piątek, 8 lipca 2011

Zalety e-biznesu

Zalety e-biznesu

Autorem artykułu jest Paweł Landzberg



Jakie są korzyści z e-biznesu? Dowiedz się jaką przewagę ma biznes internetowy nad innymi formami zarobku.
Rozwój Internetu daje nam ogromne możliwości. Obecnie w Sieci można nie tylko znaleźć ciekawe informacje, ale można także zarabiać. Działalność e-biznesowa charakteryzuje się wieloma zaletami. Oto niektóre z nich:


Niskie koszty

Prowadzenie własnego e-biznesu jest mało kosztowne. Właściwie na sam początek może wystarczyć komputer ze stałym dostępem do Internetu oraz Twój czas. To wszystko co jest potrzebne.


Swoboda działania

Działając w biznesie internetowym masz pełną swobodę działania. Sam jesteś sobie szefem. Nie musisz słuchać poleceń przełożonych. Samemu decydujesz co masz robić. Nie masz również żadnych ograniczeń i obowiązków czasowych. Pracujesz wtedy, gdy chcesz i kiedy jest Ci wygodniej. Nikt Ci niczego nie narzuca, samodzielnie organizujesz sobie pracę.


Robisz to, co lubisz

Jeśli masz jakieś zainteresowania, hobby, to nie ma nic przeciwko, żeby zacząć na tym zarabiać w Internecie. Łączysz przyjemne z pożytecznym. Przykładowo prowadząc blog o Twoim hobby np. wędkarstwie możesz dzielić się wiedzą z innymi, ale także przy okazji promować produkty związane z wędkarstwem.


Dostęp do szerokiego grona odbiorców

W Internecie możesz mieć dostęp do znacznie większej liczby odbiorców, niż gdybyś miał ich szukać lokalnie. Internet łączy ludzi z całego świata. Nie ma żadnych przeszkód, żeby ktoś z USA dotarł do Twojej strony WWW. To jest magia Internetu – możesz dotrzeć do ludzi, do których normalnie byś nie dotarł.


Skuteczna bezpłatna promocja

W Sieci istnieje bardzo skuteczna technika promocji stron internetowych. Mowa o pozycjonowaniu. Swoje strony możesz pozycjonować samodzielnie poświęcając na to jedynie czas. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona jest wyżej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek takich, jak Google, a co za tym idzie więcej osób wchodzi na Twoją stronę WWW z wyszukiwarek – zyskujesz nowych odwiedzających zupełnie za darmo.

E-biznes jest bardzo korzystną alternatywą zarobkową. Daje wiele możliwości i szans na dodatkowy zarobek. Dzięki biznesowi internetowemu możesz bezstresowo dorobić do pensji lub zrezygnować z pracy etatowej i utrzymywać się samodzielnie, pracując na własny dobrobyt a nie swojego pracodawcy.

---

E-biznes - e-sukces bliżej niż myślisz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

NOA – Najbardziej Oczekiwana Akcja

NOA – Najbardziej Oczekiwana Akcja

Autorem artykułu jest Paweł Landzberg



Istota Najbardziej Oczekiwanej Akcji – oczekiwania wobec odwiedzających naszą stronę WWW.
Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja? Postaram się obrazowo odpowiedzieć na to pytanie.

Najbardziej Oczekiwana Akcja (w skrócie NOA) jest to czynność, której webmaster bądź właściciel strony internetowej oczekuje od internauty odwiedzającego ową stronę. Innymi słowy mówiąc jest to określone działanie, które ma wykonać internauta wchodząc na daną stronę WWW.

Aby strona WWW miała sens należy określić jej NOA. Musimy wiedzieć jakie zadanie ma spełniać dana strona. Należy wybrać cel strony oraz skoncentrować się na realizacji tego celu.

Zadaniem webmasterów i osób zarządzających stronami internetowymi jest odpowiednie przygotowanie danej strony. W taki sposób, aby odwiedzający postępował na niej zgodnie z oczekiwaniami jej twórcy, czyli wykonał Najbardziej Oczekiwaną Akcję.

Żeby bardziej zilustrować istotę NOA posłużę się przykładami:

Załóżmy, że mamy sklep internetowy. Naszym celem jest sprzedaż produktów poprzez ten sklep. W tym momencie naszym NOA jest kupno jakiegoś towaru w naszym sklepie internetowym. Czyli chcemy, aby odwiedzający nasz sklep zrobił w nim zakupy – to jest dla nas Najbardziej Oczekiwana Akcja ze strony internauty.

W takim razie naszym zadaniem jest sprawienie, żeby odwiedzający wykonał tę czynność – czyli kupił. Zarówno oferta sklepu, jego wygląd, estetyka jak i opisy produktów muszą być zachęcające. Muszą kusić odbiorcę do zakupu. Podobnie sam proces robienia zakupów powinien być przejrzysty i intuicyjny w obsłudze. Im lepiej wykonany jest sklep, tym większa szansa, że odwiedzający wykona czynność, którą od niego oczekujemy.

Inny przykład. Mamy mini stronę sprzedażową (tzw. squeeze page), na której sprzedajemy e-booka. W tym przypadku oczekujemy od internauty, że zakupi z tej strony e-booka (jeśli można go kupić na tej stronie). Jednak jeśli jesteśmy w programie partnerskim wydawnictwa sprzedającego owego e-booka, to naszym NOA jest kliknięcie w link partnerski – po tej czynności zadanie naszej mini strony się kończy (dalsza część procesu zakupu zależy od strony organizatora programu partnerskiego).

Tak jak w poprzednim przykładzie musimy zachęcić internautę naszą ofertą. Odpowiednio napisane perswazyjne teksty na mini stronie zbliżają do wykonania Najbardziej Oczekiwanej Akcji.

Kolejny przykład. Posiadamy serwis informacyjny, w którym mamy formularz zapisu na newsletter. Załóżmy, że naszym celem jest zbudowanie jak największej listy adresowej, a tym samym zapisanie na biuletyn informacyjny. W takim wypadku naszym NOA jest zapis na newsletter – tego oczekujemy od odwiedzających nasz serwis.

W tym przypadku (tak jak w poprzednich dwóch) musimy sprawić, aby odwiedzający chętnie zapisywali się na nasz biuletyn.

Podsumowując Najbardziej Oczekiwaną Akcją jest czynność, którą właściciel/twórca strony chce, aby wykonał odwiedzający. Aby doszła ona do skutku, należy internautę nakierować na tą czynność.

---

E-biznes - e-sukces bliżej niż myślisz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Kupowanie od grosza

Kupowanie od grosza

Autorem artykułu jest Bartek Sprengel



Internet daje swoim użytkownikom wiele możliwości na stworzenie ciekawego projektu. Całkiem nowe pomysły, czy też modyfikacje starych, jeśli tylko są odpowiednio absorbujące, szybko zdobywają popularność. Stosunkowo niedawno pojawiła się w Polsce moda na nowy sposób kupowania - aukcje allpay.

Aukcje internetowe do tej pory były z reguły sposobem na tańsze zakupy niż w tradycyjnym sklepie, gdyż to właśnie w Internecie najszybciej jest znaleźć produkt, za który zapłacimy razem z kosztami wysyłki mniej niż w tym drugim przypadku. Z reguły taka oszczędność to kilka, najwyżej kilkanaście procent w przypadku produktów nowych. Jednak czy możliwy jest zakup przedmiotu o wartości powiedzmy tysiąca złotych za kwotę dziesięciokrotnie niższą? Otóż od pewnego czasu jest na to sposób, a sprawiły to coraz popularniejsze w sieci aukcje allpay. Krótko mówiąc, taka aukcja wygląda podobnie jak te znane nam do tej pory. Jest produkt, są licytujący, którzy przebijają stawkę, jest też ograniczony czas na zalicytowanie. Jednak jest też kilka widocznych różnic, które znacząco zmieniają przebieg licytacji. Przede wszystkim za każde zalicytowanie należy zapłacić określoną sumę. Przed rozpoczęciem aukcji należy wykupić wirtualne bidy (w zależności od serwisu mogą się różnie nazywać), których używamy do podbijania stawki. Każde takie podbicie ceny podnosi wartość końcową produktu o ustaloną kwotę, z reguły jednego lub dziesięciu groszy, jak również o określony czas wydłuża czas trwania aukcji. Wygrywa oczywiście ten, którego oferta będzie najwyższa w momencie zakończenia aukcji. Tego rodzaju groszowe aukcje po pierwsze dają szansę na zakup wartościowych przedmiotów za śmiesznie niskie pieniądze, po drugie dostarczają niezwykłych emocji podczas licytacji. Wymaga to również opracowania odpowiedniej taktyki, która pozwoli na jak najniższy koszt wykupu interesującego nas przedmiotu. Trzeba odpowiednio dobrać moment, w którym dołączymy się do aukcji, jak również określić, czy licytujemy tylko do wyznaczonej przez nas kwoty, czy też interesuje nas jedynie wygrana, bez względu na ostateczną kwotę wykupu. Nie należy dać się ponieść emocjom , tylko trzeźwo oceniać bieżącą sytuację. Dzięki temu kupowanie od grosza, zamiast przyczyną co najmniej bezsenności z powodu przegrania kolejnej aukcji, może stać się sposobem na tanie zakupy. A co najważniejsze, na takich aukcjach można wygrać bardzo wartościowy sprzęt, taki jak laptopy, najnowsze modele telefonów, plazmy, wysokiej jakości sprzęt AGD, bony na zakupy w markowych sklepach i wiele innych. Dlatego popularność tego typu serwisów aukcyjnych z pewnością będzie nam towarzyszyła jeszcze przez długi czas.

---

Czytelnia


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Licytacje on-line

Licytacje on-line

Autorem artykułu jest Maciej Rogacki



Przyjżyjmy sie bliżej popularnym od jakiegoś czasu serwisom oferującym tzw. prawdziwe aukcje internetowe. Są to serwisy które oferują swoim użytkownikom przedmioty ktore wystawiane są na różniego rodzaju aukcje.

Wzieliśmy pod lupę trzy serwisy podbij.pl który jako pierwszy pojawił sie na Polskim rynku all-pay, fruli.pl oraz dozeta.pl. Te ostatni jest najnowszym serwisem tego typu który jako jedny posiada kilka opcji ktorych nie ma na innych stronach tego typu.

Zalogowaliśmy sie na na każdej ze stron i ocenaliśmy ją pod wzgledem wizualnym i funkcjonalnym. Podbij.pl jest dostępny od października 2008 roku do chwili obecnej posiada baze, jak tweirdzą właściciele, około 200 000 klientów. Serwis jest zrobiony bardzo ciekawe pod wzgledem grafiki, estetycznie i przejrzyście. Aukcje wystawiane w serwisie są ciekawe i napweno przyciągają uwage klientów. Początkowo cena jednoego podbicia w serwise kosztowała 1,22 z vat jendka od niedawa jest to 0,50gr + vat. W slad za podbij poszły inne serwisy obniżając cene możliwości wzięcia udziału w licytacji. Na podbij mamy dwie możliwości nabycia kredytów poprzez przelew bądz wysyłając sms. Jedyną wadą serwisu jest ilośc użytkoników co ogranicza do minimum szanse wygrania, najczęściej licytują firmy poprzez ustawienie automatu.

Fruli.pl to serwis ktory powastał po podbij.pl i jest do niego bardzo zbliżony, ale znalazł sobie miejsce na rynku i również dobrze sobie radzi. Mimo, że graficznie może nie jest imponujący ale za to można znaleść na nim ciekawe przedmioty. Cena za licytacje taka sama jak na podbij. Nie ma co wiecej pisać o serwisie bo jest on bardzo podobny do podbij. Poruszanie sie po stronie i kupowanie frutków czyli punktów potrzebych do licytacji jest proste i nie powinno sprawić kłopotów.

Kolejna strona to dozeta.pl mimo, że jest to najnowszy serwis tego typu to wydaje nam sie, że może okazać sie najciekawszą propozycją dla osób zainteresowanych tego typu formą robienia zakupów. Strona graficznie jest poprawna ale z teog co wiem grafika bedzie przebudowana ale to nie o grafike chodzi fakt nie jest ona bez znaczenia ale w przypadku tego serwsiu ważniejsze są rodzaje aukcji jakie serwis oferuje dwie podstawowe to malejące i rosnące. Właściciele starją sie róznież oferować uzytkownikom przedmioty jakich nie ma w innych serwisach tego typu, oczywistym jest niektore przedmioty bedą sie powtarzać ale z pewnością nie wszystkie. Absolutnym zaskoczeniem po zalogowaniu sie było wejscie w zakładke "Głosuj na przedmioty" która znajduje sie w panelu uzytkownika. Narazie przedmioty pokazane tam są poddane jednynie głosowaniu użytkowników, jeśli jednak właściciele zdecydują sie wystawiać te przedmioty bedzie to jedny serwis z takimi przedmiotami. Jak narazie właściciele zajmują sie promocją strony i czekają na pierwszych użytkoniwków. Miejmy nadzieje, że znajdą sie oni jak naszybciej ponieważ jesteśmy ciekawi efektu jaki wywołają w/w aukcje.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak stworzyć e-biznes na lata?

Jak stworzyć e biznes na lata ?

Autorem artykułu jest Marcin Dondelewski



Co zrobić żeby stworzyć swój e biznes który będzie przynosił Ci zyski przez długie lata ? Na czym musisz się skupić żeby taki e biznes stworzyć i z sukcesem nim zarządzać ? Dlaczego tylko nielicznym się udaje taki e biznes stworzyć ?

Jednym z głównych czynników, żebyś Ty także stworzył dla siebie i swojej rodziny taki e biznes to to, że musisz mieć swój osobisty plan. Marketing internetowy dla biznesu musi być przemyślany i strategiczny. Jak nie wiesz gdzie chcesz dojść to skąd będziesz wiedzieć czy tam doszedłeś. Skąd będziesz wiedzieć którą drogę wybrać.

Jeżeli określisz swój cel i wiesz, że możesz go osiągnąć, to iiesz w jednym wyznaczonym przez siebie kierunku. Nie zbaczasz na różne okazje które mogą Ci tylko zabrać tylko czas. Wiesz czego chcesz i co masz zrobić żeby to osiągnąć.

Bardzo ważnym czynnikiem jest także to żebyś wybrał odpowiednią dla siebie grupę docelową i niszę. Jeżeli chcesz sprzedawać wszystkim nie trafiasz do nikogo. Inne potrzeby ma 20-latek a inne 50-latek. Zatem żeby przekonać do zakupu konkretnego klienta musisz wiedzieć komu chcesz służyć. Jakie problemy ma twój klient.

Ważne jest także testowanie tego co robisz w Internecie. Jeżeli robisz jakąś stronę internetową z konkretnym celem to przetestuj różne warianty tej strony. Sprawdź który wariant jest najbardziej skuteczny. W sklepie internetowym możesz testować klawisze kup teraz, ofertę itp. Jak wiesz co u Ciebie działa to wiesz co stosować żeby osiągać coraz lepsze sukcesy w e biznesie.

a więc:

Są to trzy główne czynniki, żebyś mógł osiągnąć sukces.
Komu to będziesz sprzedawać, co będziesz sprzedawać, co chcą twoi klienci. Jak dojdziesz z tego punktu gdzie teraz jesteś do tego punktu gdzie chcesz się znaleźć. Musisz mieć wielkie cele. Nawiązuj znajomości z ludźmi którzy już tam są gdzie Ty chcesz się znaleźć i podpatruj ich. Nawiązuj z nimi znajomości.

Nie kopiuj tego co robią teraz jak już mają pieniądze tylko spytaj się co robili wtedy gdy byli w tym miejscu co Ty teraz jesteś. To jest bardzo ważne. Dużo przedsiębiorców w Internecie robi to samo co ich konkurencja. Tylko ta konkurencja ma już wyrobioną markę i duże pieniądze na reklamę.

Ty musisz iść inną drogą. Musisz znaleźć takie środki żebyś mógł przy minimalnych kosztach dojść tam gdzie chcesz. A gdy już będziesz tam to plaże na Hawajach, piękne hotele, drinki będą przed Tobą i twoją rodziną stały otworem :)

---

Masz swój sklep internetowy ?

Wejdź na stonę poniżej i pobierz ZA DARMO masę infromacji z których dowiesz się jak skutecznie promować twój e-sklep i zwiększać sprzedaż.

Wejdź na stronę:
http://www.SukcesSklepuInternetowego.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl