poniedziałek, 4 lutego 2013

Biznes MLM... Off-line czy On-line?

Biznes MLM...Off-line czy On-line?

Autorem artykułu jest Wojciech Wrzesiński


Wraz z rozwojem internetu i dostępem do tego medium wiele osób dostrzega nowe możliwości w rozwoju własnych struktur w biznesie MLM. Czy internet to wystarczające narzędzie do tego by skutecznie i szybko wybudować ogromną strukturę?

Przeglądając różne strony w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, które postawiłem w tytule, możesz trafić na wiele sugestii, które niejednemu mogą zamieszać w głowie.

Jak więc rozwijać swój biznes MLM?

W ostatnim czasie pojawiło się wielu ekspertów od marketingu internetowego, którzy twierdzą, że biznes MLM szybciej wybudujesz przy użyciu Internetu niż tradycyjnymi metodami. Niektórzy głośno krzyczą, że tradycyjne metody są przestarzałe i nieskuteczne.

Z kolei inna grupa twierdzi, że tradycyjne metody są bardziej skuteczne, bo kontakt z drugim człowiekiem powinien być realny a nie wirtualny. Biznes MLM to biznes relacji z drugim człowiekiem a te trudne są do wybudowania przez Internet.

Komu przyznać rację?

Obserwując w ostatnim czasie ogromny postęp i różnorodność narzędzi internetowych wspierających działania w Internecie, błędem byłoby tego nie zauważyć. Jeżeli myślisz o rozwoju swojego biznesu powinieneś wykorzystać potencjał Internetu i możliwości, jakie oferuje.

Uważam jednak, że porzucanie tradycyjnych metod na rzecz Internetu jest nie do końca dobre.

Dlaczego?

Wdrażanie systemu (zestawu narzędzi internetowych) on-line wymaga czasu i właściwego przygotowania ( możesz to oczywiście zlecić innej osobie, która się na tym zna). Na rezultaty będziesz musiał jednak poczekać. Jeżeli chcesz zarabiać szybko, to bez tradycyjnych metod się nie obędzie.

Decydując się na wybór jedynie słusznej metody powinieneś mieć świadomość, że mimo praktycznie powszechnego dostępu do internetu nie wszyscy z niego korzystają.

Podsumowując…

Wykorzystanie Internetu do rozwijania swojej działalności w MLM jest jak najbardziej uzasadnione. Stosowanie narzędzi internetowych pozwoli ci zautomatyzować twój biznes, ale czas oczekiwania na rezultaty warto przeznaczyć na działalność off-line.

Działalność off-line w marketingu sieciowym znacznie ewoluowała, dlatego warto w swej codziennej pracy korzystać z tego, co najlepsze w tradycyjnych metodach jak i nowoczesnych. Działanie na obu tych płaszczyznach (realnej i wirtualnej) może ci przynieść ogromne korzyści a o to w tym wszystkim chodzi.

---

Wojciech Wrzesiński http://www.wojciechwrzesinski.pl/

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Adres Twojego sklepu w Internecie

Adres Twojego sklepu w Internecie.

Autorem artykułu jest Cheef


Aby stworzony przez nas sklep internetowy się wyróżniał i przykuwał uwagę, powinien mieć oryginalną nazwę - domenę. Aby łatwiej promować sklep i przyzwyczaić klientów do nazwy sklepu, warto poszukać domeny, która będzie odpowiadać sprzedawanemu asortymentowi oraz będzie prosta.

Domena odgrywa również znaczącą rolę przy pozycjonowaniu. Najlepiej jeśli zawiera słowo kluczowe, dzięki któremu dotrą do nas klienci (np. produkt, na którym przewidujemy największy zysk).

Gdy będziemy już zdecydowani, należy taką domenę wykupić. Jak to zrobić? Wybór serwisu, który oferuje domeny jest duży, dlatego nie ma większego znaczenia jaki wybierzemy. Ponieważ taką domenę w nowo tworzonym sklepie internetowym trzeba skonfigurować, warto sprawdzić czy dany serwis ( rejestrator ) umożliwia pełną konfigurację domeny.

Aby zakupić odpowiednią domenę, wystarczy wpisać w przeglądarkę "rejestracja domen", aby uzyskać pełen zestaw ofert. Gdy wybierzemy już usługodawcę, składamy zamówienie. Przeważnie nazwę kupuje się na rok. Potem konieczne będzie jej przedłużenie. W większości serwisów opłata wynosi 100 zł. netto na rok, choć często na pierwszy rok rejestrator oferuje promocje i można taką domenę do nowo stworzonego sklepu internetowego kupić dużo taniej ( nawet 10 zł ). Oczywiście wiele domen jest już zajętych, ale przy odrobinie szczęścia i przy użyciu wyobraźni napewno znajdziemy coś atrakcyjnego.

W celu połączenia wybranej domeny ze sklepem, należy przejść do ustawień administracyjnych hostingu i wprowadzić nową domenę ( nazwę ). Nową domenę trzeba także skonfigurować. Aby dokonać takiej konfiguracji domeny dla sklepu intenetowego, należy wskazać nazwy serwerów DNS na stronie konfiguracyjnej usługodawcy od którego dzierżwimy domenę. Dzięki temu nasza domena będzie kierowac dokładnie na serwer na którym mamy zainstalowany sklep internetowy. Pełne informacje dotyczace tego jak dokonać takiej konfiguracji można znaleźć na srtonach dostawców usług hostingowych.

Odpowiednio dobrana nazwa sklepu do jego charakteru i asortymentu, może ułatwić dotarcie do klienta. Dlatego mimo, że wiele ciekawych nazw - domen, jest już zarezerwowana warto poświęcić troche czasu, aby wybrać swoją oryginalną nazwę tworzonego sklepu internetowego. Z pewnością przyciągnie ona uwagę wielu internautów i pomoże wypromować nasz sklep internetowy.

---

Tworzenie sklepów internetowych - Fly-Net.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego

Autorem artykułu jest Kamil Polak


Sklep internetowy to łatwe i proste przedsięwzięcie, które w zasadzie nie wymaga nakładów finansowych. Zbyt piękne, żeby było prawdziwe? Rzeczywiście, bo to stwierdzenie to raczej reklama rozpowszechniana przez firmy udostępniające usługi związane z e-commerce.

W takim razie ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

(poniższe przykłady nie uwzględniają naszego wynagrodzenia)

1. W tym wariancie zakładamy wykorzystanie darmowego oprogramowania do budowy sklepu. Jako koszty bierzemy pod uwagę rejestrację domeny (ok. 50 zł), wykupienie hostingu (ok. 100 zł), koszt opakowań i eksploatację komputera i drukarki (ok. 200 zł). Dzięki temu jesteśmy w stanie wystartować za naprawdę małe pieniądze, ale pamiętajmy o tym, że w zamian za to musimy poświęcić masę czasu na uruchmienie platformy sklepowej, która z uwagi na powszechny dostęp nigdy nie będzie idealna, a tym bardziej unikatowa.

Koszty łącznie za pierwszy miesiąc: 350 zł

2. W tym przypadku jedyną różnicą jest to, że nie korzystamy z darmowego oprogramowania, lecz wykupujemy abonament w jednej ze sklepowych platform hostowych (najtańszy abonament ok. 50 zł). Do tego dochodzą jeszcze koszty domeny, opakowań i eksploatacja. Zaletą tego typu rozwiązania jest to, że otrzymujemy gotowy sklep, dzięki czemu nie musimy poświęcać czasu na jego konfigurację.

Koszty łącznie za pierwszy miesiąc: 250 zł + abonament

3. W tym wariancie wykorzystujemy darmowe oprogramowanie, ale zatrudniamy dodatkowo grafika, który wykonuje dla nas szatę graficzną oraz dodatkowe elementy wzbogacające nasz sklep (ok. 1500 zł). Z uwagi na rozbudowę sklepu będziemy potrzebowali lepszego hostingu (ok. 200 zł). Do tego doliczmy jeszcze koszty domeny, opakowań i eksploatację.

Koszty łącznie za pierwszy miesiąc: 1950 zł

4. W tym przypadku decydujemy się na zlecenie wykonania sklepu. Jest to zdecydowanie najdroższy wariant, ale z drugiej strony mamy gwarancję, że wszystko, co będzie znajdowało się w naszym sklepie, będzie w pełni zgodne z naszymi oczekiwaniami. Koszty stałe nie ulegają zmianie, natomiast należy pamiętać, że napisanie sklepu to koszt przynajmniej 5000 zł, dodatkowo musimy zatrudnić webmastera (1000 zł).

Koszty łącznie za pierwszy miesiąc: 7450 zł

Jak widać, obecnie nie da się założyć prawdziwego sklepu za 50 zł, jak możemy czasami przeczytać w niektórych reklamach. Dodatkowo pamiętajmy, że nawet jeżeli powyższe kwoty nadal wydają sie małe, to nie uwzględniają one kosztów wynagrodzenia oraz tego, co pochłania najwięcej środków, czyli kosztów kampanii marketingowej. W końcu założenie sklepu w internecie to nie to samo, co otworzenie stacjonarnego sklepu, na który i tak, prędzej czy później, ktoś się natknie, przechodząc przez ulicę.

---

Kamil Polak

epieniadz.blox.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Motywacja bez granic - podpowiedź ludzka nie zna granic

motywacja bez granic - podpowiedź ludzka nie zna granic

Autorem artykułu jest jaras jarty


pomysłowość ludzka nie zna granic, zobacz jak robić e-biznes na dłuższą metę Wydawnictwo "Złote Myśli" w szczególny sposób promuje jedną ze swoich książek. Można ją sciągnąć w całości, a zapłacić później. Dla uczestników programu partnerskiego (pośrednictwa w sprzedaży internetowej) jest to szansa na zdobycie większej ilości klientów na tzw. "prowizję wieczną". Krótko pisząc, chodzi o takich, którzy pierwszy zajrzą do oferty tego wydawnictwa i zostawią swój adres email.

Postanowiłem z tego skorzystać. Mam już kilka możliwości rozpowszechniania informacji ofertowych. Jakiś czas temu zrobiłem sobie stronę nt. motywacji, szumnie określając ją witryną Centrum Pozytywnej Motywacji. Wypozycjonowałem ją na tyle, że jako amator, wstydzić się nie muszę 8-) Mam w niej dwie listy subskrybentów. Jedna, to po prostu "pozytywna subskrypcja", ale nie pozbawiona ciekawej treści. Druga typowy, darmowy ekurs "sekrety motywacji". Obie zrobione na darmowym freebocie. Spodziewam się, że po dłuższym czasie niewielu ludzi otwiera jeszcze wysyłane tędy maile, ale najgorzej nie jest.

Pierwsze co zrobiłem, to rozesłanie informacji o tej promocji i podpięcie linka na stronie głównej. Promocja trwa do końca listopada, więc nie poprzestałem na tym. Drugim narzędziem jakie wykorzystałem to zrobienie sondy z prostym pytaniem "co motywuje Cię do działania", korzystając z usług sonda.pl. Informacje o niej rozesłałem do znajomych, jako zabawę towarzyską. Pamiętałem jednak o dołączeniu informacji o promocji na stronie z sondą. Dzisiaj zrobiłem jeszcze jeden krok. Napisałem krótki tekst na temat motywacji i powklejałem go do portali, gdzie jest możliwość umieszczania własnych tekstów. Wspomniałem w nim o psychologach, dopinając link do psychorada.pl i do mojej sondy. Na stronie z sondą jest też plik pdf z psychorady nt. wypalenia zawodowego. Jednak to ma narazie drugorzędne znaczenie. Wklejam swój tekst również na forach dyskusyjnych, gdzie temat motywacji ma znaczenie. To zadanie na kilka najbliższych dni - rozpowszechnianie tego tekstu.

W ten sposób promuję nie tylko produkt, ale i swoją stronę. Sonda zbierając głosy nabiera znaczenia i mogę liczyć na jej popularność. A kiedy minie promocja zmienię link na darmowy fragment. Dodam coś jeszcze przypasowanego tematycznie i tym sposobem będe robił swój e-biznes :)

A przecież to tylko jedna z możliwości... ---

Właśnie rozpoczął się nowy internetowy e-kurs:
21 fundamentalnych kroków do udanej komunikacji.
Internetowy trening skutecznego porozumiewania się.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dobre Płatności Internetowe

Dobre Płatności Internetowe

Autorem artykułu jest Monika Wędrocha


O czym musimy pamiętać udostępniając Klientom płatności internetowe? Płatności internetowe to bardzo ważny aspekt prowadzonej e-działalności. Aby zapewnić Klientom pełen komfort świadczonych usług i zachęcić do skorzystania z naszej oferty ponownie, musimy postarać się, aby udostępniany u nas system płatności spełniał wszystkie warunki dobrych płatności.

BEZPIECZEŃSTWO

Cecha zdecydowanie najważniejsza. Jeżeli nie zapewnimy odpowiedniego zabezpieczenia przy dokonywaniu wpłat przez Klientów, możemy zapomnieć o rosnącej sprzedaży. Klienci nie będą ryzykowali włamaniem na swoje konto, czy kradzieżą danych do kart płatniczych, jeśli oferowane przez nas formy płatności nie będą się cechowały dużym bezpieczeństwem przesyłanych danych.

SZYBKOŚĆ

Cecha również bardzo istotna przy dokonywaniu płatności w Sieci. System płatniczy powinien cechować się możliwością błyskawicznej wpłaty, bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na dokonanie opłaty. Również ważne jest, aby wpłaty były maksymalnie szybko księgowane. W dobie rosnącego zainteresowania e-zakupami musimy być konkurencyjni i zapewnić Klientom szybką obsługę. Długie oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty przez wpłaty na poczcie zaczynają być coraz rzadziej wybieraną formą płatności. Klienci, wybierając inne formy zapłaty, liczą, że ich wpłata dotrze do nas bardzo szybko, a oni równie szybko będą mogli cieszyć się opłaconym produktem czy usługą.

PROSTOTA

Złożoność systemu płatniczego i skomplikowany układ różnorodnych funkcji, to nie jest cecha, która sprawi, że Klienci będą wracali do naszego serwisu, aby złożyć kolejne zamówienie. Panel płatności musi być maksymalnie funkcjonalny i przejrzysty, aby jego używanie było niemal intuicyjne.

SPRAWNOŚĆ

Dokonanie płatności oprócz bezpieczeństwa, szybkości i prostoty powinno się również cechować znakomitą sprawnością. Nie udostępniajmy Klientom płatności, które przy każdym kroku będą się zawieszały, ładowały w nieskończoność, czy też kończyły nieudaną próbą dokonania opłaty. Takie podejście może się skończyć już tylko zastanawianiem się, gdzie podziali się nasi Klienci.

Stwórz w swoim serwisie optymalną możliwość dokonywania wpłat. Dobry system płatności internetowych, to jeden z bardzo istotnych elementów działalności w Sieci oraz kolejny krok do osiągnięcia sukcesu!

---

Netigo.pl - Twoja droga do e-biznesu

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl