, jaki trzeba kliknąć z listy pokazanych znaczków(może to być litera)

4.Pytanie o zwierzę i 3 odpowiedzi, często występuje “Dog”, należy go zaznaczyć

Kiedy już przejdziemy “test na człowieka”, wyświetla się strona i na gorze zegar odliczający czas do zaliczenia reklamy (5-45 sek). Czekamy aż dojdzie do 0 – wtedy dopisują nam pieniądze do konta. Czasem ten test pojawia się po wyświetleniu reklamy. Następnie zamykamy stronę z reklamą i klikamy kolejną z listy.

Na niektórych buxach zamiast “View Ads” itp. jest “Earning Area“. Wchodząc tam mamy do wyboru na czym chcemy zarabiać: Paid to Click, Paid to Sign Up i jeszcze kilka innych. Można wybrać Paid to Click i standardowo klikać w reklamy, ale warto zainteresować się pozostałymi opcjami. Za Paid to Sign Up (płatne rejestracje na stronach) dostajemy dużo więcej pieniędzy, bo nawet do 1$!

Jeden bux na liście (Bux36) posiada inny, ciekawszy typ płacenia za reklamy. Cały proces klikania w reklamy odbywa się tak jak wszędzie, lecz pieniądze dostajemy w inny sposób. Kiedy już wyklikamy wszystko, wracamy do zakładki “My Account” i obok naszego nicku oraz stanu konta powinno pojawić się “Click here to open ticket”. Klikamy na to, pojawią się Boxy z kasą. W zależności od tego ile mamy ticketów, tyle boxów możemy kliknąć. W każdym z boxów jest inna suma centów. Klikamy raz i czekamy aż wyświetli się nad boxami ile zarobiliśmy. Czynność powtarzamy do skończenia się ticketów.

Wskazówki

1.Możesz wyświetlać maksymalnie jedną reklamę naraz na jednej stronie

2.Najlepiej otworzyć klika stron np. 5, i z każdego wyświetlać po 1 reklamie naraz. Wtedy zyskujemy czas i nie nudzimy się oczekując, aż licznik dojdzie do 0 :) (jeśli jednak nie czujesz się na siłach to lepiej oglądaj po 1 stronie naraz, bo można łatwo się pogubić)

3.Dużym ułatwieniem jest stworzenie w swojej przeglądarce zakładki “Buxy”. Tam dodajemy adresy buxów, wtedy wszystkie strony będą w jednym miejscu w postaci listy

4.Kiedy hasło generowane jest przez stronę i wysyłane na naszego maila, warto od razu je zmienić, aby za każdym razem nie musieć wchodzić na pocztę. Robimy to w zakładce Settings/Change Password, trzeba podać stare hasło, a następnie nowe

Ile można zarobić?

Za klika dostajemy średnio 1 cent (czasem mniej, czasem więcej), po zsumowaniu reklam z wszystkich przedstawionych tu buxów, wychodzi około 1$/dzień. Daje to ~30$/miesiąc czyli niecałe 100zł, jeśli klikasz sam. Nie jest to zadowalająca suma, przynajmniej dla mnie :) Ale jak zwiększyć miesięczny dochód z buxów? Sposób jest prosty – przez polecających.

Na większości stron jest system, że otrzymujemy 50% zysków osoby poleconej. Czyli jeśli przykładowo polecimy wszystkie strony 5 osobom, można łatwo obliczyć ile na tym zarobimy:

50% * 30$ = 15$

5×15$ = 75$

75$ + nasze 30$ = 105$

Podsumowując zarabiamy 300zł/miesiąc z 5 poleconymi. Pomyśl tylko, ile zarobisz jeśli system ten polecisz 30 osobom.

Jak polecać?

Polecenie komuś buxa polega na wysłaniu danej osobie swojego reflinka, z którego musi się ona zarejestrować. Wtedy każde jego kliknięcie przynosi Tobie zysk w postaci 50% wartości reklamy, a osoba, której poleciłeś stronę nic nie traci!

Swojego reflinka możemy znaleźć zazwyczaj w zakładce “Banners” na swoim koncie. Jest to link do strony z dopisaną na końcu Twoją nazwą użytkownika (czasem jest to jakiś kod).

Polecać możemy na różny sposób: znajomi, portale społecznościowe, fora, opisy na komunikatorach itp., lecz najlepiej utworzyć listę i krótki opis o co w tym chodzi na stronie typu Pokazywarka , zachować link i w takiej postaci reklamować swoje reflinki.

Jak wypłacać?

Każdy bux posiada jakieś minimum, zazwyczaj jest to od 1$ do 10$. Kiedy osiągniemy minimum, możemy od razu zlecić wypłatę lub zbierać pieniądze dalej. Aby wypłacić zgromadzone środki trzeba odszukać na swoim koncie przycisku “Cashout” , “Withdraw” lub “Payout”. Czasem należy podać mail swojego konta w Paypal lub AlertPay, lecz zazwyczaj podajemy go podczas rejestracji. Potwierdzamy chęć wypłaty i czekamy aż admin wykona nasze zlecenie.

Podsumowanie

Myślę, że warto spróbować tego sposobu, tym bardziej, że nic nie trzeba inwestować. Nie ma ryzyka, że coś stracimy, a zyskać możemy naprawdę dużo, jeśli tylko trochę się postaramy.

---

Więcej o zarabianiu na buxach na moim blogu pod adresem http://zarabianiebux.wordpress.com/


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl