niedziela, 8 lutego 2015

Facebook dla każdego, czyli jak zarobić pieniądze przez internet

Facebook dla każdego, czyli jak zarobić pieniądze przez internet


Autor: Mateusz Mszyca


Wielokrotnie spotykam się z ludźmi, którzy zadają sobie pytanie: jak zarobić pieniądze na Facebooku. Są to osoby, które przeczytały gdzieś bądź słyszały, że Facebook to doskonałe narzędzie marketingowe, natomiast nie mają pojęcia od czego zacząć.


Dlaczego Facebook daje nam odpowiedź na pytanie, jak zarobić przez internet?
Początki Facebooka nie były łatwe. Pamiętam maile reklamowe, które zapraszały do zakładania konta. W Polsce był też przez długi czas solidny konkurent w postaci serwisu nk.pl. A jednak dziś Facebook posiada ponad 800 milionów użytkowników i choć nie można go jeszcze postawić na równi z telewizją, to na pewno w dobie rozwoju internetu jest to sieciowy numer jeden.

Co to oznacza dla pytania: jak zarobić przez internet na fb?
Odpowiedź jest bardzo prosta: Tam, gdzie są ludzie, są i pieniądze. Znane marki otwierają swoje butiki w wielkich galeriach handlowych, w centrach miast, bo tylko w taki sposób mogą liczyć na dużą odwiedzalność klientów. Wyobrażasz sobie, że ktoś otwiera sklep znanej marki na wsi? Byłoby to raczej bez sensu...

Facebook to coś więcej...
Ludzie nie wchodzą na FB tylko po to, aby zobaczyć co się dzieje wśród znajomych. Chcą przeczytać o wydarzeniach prasowych i porozmawiać w gupach dyskusyjnych, a przede wszystkim lansować siebie i budować swój wizerunek. Żadne narzędzie dostępne dotychczas ludzkości nie pozwalało w tak ekspresowym tempie na zbudowanie swojej marki. Wielu osobom Facebook zastąpuje gazetę, radio oraz telefon!

Jak zarobić pieniądze na Facebooku? - Rady dla początkujących i nie tylko:
1. Za pośrednictwem swojego konta generuj ruch wewnątrz FB, niezależnie od rodzaju działalności, lajkuj, komentuj, zamieszczaj zdjęcia i dyskutuj z ludźmi (ale mądrze). Taki ruch możesz skierować do swoich stron internetowych czy linków partnerskich, aby podwyższyć sprzedaż.
2. Utwórz osobisty lub firmowy blog i zbieraj fanów.
3. Utrwalaj nazwę firmy za pomocą fanpage'a i zbieraj "lajki" (branding).
4. Twórz grupy dyskusyjne na Facebooku i rozmawiaj o podobnej niszy czy zainteresowaniach. Zapraszaj nowe osoby do grupy.

Te działania na pewno przybliżą Cię ku odpowiedzi na pytanie: jak zarobić przez internet na Facebooku.


http://7minutbiznes.pl/jak-zdobyc-fanow-na-facebooku/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Delikatesy internetowe coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów

Delikatesy internetowe coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów


Autor: Kazimiera Częstowojna


Rynek e-commerce stale się powiększa, oferując możliwość nabycia coraz bardziej różnorodnych produktów. W ostatnich latach w e-handlu zaistniał dość mocno także sektor FMCG, do którego zaliczają się m.in. artykuły spożywcze.


Ze względu na coraz lepsze rozwiązania logistyczne (w przechowywaniu i dostawie produktów), delikatesy internetowe mają obecnie szansę na sprawne i opłacalne funkcjonowanie.

Branża spożywcza w Internecie

Branżę spożywczą w Internecie tworzą sklepy spożywcze (często istniejące wyłącznie wirtualnie) oraz sieci marketów, które udostępniają kanał sprzedaży online tylko jako dodatkową możliwość nabycia ich produktów. Oprócz sklepów ogólnospożywczych, rozwijają się także sklepy specjalistyczne, np. z wysokogatunkowymi alkoholami, produktami ekologicznymi czy regionalnymi (które - niekiedy - trudno jest znaleźć w sklepach stacjonarnych). Działalność spożywczych sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na terenach dużych miast, ale nie jest to reguła – czasami dowóz świeżych towarów oferowany jest także w okolicy dużego miasta. Klientami takich sklepów są zarówno osoby indywidualne, robiące zakupy tylko na potrzeby swojego gospodarstwa domowego, jak i – coraz częściej – firmy zamawiające zaopatrzenie spożywcze do biura.

Delikatesy internetowe - od produktów sypkich do pieczywa i mięsa

Zaufanie konsumentów do robienia zakupów spożywczych online rośnie. Początkowo klienci, którzy decydują się na skorzystanie z oferty sklepów internetowych, często wybierają asortyment łatwiejszy w przechowywaniu i transportowaniu, taki jak produkty sypkie, np. ryż czy kasza. Mając pozytywne doświadczenie w realizacji pierwszych spożywczych zakupów internetowych, później klienci umieszczają na swoich listach zakupowych także inne produkty - takie, których czas przydatności do spożycia jest stosunkowo krótki: nabiał, ryby, mięso, pieczywo, owoce, warzywa... Internauci coraz częściej doceniają możliwość robienia spożywczych zakupów online nie tylko w kontekście cotygodniowego regularnego uzupełniania zapasów domowych, ale także w kontekście tego, że nie muszą już wychodzić rano po bułki na śniadanie, gdy na dworze jest mróz albo pada deszcz. Wszystko można teraz zamówić z dostawą do domu i to na konkretną godzinę… świeże pieczywo, jaja, wędlina… czy co tam sobie tylko wymyślimy na pyszne pierwsze śniadanie. Nie trzeba wychodzić, tracić czasu, dźwigać – same korzyści!

Walka sklepów internetowych o klienta

Klient decydujący się na zakupy internetowe oszczędza swój czas, wybiera produkty do kupienia w komfortowych warunkach - nie musi czekać w kolejce do kasy albo przeciskać wśród stłoczonych w ciasnych alejkach klientów w poszukiwaniu upatrzonego towaru. Delikatesy internetowe walczą o klientów szerokim asortymentem, zasięgiem, cenami, a także sposobem dostawy - ważne jest to, jak dobrze są zabezpieczone produkty w trakcie dowozu, jak szybko można oczekiwać na realizację zamówienia i z jaką dokładnością można określić czas dostawy. Zwiększająca się konkurencja w tej branży sprawia, że jednak to przede wszystkim jakość i świeżość produktów się liczy i to musi być bez zarzutu!


Artykuł przygotowany przy współpracy z: Delikatesy internetowe Frisco.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Co to jest E-BIZNES i czy można na tym zarobić?

Co to jest E-BIZNES i czy można na tym zarobić?


Autor: Gasiu


E-biznes to dzisiaj działalność prowadzona online, opierająca się na korzystaniu z rozwiązań teleinformatycnych, zwłaszcza z możliwości medium, jakim jest internet.


Obserwując zachowania i słuchając "różnych teorii spiskowych" na temat działalności w internecie, przede wszystkim ludzi z mojego najbliższego otoczenia postanowiłem przedstawić na czym to polega.

Co to właściwie jest e-biznes?

E-biznes to popularny sposób prowadzenia działalności gospodarczej, opierający się na korzystaniu z rozwiązań teleinformatycznych, zwłaszcza z możliwości medium, jakim jest internet. Taki sposób prowadzenia biznesu polega na sprawnej wymianie informacji między producentami, dystrybutorami i klientami, prowadzeniu rozmów online, w tym telekonferencji, promocji w internecie, wyszukiwaniu nowych informacji i pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu kontaktów ze starymi kontrahentami.
Dzisiaj e-biznes oznacza działalność prowadzoną online, wykorzystującą zalety tej platformy kontaktów. Jest to termin bardzo ogólny i ciągle zmieniający się. Wszystko za sprawą dynamicznie rozwijającej się techniki.
Zarabianie w internecie to temat, który elektryzuje mnóstwo osób. Znaczna większość początkujących e-biznesmenów uważa, że każdy biznes internetowy to sposób na łatwe i szybkie pieniądze. Prawda jest taka, że nie jest to ani sposób na łatwe ani na szybkie wzbogacenie się. E-biznes jak każdy biznes wymaga pracy.

Faktem jest natomiast, że w internecie są pieniądze i można je zarobić. Prawdą jest, że można je zarobić znacznie łatwiej niż w zwykłym biznesie, ponieważ e-biznes praktycznie nie ma kosztów w stosunku do realnej działalności, np. serwisu komputerowego, który musi płacić za lokal, czy za wynagrodzenie pracowników. Co ciekawe biznes internetowy otwiera nowe możliwości zarabiania pieniędzy, przede wszystkim ze względu na całodobową dostępność i nowoczesne technologie.

Gdzie w takim razie szukać pieniędzy w internecie?
Jakimi sposobami zarobić w e-biznesie?

Najszybciej do głowy przychodzi słowo: reklamy. Pomysł jest prosty, przygotować serwis internetowy, zamieścić w nim reklamy, zachęcić do jego odwiedzin jak najwięcej osób i liczyć, że będą masowo klikać w umieszczone w nim reklamy. Dla mnie tego rodzaju biznes odpada już w przedbiegach. Trzeba się dużo napracować tak naprawdę nie na swój sukces, a na sukces reklamodawcy i dostać za to marne grosze.
Skoro reklamy odpadają to może sprzedaż za pośrednictwem internetu. To byłby dobry pomysł, ale jak już zapewne dobrze wiesz z artykułu, sprzedaż za pośrednictwem internetu to nie e-biznes. Krótko mówiąc ten typ także odpada.Przy czym zwracam Twoją uwagę na fakt, że sprzedaż sama w sobie może być jednak dobrym pomysłem, o ile nie będzie sprzedażą za pośrednictwem internetu, ale w internecie. Różnica polega na tym, żeby produkt, który kupuje klient był dla niego dostępny natychmiast, a nie dopiero kiedy otrzyma go pocztą.
Pozostaje jeszcze tylko odpowiedzieć na pytanie, co sprzedawać w internecie, co nie wymaga dostawy do klienta konwencjonalnymi metodami, a więc w rezultacie, co pozwala na to by klient otrzymywał to natychmiast, kiedy tego potrzebuje. Odpowiedź nasuwa się sama, gdy popatrzy się na możliwości jakie daje internet. Trzeba sprzedawać cokolwiek, co można dostarczyć drogą elektroniczną. Mogą to więc być programy, e-booki w postaci plików PDF, czy inne publikacje elektroniczne. Mogą to być ścieżki dźwiękowe, czy pluginy do popularnych programów. Mogą to być również wszelkiego rodzaju usługi. Tego rodzaju e-biznes to naprawdę dobry pomysł.
W tym miejscu dochodzimy do prawdopodobnie największego źródła pieniędzy w internecie, czyli zarabiania na płatnym dostępie do zawartości lub usług. Ludzie szukają w internecie informacji. Przede wszystkim wartościowych informacji. Nic nie wskazuje na to, by miało się to w najbliższym czasie zmienić. Tak więc najbardziej oczywisty i prawdopodobnie najlepszy sposób zarabiania w internecie to płatny dostęp do treści. Musisz jednak pamiętać, że w internecie źródeł informacji jest mnóstwo. Jeżeli Twoje nie będzie najwyższej jakości, a będziesz pobierał za dostęp do niego pieniądze, co gorsza składając obietnice bez pokrycia, szybko zniechęcisz użytkowników do siebie, stracisz wiarygodność, a Twój e-biznes prędzej czy później przestanie istnieć.Dlatego stwórz źródło wartościowych informacji, do którego klienci będą chętnie wracać, a gwarantuję Ci, że z przyjemnością zapłacą Ci za to co robisz.
W przypadku płatnego dostępu nie musisz jednak sprzedawać tylko wartościowych informacji, w postaci artykułów. To tylko jedna droga. Możesz umożliwiać dostęp do wartościowych informacji za pomocą usługi. Żeby stworzyć tego rodzaju e-biznes trzeba pracy. Biznes internetowy to nie sposób na szybkie i łatwe wzbogacenie się. Nie jesteś w stanie stworzyć dobrego serwisu internetowego w ciągu kilku godzin. Nie staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie w ciągu kilku dni, by potem móc pisać ciekawe artykuły i pobierać opłatę za dostęp do nich. To wszystko wymaga czasu, determinacji i mnóstwa zaangażowania. A do zaangażowania potrzebna jest pasja.
Jest jeszcze jeden sposób prowadzenia biznesu internetowego, który można uplasować pomiędzy reklamami, a płatnym dostępem do zawartości czy usług. Ten sposób to uczestnictwo w programach partnerskich.Żeby zarobić pieniądze musisz przyczynić się do sprzedaży czyjegoś produktu poprzez jego aktywne promowanie.Działając jako partner nie musisz przygotowywać ani produktów, ani usług, ale musisz je jedynie efektywnie sprzedawać.

Jak widzisz, można dojść do słusznego wniosku, że zarabianie w internecie jest proste. To fakt, e-biznes jest prosty. Modele prowadzenia biznesu internetowego nie są zbyt skomplikowane, a ten najskuteczniejszy, czyli prowadzenie serwisu z płatnym dostępem, jest dziecinnie prosty. E-biznes nie jest jednak łatwy. Wymaga pracy, zaangażowania i determinacji. Warto jednak się przyłożyć, bo możliwości rozwoju, a co za tym idzie wzrostu zysków są ogromne.


Grzegorz Idzikowski

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Trudne początki zarabiania w internecie

Trudne początki zarabiania w internecie


Autor: Katarzyna Debska


Czy Ty również chcesz zarabiać w internecie? Zastanawiasz się od czego zacząć, w jaki sposób możesz zarabiać? Dzisiaj przedstawię Ci kilka sposobów na zarabianie w internecie, a Ty zdecyduj, który z nich jest najlepszy dla Ciebie. Przeczytaj artykuł i wybierz rodzaj internetowego biznesu dopasowany do Ciebie.


Od czego zacząć zarabianie w internecie?

W jaki sposób zacząć aby zarabiać w e-biznesie?

Istnieje wiele sposobów na zarabianie w internecie, w tym artykule chcę Ci pokazać kilka z nich, a Ty sam podejmij decyzję jaki jest najodpowiedniejszy dla Ciebie. Tylko jedna uwaga, musisz wiedzieć, że żaden biznes internetowy nie jest gwarancją szybkiego zarabiania ogromnych pieniędzy. Internet to nie czarodziejska różdżka, którą wystarczy machnąć i mieć wszystko o czym się zamarzy. Prowadzenie własnego biznesu internetowego wymaga dużego zaangażowania i cierpliwości. Niczego tutaj nie osiągniesz z dnia na dzień, ani nic nie przyjdzie samo. Zanim podejmiesz decyzję, że chcesz budować e-biznes – musisz się dowiedzieć, że będzie Cię to kosztowało dużo pracy, nauki i czasu i to bez powalających rezultatów na samym początku.

Sposoby na zarobek przez internet

Jeżeli już zdecydujesz, że chcesz spróbować swoich sił pracując w domu przez internet, to musisz wiedzieć co masz do wyboru oraz dobrać rodzaj zarabiania do swoich możliwości, umiejętności i czasu jaki możesz na to poświęcić.

Opiszę teraz pokrótce niektóre z możliwości zarabiania w ten właśnie sposób a Ty spróbuj wybrać najlepszy sposób dla siebie. Pamiętaj jednak, że na początku warto traktować tą formę zarobku jako dodatkowe źródło dochodów i nie rezygnować z pracy na etacie, jeżeli taką w tej chwili posiadasz.

1. Freelancing

Czyli praca tzw wolnego strzelca. Jeżeli posiadasz jakieś umiejętności w danej dziedzinie, to możesz wykonywać projekty na zlecenie.

Grafika

Jeżeli jesteś dobrym grafikiem zajmij się tworzeniem banerów, awatarów czy loga. Początkowo możesz nawet niektóre projekty udostępniać za darmo w ramach reklamy. Potem zacznij tworzyć i sprzedawać swoje prace lub tworzyć na specjalne zlecenia.

Strony www.

Tutaj jeżeli znasz się na programowaniu, tworzeniu, pozycjonowaniu czy czymś co jest związane z budową i rozwojem stron www to możesz przyjmować zlecenia od ludzi, którzy sami mają z tym problemy.

Pisanie tekstów (copywriting)

Jest wiele osób szukających tekstów na swoje strony a Ty jeżeli pisanie przychodzi Ci z łatwością to możesz się tym zająć. Możesz pisać artykuły na strony, teksty reklamowe, teksty do pozycjonowania. Masz tu naprawdę duże pole do popisu i znajdziesz wielu chętnych.

Zdjęcia

Jesteś zdolnym fotografem? Wystaw swoje zdjęcia na stronach zajmujących się ich sprzedażą, lub stwórz własna stronę portfolio i oferuj swoje prace na sprzedaż.

2. Sprzedaż na aukcjach internetowych

Możesz sprzedawać wystawiając produkty na aukcjach internetowych, typu Allegro czy Ebay. Zasada jest tutaj prosta kup taniej, sprzedaj drożej. Możesz zacząć od sprzedaży rzeczy, które zalegają w Twoim domu, np. książek. Zrób ładne zdjęcia, szablon aukcji i odpowiedni opis i ciesz się zarobkiem. A może potrafisz zrobić jakieś unikatowe ozdoby, albo malować obrazy, też możesz je tutaj wystawiać.

3. Własny blog

Pasjonuje Cię jakiś temat. Jesteś ekspertem w konkretnej dziedzinie. Zacznij prowadzić bloga, na którym regularnie będziesz zamieszczać artykuły. Znajdź temat, który jest popularny i dawaj ludziom gotowe rozwiązania ich problemów a szybko zdobędziesz popularność. Gdy będziesz miał wielu stałych czytelników zaczniesz zarabiać na reklamach lub na polecaniu produktów z programów partnerskich.

4. Sprzedaż swojej wiedzy

Napisz e-booka lub stwórz kurs czy szkolenie, które będziesz mógł sprzedawać w internecie. Jeżeli masz wiedzę na jakiś temat to podziel się nią z innymi, stwórz publikację i sprzedawaj ją sam lub nawiąż współpracę z wydawnictwem, np. Złote Myśli. Pomogą Ci oni zrobić korektę, oprawę i zajmą się promocją a Tobie pozostanie tylko czekać na zyski.

5. Inwestycje online

Jeżeli masz żyłkę hazardzisty możesz spróbować swoich sił inwestując na giełdzie, w fundusze inwestycyjne lub w waluty. Taka forma inwestowania ma wiele zalet. Możesz wysyłać zlecenia bez względu na to gdzie się znajdujesz, co pozwoli zaoszczędzić Twój cenny czas.

6. Programy partnerskie

Jeden z najprostszych sposobów zarabiania w internecie to programy partnerskie. Przystępując do programu partnerskiego możesz dużo zyskać nie inwestując na początku pieniędzy. Nie musisz mieć działalności gospodarczej, dostajesz gotowe produkty, które możesz sprzedawać, dostaniesz wsparcie od firmy w postaci szkoleń, gotowych tekstów reklamowych. Masz szansę sporo się nauczyć i rozwijać swój biznes.

Aby jednak odnieść sukces w programach partnerskich potrzebujesz wiedzieć w jaki sposób skutecznie promować produkty oraz jakie narzędzia są Ci niezbędne w zbudowaniu naprawdę dochodowego biznesu online opartego na współpracy z solidnym partnerem.

Przedstawiłam tutaj niektóre ze sposobów zarabiania w internecie. Mam nadzieję, że znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie. Pamiętaj jednak, że prowadzenie internetowego biznesu jest dokładnie takie samo jak prowadzenie biznesu tradycyjnego. Jeżeli więc chcesz zarabiać w internecie, to do dzieła :) Nie zapomnij jedynie o tym, że zrabianie w internecie wiąże się z pracą, którą Ty będziesz musiał wykonywać. :)


Katarzyna Debska- http://katarzynadebska.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Domena wizytówką firmy

Domena wizytówką firmy


Autor: zibi


Nazwa domeny stanowi ogromną siłę przyciągania w ebiznesie. Dobra nazwa może stanowić potężne narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej. To jak dobrze nazwać swoją stronę www, aby już na początku dobrze wystartować?


Słowem wstępu

Przy obecnym rozwoju technologii i Internetu coraz więcej aspektów życia przenosi się właśnie do tego medium. Coraz to więcej możliwości daje nam Internet i niektórych rzeczy właściwie nie da się bez niego wykonać. Czasem coraz trudniej wyobrazić sobie życie bez Internetu. W biznesie jest podobnie. Tradycyjny biznes ma się dobrze, ale ma także swoje odzwierciedlenie online. Firmy, biznesy, działalności gospodarcze czy przedsięwzięcia określone jeszcze innymi słowami, każde z nich, a przynajmniej spora część, odnajduje się w Internecie. Nie tylko przenoszą się w stronę działalności online, ale wspomagają się nią. Trudno sobie wyobrazić, że firma nie posiada własnej strony internetowej, choćby w postaci wizytówki czy bardziej rozbudowanego serwisu zawierającego dane adresowe, podstawowe informacje o firmie i ofercie dla klientów. Jest to bardzo wygodne, gdyż potencjalni klienci mogą sprawdzić firmę oraz czy oferowane produkty/usługi odpowiadają powstałym potrzebom, i to bez wychodzenia z domu. Co jest pierwszym istotnym elementem kontaktu klienta z firmą? Zwłaszcza, jeśli firma/marka nie jest znana i jest to pierwszy kontakt? Domena…

Przyjazna domena

Budując biznes online samo stworzenie strony WWW reprezentującej firmę/produkt/usługę, na której będzie opierał się kontakt z klientem, to nie wszystko. Oczywiście jest to wyzwanie, bo trzeba umiejętnie rozlokować elementy układu strony, tak aby każdy spełniał swoje funkcje, nazwijmy je, poznawczo-skłaniające do zakupu. Czyli odpowiednie wykorzystanie treści, elementów multimedialnych oraz innych. Jednak to nie wszystko. Strona musi mieć odpowiednią nazwę, dobry adres. Domena powinna być tak skonstruowana, aby kojarzyła się z marką, z przedmiotem działalności, a jednocześnie była prosta i łatwa do zapamiętania. Dobrym przykładem są domeny jednowyrazowe. Najlepiej, gdy owe słowo daje obraz na podstawę tego, czym zajmuje się dana firma. Wówczas po adresie strony bardzo łatwo sobie skojarzyć, co reprezentuje dana firma czy instytucja. Nie trzeba będzie zachodzić w głowę i głęboko się zastanawiać nad tym, kogo lub co będziemy obserwować. Jedna prosta i krótka nazwa ma pokazać, o co chodzi w danej działalności. Do tego dobrać odpowiedni typ domeny i przyjazny adres jest gotowy.

Jaki typ domeny wybrać?

Oczywiście pl!! Dlaczego? Pl jest chyba najbardziej znaną domeną w Polsce. Spora część internautów nie posiada odpowiedniej wiedzy na temat rodzajów domen i może nie kojarzyć typu fm, info, net czy regionalnych. Najbardziej rozpoznawalna obok pl to oczywiście com. Używając innych niż te dwie domeny narażamy się na utratę sporej części odwiedzających, a co za tym idzie - potencjalnych klientów. A dlaczego tak się może dziać? Są różne sposoby wyszukiwania informacji w sieci. Czasem szuka się tylko pojedynczych wyrazów, a czasem stosuje się pewne kombinacje. Jeśli internauta nie zna nazwy domeny, będzie wykorzystywał wyszukiwarkę i stosował słowa kluczowe. Będą one odpowiadały konkretnej kategorii działalności firm, których poszukuje, np. ogrody, kominki, doniczki, farby, lakiernictwo, mechanika itp. Oprócz poszukiwania wyrazów może stosować kombinację wraz z domeną com czy pl. Nie mając w nazwie domeny tych kombinacji, tracimy część internautów, zwłaszcza tych o mniejszej wiedzy domenowej. Użycie słowa kluczowego w adresie zwłaszcza pod względem pozycjonowania jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jest to niezbędne, gdy liczymy na zwiększenie liczby odwiedzających. Wartościowa domena pl oraz słowo kluczowe powodują, że domena jest łatwo rozpoznawalna. Zastosowanie odpowiedniego pozycjonowania serwisu i budowania przewagi na słowa kluczowe daje większą wartość dla serwisu. Z tym oczywiście jest związana odpowiednia pozycja w wynikach wyszukiwania. Także stworzenie odpowiedniej domeny jest istotną sprawą dla sukcesu w sieci, bo jest o co walczyć.

Na koniec...

Domena spełniająca większość cech dobrej domeny identyfikuje się z prezentowaną marką. Domena pl daje pewną przewagę nad innymi domenami tego typu. Nazwa nie powinna zawierać innych zbędnych wyrazów czy kombinacji cyfrowych, które tylko utrudniają rozpoznawalność domeny. Cechy te stawiają domenę wśród wartościowych i konkurencyjnych domen.


Internet jako inne życie

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.