czwartek, 27 lutego 2014

3 wskazówki jak na początku podnieść swoją produktywność budując swój biznes w Internecie

3 wskazówki jak na początku podnieść swoją produktywność budując swój biznes w Internecie


Autor: Ewa Maria Szulc


Z tego artykułu dowiesz się jak początkujący biznesman online może podnieść swoją produktywność i zapewnić podstawy rozwoju swojemu biznesowi. Dyscyplina jest konieczna w jakimkolwiek przedsięwzięciu jakie zaczynasz, jeśli chcesz odnieść sukces. W biznesie internetowym nie jest inaczej.


Prowadząc jakikolwiek biznes, to ty decydujesz czy coś się wydarzy. Nie ma nad Tobą nikogo, kto będzie pilnował czy coś zostało zrobione, bądź wskaże co powinno zostać zrobione. Przyjrzyj się sobie i znajdź odpowiedź na pytanie czy jesteś gotowy przyjąć na siebie tę odpowiedzialność.

Jeśli masz doświadczenie głównie jako pracownik zatrudniany na etacie, możesz być osobą, która ocenia swoją własną wartość przez akceptację i pozytywną opinie innych. Gdy pracujesz na etacie, zawsze ktoś od czasu do czasu poklepie cię po plecach i powie „dobra robota”. Jeśli decydujesz się zostać przedsiębiorcą, sam siebie będziesz musiał klepnąć po plecach i powiedzieć „dobra robota”. I będziesz musiał robić to codziennie.

Drugą ważną wskazówką jest zdyscyplinowanie w poświęcaniu czasu na rozwijanie swojego biznesu. Ważne jest zaplanowanie i przeznaczenie na to konkretnych godzin w ciągu dnia, jak również ważne jest powiadomienie przyjaciół i rodziny, że właśnie w tych godzinach pracujesz i nie będziesz dostępny.

Zwłaszcza w przypadku rodziny jest to bardzo istotne, dlatego że koncepcja pracy w domu jest obca wielu osobom przez to, że jej popularność dopiero zaczyna w Polsce rosnąć. A praca z domu ma swoje wymagania i zasady, o czym warto aby rodzina wiedziała.

Trzecią wskazówką niezbędną do zwiększenia swojej produktywności w rozwijaniu biznesu jest zarezerwowanie czasu na planowanie i marzenia o tym jak będziesz rozwijał swój biznes. Zainteresuj się tematem jak rozwijać swoją kreatywność – to pomoże ci w wymyślaniu ciekawych dróg rozwoju swojego biznesu.

Zaczynanie swojego biznesu w Internecie wymaga znacznie więcej, niż może byś sądził.

Pamiętaj, że decydujesz się zacząć swój biznes w Internecie, aby budować swoją finansową niezależność. W tym celu dowiedz się więcej na temat tego jak rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego, jak pisać artykuły, jak prowadzić blog, jak efektywnie włączyć się do mediów społecznościowych i jak korzystać z technologii nie wymagających znajomości programowania. A to wszystko po to, aby zacząć już dzisiaj budować swój własny biznes w Internecie.


Poznaj "77 sposobów jak wyprzedzić konkurencję" dostępnych na http://www.MarketingCodzienny.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Skuteczny sposób na pokonanie blokady pisarskiej

Skuteczny sposób na pokonanie blokady pisarskiej


Autor: Ewa Maria Szulc


Z tego artykułu dowiesz się, że nikt nie musi przechodzić przez blokadę pisarską. A jeśli już cię dopadła to dowiesz się jak w prosty i skuteczny sposób możesz ją pokonać.


Co to jest blokada pisarska? To stan, w którym nie masz pomysłów o czym pisać. Po raz pierwszy zetknęłam się z tym terminem, gdy zaczęłam działać online w 2007 roku, nie jako konsument treści, ale jako ich producent. Czytałam o różnych sposobach na to jak pokonać blokadę pisarską i czekałam, aż mi samej to również się przydarzy…

Nie doczekałam się, bo zanim to nastąpiło przyjrzałam się problemowi dokładniej i okazało się, że właściwie nikt nie musi przechodzić przez stan niemożności pisania, czyli tej tak zwanej blokady pisarskiej. Wystarczy wyrobić w sobie nawyk codziennego pisania.

Wyrabianie nowego nawyku czy przyzwyczajenia trwa około miesiąca, tak więc jeśli zmobilizujesz się do pisania codziennie po 20 minut, na pewno nie doświadczysz blokady pisarskiej i braku tematów.

Oprócz blokady pisarskiej, jest grupa osób, które chciałyby zacząć promować swój biznes online, ale są przekonane, że nie umieją pisać. Wynika to często z nieuświadomionych doświadczeń z dzieciństwa czy okresu młodzieńczego, kiedy możliwe, że ktoś skrytykował twoje teksty i pozostałeś na całe życie z przekonaniem, że nigdy nie napiszesz nic godnego uwagi.

Podobna rzecz przydarzyła się i mnie. Przez prawie 20 lat dorosłego życia nie pisałam, ale kiedy postanowiłam zacząć zarabiać online zrozumiałam, że pisanie to jest na pewno rzecz, którą koniecznie trzeba robić i to systematycznie. Zaczęłam od codziennego pisania po 20 minut, wkrótce okazało się, że 20 minut niepostrzeżenie przeszło w 60 minut i z obowiązku przekształciło się w potrzebę. Bez względu na to czy to było pisanie artykułów czy pisanie bloga.

Jeśli masz blokadę pisania i chcesz ją pokonać lub jesteś przekonany, że nie umiesz pisać, zacznij pisać cokolwiek przez 20 minut codziennie na temat, który cię interesuje. Każdy z nas lubi mówić o swoich zainteresowaniach, a ty zacznij pisać. To najlepszy sposób na to, aby stworzyć z czasem nieograniczoną ilość kontentu na swoje blogi, strony www i e-booki.

Cały czas pamiętaj, że decydujesz się zacząć swój biznes w Internecie, aby budować swoją finansową niezależność. Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwijania swoich umiejętności w zakresie marketingu internetowego musisz się nauczyć jak pisać artykuły, jak prowadzić blog, jak efektywnie włączyć się do mediów społecznościowych i jak korzystać z technologii nie wymagających znajomości programowania, aby zacząć już dzisiaj budować swój własny biznes w Internecie.


Poznaj "77 sposobów jak wyprzedzić konkurencję" dostępnych na http://www.MarketingCodzienny.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Programy Partnerskie: Jak wybrać, by nie żałować?

Programy Partnerskie: Jak wybrać, by nie żałować?


Autor: Artur Smolicki


Wybór Programu Partnerskiego to najczęstszy problem osób rozpoczynających swoją przygodę z zarabianiem w Internecie. Te najpopularniejsze najcześciej generują konkurencję, której nie jesteśmy w stanie przeskoczyć. Te mniej popularne z jakiegoś powodu nie cieszą się aż tak dużym zainteresowaniem.


Dzieje się tak z kilku powodów. Po pierwsze są to Programy nowe, które dopiero co wkraczają na rynek. W takiej sytuacji najcieższe zadanie otrzymuje manager zajmujący się poszukiwaniem pierwszych Partnerów, których dobór ma kluczowe znaczenie podczas etapu promocji. Do tego typu Programów Partnerskich należy podchodzić z dużą dozą ostrożności lecz nie należy skreślać ich na samym starcie.

Wiele Programów Partnerskich kończy swoją działalność o wiele szybciej niż oczekują tego jego właściciele. Jest to efektem pewnej mody na zarabianie w sieci, stąd nie zawsze decyzje podejmowane są na tyle rozsądnie, by przewidzieć wszelkie możliwości.

Mimo wszystko warto zaufać nowo utworzonym Programom Partnerskim, szczególnie gdy działają one w niezagospodarowanych do tej pory niszach. Błędem większości jest jednak tworzenie zupełnie nowych stron internetowych dedykowanych właśnie tym produktom. Bardzo często ma miejsce sytuacja, w której Program Partnerski wygasa zanim zdążymy na dobre zareklamować naszą witrynę.

Podstawową zasadą zarabiania dzięki Programom Partnerskim jest fakt, by dobierać je tematycznie do naszego serwisu, nigdy na odwrót. Jest to dla nas swego rodzaju zabezpieczenie, gdyż jeżeli jeden Program zakończy swoją działalność, zawsze możemy poszukać innego, który zainteresuje naszych czytelników.

Ostatnią, lecz wcale nie najmniej ważną kwestią, są sprawy finansowe oraz formy rozliczeń z zebranych przez nas prowizji. Zanim przystąpimy do Programu Partnerskiego warto zapoznać się z opiniami innych Partnerów, szczególnie w kwestii wypłacalności oraz uczciwości. Dokładnie przeczytajmy również umowę, którą podpisujemy z właścicielem Programu Partnerskiego, może się bowiem okazać, że właśnie w niej tkwi powód niskiej popularności bądź negatywnych recenzji.

Istotny jest również próg po przekroczeniu którego otrzymamy możliwość wypłaty zarobionych przez nas prowizji. Czasem zdarza się tak, że pomimo naszych ogromnych starań poziom, który musimy osiągnąć by cieszyć się wpłatą na konto ustawiony jest tak, by skutecznie zniechęcić nas do jego osiągnięcia.

Podsumowując, wiem że rady tu zawarte to tylko wierzchołek góry lodowej, gdyż problemów podczas wyboru Programu Partnerskiego pojawia się najczęściej o wiele więcej. Są to jednak absolutne podstawy, które znać należy by nie żałować swojego wyboru za kilka miesięcy, gdy nasze wysiłki pójdą na marne.


Artur Smolicki

http://www.newcreative.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dlaczego aż tyle firm nie ma strony www?

Dlaczego aż tyle firm nie ma strony www ?


Autor: Tomasz Kołpaczek


W opublikowanym ostatnio raporcie "Rzeczpospolita Internetowa w roku 2011" znalazłem szokujące dane! Tylko 61% polskich przedsiębiorców posiada firmowe strony www. Z poczty e-mail korzysta niewiele więcej, bo tylko 75% firm.


Raport został przygotowany przez firmę HBI Polska. To niewyobrażalne, aby w czasach kiedy tysiące osób korzystają z Internetu na co dzień nie umieścić swojej wizytówki! Najgorzej w raporcie wypadają jednoosobowe działalności gospodarcze, które według mnie koniecznie powinny korzystać z wszelkich form reklamy. W Polsce tylko 40% takich osób ma stronę WWW. A przecież posiadanie strony firmowej nie wiąże się z jakimiś kosmicznymi kosztami. Dla przykładu stworzenie takiej strony internetowej według gotowego szablonu, umieszczenie jej na serwerze oraz podpięcie pod serwis domeny może być całkowicie bezpłatne.

Wpisując dla przykładu Kod na darmową stronę www przedsiębiorca ma możliwość przetestowania jak dana strona wpłynie na jego wyniki - czy zwiększą się popularność a tym samym zyski. Po pół roku niestety trzeba już zapłacić. Nie są to jakieś wielkie koszty - raptem 600 zł za cały rok. Dzieląc na miesięczny koszt wychodzi 50zł! A prowadząc działalność gospodarczą raczej stać nas taki wydatek. No chyba, że się mylę - jednak w takim przypadku po co w ogóle prowadzić DG?? Przedsiębiorca, który zastanawia się nad stworzeniem własnej strony www powinien się dobrze zastanowić, czy stać go na straty jakie może ponieść nie mając strony WWW.

Na naszym rynku znajduje się co najmniej kilka firm oferujących gotowe rozwiązania dla Biznesu. Oprócz gotowych szablonów stron do wykorzystania możemy skorzystać z darmowej domeny oraz konta hostingowego. Alternatywą takiego rozwiązania jest stały, niski abonament za te usługi. Tak, czy siak przy takiej ilości nie drogich rozwiązań grzechem jest nie mieć strony www.

Świat idzie do przodu - dlaczego nie iść razem z nim ?


Jeżeli jesteś zainteresowany miesięczną opcją opłacania strony internetowej, to koniecznie musisz zajrzeć tutaj.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak znaleźć najlepsze oferty produktów lub usług w Internecie?

Jak znaleźć najlepsze oferty produktów lub usług w Internecie?


Autor: Martyna Wasiak


Zapytanie ofertowe, jako narzędzie internetowe pozwalające na szybkie umieszczenie ogłoszenia typu kupię/zlecę, pozwala na porównywanie ofert produktów każdej branży. Trudno dziś wyobrazić sobie lepszy sposób na dokonanie właściwego wyboru podczas zakupów, gdy konkurencja jest tak szeroka.


W Internecie pojawiają się serwisy internetowe, które mają na celu zorganizowanie łatwego kontaktu między zlecającym, a wykonawcą zlecenia. Z uwagi na potrzebę stworzenia takiego miejsca spotkań dwóch stron transakcji portale tego typu cieszą się dużą popularnością. Trudno wyobrazić sobie w obecnych czasach poszukiwanie ekipy budowlanej czy producenta wózków widłowych bez dostępu do informacji na temat trendów panujących w danej branży, a tym samym opinii na temat danej firmy i zakresu jej działań.

Serwisy typu kupię/zlecę mają tę przewagę, że zjednują sobie jedną i drugą stronę umowy handlowej. Zlecającemu udostępniają możliwość składania darmowych zapytań ofertowych, co zachęca osoby zainteresowane produktem każdej branży do korzystania z systemu. Jednocześnie firmom zarejestrowanym w bazie serwisu przedstawia się konkretne wymagania potencjalnego Klienta. Jeżeli oferta okazuje się konkurencyjna na tle propozycji innych firm, to Klient dokonuje zakupu i wszystkie strony są zadowolone. Istotną kwestią jest to, że wybrana oferta jest odpowiedzią na ścisłe oczekiwania zlecającego. Ryzyko dokonania nieudanego zakupu jest w tym momencie zmniejszone do minimum.

W ramach wyjaśnień - zapytanie ofertowe jest swoistym zaproszeniem do składania ofert przez firmy, które są w stanie spełnić wymagania postawione przez Klienta. Zatem zastanawiając się nad wyborem typu kserokopiarki, rodzaju opału na zimę czy dystrybutora wody źródlanej bądź filtrowanej można sprawdzić, czy narzędzia internetowe w systemie zapytań ofertowych ułatwią nam podjęcie decyzji.

Procedura składania zapytania ofertowego na portalach tego typu zazwyczaj jest krótka i przejrzysta. Po wybraniu odpowiedniej kategorii produktu w polu tekstowym zapytania ofertowego umieszcza się oczekiwania wobec przedmiotu transakcji. Im bardziej jest on szczegółowy, tym trafniej zostaną dopasowane firmy spełniające wymagania. Po zatwierdzeniu oczekuje się na oferty firm. Zazwyczaj otrzymuje się do pięciu propozycji. Teraz jest czas na porównanie cen i wybranie najlepszej opcji. Warto sprawdzić w tym momencie referencje danej jednostki. W kontakcie z wybraną firmą można rozwiać ostateczne wątpliwości, zadając dodatkowe pytania.


Oferteo.pl udostępnia korzystanie z zapytań ofertowych. System zanotował ich już ponad 100 000!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.