poniedziałek, 13 lutego 2012

Konwertuj tą wizytę

Konwertuj tą wizytę

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



Nie, nie mówię o religii, mówię o zamianie jak największej liczby wizyt na subskrybentów listy mailingowej...
Jeśli jakaś osoba odwiedza Twoją stronę i wychodzi to jest duże prawdopodobieństwo, że nie wróci już więcej, oczywiście jeśli nie dałeś jej konkretnego powodu do tego żeby to zrobiła :) Mimo wszystko w internecie zachowujemy się raczej dość impulsywnie, więc bardzo szybko możemy w ogóle zapomnieć o tym co widzieliśmy na danej stronie.

Jednak w ogólnym rozrachunku wynika, że ta osoba może już nigdy nie powrócić na Twoją stronę. Jeśli 1000 odwiedzających zobaczyło Twoją stronę i ją opuściło i nigdy nie wróciło to możesz sobie wyobrazić ile pieniędzy uciekło Ci przez palce, właściwie tylko dlatego, że nie powrócili już więcej na Twoją stronę. Ale co by było gdyby jakiś procent tych odwiedzin skończył na Twojej liście mailingowej?

Niektórzy mogą twierdzić, że kreowanie unikalnej zawartości może zachęcać do ponownych odwiedzin jednak bardzo często unikalna zawartość nie jest rozwiązaniem. W rzeczywistości rozwiązaniem jest zamiana maksymalnej liczby odwiedzających Twoją stronę na subskrybentów Twojej listy mailingowej. To stwarza szansę skontaktowania się z nimi w przyszłości.

Przed tym jak odwiedzający opuszczają Twoją stronę możesz próbować skonwertować maksymalną liczbę odwiedzin przez prosty formularz na swoją listę mailingową. Zrobisz to poprzez zapytanie każdego o imię oraz email w formularzu. Powinieneś umiejscowić ten formularz w widocznym miejscu po to żeby łatwo było go zauważyć i wypełnić.

Statystyka pokazuje, że każdy subskrybent może być warty nawet ponad 1zł albo 2zł na miesiąc. Powinieneś umieszczać formularze wszędzie gdzie tylko możesz. Na Twojej stronie i na wszystkich podstronach. Umieszczaj formularze na stronach z podziękowaniem za zakup oraz w witrynach społecznościowych.

Jak już mówiłem, wszystko sprowadza się do tego żeby zamieniać jak najwięcej osób na subskrybentów. Zrozumiesz wtedy słowa “Pieniądze są w Liście”

Dziękuje i pamiętaj, nieustannie się rozwijaj a sukces w końcu nadejdzie…
---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

5 najlepszych pomysłów na biznes w domu

5 najlepszych pomysłów na biznes w domu

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



Ten artykuł jest o pomysłach na swój własny domowy biznes. Poniżej prezentuję 5 pomysłów jakie przyszły mi do głowy i, które możesz wykorzystać oraz czerpać korzyści prosto ze swojego domu.
Ten artykuł jest o pomysłach na swój własny domowy biznes. Poniżej prezentuję 5 pomysłów jakie przyszły mi do głowy i, które możesz wykorzystać oraz czerpać korzyści prosto ze swojego domu.

1. Sprzedawaj szybko rozchodzące się produkty i bogać się. Kiedy Twój domowy biznes polega na marketingu internetowym możesz sprzedawać wszystko… od torebek “biodegradowalnych” (to ostatnio takie modne ;) do “psiego jedzenia”, kursy internetowe do butów oraz wszystko co tylko ma potencjał. Możesz rozpocząć swój biznes internetowy przystępując po prostu do jakiegokolwiek programu partnerskiego. Polecam, chyba najlepszy, program partnerski w polskim internecie: www.ppartnerski.internetowafortuna.pl

Szybko spostrzeżesz, że podobnie sprzedaje się produkty drogie jaki i tanie. Jedyna różnica polega na tym, że kierujesz ruch na strony programu partnerskiego ze swojego polecenia i pozwalasz zająć się sprzedażom osobom z danej firmy.

2. Być może jesteś zaprzyjaźniony z kompaniami marketingu sieciowego w “starym stylu”. Nie… nie proponuję Ci akwizycji :) proponuję za to wykorzystać do tego internet. Twórz małe profesjonalne strony sprzedażowe, zainteresuj się sprzedażą na Allegro.pl. Internet daje Ci niepowtarzalne szanse i od Ciebie zależy czy je wykorzystasz.

3. Blogowanie stwarza wspaniałą szansę do zarabiania pieniędzy, możesz czerpać z tego korzyści na wiele sposobów. Zarejestruj się w wyżej wymienionym programie i załóż swój blog na www.ekademia.pl, włącz reklamy kontekstowe w treści strony, a pieniądze zaczną płynąć na Twoje konto razem z rozrastaniem się Twojego bloga. Wystartuj ze swoim blogiem również w innych serwisach.

4. Pisz artykuły, wysyłaj je do katalogów i zarabiaj. Ludzie zarabiają na prawdę sensowne pieniądze pisząc artykuły i wstawiając do nich swoje linki partnerskie. Nieistotne na jaki temat będziesz pisał, katalogi publikują artykuły na różne tematy. Przykładowy serwis to właśnie www.artelis.pl

5. Kolejna możliwość to stworzenie własnej strony internetowej i sprzedaż lub odsprzedaż produktów na które masz licencję. Możesz również rozdawać ebooki z własnymi linkami partnerskimi.

Nie ma logicznie rzecz biorąc żadnego usprawiedliwienia sytuacji kiedy nie wykorzystujesz żadnej z tych metod (lub jakiejkolwiek innej) do zarabiania pieniędzy
---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

“Ale ja się Was nie boję” - czyli wykład o motywacji

“Ale ja się Was nie boję” - czyli wykład o motywacji

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



Nikomu raczej nie trzeba długo tłumaczyć znaczenia motywacji w budowaniu i utrzymywaniu biznesu. Jest to coś, poza strategią, co cały czas popycha firmę na przód. Ważna jest motywacja zarówno pracowników jak i właściciela firmy.
Nikomu raczej nie trzeba długo tłumaczyć znaczenia motywacji w budowaniu i utrzymywaniu biznesu. Jest to coś, poza strategią, co cały czas popycha firmę na przód. Ważna jest motywacja zarówno pracowników jak i właściciela firmy.

Motywacja a właściciel: jest oczywiste, że na początku ta kwestia jest bardzo mocno usytuowana. Ma się siłę wystarczającą do przeciwstawienia się każdej przeszkodzie, z każdym zyskiem ma się wrażenie, że można przenosić góry. Nie należy jednak zbytnio ufać temu złudzeniu i non stop poszerzać swoją wiedzę i umiejętności.

Ale jak taką motywację otrzymać przez lata? Zdaniem Davida McClellanda należy sobie zapewnić uprzejme i niekrępujące środowisko pracy gdzie spokojnie można przejąc odpowiedzialność nad swoją pracą. Powinno się również zadbać o to aby podejmować wykalkulowane ryzyko i stawiać sobie cele, które są realne do osiągnięcia. Wspomina również o tym, że wypada dbać o to aby inni ludzie byli pełni uznania w stosunku do naszej pracy oraz żeby ich odpowiedzi były dla nas korzystne (również krytyka).

Managerowie osiągający spore sukcesy w swojej dziedzinie dbają o swoich podwładnych i wdrażają jak najbardziej współzależne systemy pracy. I tutaj dochodzimy do równie istotnej kwestii jaką jest motywowanie pracownika. Jest to bardzo szeroki temat, powiedziałbym nawet, że temat rzeka. Poniżej podam jedynie zarys tego czego to dotyczy.

Jeśli pracownik posiada dużą potrzebę ciągłego wzrostu swoich kwalifikacji i pięcia się po drabinie kariery ku górze to specyficzna charakterystyka pracy może powodować zwiększoną motywację, przygotowanie i satysfakcję. Można to osiągnąć poprzez wariację różnych umiejętności żeby zmniejszyć rutynę i zmobilizować do nauki. Unikalność zajęcia również ma duży wpływ na ludzką motywację. Zwiększyć ją można również poprzez zwiększanie autonomii pracy, trzeba tu jednak uważać żeby nasza firma na tym nie straciła.

Zapisz się na moją listę adresową aby otrzymywać wszystkie artykuły prosto na skrzynkę pocztową oraz mieć dostęp do przeróżnych przywilejów przewidzianych tylko dla moich subskrybentów.
---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Wizerunek sukcesu lub sukces wizerunku: PR i CRM w firmie

Wizerunek sukcesu lub sukces wizerunku: PR i CRM w firmie

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



Rynek Public Relations jest w Polsce stosunkowo młody, ponieważ ma zaledwie 13 lat i jak na obecną sytuację każdy kto skończy szkołę na tym kierunku jest wychwytywany przez rynek. Specjalistów ciągle brakuje, a mimo to świadomość właścicieli biznesów o przydatności tego w firmie dopiero zaczyna się przebudzać.

Rynek Public Relations jest w Polsce stosunkowo młody, ponieważ ma zaledwie 13 lat i jak na obecną sytuację każdy kto skończy szkołę na tym kierunku jest wychwytywany przez rynek. Specjalistów ciągle brakuje, a mimo to świadomość właścicieli biznesów o przydatności tego w firmie dopiero zaczyna się przebudzać.

Z własnego doświadczenia chyba każdy z nas potrafi sobie przypomnieć firmy, które w kontakcie z klientem i mediami mają ustabilizowaną pozycję i kiedykolwiek nie zostaną zapytane o stanowisko zawsze jest ono takie same i spójne ze stanowiskiem zarządu.

Pozycja rynkowa firmy korzystającej z usług specjalistów PR cały czas się podnosi, obsługa klienta poprawia dotychczasowe osiągnięcia w kontakcie z poszczególnymi klientami. Dzięki temu coraz większe znaczenie zaczyna odgrywać marketing wirusowy oraz oczywiście biznes też odczuwa to w swoim obrocie ;)

A co z wizerunkiem firmy widzianym od środka? Chodzi mi tutaj konkretnie o jej pracowników. Zarządzanie kapitałem ludzkim w firmie jest bardzo długim i wyczerpującym (aczkolwiek ciekawym) tematem. Napiszę trochę na ten temat w następnych postach. Tutaj chcę się skopić na fundamentalnej dla firmy sprawie jaką jest opieka socjalna pracownika.

Przede wszystkim pracownik musi czuć komfort w pracy, nie może być zastraszany, niedowartościowany, zmęczony albo w jakikolwiek sposób udręczony. Będzie chwalił firmę, będzie lojalny, będzie się starał dobrze wykonywać swoją pracę. Jak wiadomo pracownicy to najbardziej wartościowy kapitał jaki posiada firma, ponieważ to oni reprezentują ją w oczach swoich sąsiadów i innych ludzi. Zaniedbywanie ich może mieć katastrofalne czasami skutki chociażby w postaci braku rąk do pracy akurat wtedy kiedy jest to najbardziej potrzebne.

Należy również zwrócić należytą uwagę na to aby pracownicy również mieli o firmie podobne zdanie jak chce tego właściciel lub zarząd. W jaki sposób to osiągnąć? Jest to stosunkowo proste chociaż w niejednym przypadku kosztowne: zapewnić w/w usługi i komfort pracy oraz uczyć swój personel na temat tego JAK mówią. Jest to ważniejsze od tego CO mówią, ponieważ przekaz słowny stanowi jedynie kilkanaście procent w całym procesie porozumiewania się.

Nie będę tutaj nikogo oszukiwał. Nie można wpłynąć na to CO pracownicy mówią o naszej firmie w inny sposób jak dać im powody do tego żeby mówili w taki a nie inny sposób, bo zawsze znajdzie się grupa ludzi, która nie podda się “propagandzie” ;)

Zachęcam do rozwijania tematu w komentarzach. Również będę brał udział w dyskusji.
---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Czynniki kształtujące Twój sukces w e-biznesie

Czynniki kształtujące Twój sukces w e-biznesie

Autorem artykułu jest Monika Wędrocha



Na czym powinniśmy się skoncentrować, aby odnieść sukces w e-biznesie?
Aby móc postawić znak równości pomiędzy własnym e-biznesem a dochodową działalnością, przede wszystkim najpierw należy spełnić kilka warunków. E-biznes może być bardzo lukratywnym przedsięwzięciem, jednak nie będzie nim na pewno od razu, kiedy tylko pojawi się w Internecie.

Od czego więc zależy osiągnięcie sukcesu w tego rodzaju działalności?
Jest kilka podstawowych wytycznych, na których należałoby się skoncentrować.

POŚWIĘĆ SWÓJ CZAS
Czas jest czynnikiem bardzo ważnym w prowadzeniu własnego e-biznesu. Im więcej czasu poświęcisz swojej działalności, tym większe zyski uda Ci się wypracować w późniejszym czasie. Nie chodzi oczywiście o to, abyś przez całe życie spędzał 24 godziny na dobę przy komputerze - jednak przy rozpoczynaniu tego typu działalności na pewno na początku niezbędne jest poświęcenie jej większej ilości czasu niż w późniejszym czasie. Kiedy e-biznes będzie już na dobre wprowadzony w życie - wtedy czas poświęcany mu maleje.

AUTOMATYZUJ
Internet działa bez przerwy, dlatego też bardzo ważne jest, aby również klienci mieli dostęp do wszelkich oferowanych produktów lub usług przez 24 godziny na dobę. Do tego celu niezbędne jest zautomatyzowanie niektórych (a nawet większości) procesów, które odbywają się w Twoim serwisie. Zatwierdzanie płatności czy też udostępnianie zamówionej usługi lub produktu przy kilku klientach nie będzie uciążliwe, jednak gdy ilość klientów urośnie do setek dziennie - nie będzie już czasu na prowadzenie samego e-biznsesu, dlatego zautomatyzowanie przykładowo właśnie tych procesów jest bardzo ważne.

POSTAW NA NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO PRODUKTU LUB USŁUGI
Jak wyżej wspomniałam - Internet działa bez przerwy i co za tym idzie - klienci o różnych porach dnia i nocy będą chcieli uzyskać dostęp do interesujących ich produktów, usług lub treści. Udzielenie dostępu powinno być w pełni zautomatyzowane i jednocześnie bardzo szybkie, aby nie zniechęcić klienta do kolejnej transakcji za pośrednictwem własnego serwisu. Im szybciej klient otrzyma to, co zamówił - tym większe prawdopodobieństwo, że znów do nas wróci!

REKLAMUJ
Kiedy Twój e-biznes będzie już gotowy - koniecznie trzeba dać się poznać potencjalnym klientom. Nawet jeśli oferowana usługa lub produkt będzie naprawdę świetna - a nikt nie będzie o niej wiedział, biznes na pewno nie będzie dochodowy - raczej wcześniej pójdzie na dno. Dlatego ważną sprawą jest umiejętne zarządzanie stroną marketingową serwisu. Promowanie go, dobre pozycjonowanie, zainwestowanie w skuteczne narzędzia, które pomogą się wybić. Można tutaj przykładowo wymienić Program Partnerski, który jest bardzo dobrym sposobem na reklamę i pozycjonowanie jednocześnie. Więcej informacji odnośnie zalet Programów Partnerskich znajdziesz w artykule 5 powodów, dla których warto zainwestować w Program Partnerski .

ZBIERAJ DOŚWIADCZENIE
Praktyka czyni mistrza. Im więcej czasu poświęcisz na rozwój swojej działalności, tym więcej poznasz możliwości, które niesie za sobą Internet i różnego rodzaju narzędzia do prowadzenia działalności. Możesz również opierać się na doświadczeniu innych. W Sieci dostępnych jest wiele wskazówek, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć ideę prowadzenia własnego biznesu w Internecie. Warto skorzystać!
---

Netina.pl -
Profesjonalny Program Partnerski


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl