czwartek, 27 lutego 2014

Skuteczny sposób na pokonanie blokady pisarskiej

Skuteczny sposób na pokonanie blokady pisarskiej


Autor: Ewa Maria Szulc


Z tego artykułu dowiesz się, że nikt nie musi przechodzić przez blokadę pisarską. A jeśli już cię dopadła to dowiesz się jak w prosty i skuteczny sposób możesz ją pokonać.


Co to jest blokada pisarska? To stan, w którym nie masz pomysłów o czym pisać. Po raz pierwszy zetknęłam się z tym terminem, gdy zaczęłam działać online w 2007 roku, nie jako konsument treści, ale jako ich producent. Czytałam o różnych sposobach na to jak pokonać blokadę pisarską i czekałam, aż mi samej to również się przydarzy…

Nie doczekałam się, bo zanim to nastąpiło przyjrzałam się problemowi dokładniej i okazało się, że właściwie nikt nie musi przechodzić przez stan niemożności pisania, czyli tej tak zwanej blokady pisarskiej. Wystarczy wyrobić w sobie nawyk codziennego pisania.

Wyrabianie nowego nawyku czy przyzwyczajenia trwa około miesiąca, tak więc jeśli zmobilizujesz się do pisania codziennie po 20 minut, na pewno nie doświadczysz blokady pisarskiej i braku tematów.

Oprócz blokady pisarskiej, jest grupa osób, które chciałyby zacząć promować swój biznes online, ale są przekonane, że nie umieją pisać. Wynika to często z nieuświadomionych doświadczeń z dzieciństwa czy okresu młodzieńczego, kiedy możliwe, że ktoś skrytykował twoje teksty i pozostałeś na całe życie z przekonaniem, że nigdy nie napiszesz nic godnego uwagi.

Podobna rzecz przydarzyła się i mnie. Przez prawie 20 lat dorosłego życia nie pisałam, ale kiedy postanowiłam zacząć zarabiać online zrozumiałam, że pisanie to jest na pewno rzecz, którą koniecznie trzeba robić i to systematycznie. Zaczęłam od codziennego pisania po 20 minut, wkrótce okazało się, że 20 minut niepostrzeżenie przeszło w 60 minut i z obowiązku przekształciło się w potrzebę. Bez względu na to czy to było pisanie artykułów czy pisanie bloga.

Jeśli masz blokadę pisania i chcesz ją pokonać lub jesteś przekonany, że nie umiesz pisać, zacznij pisać cokolwiek przez 20 minut codziennie na temat, który cię interesuje. Każdy z nas lubi mówić o swoich zainteresowaniach, a ty zacznij pisać. To najlepszy sposób na to, aby stworzyć z czasem nieograniczoną ilość kontentu na swoje blogi, strony www i e-booki.

Cały czas pamiętaj, że decydujesz się zacząć swój biznes w Internecie, aby budować swoją finansową niezależność. Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwijania swoich umiejętności w zakresie marketingu internetowego musisz się nauczyć jak pisać artykuły, jak prowadzić blog, jak efektywnie włączyć się do mediów społecznościowych i jak korzystać z technologii nie wymagających znajomości programowania, aby zacząć już dzisiaj budować swój własny biznes w Internecie.


Poznaj "77 sposobów jak wyprzedzić konkurencję" dostępnych na http://www.MarketingCodzienny.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Programy Partnerskie: Jak wybrać, by nie żałować?

Programy Partnerskie: Jak wybrać, by nie żałować?


Autor: Artur Smolicki


Wybór Programu Partnerskiego to najczęstszy problem osób rozpoczynających swoją przygodę z zarabianiem w Internecie. Te najpopularniejsze najcześciej generują konkurencję, której nie jesteśmy w stanie przeskoczyć. Te mniej popularne z jakiegoś powodu nie cieszą się aż tak dużym zainteresowaniem.


Dzieje się tak z kilku powodów. Po pierwsze są to Programy nowe, które dopiero co wkraczają na rynek. W takiej sytuacji najcieższe zadanie otrzymuje manager zajmujący się poszukiwaniem pierwszych Partnerów, których dobór ma kluczowe znaczenie podczas etapu promocji. Do tego typu Programów Partnerskich należy podchodzić z dużą dozą ostrożności lecz nie należy skreślać ich na samym starcie.

Wiele Programów Partnerskich kończy swoją działalność o wiele szybciej niż oczekują tego jego właściciele. Jest to efektem pewnej mody na zarabianie w sieci, stąd nie zawsze decyzje podejmowane są na tyle rozsądnie, by przewidzieć wszelkie możliwości.

Mimo wszystko warto zaufać nowo utworzonym Programom Partnerskim, szczególnie gdy działają one w niezagospodarowanych do tej pory niszach. Błędem większości jest jednak tworzenie zupełnie nowych stron internetowych dedykowanych właśnie tym produktom. Bardzo często ma miejsce sytuacja, w której Program Partnerski wygasa zanim zdążymy na dobre zareklamować naszą witrynę.

Podstawową zasadą zarabiania dzięki Programom Partnerskim jest fakt, by dobierać je tematycznie do naszego serwisu, nigdy na odwrót. Jest to dla nas swego rodzaju zabezpieczenie, gdyż jeżeli jeden Program zakończy swoją działalność, zawsze możemy poszukać innego, który zainteresuje naszych czytelników.

Ostatnią, lecz wcale nie najmniej ważną kwestią, są sprawy finansowe oraz formy rozliczeń z zebranych przez nas prowizji. Zanim przystąpimy do Programu Partnerskiego warto zapoznać się z opiniami innych Partnerów, szczególnie w kwestii wypłacalności oraz uczciwości. Dokładnie przeczytajmy również umowę, którą podpisujemy z właścicielem Programu Partnerskiego, może się bowiem okazać, że właśnie w niej tkwi powód niskiej popularności bądź negatywnych recenzji.

Istotny jest również próg po przekroczeniu którego otrzymamy możliwość wypłaty zarobionych przez nas prowizji. Czasem zdarza się tak, że pomimo naszych ogromnych starań poziom, który musimy osiągnąć by cieszyć się wpłatą na konto ustawiony jest tak, by skutecznie zniechęcić nas do jego osiągnięcia.

Podsumowując, wiem że rady tu zawarte to tylko wierzchołek góry lodowej, gdyż problemów podczas wyboru Programu Partnerskiego pojawia się najczęściej o wiele więcej. Są to jednak absolutne podstawy, które znać należy by nie żałować swojego wyboru za kilka miesięcy, gdy nasze wysiłki pójdą na marne.


Artur Smolicki

http://www.newcreative.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dlaczego aż tyle firm nie ma strony www?

Dlaczego aż tyle firm nie ma strony www ?


Autor: Tomasz Kołpaczek


W opublikowanym ostatnio raporcie "Rzeczpospolita Internetowa w roku 2011" znalazłem szokujące dane! Tylko 61% polskich przedsiębiorców posiada firmowe strony www. Z poczty e-mail korzysta niewiele więcej, bo tylko 75% firm.


Raport został przygotowany przez firmę HBI Polska. To niewyobrażalne, aby w czasach kiedy tysiące osób korzystają z Internetu na co dzień nie umieścić swojej wizytówki! Najgorzej w raporcie wypadają jednoosobowe działalności gospodarcze, które według mnie koniecznie powinny korzystać z wszelkich form reklamy. W Polsce tylko 40% takich osób ma stronę WWW. A przecież posiadanie strony firmowej nie wiąże się z jakimiś kosmicznymi kosztami. Dla przykładu stworzenie takiej strony internetowej według gotowego szablonu, umieszczenie jej na serwerze oraz podpięcie pod serwis domeny może być całkowicie bezpłatne.

Wpisując dla przykładu Kod na darmową stronę www przedsiębiorca ma możliwość przetestowania jak dana strona wpłynie na jego wyniki - czy zwiększą się popularność a tym samym zyski. Po pół roku niestety trzeba już zapłacić. Nie są to jakieś wielkie koszty - raptem 600 zł za cały rok. Dzieląc na miesięczny koszt wychodzi 50zł! A prowadząc działalność gospodarczą raczej stać nas taki wydatek. No chyba, że się mylę - jednak w takim przypadku po co w ogóle prowadzić DG?? Przedsiębiorca, który zastanawia się nad stworzeniem własnej strony www powinien się dobrze zastanowić, czy stać go na straty jakie może ponieść nie mając strony WWW.

Na naszym rynku znajduje się co najmniej kilka firm oferujących gotowe rozwiązania dla Biznesu. Oprócz gotowych szablonów stron do wykorzystania możemy skorzystać z darmowej domeny oraz konta hostingowego. Alternatywą takiego rozwiązania jest stały, niski abonament za te usługi. Tak, czy siak przy takiej ilości nie drogich rozwiązań grzechem jest nie mieć strony www.

Świat idzie do przodu - dlaczego nie iść razem z nim ?


Jeżeli jesteś zainteresowany miesięczną opcją opłacania strony internetowej, to koniecznie musisz zajrzeć tutaj.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak znaleźć najlepsze oferty produktów lub usług w Internecie?

Jak znaleźć najlepsze oferty produktów lub usług w Internecie?


Autor: Martyna Wasiak


Zapytanie ofertowe, jako narzędzie internetowe pozwalające na szybkie umieszczenie ogłoszenia typu kupię/zlecę, pozwala na porównywanie ofert produktów każdej branży. Trudno dziś wyobrazić sobie lepszy sposób na dokonanie właściwego wyboru podczas zakupów, gdy konkurencja jest tak szeroka.


W Internecie pojawiają się serwisy internetowe, które mają na celu zorganizowanie łatwego kontaktu między zlecającym, a wykonawcą zlecenia. Z uwagi na potrzebę stworzenia takiego miejsca spotkań dwóch stron transakcji portale tego typu cieszą się dużą popularnością. Trudno wyobrazić sobie w obecnych czasach poszukiwanie ekipy budowlanej czy producenta wózków widłowych bez dostępu do informacji na temat trendów panujących w danej branży, a tym samym opinii na temat danej firmy i zakresu jej działań.

Serwisy typu kupię/zlecę mają tę przewagę, że zjednują sobie jedną i drugą stronę umowy handlowej. Zlecającemu udostępniają możliwość składania darmowych zapytań ofertowych, co zachęca osoby zainteresowane produktem każdej branży do korzystania z systemu. Jednocześnie firmom zarejestrowanym w bazie serwisu przedstawia się konkretne wymagania potencjalnego Klienta. Jeżeli oferta okazuje się konkurencyjna na tle propozycji innych firm, to Klient dokonuje zakupu i wszystkie strony są zadowolone. Istotną kwestią jest to, że wybrana oferta jest odpowiedzią na ścisłe oczekiwania zlecającego. Ryzyko dokonania nieudanego zakupu jest w tym momencie zmniejszone do minimum.

W ramach wyjaśnień - zapytanie ofertowe jest swoistym zaproszeniem do składania ofert przez firmy, które są w stanie spełnić wymagania postawione przez Klienta. Zatem zastanawiając się nad wyborem typu kserokopiarki, rodzaju opału na zimę czy dystrybutora wody źródlanej bądź filtrowanej można sprawdzić, czy narzędzia internetowe w systemie zapytań ofertowych ułatwią nam podjęcie decyzji.

Procedura składania zapytania ofertowego na portalach tego typu zazwyczaj jest krótka i przejrzysta. Po wybraniu odpowiedniej kategorii produktu w polu tekstowym zapytania ofertowego umieszcza się oczekiwania wobec przedmiotu transakcji. Im bardziej jest on szczegółowy, tym trafniej zostaną dopasowane firmy spełniające wymagania. Po zatwierdzeniu oczekuje się na oferty firm. Zazwyczaj otrzymuje się do pięciu propozycji. Teraz jest czas na porównanie cen i wybranie najlepszej opcji. Warto sprawdzić w tym momencie referencje danej jednostki. W kontakcie z wybraną firmą można rozwiać ostateczne wątpliwości, zadając dodatkowe pytania.


Oferteo.pl udostępnia korzystanie z zapytań ofertowych. System zanotował ich już ponad 100 000!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

sobota, 2 marca 2013

Programy Partnerskie. Postaw na współpracę.

Programy Partnerskie. Postaw na współpracę.

Autorem artykułu jest allokon


Artykuł ten kierowany jest dla osób, które chcą spróbować swoich sił w e-biznesie, opartym na współpracy z Programami Partnerskimi.

Dlaczego Programy Partnerskie?
Wiele przemawia za tym, by to właśnie w Programach Partnerskich odnajdywać sposób na zarabianie pierwszych pieniędzy w internecie. Uczestnictwo w Programach Partnerskich daje możliwość, odnotowania w krótkim czasie pierwszych zysków. Od organizatorów dobrych Programów Partnerskich otrzymujesz do dyspozycji wiele narzędzi, które swobodnie możesz wykorzystać w funkcjonowaniu na co dzień w sieci.

Współpraca z Programami Partnerskimi jest najprostszą i skuteczną formą wygenerowania dochodów. Każdy szanujący się Program Partnerski przewiduje podstawowe szkolenie swoich Partnerów w zakresie organizacji Programu, jak i podstawowych sposobów promocji własnego serwisu i produktów.

Wiele udostępnianych narzędzi przez programy Partnerskie, nie wymaga od Ciebie znajomości informatycznych by z nich korzystać.

Znajdziesz odpowiadający Ci Program Partnerski, niemal w każdej tematyce z wieloma artykułami, produktami i usługami, którymi możesz urozmaicić własną stronę internetową, lub blog.

Co wpłynie na Twój sukces?
Najważniejszą rolę odegra Twoje nastawienie. Tak jak w życiu i w każdym biznesie, są Ci którym udaje się osiągnąć sukces i Ci którym się nie powiodło. Błędne założenie, że sposób w jaki funkcjonujesz, jest najlepszym i jedynym możliwym sposobem na zarabianie pieniędzy, staje się przeszkodą do dalszego rozwoju i osiągnięcia jeszcze lepszych wyników.

Nastawienie z góry na ogromne zyski i profity wynikające z tego typu działalności, szybko może Cię zniechęcić w chwili gdy okaże się, że nie tak prosto sprawić by ktoś odczytał Twój wpis, bądź artykuł jaki zamieszczasz w sieci, a co dopiero mówić o zakupie produktu – usługi.

Nawet jeżeli sprzedaż na początku, nie będzie uzyskiwała zakładanych przez Ciebie efektów, na pewno będzie to dla Ciebie kolejne doświadczenie, które w przyszłości może zaowocować w nieoczekiwany sposób.

Czym są Programy Partnerskie?
Program Partnerski ścisła współpraca między Tobą, a Firmą która uruchomiła taki Program. Jako Partner otrzymasz najczęściej „Link Partnerski” (polecający), czyli adres internetowy Właściciela Programu, rozbudowany o Twój numer identyfikacyjny, który umożliwia systemowi komputerowemu na odnotowanie wizyty z Twojego polecenia na stronach Serwisu.

W zależności od wykonanych działań w Serwisie Partnerskim, (może to być wykupienie abonamentu, pobranie danych, zakup artykułów, rejestracja i wiele innych czynności wynikających z charakteru Serwisu) poprzez nadany Ci „Link Partnerski”, prowizje od zarobionej w ten sposób kwoty trafiają do Ciebie.

Istnieje wiele rodzajów współpracy i każdy z Programów Partnerskich ma własne wypracowane metody promocji przewidziane w ramach współpracy z Partnerami. Dobry Program Partnerski charakteryzuje się tym, że nie pozostawia osób zainteresowanych współpracą, samym sobie. Udostępnia materiały szkoleniowe z instrukcjami, jak również zapewnia Ci stały kontakt i niekiedy wsparcie techniczne.

Współpraca taka polega przede wszystkim na przekierowaniu zainteresowanych osób, za pomocą otrzymanego „Linku Partnerskiego” na stronę Organizatora Programu. Organizator z kolei udostępnia Partnerom materiały marketingowe, przydatne do promocji Serwisu i znajdującej się w nim oferty.

Jak wybrać dobry Program Partnerski?
Podczas wyboru Programu Partnerskiego, musisz wziąć pod uwagę swoje umiejętności i wiedzę z zakresu budowy stron www i korzystania z systemów internetowych.

Czynniki jakie powinny mieć największy wpływ przy wyborze dobrego Programu:

Twoje zainteresowania - będzie to miało wpływ na sposób Twoich działań. Jeżeli zajmiesz się promocją czegoś na czy się znasz, lub z czego korzystasz, łatwiej będzie Ci o tym rzetelnie napisać.

Wysokość prowizji - w końcu zajęcie to ma przynieść Ci zyski. Im większe otrzymasz prowizje ze swoich działań, tym szybciej osiągniesz wymagany próg do wypłaty.

Próg do wypłaty - jaki jest wymagany próg do wypłaty, czyli minimalna łączna kwota zarobionych prowizji. Ważnym jest by był on realny do osiągnięcia i nie powodował potrzeby dodatkowego opodatkowania.

Pliki cookie - mają ogromne znaczenie w sprzedaży internetowej, sprawdź jaki jest ich okres ważności, im dłuższy tym lepiej dla Ciebie.

Poziomy osób poleconych - daje to możliwość uzyskiwania zarobków z poziomów. Budujesz w ten sposób własną strukturę handlową, która wraz z przystąpieniem kolejnych osób do Programu Partnerskiego z Twojego polecenia, zaczyna pracować na Twoje całkowite przychody.

Czy Program przydziela nam kupujących na stałe.

Jak uwzględniana jest współpraca z podmiotami gospodarczymi. Może okazać się, że po jakimś czasie zajdzie taka potrzeba by uruchomić własną działalność gospodarczą. Jak wtedy będzie wyglądało rozliczanie przez Program Partnerski prowizji.

Czego unikać!
Unikaj Programów Partnerskich, w których uczestnictwo jest zależne od dodatkowych warunków typu:

Zdobycie wymaganej ilości osób poleconych w wyznaczonym okresie.
Sprzedaż na ustaloną z góry kwotę, z wyznaczonym terminem czasowym.
Przede wszystkim, potrzeba wniesienia opłaty w zamian za uczestnictwo w Programie.

---

Dobrze gdy Właściciel Programu Partnerskiego w celu pozyskania wartościowych współpracowników, udostępnia nie odpłatnie szkolenie i narzędzia promocyjne, jak również prowadzi działania motywacyjne. W końcu praca wykonywana przez pozyskanych Partnerów, ma ogromny wpływ na jego własny wizerunek.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl