sobota, 23 lutego 2013

Rola internetu w ebiznesie

Rola internetu w ebiznesie

Autorem artykułu jest Agnieszka Patelska-Rabenda


W obecnej rzeczywistości ogromną rolę w prowadzeniu biznesu zaczyna pełnić internet. Obok biznesu tradycyjnego powstał biznes internetowy tzw.ebiznes, który rządzi sie trochę innymi prawami niż biznes tradycyjny.

Wzrost popularności internetu oraz poszerzania jego obszarów, wpłynął na wiele aspektów funkcjonowania społeczeństwa na świecie. Internet zaczyna pełnić ogromną rolę w biznesie. Firmy, które nie posiadają strony firmowej czy też własnego bloga mają o wiele mniejsze szanse na pozyskiwanie nowych klientów niż firmy owe narzędzia posiadające. Powstają nowe pojęcia związane z działalnością w internecie takie jak ebiznes czy emarketing.

Niebawem na rynku pracy będą poszukiwani specjaliści, którzy potrafią funkcjonować biznesowo i doskonale poruszać się w sferze internetu. Nie jest to wcale takie dziwne zjawisko, zakładając że nowe pokolenia praktycznie od wczesnych lat dziecięcych będą na co dzień korzystać z internetu. Rozwój e-biznesu jest nieunikniony, co oczywiście nie oznacza upadku tradycyjnego biznesu. Ten będzie nadal trwał posiłkując się internetem, lecz będą powstawały coraz to nowsze i wymyślniejsze formy i możliwości zarabiania w internecie oparte wyłącznie na nim.

Jest to aspekt zachęcający dla osób, które szukają zarobkowego zajęcia innego niż tradycyjny etat. Jednak aby zająć się poważnie ebiznesem nie wystarczą tylko chęci. Mimo zapewnień niektórych nie jest on również odpowiednim zajęciem dla każdego. Osoba, która nie potrafi samodzielnie organizować swojej pracy, jest niezdyscyplinowana, niesystematyczna czy leniwa nie za wiele osiągnie w tej branży.

Ponadto bezwzględnym wymogiem jest nieustanne dokształcanie. Technologie internetowe, programy, sposoby promocji ect. zmieniają się w błyskawicznym tempie, więc aby nadążyć za konkurencją nie wystarczy wiedza posiadana, należy ją uzupełniać, korygować i aktualizować niemal codziennie.

---

Agnieszka Patelska-Rabenda

http://ebiznespro.pl

http://blog.patelska.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Nowe trendy w internecie

Nowe trendy w internecie

Autorem artykułu jest Krzysztof Pajor


Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet.


Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet. Większość, z nas związanych z marketingiem jak i również z innym biznesem tradycyjnym, ma świadomość wzrostu znaczenia Internetu i jego roli w różnych dziedzinach biznesu. Dzisiaj wyraźnie widać, że Internet ma też ogromny wpływ na zmianę stylu życia wielu grup społecznych korzystających z tego przekazu.Obecnie coraz trudniej jest oddzielić to, co wirtualne, a znanej nam od lat rzeczywistości świata offline i dlatego od pewnego czasu daje się zauważyć w Internecie nowy trend marketingu opartym na mediach społecznych tzw. Marketing mediów społecznych –można go nazwać też Web-3.0.Rzecz w tym, że media społecznościowe będą ewoluować i rozwijać nowe technologie, nowe możliwości oparte na doświadczeniach, dając okazję do uruchomienia lepszego, nowego biznesu. Obserwując rynek dochodzimy do wniosku, iż koniec 2010 roku był okresem, gdzie media społecznościowe, przeszły do głównego nurtu działalności i nastąpiła integracja z firmami, jak i również z coraz większą liczbą konsumentów.
W tej chwili zauważamy bardzo szybki rozwój różnych trendów w internecie, a jednym z nich to video komunikacja, która znajduje się na czołowym miejscu bardzo szybkiego peletonu, praktycznie na pierwszym. Pozwolę sobie przytoczyć krótki tekst z książki „Co nas czeka w 2011 roku? – TrendBook2011” - w tym roku na czołowym miejscu mamy nadawanie na żywo, czyli video przekaz, „relacjonowanie własnego życia „na bieżąco”, w najważniejszych momentach, w których to życie się dzieje”. Dlatego główną rolę będzie tutaj odgrywała video komunikacja i telefonia komórkowa.

Jaki wniosek? bardzo szybki rozwój sprzedarzy i reklamy poprzez media społeczne, przy dużym wykorzystaniu video marketingu i filmu, który w roku 2013 będzie stanowił 2/3 wszystkich ruchów globalnych w internecie, w tym telefonów komórkowych.

---


http://www.krzysztofpajor.eu

www.talkfusionsystem.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Milioner pokaże ci jak zbudować dochodową listę adresową...

Milioner pokaże ci jak zbudować dochodową listę adresową...

Autorem artykułu jest Michał Kidziński


Jak wiele razy słyszałeś o tym, że w internetowym biznesie lista adresowa jest złotem? Jeżeli interesujesz się tym tematem, to z całą pewnością nie raz. Tak, to jest cała prawda ale jeżeli dopiero zaczynasz, to dobrze jest zobaczyć jak robią to lepsi. Dlatego właśnie proponuję Ci, żeby milioner nauczył Cię tej sztuki...

Chcesz zarabiać w internecie ale nie wiesz tak naprawdę od czego zacząć? Czytasz różne fora, być może zapisałeś się do różnych programów partnerskich ale wciąż nie widzisz efektów?

Powiem Ci jedną rzecz.

To na pewno nie Twoje wina, że nie wiesz jak się zarabia w internecie. Nikt przecież nie wie takich rzeczy zaraz po urodzeniu.

Dodatkowo mamy dzisiaj do czynienia z prawdziwym nadmiarem informacji i trudno jest odnaleźć tę prawdziwą wartościową wiedzę, która ma Ci pomóc osiągnąć finansową niezależność dzięki internetowi.

Jeżeli teraz czytasz te słowa, to będzie Ci na pewno zdecydowanie łatwiej.

W Polsce jest naprawdę wiele wspaniałych źródeł wiedzy i z całą pewnością wielu wspaniałych ludzi, którzy zarobili neisamowite pieniądze w internecie.

Czy jednak wśród nich jest ktoś, kto poprowadzi Cię za rękę w całym tym e-biznesie?

Czy jest ktoś, kto pokaże Ci jak robić wszystko od samego początku?

Tak, jest i chcę Ci powiedzieć, że nie jest to przypadkowa osoba ale milioner, który w 2010r. zarobił ponad milion złotych w internecie.

Czy możesz wyobrazić sobie lepszego nauczyciela?

Całkiem możliwe, że znalazłbyś kogoś lepszego ale jest jedno "ALE".

Nikt, to osiągnął wspaniałe efekty w marketingu internetowym, nie poprowadzi Cę od samego początku, poprzez proces tworzenia własnych produktów i ich promocję. A jeżeli nawet kogoś takiego znajdziesz, to za taką usługę będziesz musiał sporo zapłacić.

Nikt, oprócz Adriana Kołodzieja, którego kurs również kupiłem.

Tak, lista jest złotem w Twoim e-biznesie i za moment możesz nauczyć się tą listę odpowiednio budować i tworzyć z nią relację. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Adriana, pt. Generator Listy.

---

Michał Kidziński

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zarabiać w sieci?

Jak zarabiać w sieci?

Autorem artykułu jest Tomasz Galicki


Dzisiejszy wpis poświęcę zarabianiu w sieci. Nie będą to jednak metody polegające na czytaniu e-maili, przeglądaniu stron za pieniądze tudzież uczestniczeniu w wielopoziomowych programach partnerskich.

Tego typu działania to tak zwany „pic na wodę”, który, w rzeczywistości, nie pozwala na zarobienie czegokolwiek, nie wspominając o pieniądzach.

Jeśli chce się profesjonalnie podejść do zarobków w internecie, jest kilka rozwiązań. Może to być na przykład prowadzenie blogu i zarabianie na reklamach, wydanie e-booka i zarabianie na prowizji, ale może to być również postawienie własnego sklepu internetowego. Jeśli już coś lokalnie sprzedajesz, będzie łatwiej, ponieważ wystarczy, że wprowadzisz te produkty do sklepu. Jeśli tak nie jest, zastanów się nad branżą, w której mógłbyś się pojawić bądź nad świadczeniem usług, w których jesteś dobry. Na pewno coś wybierzesz. Dodatkowo, możesz zastanowić się nad tak zwanym dropshippingiem, czyli systemem, w którym promujesz produkty danej hurtowni, ale to hurtownia zajmuje się wysyłką do klienta. W ten sposób możesz zarobić różnicę między ceną w Twoim sklepie, a ceną hurtową. Aby odpowiednio wybrać branżę, niezbędna będzie profesjonalna analiza danych, która wykaże, które branże są mocno obsadzone, a na które wciąż jest zapotrzebowanie. Poznasz też konkurencję, a jednocześnie będziesz mógł poznać zasady ich działania.

Jeśli już wybierzesz typy produktów, które będziesz sprzedawać, musisz zastanowić się nad wyborem skryptu sklepu. Masz do wyboru płatne i darmowe rozwiązania, to jakie wybierzesz zależą zarówno od zasobów Twojego portfela, jak i od funkcji, które oferują. Jeśli na początku nie chcesz inwestować dużych ilości pieniędzy, a Twoje wymagania dotyczące specyfikacji skryptu nie są duże, postaw na darmowe oprogramowanie. Do takich należy na przykład PrestaShop poleca na przez wielu. W tak zwanym międzyczasie powinieneś rozejrzeć się za hostingiem i domeną. Hosting musi obsługiwać bazy danych i najlepiej, gdy będzie płatny. Domena to niejako Twoja marka, więc wybierz z głową. Ma być jednocześnie krótka i łatwa do zapamiętania, a najlepiej, jeśli jednocześnie będzie zawierała słowa kluczowe prezentujące Twoje produkty.

Gdy już zorganizujesz hosting, domenę i skrypt, nie pozostaje nic innego, jak tylko go zainstalować. Po tym kroku, musisz uważnie stworzyć kategorie produktów, dodać opisy i zadbać o unikalną treść, którą wyszukiwarki tak bardzo lubią.

Gdy sklep będzie już postawiony i zacznie prosperować, zainteresuj się pozycjonowaniem, ponieważ jest to najskuteczniejsza metoda promocji w internecie, która może Ci sprowadzić na stronę potencjalnych klientów.

W ten sposób możesz zarabiać przez internet prawdziwe pieniądze.

---

Nowoczesne kamery internetowe

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jaki program partnerski wybrać?

Jaki program partnerski wybrać ?

Autorem artykułu jest Maciej Skrzypczak


Programów partnerskich, jak z pewnością zdążyłeś już zauważyć jest masa. Są lepsze i gorsze, opłacalne i te mniej opłacalne. Nie będziesz przecież zapisywać się do wszystkich żeby sprawdzić na którym zarobisz najwięcej, zrobiliśmy to za Ciebie.

Na samym początku należałoby się zastanowić, jak bardzo chcemy poświęcić się pracy w ramach programów partnerskich i jakie mamy ku temu możliwości. W tym momencie możemy wyróżnić dwie grupy :

1. osoby chcące dorobić trochę pieniędzy na drobne wydatki słabo znające kwestie techniczne ( tworzenie, administracja stron www itp );
2. osoby zorientowane na duże zarobki, posiadające dużą wiedzę w zakresie technologii internetowych;

Niezależnie od grupy w której się znajdujesz, cel jest ten sam – zarobić pieniądze. Różnią się tylko sposoby działania.

Pierwszą rzeczą na którą powinniśmy zwrócić uwagę, jest to czy konkretny program trafia w nasze indywidualne zainteresowania. Zastanówmy się, czy będąc sportowcem łatwiej było by nam polecić komuś suplementy diety których sami używamy, czy np. środek do usuwania pleśni o którym zupełnie nie mamy pojęcia? Co klient kupiłby chętniej, środek z którego chętnie korzystasz czy środek o którym działaniu nie masz pojęcia ? A co Ty byś kupił ? Odpowiedź jest chyba prosta. Jeżeli Twoją mocną stroną są zagadnienia sportowe – wybierz program związany ze sportem, jeżeli znasz się na usługach internetowych – poszukaj programu serwisów oferujących hostingi. Tylko w kategoriach w których uchodzisz za eksperta i dobrze się czujesz masz największe szanse na powodzenie. Oczywiście nie ograniczamy Cię, możesz zapisać się w końcu do którego programu chcesz, ale na początek radzimy wybrać programy oferujące produkty czy usługi o których masz jakiekolwiek pojęcie.

Druga sprawa, ale chyba najważniejsza to oczywiście kwestie finansowe. I tutaj za bardzo nie ma o czym pisać, wiadomo im wyższa prowizja tym lepiej dla nas. Ważny jest też próg wypłaty, czyli po uzbieraniu jakiej kwoty na naszym koncie możemy wnioskować o jej wypłatę. Różne źródła podają że najlepiej jest to zrobić przy minimum 200zł, gdyż najlepiej wtedy wychodzimy pod względem podatkowym. Zresztą jeśli wypłacimy sobie te 50 czy 100 zł to wydamy je szybciej niż zdążymy zauważyć, więc warto ustalić sobie swój własny próg – bezpieczną kwotą będzie 300zł. Oczywiście w miarę potrzeb możemy go sobie zmieniać.

Wracając do naszych grup wspomnianych na początku. Większość programów oprócz linków partnerskich udostępnia także materiały dodatkowe w postaci gotowych banerów. I tutaj jeśli jesteś osobą z drugiej grupy, masz duże pole do popisu. Ogranicza Cię praktycznie tylko Twoja wyobraźnia, bo wiedzę i umiejętności już masz. Jeśli jednak należysz do pierwszej masz troszkę mniejsze szanse. Możesz wstawiać tylko swoje linki na różne fora, bo nie posiadasz swojej strony żeby umieszczać na niej banery. Ale dlaczego nie masz swojej strony ? Dlatego że nie umiesz jej zrobić. Ale kto Ci broni nauczyć się jak ją zrobić ?Można zacytować tutaj słowa Tomka Urbana, autora książki "Programy partnerskie w praktyce", który pisze : „ Chciałem się nauczyć robić strony WWW, więc się nauczyłem. Nie stać mnie było na książkę do tworzenia stron WWW, nie miałem się kogo zapytać…ale się nauczyłem. Wykorzystałem to, co znalazłem dostępne za darmo w Internecie.” Na co czekasz ?

Wybierając program warto też zwrócić uwagę na długość okresu ważności plików cookies. Im dłuższy, tym lepiej dla nas. Poza tym niektóre programy mają tzw. drugi poziom. Oznacza to tyle, że zarabiasz jakiś procent tego co osoba zarejestrowana z Twojego polecenia. Jest to bardzo dobry sposób na osiągnięcie dochodu pasywnego, pod warunkiem że Twoi poleceni będą aktywnie w programach uczestniczyć.

Podsumowując :

Wybieraj programy zgodne z Twoimi zainteresowaniami.
Sprawdzaj wysokość prowizji i analizuj możliwe zarobki.

Zwracaj uwagę na próg wypłaty.

Sprawdzaj długość ważności plików cookies.

Zwracaj uwagę czy w programie występuje drugi poziom.


Życzymy powodzenia i wysokich prowizji!

---

www.programy-partnerskie.biz - Twój e-biznes zaczyna się tutaj ...

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl