środa, 4 stycznia 2012

10 efektywnych sposobów na zredukowanie kosztów w Twoim biznesie

10 efektywnych sposobów na zredukowanie kosztów w Twoim biznesie

Autorem artykułu jest Daniel Janik



Każdy kto jest na bieżąco z wiadomościami z kraju i ze świata jest świadomy, iż przeżywamy ostatnio ekonomiczny kryzys. I co do tego nikt nie ma żadnych wątpliwości. Z tego względu powstaje pytanie: Co ja mogę zrobić, aby jak najmniej stracić, a może nawet zyskać..? Przeczytaj artykuł, żeby dowiedzieć się jak...
1. Barter - wymiana
Jeśli posiadasz swoją firmę bądź prowadzisz swój biznes powinieneś spróbować wymiany handlowej towarów i usług z innymi właścicielami biznesów. Transakcje te mogą przybierać różne formy, w zależności od rodzaju biznesu, który prowadzisz. Jest to bardzo dobra opcja szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają, a mają coś do zaoferowania. Transakcje barterowe są bardzo tanie a zwykle nie wymagają żadnych opłat.

2. Układ / Współpraca
Spróbuj połączyć twój biznes z innymi podobnymi biznesami. Nawiązanie współpracy z innymi graczami (niezależnie czy większymi czy mniejszymi) przyniesie Ci nic innego jak tylko zyski. Pamiętaj, współpraca jest kluczem do sukcesu, nie prymitywna rywalizacja. Jeśli masz produkt, możesz go np. zaoferować dużej liście mailingowej Twojego partnera bądź odwrotnie. Oczywiście możesz również prowadzić transakcje barterowe ze swoimi partnerami biznesowymi.

3. Promocje / masowe wyprzedaże / pakiety
Kupuj produkty w pakietach, zazwyczaj podzielonych na poszczególne kategorie. Pakiety te bardzo często obniżają Twoje koszty do nawet 20% i więcej. Bądź też na bieżąco z ofertą największych graczy w twoim rynku. To pozwoli Ci otrzymać informacje o planowanych promocjach i wyprzedażach. Zostań członkiem klubów czy stowarzyszeń (a zdecydowanie przynajmniej tych darmowych), które oferują znaczne promocje i specjalne przywileje swoim członkom. I pamiętaj, zawsze kupuj tylko rzeczy, które są Ci niezbędne bądź których zawsze Ci brakuje. Nie wydawaj pieniędzy impulsywnie!

4. Darmowe rzeczy
Staraj się zawsze sprawdzić czy ktoś inny nie oferuje tego samego produktu za darmo bądź na dużo korzystniejszych warunkach, oferując np. mnóstwo atrakcyjnych bonusów. W Internecie istnieje mnóstwo stron gdzie możesz znaleźć darmowe (oczywiście legalne) oprogramowanie, grafiki, tła, szablony, ebooki, usługi, itd. Pamiętaj też o sprawdzeniu cen poszczególnych towarów w popularnych porównywarkach internetowych i innych dostępnych Ci źródłach.

5. Wypożyczanie / wynajem
Czy zdarzyło Ci się kupić sprzęt bądź produkt potrzebny Ci tylko na określony, krótki czas? Zamiast tracić pieniądze na drogie tymczasowe wyposażenie mogłeś pożyczyć lub wynająć sprzęt od kogoś, kto używa go na stałe. Tym sposobem Ty zaoszczędzisz na „kasie” a właściciel sprzętu otrzyma dodatkowy „zastrzyk finansowy” i wszyscy będą szczęśliwi.

6. Aukcje
Na aukcjach, zarówno online jak i offline możesz znaleźć niższe ceny na niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biznesu zasoby. Nie chce powiedzieć że zawsze, ale zanim zapłacisz cenę detaliczną za dany produkt, spróbuj najpierw bądź przetestuj jakie efekty przyniesie licytacja. Założę się, że będziesz zaskoczony.

7. Planuj i jeszcze raz planuj.
Planuj do przodu. Nie zostawiaj wszystko na ostatnią chwile. A przede wszystkim sporządź sobie dokładną listę zasobów i rzeczy, które będziesz potrzebował w przyszłości. Miej na uwadze sklepy i serwisy, które regularnie prowadzą wyprzedaże i zakup potrzebne produkty w odpowiednim momencie, nawet zanim będziesz tego potrzebował. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz na gotówce, ale również unikniesz niepotrzebnego stresu.

8. Rzeczy Używane
Jeżeli styl i rodzaj twojego biznesu pozwala Ci na to, kupuj rzeczy używane, szczególnie jeśli chodzi o drugorzędne wyposażenie czy sprzęt. Miejsc, w których możesz je kupić lub nawet czasem dostać za darmo jest wiele. Poszukaj na tablicach ogłoszeń, giełdach, serwisach z używanymi akcesoriami, kiermaszach itp. Dodatkowo możesz znaleźć dużo ogłoszeń w gazetach czy Internecie.

9. Negocjuj
Powinieneś zawsze starać się się wynegocjować tak niską cenę jak to tylko jest możliwe. I to dla każdego, nawet najdrobniejszego zakupu, jakiego dokonujesz w swoim biznesie. Pamiętaj, że spróbować zawsze warto, to nie boli, a zyskać można wiele. Jeśli masz problemy z motywacją, wyobraź sobie, że za każdym razem rozmawiasz z pośrednikiem nieruchomości;)

10. Szukaj i badaj
Bądź dociekliwy i nieustępliwy. Stale szukaj nowych dostawców i nowych, lepszych zasobów. Bądź na bieżąco. Szukaj zasobów o niskich cenach i dobrej jakości. I nie poprzestawaj na kilku, szukaj tak długo jak tylko się da. Pamiętaj, że od jakości twoich badań w znacznym stopniu będzie zależeć przyszłość Twojej firmy.

---

Daniel Janik Twoje Publikacje Cyfrowe


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Nawet mała inwestycja lepsza niż żadna

Nawet mała inwestycja lepsza niż żadna

Autorem artykułu jest Sylwester Sacharczuk



Internet kusi wieloma ofertami bezpłatnymi. Czy firma powinna z nich skorzystać, czy - aby być lepszym od konkurencji - lepiej zainwestować, nawet niewielką sumę?
Internetowa sieć proponuje mnóstwo bezpłatnych możliwości. Można skorzystać m.in. z darmowych programów, narzędzi i baz informacji. Po co firmy stwarzają takie aplikacje, jeśli na tym nie zarabiają? Tak naprawdę jest to dla nich inwestycja - lokują pieniądze na takie projekty, aby zyskać jak najwięcej nowych użytkowników. Potem mogą zaoferować im bardziej atrakcyjne usługi, za które trzeba już zapłacić. Kolejna przyczyna - kiedy strony zdobędą wielu użytkowników i mają dużą liczbę odsłon, skupiają na sobie uwagę reklamodawców i przynoszą dochody z reklam.

Niestety, za bezpłatnymi ofertami rzadko kiedy kryją się usługi i produkty na poziomie. Większość z nich proponuje nieskomplikowane, często najprostsze rozwiązania. Wielu danych, które są potrzebne do projektów czy firmowych działań, próżno szukać w bezpłatnych ofertach.

Za płatnością idzie jakość

Jeśli osoby, a zwłaszcza firmy, chcą otrzymać naprawdę wartościowe narzędzia i bazy informacji, powinny zastanowić się nad skorzystaniem z ofert płatnych - niekoniecznie drogich. Takie opcje oferują wersje na wyższym poziomie, bardziej dopracowane i z większą ilością modułów. Zawsze są one bardziej aktualne od wersji bezpłatnych. Co ważne - korzystanie z nich jest znacznie bezpieczniejsze niż w przypadku aplikacji, które każdy może ściągnąć. I nie zawsze są to opcje kosztowne.

Warto pamiętać, że w przypadku ogłoszeń czy udostępniania baz informacji - jeśli firmy korzystają z ofert płatnych, ich dane są dostępne w pierwszej kolejności. Dotyczy to każdej formy wyszukiwarki - zarówno ogólnych, jak i branżowych. Bywa też tak, że na niektórych stronach dla użytkowników wyświetlane są tylko oferty płatne.

Wszystko zależy od celów firmy

- Wszystko zależy od tego, czy firma chce się rozwijać i jak myśli o swojej przyszłości. Jeśli planuje przebić się ze swoja ofertą, być widoczna i mieć coraz większe obroty, bez inwestycji - choćby małej - się nie obejdzie. Bo nie da się tego osiągnąć korzystając z ofert bezpłatnych. Zasada jest prosta - jeśli chcesz być widoczny, powinieneś poważnie pomyśleć o ofertach płatnych. Na przykład w przypadku Giełdy Biznes Ofert OPENKontakt.com oferty płatne zawsze są wyświetlane w pierwszej kolejności. Mają też widoczne wszystkie dane teleadresowe - mówi Bartłomiej Niewiński, właściciel Giełdy.

Każdy kontrahent, który wejdzie na Giełdę Biznes Ofert i korzysta z jej zasobów, może bez problemów nawiązać kontakt z firmami, które pozostawiły ofertę płatną. Dzięki temu łatwo poszerza grono partnerów biznesowych. Warto zauważyć, że w przypadku ofert bezpłatnych nie byłoby to możliwe.

Oferty płatne na wielu portalach są dodatkowo tłumaczone na różne wersje językowe - w przypadku portalu OPENKontakt.com są to wersje angielska, niemiecka i rosyjska. To znacznie ułatwia dotarcie ze swoją ofertą do partnerów biznesowych w innych krajach. Ciekawą tanią opcją są też hasła pełnego dostępu.

Wybierają dane pełne czy ukryte?

Nie raz byłeś w sytuacji, kiedy szukałeś interesujących cię ofert - i miałeś do wyboru oferty z pełnymi danymi oraz takie, do których kontakt był utrudniony. Które wybierałeś częściej? Pewnie - tak jak większość osób w takiej sytuacji - te, które są bardziej dostępne. Wniosek? Jeśli oferta firmy ma ukryte dane teleadresowe, kontrahenci nie skorzystają z niej i szybciej skontaktują się z jej konkurencją.

- Przecież nie ma sensu utrudniać dostępu do swoich ofert osobom, które są nimi naprawdę zainteresowane. Badania przeprowadzone przez nasz portal pokazują, że oferty płatne cieszą się ponad 10-krotnie większym zainteresowaniem od tych, które nie mają widocznych danych. Jak widać, różnica jest ogromna. To na pewno przekłada się także na skuteczność tych ofert - mówi Bartłomiej Niewiński.

Jeśli tak wiele można otrzymać w opcji płatnej - warto zastanowić się nad tym, czy w nią nie zainwestować. Wielu przedsiębiorców, którzy poważnie myślą o wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania nowych kontrahentów, o dynamicznym rozwoju, nie ma wątpliwości - aby zaistnieć i być zauważalnym na rynku, warto zainwestować, nawet niewielką sumę. Inaczej jest się tylko jedną w gąszczu podobnych firm i ofert.

Sylwester Sacharczuk

SKŁONNI PŁACIĆ

Również badania przeprowadzone za granicą pokazują, że internauci są skłonni płacić niewielką sumę, aby móc korzystać z internetowych ofert. Chodzi też o korzystanie z popularnych serwisów. Aby np. korzystać z wyszukiwarki Google, ponad połowa z badanych 5 tysięcy internautów jest gotowa zapłacić co miesiąc 2 dolary lub ich równowartość. Dla wielu z nich nie byłaby problemem drobna opłata za korzystanie z YouTube, Yahoo lub Wikipedii.
---

dziennikarz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Wirtualny Biznes realne pieniądze

Wirtualny Biznes realne pieniądze.

Autorem artykułu jest Krzysztof Zbicinski



Zakładając biznes w sieci trzeba postępować jak podczas zakładania własnej firmy w realnym świecie. Każda osoba, zakładająca nowy biznes w sieci, powinna zapoznać się z konkurencją. Wiedza uzyskana z takich poszukiwań pomoże nam w przyszłości pokonać naszych przeciwników.

Zakładając biznes w sieci trzeba postępować jak podczas zakładania własnej firmy w realnym świecie. Każda osoba, zakładająca nowy biznes w sieci, powinna zapoznać się z konkurencją. Wiedza uzyskana z takich poszukiwań pomoże nam w przyszłości pokonać naszych przeciwników.

Najlepszym sposobem, by znaleźć potencjalnych konkurentów w branży, są wyszukiwarki, i każdy początkujący biznesmen tutaj powinien skierować swoje pierwsze kroki.

Po pierwsze dowiesz sie jak duża jest konkurencja w planowanym przez Ciebie przedsięwzięciu.

Po drugie możesz skorzystać z wiedzy innych, którzy taka wiedza chętnie sie z Toba podziela

Problem polega na tym, że w Internecie trudno znaleźć jedno miejsce, w którym można znaleźć obszerną wiedzę na ten temat. Wiedzę podzieloną na kategorie, praktyczną, a przede wszystkim bezpłatną.

W sieci znajduje się bardzo dużo serwisów zajmujących się e-biznesem. Większość z nich próbuje nabić nas w butelkę. Wmawiając nam, że zrobimy majątek oglądając bandery, grając w gry lub otrzymując pocztę reklamową.

Muszę stwierdzić, że poważnych serwisów zajmujących się Internetowym E-biznesem jest jak na lekarstwo. Co daje Ci duże pole do popisu.

Pamiętajcie, że Internet jest takim samym rynkiem jak każdy inny i bez ciężkiej pracy nic nie zarobicie , a co za tym idzie, trzeba dużo albo nawet więcej pracować na wymarzony sukces.

Najlepszym sposobem na e-biznes była by sprzedaż własnego produktu czy usługi. Niewątpliwie taka forma działalności e-commerce jest najefektywniejsza - duże dochody. Za to osiągnięcie sukcesu jest bardzo trudne. Warunkiem sukcesu są tu: dobry produkt, na który jest popyt, i zbudowanie zaufania klientów. Popyt jest czynnikiem, nad którym musisz się skupić jeszcze przed wymyślaniem produktu. Musisz znaleźć swoją niszę - lukę w rynku, którą będziesz w stanie wypełnić produktem. Nie szukaj rynku dla produktu, rob odwrotnie. Musisz znaleźć potrzebujących i dać im to, co rozwiąże ich problemy.

Skup się na określonych odbiorcach. Im węższa grupa odbiorców, tym łatwiej ich przekonać. Zaufanie klientów uzyskasz gwarantując im dogodne sposoby zapłacenia za produkt, gwarancję, serwis i odpowiednie traktowanie każdego klienta.

Natomiast jeżeli nie posiadasz własnego produktu czy usługi wcale nie musi to oznaczać końca marzeń o własnym biznesie w sieci. Zawsze możesz zarabiać na pośrednictwie w sprzedaży.

W "wirtualnym świecie" trochę inaczej wygląda rola pośrednika. Po pierwsze zawiązanie współpracy z firmami, które zechcą skorzystać z Twoich usług, jest bardzo proste.

Wszystko zawdzięczamy PROGRAMOM PARTNERSKIM Jest to działalność marketingowa polegająca na tym, że firma chcąca zwiększyć dochody oddaje część zysków pośrednikom (innym internautom), którzy sprowadzą do niej klientów.

Jako członek programu partnerskiego nie interesujesz się problemami dostawy towaru, jego serwisem czy sposobem płatności.

Wszystko co musisz zrobić, to stworzyć stronę, która zachęci innych do kupienia produktu firmy, która założyła program, i umieścić na tej stronie specjalny link.

Link ma zakodowany Twój unikalny login (który otrzymałeś przy rejestracji w programie) i ew. kod produktu. Gdy klient kliknie go, zostaje przeniesiony na oryginalną stronę produktu (stronę właściciela programu). Jeśli dokona zakupu, skrypt zapamięta Ciebie jako pośrednika. Od każdego poleconego zakupu dostajesz procent lub stałą stawkę (wcześnie ustalone). Następnie, po dojściu do pewnej kwoty, pieniądze są wysyłane.

Żeby nie było nieporozumień - stworzenie strony, która "sprzeda" dany produkt jest bardzo trudne i wymaga naprawdę sporo pracy. Są jednak takie programy partnerskie, które dają Ci możliwość założenia własnego sklepu a Waszym zadaniem jest wypromowanie go tak jak byście to robili posiadając własny sklep. Przykładem może być program partnerski nextranet-u lub program partnerski ESC Partners
Programów partnerskich jest tysiące i każdy może się do nich zapisać. Wystarczy, ze wybierzesz taki, który zaproponuje Ci najlepsze warunki. Nie znaczy to, ze program, który daje największy procent od sprzedaży swoich produktów czy usług jest najlepszy. Pamiętaj, ze najłatwiej i najszybciej sprzedać produkt tani i tutaj dostaniesz największy procent z zysku ale żeby zarobić musisz dużo sprzedać. Pośrednicząc w sprzedaży produktów i usług drogich procent od sprzedaży jest mniejszy ale za to liczony od wyższych sum .

Nie oznacza to wcale, ze musisz polegać na jednym programie partnerskim. Możesz przystąpić do tylu programów do ilu chcesz. Przykład złoty program partnerski. Posiadając stronę potrzebną do promowania produktów z programów partnerskich możesz ją udostępnić do wyświetlania reklamy co zapewne przyczyni sie do zwiększenia Twoich zysków.

Cały problem w tym, aby trafić w gusta internautów i doprowadzić do tego (nie ważne w jaki sposób), aby nasz serwis WWW był najpopularniejszy.

Tak jak w przypadku sprzedaży własnego produktu należy zainteresować konkretną grupę ludzi - trzeba stworzyć serwis tematyczny. Serwisy "dla wszystkich" prawie nigdy nie są dochodowe.

Punktem do rozpoczęcia działalności e-commerce (własny e-biznes) powinna być decyzja jaką formę zarabiania wybierzesz. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby łączyć je ze sobą, ale zawsze powinna być ta jedna główna.

---

eBooki For You


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Osiągnąć swój cel

Osiągnąć swój cel

Autorem artykułu jest Krzysztof Zbicinski



Zaczynając własny e biznes, początkowo każdy, no może każdy myśli, że sukces jest na wyciągnięcie ręki. Przecież to tylko kilka małych kroków aby prawie nic nie robiąc zarobić duże pieniądze...

Zaczynając własny e biznes, początkowo każdy, no może każdy myśli, że sukces jest na wyciągnięcie ręki. Przecież to tylko kilka małych kroków aby prawie nic nie robiąc zarobić duże pieniądze.

Nic bardziej mylnego, może tak było parę lat temu, ale w tej chwili dostępność do internetu jest coraz większa, każdy chce mieć swoją stronę www. lub chociaż Bloga.

Każda nawet mała firma chce dzięki sieci zwiększyć swoje zyski, albo chociaż pokazać się swoim klientom.
Firma , która nie posiada własnej strony www dla wielu klientów nie istnieje.
Wielu klientów zanim ruszy się z domu chce wiedzieć coś na temat firmy, sklepu czy zakładu usługowego, który chce odwiedzić. Nawet jeżeli jest stałym klientem sprawdza dostępność towarów czy usług, godziny otwarcia lub lokalizacje firmy.

Osoby prywatne chcą pokazać światu swoje istnienie. Jednym słowem Blogi czy strony www, powstają jak grzyby po deszczu. A skoro tak to coraz trudniej jest w sieci zaistnieć. Coraz częściej aby nasza strona czy blog były widoczne w sieci przez wyszukiwarki jesteśmy zmuszeni do korzystania z osób lub firm zawodowo zajmującymi się pozycjonowaniem stron internetowych. Bez tego nowo powstała strona, blog czy sklep internetowy prawie nie mają szans aby być zauważonym przez internautów czy potencjalnych klientów. Dlatego też wiele internetowych biznesów legnie w gruzach już na początku swojego istnienia. Liczne nowo powstałe sklepy internetowe nawet nie mają szans pokazać się swoim klientom.

Czy wobec tego należy zrezygnować z własnego e-biznesu?.
Nie. Tylko żeby zaistnieć w sieci trzeba się solidnie napracować, każdy szczegół nowo powstałego biznesu powinien być zaplanowany z chirurgiczną precyzją. Jednym słowem trzeba się solidnie napracować na przyszły sukces.

Dobrze wykonana praca na samym początku napewno przyniesie nam zamierzone rezultaty, ale to nie koniec naszej pracy. Pamiętajcie codziennie powstają nowe e-biznesy, sklepy i strony www. a ich własciciele są zdeterminowani aby osiągać swój własny zamieżony cel.

---

eBooki For You


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zarabiać coraz więcej ?

Jak zarabiać coraz więcej ?

Autorem artykułu jest Marcin Dondelewski



Wielu ludzi pyta się co opłaca się robić, żeby zarobić dużo pieniędzy. Czego muszę się nauczyć itp. Coś może zacząć produkować czego jeszcze nie ma.
Wielu ludzi pyta się co opłaca się robić, żeby zarobić dużo pieniędzy. Czego muszę się nauczyć itp. Coś może zacząć produkować czego jeszcze nie ma.

Sęk w tym, że w Polsce już chyba wszystko produkują co tylko można, więc sama produkcja raczej to nie jest opłacalna. Jeśli nawet ktoś wymyśli jakiś niszowy produkt to musi go jeszcze “sprzedać”. Wszystko można wyprodukować i wszystkim handlować. Jeżeli nawet będzie to bardzo dobry produkt to jak ktoś nie umie tego sprzedać to nic nie zarobi.

Jedną z najlepszych umiejętności jakich można sie nauczyć przy prowadzeniu swojego biznesu jest umiejętność sprzedaży. Czy to w tradycyjnym biznesie czy w internetowym sprzedaż jest jedną z najważniejszych rzeczy.

Jednak sprzedaż w tradycyjnym biznesie różni się od tego w internecie, gdyż w normalnym biznesie liczy się to jak wyglądasz, jakim głosem mówisz, mowa ciała a na samym końcu dopiero co mówisz. W Internecie jest zupełnie inaczej. To co piszesz do potencjalnego klienta wzrasta prawie do 100%. Nie ma mowy ciała, nie ma wyglądu i głosu.

W Internecie także sztuka sprzedaży jest jedną z najważniejszych rzeczy do nauczenia. Jak będziesz umieć sprzedawać to będziesz zarabiać dużo i zawsze, bo będziesz umieć to sprzedawać.

W Internecie przy sprzedaży obojetnie jakiego produktu piszesz do swojego potencjalnego klienta. Namawiasz go słowami i w ten sposób chcesz go przekonać do tego aby kupił od Ciebie to co chcesz mu sprzedać.

Jak się tego nauczyć ?

Jest dużo szkoleń na ten temat. Jednak gdy nie chcesz od razu zapisywać się na szkolenie są lub serwisy z których także możesz się bardzo dużo nauczyć.


---

Tutaj dowiesz się jak skutecznie robić marketing internetowy, rozwijać sprzedaż w Internecie oraz przyciągać więcej klientów http://www.praktycznyebiznes.pl ---------


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl