sobota, 23 lutego 2013

Jak zarabiać na swoim hobby?

Jak zarabiać na swoim hobby?

Autorem artykułu jest Tomek Lirycki


Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli człowiek ma pasję, to nigdy nie będzie musiał pracować. Gro ludzi sukcesu zaczęło swój biznes bo mieli hobby, które chcieli rozwijać. W dzisiejszych czasach nawet „szary” Kowalski może zarabiać na tym tylko, że robi to, co lubi.

Fantastyczna wizja pracy w domu, w wielu powoduje natychmiastowy „zryw” w bliżej nieokreślonym kierunku z pulsującym w głowie hasłem - Ja też tak chcę!

Pierwszym i najważniejszym warunkiem sukcesu jest posiadanie odpowiedniej wiedzy. Tradycyjny biznes wiąże się z posiadaniem kapitału początkowego. W biznesie rozwijanym poprzez sieć internet nie trzeba inwestować ani złotówki! Internet daje szansą zarabiania na swoim hobby i na swoje hobby bez drogich urządzeń, bez pracowników, ani też żadnego lokalu czy magazynu. Trzeba natomiast posiadać odpowiednią wiedzę jak zaistnieć w sieci i jak się promować, co zrobić aby dotrzeć do zainteresowanych.

Internet jest przestrzenią, gdzie każdy może zarabiać robiąc to, co lubi, przystępując do któregoś z programów partnerskich niewymagających wkładu własnego.

Aby zacząć zarabiać w sieci należy określić wpierw swoje mocne i słabe strony, odpowiedzieć na pytanie – w czym mogę być lepszy od innych, jaką pomocą mogę służyć innym ludziom, czy mogę być w jakiejś dziedzinie ekspertem? W następnym kroku podejmujemy współpracę z serwisem, który oferuje program lojalnościowy odpowiadający naszym zainteresowaniom. Programy tego typu posiada wiele księgarń internetowych, e-sklepów, sklepów z elektroniką, szkół językowych, serwisów oferujących szkolenia, ubrania a nawet żywność. Większość serwisów wspiera swoich partnerów pomocą w reklamie oraz narzędziami niezbędnymi w e-biznesie, np. mailing, sklep, wsparcie w zakresie promocji.

Jeśli posiadasz bloga lub stronę internetową – wybierz produkty, które są związane z treścią Twoich witryn. W ten sposób mając grono odwiedzających, prawdopodobnie znajdziesz wśród nich nabywców takich produktów.

Promocję można prowadzić również nie mając strony lub bloga. Portale społecznościowe gromadzą miliony profili, każdy profil to konkretny człowek, który może być potencjalnym klientem. Doskonałymi w promocji produktów partnerskich są serwisy, gdzie można opublikować artykuły. Publikacje są darmowe, a mogą dostarczyć Ci wielu zainteresowanych produktami, które oferujesz.

---

Tomek Lirycki
Syzyfowe prace - audiobook

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak wygenerować źródła pasywnych dochodów w kancelarii prawnej

Jak wygenerować źródła pasywnych dochodów w kancelarii prawnej

Autorem artykułu jest Rafał Chmielewski


Są dwie rzeczy, które zmieniają biznes prawniczy. Dwie, które powinieneś wziąć pod uwagę planując rozwój swojej kancelarii.

Pierwsza

Zauważ, że w świecie zawsze były jednostki, które tylko dzięki temu, że są, zarabiały tyle samo, co wielkie ponadnarodowe koncerny. David Beckham, Elvis Presley, itd. Zawsze bowiem było tak, i tak już pewnie zostanie, że ludzie chętniej przywiązują się do żywych ludzi, niż do firm, czy produktów (to też, ale w mniejszym stopniu).

Dziś Internet pozwala, jak nigdy dotąd, na wykorzystanie tego samego mechanizmu. Jako prawnik, czy doradca podatkowy, możesz budować GIGANTYCZNĄ relację z ludźmi tak samo, jakbyś był kolejną Madonną. I to w sposób szybki, automatyczny, prosty i tani.

Co z tego wynika? Że coraz większego znaczenia dla każdej kancelarii nabierają narzędzia pozwalające na indywidualizm. W naszej branży osobiste stosunki z klientami zawsze miały znaczenie, a teraz budowanie takich relacji stało się dużo prostsze. W mojej opinii coraz częściej indywidualni prawnicy będą mieli więcej do powiedzenia, aniżeli duże kancelarie. A obecny kryzys tylko przyśpieszy ten proces ze względu na oszczędności.

Druga

Dzisiejsza technologia pozwala na robienie rzeczy, które jeszcze 5 lat temu były nie do pomyślenia.

Nie wiem, jak Ty do tego podchodzisz, ale ja jestem przekonany, że taki jest kierunek zmian w naszej branży. Wirtualne kancelarie prawne już działają za granicą. Na razie niewiele, ale jest ich coraz więcej. Kancelarie wirtualne to również wirtualne świadczenie usług, ale pojętych w nieco inny sposób – jako uprzednio przygotowany produkt. I prawdziwie rewolucyjny nie jest tutaj sposób organizacji kancelarii, ale sposób świadczenia usług prawnych.

Konkluzja

Świat się zmienia. To oczywisty, ale niemal powszechnie pomijany w naszej branży fakt. Obecnie mamy, jako prawnicy, możliwości samoczynnego budowania relacji z klientami z całego kraju (Europy, Świata - zależnie od specjalizacji), ich obsługi przed- i po-sprzedażowej. Więcej, mamy możliwość tworzenia wirtualnych produktów i przekształcania usług tradycyjnych w usługi uproduktowione.

Co zatem jeszcze możemy zrobić?

Możemy automatyzować działalność swoich kancelarii. A więc możemy tworzyć źródła pasywnych dochodów, które doskonale poprawiają nie tylko przepływ gotówki, nie tylko kondycję kancelarii, ale też samopoczucie i zadowolenie z wykonywanego zawodu. Fundamentem do tego jest zbudowana relacja.

Wszystko to jest proste i - co najważniejsze - tanie.


---

Rafał Chmielewski jest pierwszym w Polsce znawcą zagadnień e-marketingu prawniczego. Pomaga małym kancelariom prawnym w skutecznym kreowaniu wizerunku w sieci i zdobywaniu klientów za pomocą narzędzi internetowych. Koniecznie odwiedź jego blog: e-MarketingPrawniczy.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zarobic kase w internecie

Jak zarobic kase w internecie

Autorem artykułu jest Tomek Lirycki


Dochodowa praca w domu jest marzeniem tysięcy Polaków. Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, jak prosto jest zarabiać pieniądze w legalny sposób nie wychodząc z domu. Ten artykuł jest zbiorem prostych pomysłów na własny biznes bez inwestowania nawet złotówki!

Wyobraź sobie taką sytuację – zaczynasz oglądać ulubiony serial, otwierasz paczkę chipsów, mija pierwsza minuta, druga, w końcu następuje przerwa reklamowa, idziesz nalać sobie soku pomarańczowego… a w tym czasie na Twiom koncie pojawia się 5 złotych! Skąd!? Z Twojego internetowego biznesu! A te 5 złotych to więcej niż zainwestowałeś, aby je zarobić, więc już jesteś „na plusie”!

Sytuacja, którą opisałem nie jest oderwana od rzeczywistości. Tak wygląda praca w domu na programach partnerskich. W internecie jest ich sporo. Kiedy ja przystępowałem do programu partnerskiego byłem zszokowany jego prostotą i niedowierzałem, że tak można zarabiać pieniądze. Po dwóch latach bycia „internetowym sprzedawcą” wiem, że to możliwe, a co najważniejsze – dochodowe.

Programy partnerskie są idealnym rozwiązaniem dla ludzi, którzy nie chcą zakładać działalności gospodarczej, mieć na głowie całej biurokracji, podatków, składek i wszystkiego, czym obarczony jest przedsiębiorca. W programach partnerskich można uczestniczyć w oparciu o umowę o dzieło i to dopiero w chwili, gdy chcemy wypłacić zarobione pieniądze, więc zacząć może każdy bez jakichkolwiek umów i inwestowania choćby złotówki. Programy partnerskie to praca w domu, zarabiasz pieniądze za to, że ktoś kupi produkt, który Ty zarekomendowałeś w internecie. To tak, jakbyś miał sklep spożywczy na osiedlu i zarabiał sprzedając chleb, masło, owoce, z tą różnicą, że w programie partnerskim nie potrzebujesz budynku, regałów na towar, kasy fiskalnej, nie musisz też każdego ranka zaopatrywać się w towar. Uczestników programów partnerskich porównuję do roznosicieli ulotek – kierują tylko zainteresowanych pod określony adres i otrzymują prowizję za ich zakupy. Najciekawsze, że internet pracuje dla Ciebie nawet wtedy kiedy śpisz i to klienci szukają Ciebie, a nie Ty ich!

Najwięcej w programach partnerskich zarabiają ludzie, którzy mają pasję i potrafią się z nią podzielić z innymi. Nawet najdziwniejsze hobby może stać się kluczem do zarabiania w Internecie.

c.d.n.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Najczęściej popełniane błędy przy zarabianiu na wiedzy w internecie

Najczęściej popełniane błędy przy zarabianiu na wiedzy w internecie

Autorem artykułu jest Mirek Szmajda


Zarabianie na wiedzy stało się jednym z najmodniejszych sposobów na biznes w sieci. Jednak większość osób, które podejmuje się tego zajęcia nie osiąga zaplanowanych sobie wcześniej celów. Jest kilka powodów dlaczego tak się dzieje.

Zająłeś się niewłaściwą tematyką

Przy wybieraniu zakresu wiedzy na której chcesz zarabiać kierujesz się albo tym co ciebie interesuje, albo tym co interesuje innych. Ważne aby to było jedno i drugie!

Musi to być dziedzina, która ciebie pasjonuje. Bo tylko wtedy będziesz mieć wystarczająco dużo sił, aby pokonać wszelkie trudności. Jeśli będziesz pisać, nagrywać i uczyć w tematach które cię pasjonują, to nie tylko z większą chęcią będziesz to robić, ale również z większą chęcią będziesz dalej doskonalić się w tej dziedzinie. A to sprawi, że będziesz stawać się coraz lepszym ekspertem. I właśnie dzięki temu twój biznes zarabiania na wiedzy będzie stopniowo rozkwitać.

Z drugiej strony to czym się zajmujesz musi tez interesować innych. Bo w końcu musisz mieć odbiorców. Bez odbiorców nie ma biznesu zarabiania na wiedzy. Jeśli twoja wiedza nie jest poszukiwana przez innych, i to już teraz, to masz małe szanse na sukces. Czasami wystarczy tylko trochę zmodyfikować to czym się zajmujesz, dostosować do potrzeb wybranej grupy osób i może się okazać, że będziesz mógł uczyć tego co wybrałeś na początku. Tyle, że inne osoby.

Czasami też tak bywa, że trzeba wybrać zupełnie nową tematykę. Czasami wynika to z braku zainteresowania tym na rynku. A czasami z kolei ze zbyt dużej konkurencji. Choć akurat z tym można sobie poradzić zawężając grupę docelową.

Źle wybrałeś grupę docelową

Są tutaj trzy możliwości: wybrałeś zbyt dużą grupę docelową, wybrałeś zbyt małą grupę docelową lub wybrałeś niewłaściwą grupę docelową.

W pierwszym przypadku twój marketing nie dociera skutecznie do twoich odbiorców. Grupa jest zbyt duża abyś mógł precyzyjnie wejść w serca potencjalnych klientów i zaskarbić sobie ich zaufanie. Nie jesteś w stanie być wystarczająco charakterystyczny, bo musisz dostosowywać się do większość. A większość w tej sytuacji jest niewyraźna. W takiej sytuacji musisz zawęzić grupę docelową i zacząć kierować swój marketing tylko do wybranej jej części.

Świetnie jeżeli wybrałeś małą grupę docelową. Wtedy masz szanse nawiązać bardzo bliskie relacje z potencjalnymi klientami. Tylko gorzej, jeżeli ta grupa jest zbyt mała aby dać ci wystarczające dochody. W takiej sytuacji musisz albo poszerzyć krąg odbiorców, albo zmienić grupę na inną. To drugie może okazać się absolutnie koniecznie, kiedy nie tyle grupa jest mała, co ich zasoby finansowe są niewielkie. Koniecznie na to zwróć uwagę.

Czasami bywa tak, że grupa docelowa jest jak najbardziej dobra, ale... nie da ciebie. Być może nie masz wystarczającej wiedzy, aby tej grupie pomagać. Nie jesteś jeszcze dobrym ekspertem dla niej. Na pewno jest jednak inna grupa osób, dla której wiedza jaką posiadasz to dużo więcej niż oni potrzebują. Zamiast więc martwić się krytyką tych którzy wiedzą lepiej od ciebie, zacznij przekazywać swoją wiedzę innym osobom, tym dla których masz większą szansę być już teraz ekspertem.

Uczysz innych tylko na podstawie wiedzy innych osób

To jest jeden z najczęściej popełnianych błędów. Nawet wiele osób, które uczą zarabiania na wiedzy poleca aby wyszukiwać wiedzę (głównie w internecie) i od razu innych tego uczyć. To jest poważny błąd. Czasem na krótką metę może to zadziałać. Jeśli jednak chcesz budować swój biznes zarabiania na wiedzy przez dłuższy czas, to tym sposobem nie masz szans na stanie się docenianym ekspertem.

Przede wszystkim musisz sprawdzać swoją wiedzę w praktyce, zanim zaczniesz ją przekazywać innym. Szczególnie dotyczy to wiedzy zdobywanej w internecie. Wiele jest tu bowiem przekłamań i fałszywych treści. Jeśli bez zastanowienia wprost przekazujesz wiedzę innych to nie tylko ryzykujesz, że będziesz wprowadzać ludzi w błąd, ale również możesz się ośmieszyć i całkowicie zrujnować swoją drogę do pozycji uznanego eksperta.

Dodatkowo sprawdzając zdobytą wiedzę w praktyce możesz dołożyć w swoich materiałach własne doświadczenie. Jest to niezwykle cenne, bo w ten sposób zaczynasz mieć wpływ na rozwój wybranej przez ciebie dziedziny. Dodatkowo w ten sposób nie ryzykujesz oskarżenia o kradzież cudzej wiedzy.

Najlepszym pomysłem na zdobycie doświadczenia, na unikalność, a jednocześnie świetny sposób na rozpoznanie klienta jest świadczenie na początku różnej formy bezpośrednich indywidualnych konsultacji.

---

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak przyciągnąć więcej klientów z internetu w dobie coraz większej konkurencji kliknij na stronę http://MarketingRelacyjny.pl, gdzie w niezwykle przystępny sposób Mirek Szmajda krok po kroku wyjaśni ci jak to zrobić.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak wypromować bloga na Facebooku, dotrzeć do około 2 mln. klientów i zwiekszyć zyski?

Jak wypromować bloga na Facebooku, dotrzeć do około 2 mln. klientów i zwiekszyć zyski?

Autorem artykułu jest Mateusz Antczak


Miliony ludzi na całym świecie i prawie 2 miliony osób w Polsce spędza coraz więcej czasu właśnie na Facebooku. Czy nie myślisz teraz o tym, że już czas dowiedzieć się Jak wypromować swojego bloga, firmę, produkt lub cokolwiek innego wśród milionówużytkowników na Facebooku?

Skoro czytasz teraz moje słowa może to oznaczać, że także wyczuwasz pieniądze, które leżą najzwyczajniej w świecie na Facebook'u.

fot. Zrzut ekranu ze statystyk Facebookaliczba-osób-korzystających-z-facebooka

Liczba korzystających z Facebooka w Polsce. Kwiecień 2010 r.Miliony ludzi na całym świecie i prawie 2 miliony osób w Polsce spędza coraz więcej czasu właśnie na Facebooku. Czy nie myślisz teraz o tym, że już czas dowiedzieć sięJak wypromować swojego bloga, firmę, produkt lub cokolwiek innego wśród milionówużytkowników na Facebooku?Mam zupełną świadomość, że prawdopodobnie jesteś osobą, która wie jak zarabiać pieniądze. Prawdopodobnie wiesz doskonale, że skoro jest okazja przyciągnąć do siebie, swojego produktu lub marki takie rzesze ludzi (czytaj. potencjalnych klientów) to nie warto czekać.Więc gdzie jest problem? Dlaczego tak niewiele firm;biznesów; właścicieli blogów;partnerów;polityków,freelancerów;w Polsce korzysta z narzędzia, które w Stanach nie jest już nowością -

blog-facebookFacebook jest tam tak powszedni jak strona internetowa czy blog?
Według mnie odpowiedzią na to pytanie jest fakt, że
mało osób wie:jak założyć konto prywatne?jak dodać stronę bloga lub firmy?o czym pisać, żeby zwiększać sprzedaż?w jaki sposób dodać ramkę fanów, żeby liczba Twoich potencjalnych klientów rosła w niezwykłym tempie?Myślę, że jest to wiarygodny powód, dlatego masz przed sobą niezwykłą możliwość poznać odpowiedzi na te oraz inne pytania, które powstrzymują Cię przed tym, żeby dowiedzieć się

Jak zwielokrotnić sprzedaż swoich produktów, poprzez fenomen Facebook'a

Przykłady zarabiania na Facebooku

Żeby sprawdzić jak osoby, które korzystają z Facebooka są "głodne" kogoś kto zaproponuje im Coś sensownego i wartościowego założyłem stronę dla miasta w którym mieszkam. Po kilku dniach wśród fanów było już prawie 100 osób. Teraz wyobraź, że Ty zebrałeś społeczność Twojego miasta i za kilka tygodni, subtelnie podsuniesz im swój produkt? Dasz rabat tylko dla osób, które znają Cię z Facebook'a?

Gdy będzie ich sto?
Gdy będzie ich tysiąc?
Gdy będzie ich kilka tysięcy?


Sprawdź szczegóły

---

http://kursyiszkolenia.blogspot.com/

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl