niedziela, 6 marca 2011

Katalogi firm w internecie - informacje

Katalogi firm w internecie - informacje.

Autorem artykułu jest Albert Strzelczyk



Prosty sposób na zareklamowanie firmy i jej znalezienie w internecie. Dzięki dodaniu strony internetowej swojej firmy do takiego katalogu jej oglądalność może znacznie wzrostąć.

Kiedy chcemy znaleźć jakąś firmę, przede wszystkim otworem stoi nam katalog firm. To strona internetowa, zawierająca wiele firm, które są nam potrzebne. Jeśli mamy sporo czasu, możemy szukać firmy w przeglądarce, przeglądając całe sterty stron zupełnie nam nieprzydatnych. Jeśli jednak musimy znaleźć szybko, wówczas katalog firm będzie doskonałym wyjściem. Dzieje się tak, dlatego że w przeglądarce wiele stron to nie firmy, tylko artykuły, blogi czy inne strony, natomiast katalog firm zawiera tylko konkretne firmy. Nie zawsze mają one strony internetowe, jednak rzecz w tym, żeby znaleźć konkretna firmę z danymi kontaktowymi. To doskonały sposób na znalezienie firmy, która nie zawsze ma swoją stronę internetowa ale chce, żeby ją znaleźć w internecie. Musimy bowiem pamiętać, ze niekonieczne firma musi mieć swoją stronę, żeby się reklamować w internecie. Jeśli znajdziemy adres i numer telefonu, które w takim katalogu są zawsze, wówczas łatwiej będzie nam się skontaktować z wybraną przez nas firmą.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Internetowe królestwo rozrywki

Internetowe królestwo rozrywki

Autorem artykułu jest Mariusz Wodel



Internet to miejsce, w którym wszystko jest możliwe. W pewnym sensie można uprzednie zdanie traktować dosłownie, ponieważ każda rzecz istniejąca w rzeczywistości ma swój siecowy odpowiednik. Prawidłowość ta nie stanowi natomiast sprzężenia zwrotnego.

Internet to miejsce, w którym wszystko jest możliwe. W pewnym sensie można uprzednie zdanie traktować dosłownie, ponieważ każda rzecz istniejąca w rzeczywistości ma swój siecowy odpowiednik. Prawidłowość ta nie stanowi natomiast sprzężenia zwrotnego. Pamiętać należy o tym, że królestwo wirtualnej rozrywki nie jest tym samym co realny świat. A jednak jest jego swoistym odbiciem, które oczywiście nieco przekrzywia obraz, ale mimo wszystko oddaje sporo z jego prawdziwości. Znajdziemy tu odpowiedniki prawdziwych firm, sklepów, nawet ludzi. Tak zwana "sieć 2.0" stanowi w tej chwili początek dla nowych społeczności, a może i nawet społeczeństw, które tworzą się poprzez kontakt bez wychodzenia z domu. Jeszcze kilkanaście lat temu taka sytuacja była czystym science-fiction, tymczasem dzisiaj to właśnie jest rzeczywistość. Tak naprawdę nie jest istotne czego szukamy. To może być sklep erotyczny, specjalistyczne forum, serwis randkowy albo gry dla dzieci. Ważny jest fakt, że możemy szukać praktycznie wszystkiego i prędzej czy później to znajdziemy.

Niesamowitość internetu to przede wszystkim jego uniwersalność. To miejsce przede wszystkim nieograniczonych możliwości. Jeśli więc ktoś znajdzie coś nieobecnego w sieci, to prędzej czy później pojawi się to tam. W kwestii rozrywki internet nie ma praktycznie żadnej konkurencji i ogromne możliwości rozwoju, które z pewnością zostaną wykorzystane. Z uwagi na zasady działania wolnego rynku, w przypadku którego puste nisze wypełniają się automatycznie można przypuszczać, że rozwój internetu będzie jeszcze długo przyspieszał w tempie wykładniczym.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Treści na stronie WWW

Treści na stronie WWW

Autorem artykułu jest Paweł Landzberg



Prowadząc własną stronę internetową czy bloga tematycznego staramy się, aby znajdowały się na nich wartościowe treści. Bez nich odwiedzający nie miałby, po co odwiedzać stronę. Dlatego istotne jest odpowiednie przygotowanie treści na stronie.

Po pierwsze, aby strona była interesująca musi posiadać ciekawe treści. Internauta musi mieć co czytać. Tu liczy się Twoja inwencja twórcza. Musisz pomyśleć o czym możesz napisać, co może być interesujące. Jeśli wszyscy piszą o jednym i tym samym to spóbuj napisać na ten temat pod zupełnie innym kątem. Może być on szokujący, zaskakujący - w każdym bądź razie odmienne zdanie z pewnością przyciągnie czytalników. Nie trzeba też pisać na tematy, na które każdy pisze. Możesz znaleźć inne tematy na swoją stronę - ważne, aby były one ciekawe i przedstawione w przystępny sposób.

Jeśli mamy już ciekawą treść to trzeba się postarać, aby była łatwa i wygodna w odczycie. Najważniejsze jest to, aby zdania były składne i logiczne. Muszą one być po prostu zrozumiałe dla czytelnika, dlatego należy postarać się przeczytać dokładnie tekst i poprawić w razie potrzeby, aby dobrze brzmiał i był łatwo przyswajalny. Ważne jest też, aby używać prostego języka - nie każdy odwiedzający jest specjalistą we wszystkim. Dlatego jeśli znasz różne egzotyczne słowa to staraj się ich nie używać. Co innego, gdy targetem Twojej strony są specjaliści z danej tematyki, którzy na co dzień stosują wyszukane słownictwo (np. jakieś terminy techniczne). Wówcza jak najbardziej można stosować trudne pojęcia.

Kolejnym aspektem jest interpunkcja. Wiąże się on ze składnością zdań. Czasem źle postawiony przecinek może zmienić sens zdania, albo przynajmniej utrudnić przesłanie. Dlatego czytaj swoje treści i poprawiaj, jeśli coś jest nie w porządku. A najlepiej daj przeczytać osobie trzeciej - ona wówczas wyda miarodajną opinię.

Jednym z ważniejszych etapów przygotowywania treści na stronę jest jej odpowiednie formatowanie. Z reguły formatowanie jest już ustalone w szablonie strony i dla wszystkich treści jest takie samo, dlatego trzeba je zrobić tylko raz. O co chodzi z tym formatowaniem? Po pierwsze czcionka powinna być czytalna - musi być użyta czcionka ładna dla oka, nie za duża i nie za mała, kolor musi być zdecydowanie kontrastujący w stosunku do tła. Po drugie akapity i odstępy - tekst powinien być podzielony na wyraźne akapity, aby łatwiej się czytało. Łatwiej jest czytać kilka fragmentów tekstu niż jeden duży zbity blok. Należy też zwrócić uwagę na odstępy między wierszami - powinny one być dosyć duże, gdyż łatwiej się wtedy czyta.

---

Ebiznes - szkolenie stacjonarne bez tajemnic


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Kolejna ciekawa opcja na Biznes-Klasie

Kolejna ciekawa opcja na Biznes-Klasie

Autorem artykułu jest Andrzej Maj



Fani – to najnowsza opcja wprowadzona na społecznościowym portalu Biznes-Klasa.pl. Nowość służy do promocji firm i w zamierzeniu twórców ma zachęcić do korzystania z portalu kolejnych użytkowników.


Biznes-Klasa.pl to portal społecznościowy, który powstał po to, aby ułatwić osobom i firmom kontakty biznesowe. Celem jest nie tylko odnalezienie kolegów z innych firm, ale przede wszystkim - nawiązywanie nowych, perspektywicznych kontaktów. Mimo, że Biznes-Klasa działa dopiero od końca 2008 roku, to wyróżnia się liczbą opcji i narzędzi. W dużej mierze to właśnie nowości przyciągają do portalu nowych użytkowników.

Najnowsza ciekawa opcja stworzona przez portal to „Fani”. Dzięki temu narzędziu firmy będa mogły być bliżej swoich m.in. sympatyków, klientów i kontrahentów. Aby zostać fanem wybranej firmy, wystarczy skorzystać z odpowiedniej zakładki, którą można znaleźć w menu po lewej stronie. Fani będą mogli korzystać z różnych ciekawych opcji zorganizowanych na profilach firm. Narzędzie pozwoli im m.in. kontaktować się ze sobą, rozmawiać o produktach firmy i otrzymywać najświeższe informacje o nowościach i zmianach na profilu.

Nowa opcja to także korzyści dla firm - ramkę z fanami mogą one umieścić na internetowej stronie swojej firmy. W tym celu wystarczy skorzystać z generatora kodu, który jest dostępny przy tej opcji. Dzięki niemu można dopasować ramkę do strony www firmy, jeśli chodzi o kolor, szerokość i ilość wierszy.

Jak mówią twórcy portalu, „Fani” to narzędzie powstałe z myślą o nowoczesnych firmach, które dbają o stałą komunikację z klientami i kontrahentami. Podkreślają, że warto z niego korzystać, ponieważ już niebawem pojawi się wiele związanych z nim ciekawych, atrakcyjnych opcji – zarówno dla firm, jak i ich fanów.

Administracja Biznes-Klasy informuje, że to nie koniec nowości i zapowiada dalszą rozbudowę portalu. Przypomnijmy, że stworzyła go firma BV Kontakty Międzynarodowe, jeden z liderów polskiego e-biznesu. Firma pomaga w poszerzaniu kontaktów biznesowych i rynków zbytu - zarówno w kraju, jak i za granicą. Najbardziej znanym jej portalem jest OPENKontakt.com - najstarsza i największa w Polsce Giełda Biznes Ofert, która obecnie liczy ponad 10 mln ofert i ma już ponad 1,1 mln użytkowników.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak ZMNIEJSZYĆ sprzedaż na Aukcjach i jednocześnie zwiększyć ZYSKI e-biznesu?

Jak ZMNIEJSZYĆ sprzedaż na Aukcjach i jednocześnie zwiększyć ZYSKI e-biznesu?

Autorem artykułu jest Krzysztof Rdzeń



Pewnego razu gdy skupiłem się mocno na sprzedaży produktów na aukcjach i nosiłem zaszczytne miano Super Sprzedawcy VIP stałem się jednym z większych przegranych tego systemu. Znalazłem jednak następująco rozwiązanie...

Ciesząc się z ikonki Super Sprzedawca otrzymałem dostęp do kilku dodatkowych statystyk. Jednocześnie ponosiłem miesięczne koszty w przedziale 2000- 3500 złotych. Oczywiście sprzedaż ta była opłacalna więc przez jakiś czas zgadzałem się na takie koszty. Gdy postanowiłem je zredukować okazało się, że było to prostsze niż sądziłem. Wdrożyłem mały i kulawy sklep, który przejmował około 50% sprzedaży. Gdy skupiłem się na zorganizowaniu sklepu i nadaniu mu większego prestiżu w oczach potencjalnych odwiedzających oraz odpowiednio dopracowałem moje aukcje - straciłem ikonkę super sprzedawcy. Sklep przejął zdecydowanie większą część sprzedaży, a aukcje traktowałem jako koszt marketingu, który generował spory ruch
w sklepie.

Co więcej, ruch taki jest naprawdę wartościowy, gdyż przyciąga tylko tych poważnie zainteresowanych.

Jak więc zorganizować sprzedaż na aukcjach by bezpiecznie przekierować ruch na strony sklepu?

Nawet dziś przeglądając aukcje wielu super sprzedawców dziwię się z tekstów promocyjnych typu:
„Tylko na naszych aukcjach otrzymujesz tak wyjątkowo niską cenę!” ewentualnie „Przychodząc do sklepu powołaj się na cenę z aukcji”. O ile drugie hasło może generować zamówienia na aukcjach przed przyjściem do sklepu, czyli dodatkowe koszty, o tyle pierwsze jest automatem do robienia kosztów związanych ze sprzedażą na aukcjach.
Wiem z doświadczenia, że wielu lubi zwyczajnie zadzwonić lub wysłać e-mail z zamówieniem, bo nadal nie założyli konta w serwisie aukcyjnym. Pisząc na aukcji coś w stylu pierwszego zdania, mówisz odejdźcie stąd bo nie jesteście tutaj mile widziani. Zabierajcie się szukać innego dostawcy, bo my oferujemy takie ceny tylko uczestnikom aukcji...

Przykre, ale wielu świadomie lub nie, pogrąża się w koszty takimi właśnie treściami w swoich ofertach. Gdyby byli zdolni przekonać się, że jednomiesięczny koszt sprzedaży na aukcjach równa się kosztom wdrożenia kompletnego rozwiązania e-sklepu, przez kolejne miesiące zbieraliby żniwo z tej inwestycji.

W każdym razie, dobrze, że Ty i ja mamy tego świadomość bo możemy zacząć działać.

Poniżej podam pięć kroków, które musisz zrealizować aby sprzedaż na aukcjach rzeczywiście przekierowywała
do Twojego sklepu internetowego, czyli sprowadzała aukcje do roli skutecznego narzędzia e-marketingu.

1. Utwórz konto na aukcjach z nazwą domeny Twojego sklepu.

Niestety portale aukcyjne nie pozwalają na użycie nazwy adressklepu.pl ale nie ma przeszkód by użyć nazwy adressklepu_pl lub adressklepu-pl. Dla kupujących każdy myślnik czy podkreślnik jest w tej sytuacji równoznaczny z kropką.

2. Załóż adres mailowy w domenie Twojego sklepu.

Udostępniaj na stronach aukcji adres stworzony tylko do kontaktów z klientami pochodzącymi z aukcji. Założenie e-maila aukcje@adressklepu.pl jest jednoznaczne z promocją nazwy Twojego sklepu.
Ten zabieg pozwoli Ci także śledzić kupujących, którzy po wymianie maili z Tobą zakupili towary na stronach Twojego sklepu. Pamiętaj też o odpowiedniej stopce w Twoich mailach, to ważne i podstawowe narzędzie e-mail marketingu.

3. Na stronie „O mnie” umieść odnośnik do informacji o Twojej firmie.

Niech ten odnośnik do szerszej informacji o Twojej firmie kieruje na stronę Twojej firmy.
Natomiast na firmowej stronie musisz posiadać wyraźny odnośnik pozwalający na przejście do sklepu. Według regulaminu większości serwisów aukcyjnych to legalne umieścić link do dodatkowyc informacji o firmie lub przedmiocie sprzedaży.

4. Ucz się copywritingu lub zlecaj to praktykom tego fachu.

Pamiętaj o mocnym tytule i nagłówku Twojej oferty.
W sytuacji gdy chcesz kierować finalizację transakcji na strony sklepu niezmiernie ważne by Twoje oferty zawierały informacje w stylu:
„Skontaktuj się już teraz by poznać więcej szczegółów
tel 555666777 lub e-mail aukcje@adressklepu.pl
„Jeśli chcesz dowiedzieć się o...
zadzwoń lub napisz...”
Oczywiście takie informacje nie mogą nakłaniać do sprzedaży poza serwisem aukcyjnym,
gdyż jest to niezgodne z jego zasadami. Właśnie dlatego wszystkie teksty muszą być przemyślane
ale powinny nieść ze sobą podświadomy przekaz uprzedniego kontaktu.

5. Zadbaj o to, by oferta w Twoim sklepie była lepsza dla Klienta niż oferta na Twojej aukcji.

Oczywiste jest, że zakupy na aukcjach wydają się kupującym bezpieczniejsze niż zakup
w nieznanym sklepie. Jeśli mają wybrać pomiędzy zakupem lampy za 1000zł + 25zł przesyłka na aukcji lub zakupem tej samej lampy za 1000zł + 25zł przesyłka na stronach sklepu, do którego zostali przekierowani, prawdopodobnie zdecydują się kupić na aukcji. Jeśli jednak sklep zaoferuje im ten sam produkt za kwotę 997zł + darmowa przesyłka zdecydowana większość wskaże, że zakup w sklepie jest korzystniejszy. Najciekawsze jest to, że sklep ciągle zyskuje
w tej sytuacji:
a) zdobył zadowolonego klienta sklepu,
b) zaoszczędził dodatkowo 2,50zł, bo prowizja ze sprzedaży tego produktu na przykłdowej aukcji to koszt 30,50zł. Natomiast w sklepie koszty sprzedaży nie istnieją. Cena towaru została pomniejszona o 3zł a koszty przesyłki o 25zł więc sklep jest 2,50zł na plus.

W zależności od typu klientów, lepszym sposobem może okazać się maksymalna zmiana ceny, czyli oferowanie w sklepie tego samego produktu za 977zł + 25zł koszt przesyłki. Dla wielu klientów będzie to zdecydowanie bardziej wciągające niż pierwszy przykład z darmową przesyłką.
W tej sytuacji w stosunku do sprzedaży na aukcji sklep zyskuje 7,50zł

Oczywiście wszystkie oferty Twojego sklepu należy kalkulować tak by zarabiał minimum tyle co na aukcji, a oferta Twojego sklepu była bardziej wartościowa dla klienta niż Twoja oferta na aukcji.

Wierzę, że zastosowanie pięciu wymienionych wyżej kroków przyczyni się do ograniczenia kosztów marketingu
i zwiększenia sprzedaży w Twoim e-sklepie, co niewątpliwie przełoży się na większe zyski.

---

ZOBACZ TEŻ - Fundament dochodowego - E-BIZNESU!


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl