sobota, 23 lutego 2013

Czym są strony niszowe

Czym są strony niszowe

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk


Strony niszowe (mini strony) są to zazwyczaj zwykłe strony internetowe, skupiające się jednak tematycznie na jednej dziedzinie czy wybranym produkcie. Jeżeli chcesz budować strony, które będą dla ciebie zarabiać to takie mini strony są właśnie tym, od czego powinieneś zacząć.

Większość witryn tworzonych jest pod jedną tematykę i jest ich zdecydowanie więcej niż ogólno tematycznych. Łatwiej można to zobrazować na przykładzie: strona internetowa z prezentami charakteryzuje się bardzo szerokim zakresem, jednak strona internetowa z prezentami za mniej niż 10zł to już jest strona niszowa.

Główne zalety stron niszowych

Mini strony przynoszą korzyści zarówno ich właścicielom jak i odwiedzającym. Jeżeli jesteś właścicielem, to strona niszowa pozwoli ci ograniczyć konkurencję na większym rynku, jak również pomoże ci wybić się w wyszukiwarkach pod konkretną, promowaną przez ciebie tematykę.

Klienci zazwyczaj wiedzą dokładnie czego potrzebują i są zdolni przekopać się przez setki stron w poszukiwaniu informacji. Przez samo prowadzenie strony niszowej w łatwiejszy sposób jesteś w stanie dotrzeć do takiego klienta i zatrzymać go na swojej mini stronie na dłużej dzięki temu, że oferujesz mu dokładnie to, czego szukał.

Czasami zdarza się, że autorom przychodzi zmierzyć się ze znacznie większą liczbą odwiedzających niż się tego spodziewali. Wskazane jest, aby rozpocząć od czegoś małego i rozwijać to w miarę upływu czasu.

Jak znaleźć niszę

Gdy wybierasz dla siebie niszę, proces wyszukiwania jest kluczowy. Właściwie przeprowadzony proces wybierania słów kluczowych jest jednym z najważniejszych etapów. Gdy już wybierzesz słowo kluczowe (niszę) to nie idź dalej, zanim nie będziesz pewien, że:

- jest możliwa do zdominowania

- jest zapotrzebowanie na daną tematykę

- potrafisz zarobić na takiej stronie

Przeanalizuj swoją konkurencję, siłę ich stron internetowych, sprawdź ile linków prowadzi do tamtych stron i oceń, czy jesteś w stanie zbudować ich więcej. Jeżeli tak to nie czekaj tylko zacznij budować swoją pierwszą mini stronę, liczy się każdy dzień.

---

Robert Chwedczuk - Zacząć Zarabiać Blog

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Czy można w internecie szybko zarobić?

Czy można w internecie szybko zarobić?

Autorem artykułu jest Arkadiusz Zielazny


Ostatnio po raz kolejny usłyszałem pytanie: "Jak szybko zarobić w Internecie?" Wciąż trafiamy na cudowne oferty typu: "Zarabiaj 470zł dziennie" lub "Nawet 7000zł w pierwszym miesiącu". Takie reklamy nie tylko mieszają nam w głowach, ale również stawiaja reklamodawcę w złym świetle.

Zastanówmy się więc, czy pytanie "Jak szybko zarobić w Internecie?" jest zasadne. Przecież jest wiele osób, które zarabiają duże pieniądze w sieci. Piotr Michalak jakiż czas temu pochwalił się, że tylko z jednej akcji sprzedażowej trwającej niecały miesiąc zarobił 75 000zł. Znane są też przypadki innych osób, które wygenerowały duże dochody w krótkim czasie. Ja również zarabiam z wykorzystaniem Internetu.

Problem jest jednak w tym, czy faktycznie można zarobić szybko wielkie pieniądze bez doświadczenia?
Są dwie drogi do osiągnięcia prawdziwego sukcesu, który przełoży się Ci na pieniądze. Nie znam jednak drogi, która jest ultra szybka. Zawsze potrzebujesz nieco czasu na stworzenie planu działania i uruchomienie niezbędnych narzędzi sukcesu. O tym, jakich narzędzi używają najlepsi marketingowcy na świecie piszę w moim poradniku o strategii e-biznesu.

Szybsza droga - Pieniądz robi pieniądz

Sukces w każdym biznesie jest wypadkową czterech czynników POMYSŁU(IDEI), CZASU, PRACY i PIENIĘDZY. Podobnie jest w Internecie. Mając wielki kapitał w postaci gotówki o sukces będzie Ci o wiele łatwiej. Odnoszące spektakularne sukcesy firmy, jak Facebook, Google, eBay, Amazon, Wirtualna Polska zostały wsparte kapitałem zewnętrznym. Z historii teraz wiemy, że te pieniądze zmieniły obraz Internetu na świecie.

Realna droga - Plan działania i czas

Zacytuję tutaj może wypowiedź Piotra Majewskiego z jednego szkolenia, na którym byłem. Wspomniał on, że mając ciekawy pomysł, a nie mając wielkich środków finansowych na sukces będziesz musiał popracować minimum pół roku. Po roku będziesz mógł z tego żyć na dobrym poziomie. Zgadzam się z jego słowami w stu procentach.

W tym wypadku ważne jest, abyś miał wybraną własną niszę (czyli znał odpowiedź na pytanie "Co chcę robić?") i konkretny plan działania. Czy Twój biznes oprzesz na sklepie internetowym, programach partnerskich, usługach internetowych, czy może rozwoju mlm w Internecie. Tutaj opcji jest bardzo wiele.

Każda z tych dróg ma swoje plusy i minusy. Jedno jest pewne. Zyski mogą być imponujące, ale zawsze potrzebujesz na to trochę czasu.

Od Ciebie będzie zależeć, czy dasz się wodzić za nos i skorzystasz z oferty wielkich pieniędzy przy niskim nakładzie pracy.

Najpierw musisz zbudować kanał dotarcia do klienta, co wymaga czasu. Dopiero potem mając posłuch w swoim otoczeniu możesz liczyć na wielkie sukcesy.

---

W darmowym kursie strategia ebiznesu przedstawiłem szereg wskazówek, jak zbudować sobie stabilny biznes internetowy oparty na Twwoim kanale dotarcia do klienta.

Życzę Ci samych sukcesów w biznesie i zapraszam na moje strony. Arkadiusz Zielazny

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Rola internetu w ebiznesie

Rola internetu w ebiznesie

Autorem artykułu jest Agnieszka Patelska-Rabenda


W obecnej rzeczywistości ogromną rolę w prowadzeniu biznesu zaczyna pełnić internet. Obok biznesu tradycyjnego powstał biznes internetowy tzw.ebiznes, który rządzi sie trochę innymi prawami niż biznes tradycyjny.

Wzrost popularności internetu oraz poszerzania jego obszarów, wpłynął na wiele aspektów funkcjonowania społeczeństwa na świecie. Internet zaczyna pełnić ogromną rolę w biznesie. Firmy, które nie posiadają strony firmowej czy też własnego bloga mają o wiele mniejsze szanse na pozyskiwanie nowych klientów niż firmy owe narzędzia posiadające. Powstają nowe pojęcia związane z działalnością w internecie takie jak ebiznes czy emarketing.

Niebawem na rynku pracy będą poszukiwani specjaliści, którzy potrafią funkcjonować biznesowo i doskonale poruszać się w sferze internetu. Nie jest to wcale takie dziwne zjawisko, zakładając że nowe pokolenia praktycznie od wczesnych lat dziecięcych będą na co dzień korzystać z internetu. Rozwój e-biznesu jest nieunikniony, co oczywiście nie oznacza upadku tradycyjnego biznesu. Ten będzie nadal trwał posiłkując się internetem, lecz będą powstawały coraz to nowsze i wymyślniejsze formy i możliwości zarabiania w internecie oparte wyłącznie na nim.

Jest to aspekt zachęcający dla osób, które szukają zarobkowego zajęcia innego niż tradycyjny etat. Jednak aby zająć się poważnie ebiznesem nie wystarczą tylko chęci. Mimo zapewnień niektórych nie jest on również odpowiednim zajęciem dla każdego. Osoba, która nie potrafi samodzielnie organizować swojej pracy, jest niezdyscyplinowana, niesystematyczna czy leniwa nie za wiele osiągnie w tej branży.

Ponadto bezwzględnym wymogiem jest nieustanne dokształcanie. Technologie internetowe, programy, sposoby promocji ect. zmieniają się w błyskawicznym tempie, więc aby nadążyć za konkurencją nie wystarczy wiedza posiadana, należy ją uzupełniać, korygować i aktualizować niemal codziennie.

---

Agnieszka Patelska-Rabenda

http://ebiznespro.pl

http://blog.patelska.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Nowe trendy w internecie

Nowe trendy w internecie

Autorem artykułu jest Krzysztof Pajor


Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet.


Czy tego chcemy, czy nie, rzeczywistość dookoła nas zmienia się bardzo szybko, szybciej niż kiedykolwiek. Nieustannie, bardzo szybko zmienia się też Internet. Większość, z nas związanych z marketingiem jak i również z innym biznesem tradycyjnym, ma świadomość wzrostu znaczenia Internetu i jego roli w różnych dziedzinach biznesu. Dzisiaj wyraźnie widać, że Internet ma też ogromny wpływ na zmianę stylu życia wielu grup społecznych korzystających z tego przekazu.Obecnie coraz trudniej jest oddzielić to, co wirtualne, a znanej nam od lat rzeczywistości świata offline i dlatego od pewnego czasu daje się zauważyć w Internecie nowy trend marketingu opartym na mediach społecznych tzw. Marketing mediów społecznych –można go nazwać też Web-3.0.Rzecz w tym, że media społecznościowe będą ewoluować i rozwijać nowe technologie, nowe możliwości oparte na doświadczeniach, dając okazję do uruchomienia lepszego, nowego biznesu. Obserwując rynek dochodzimy do wniosku, iż koniec 2010 roku był okresem, gdzie media społecznościowe, przeszły do głównego nurtu działalności i nastąpiła integracja z firmami, jak i również z coraz większą liczbą konsumentów.
W tej chwili zauważamy bardzo szybki rozwój różnych trendów w internecie, a jednym z nich to video komunikacja, która znajduje się na czołowym miejscu bardzo szybkiego peletonu, praktycznie na pierwszym. Pozwolę sobie przytoczyć krótki tekst z książki „Co nas czeka w 2011 roku? – TrendBook2011” - w tym roku na czołowym miejscu mamy nadawanie na żywo, czyli video przekaz, „relacjonowanie własnego życia „na bieżąco”, w najważniejszych momentach, w których to życie się dzieje”. Dlatego główną rolę będzie tutaj odgrywała video komunikacja i telefonia komórkowa.

Jaki wniosek? bardzo szybki rozwój sprzedarzy i reklamy poprzez media społeczne, przy dużym wykorzystaniu video marketingu i filmu, który w roku 2013 będzie stanowił 2/3 wszystkich ruchów globalnych w internecie, w tym telefonów komórkowych.

---


http://www.krzysztofpajor.eu

www.talkfusionsystem.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Milioner pokaże ci jak zbudować dochodową listę adresową...

Milioner pokaże ci jak zbudować dochodową listę adresową...

Autorem artykułu jest Michał Kidziński


Jak wiele razy słyszałeś o tym, że w internetowym biznesie lista adresowa jest złotem? Jeżeli interesujesz się tym tematem, to z całą pewnością nie raz. Tak, to jest cała prawda ale jeżeli dopiero zaczynasz, to dobrze jest zobaczyć jak robią to lepsi. Dlatego właśnie proponuję Ci, żeby milioner nauczył Cię tej sztuki...

Chcesz zarabiać w internecie ale nie wiesz tak naprawdę od czego zacząć? Czytasz różne fora, być może zapisałeś się do różnych programów partnerskich ale wciąż nie widzisz efektów?

Powiem Ci jedną rzecz.

To na pewno nie Twoje wina, że nie wiesz jak się zarabia w internecie. Nikt przecież nie wie takich rzeczy zaraz po urodzeniu.

Dodatkowo mamy dzisiaj do czynienia z prawdziwym nadmiarem informacji i trudno jest odnaleźć tę prawdziwą wartościową wiedzę, która ma Ci pomóc osiągnąć finansową niezależność dzięki internetowi.

Jeżeli teraz czytasz te słowa, to będzie Ci na pewno zdecydowanie łatwiej.

W Polsce jest naprawdę wiele wspaniałych źródeł wiedzy i z całą pewnością wielu wspaniałych ludzi, którzy zarobili neisamowite pieniądze w internecie.

Czy jednak wśród nich jest ktoś, kto poprowadzi Cię za rękę w całym tym e-biznesie?

Czy jest ktoś, kto pokaże Ci jak robić wszystko od samego początku?

Tak, jest i chcę Ci powiedzieć, że nie jest to przypadkowa osoba ale milioner, który w 2010r. zarobił ponad milion złotych w internecie.

Czy możesz wyobrazić sobie lepszego nauczyciela?

Całkiem możliwe, że znalazłbyś kogoś lepszego ale jest jedno "ALE".

Nikt, to osiągnął wspaniałe efekty w marketingu internetowym, nie poprowadzi Cę od samego początku, poprzez proces tworzenia własnych produktów i ich promocję. A jeżeli nawet kogoś takiego znajdziesz, to za taką usługę będziesz musiał sporo zapłacić.

Nikt, oprócz Adriana Kołodzieja, którego kurs również kupiłem.

Tak, lista jest złotem w Twoim e-biznesie i za moment możesz nauczyć się tą listę odpowiednio budować i tworzyć z nią relację. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Adriana, pt. Generator Listy.

---

Michał Kidziński

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl