środa, 17 września 2014

Jak zbudować własną listą mailingową

Jak zbudować własną listą mailingową


Autor: Patryk Turek Turkowski


Absolutnie nie mogą się tam znajdować adresy osób, które nie wyraziły zgody na otrzymywanie korespondencji! Wysyłanie jakichkolwiek propozycji do takich osób kompletnie nie przynosi efektów, lecz także skutkuje ignorowaniem ciebie, skargami do providerów internetowych oraz do organizatorów PP.



W zasadzie możliwości są dwie:
Zakup listy typu opt-in. Drugim rozwiązaniem jest zbudowanie własnej bazy adresowej.

Drugie rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze. P. Majewski, polski guru marketingu internetowego, twierdzi, że:
„To, czego nie przeskoczysz w drodze do dużych zarobków, to posiadanie swojej listy adresowej. Najłatwiej taką zbudować, tworząc tematyczny serwis WWW - najlepiej z darmowym raportem, kursem czy innym infoproduktem. Taki darmowy bonus dajesz tylko tym osobom, które zapiszą się na listę adresową. Dzięki tej metodzie (powielonej kilka razy) moja lista rośnie z szybkością blisko 100 osób dziennie.”

Budowa bazy subskrybentów
Posiadanie własnej bazy adresów to klucz do sukcesu! Powinieneś zrobić wszystko, co tylko możliwe, aby odwiedzający Twoje strony zostawili swój adres. Oni wszyscy mogą już nigdy nie pojawić się na Twojej stronie ponownie, wykorzystaj KAŻDĄ sytuację. Jest wiele sposobów na to, aby posiadać bazę adresów e-mail, na które można wysyłać swoje informacje i reklamy. Skoncentrujemy się na tych najbardziej efektywnych. Oczywiście potrzebujesz strony www poświęconej danemu tematowi oraz musisz podjąć działania zmierzające do pozyskiwania adresów e-mail. Na swojej stronie koniecznie musisz umieścić okienko formularza, w które osoby zainteresowane będą wpisywały swój adres e-mail. Powinieneś poinformować odwiedzających Twoje strony o tym, że jeśli podadzą swój adres, będą otrzymywać informacje o aktualnościach, nowościach itp. Oferowanie darmowego podarunku w postaci e-booka, raportu, specjalnej informacji lub oprogramowania jest świetnym elementem motywującym Internautów do zostawienia swojego adresu e-mail.


Dowiedz Się Więcej

Mój Blog

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

7 powodów, dla których warto robić zakupy na allegro

7 powodów, dla których warto robić zakupy na allegro


Autor: Piotr Bąk


Zakupy na Allegro mogą być ciekawą alternatywą dla tych robionych w tradycyjnych sklepach. W tym artykule opisuję 7 głównych i zarazem najważniejszych powodów, dlaczego warto korzystać z Allegro, patrząc z punktu widzenia klienta.


1. Błyskawiczne wyszukiwanie

Dzięki prostej w obsłudze wyszukiwarce w kilkanaście sekund odszukasz to, co Cię interesuje, a co w tradycyjnym sklepie czy markecie zajmie Ci dużo więcej czasu, nie wspominając już o kolejkach.

2. Praktycznie nieograniczony wybór

Na Allegro znajduje się ogromna liczba przedmiotów, które możesz kupić dużo taniej, ponieważ duża konkurencja wśród sprzedawców powoduje, że muszą oni zmniejszać ceny, by pozostać w interesie, a Ty dzięki temu oszczędzasz swoje pieniądze. Również duża liczba produktów w każdej kategorii powoduje, że możesz wybrać to, co Ci najlepiej odpowiada, nie ograniczając się do kupna tego, co jest aktualnie dostępne, tak jak to ma miejsce w tradycyjnych sklepach.

3. Szukanie okazji na Allegro


Dzięki licytacjom masz wpływ na końcową cenę produktu, a dzięki temu możesz niejednokrotnie kupić przedmiot dużo taniej, a sam wiesz najlepiej, na co chcesz przeznaczyć oszczędzone pieniądze.
W przypadku, gdy nie masz w sobie żyłki hazardzisty i zależy Ci na czasie, to nie musisz czekać do zakończenia aukcji, a w zamian możesz skorzystać z opcji "Kup teraz", by dokonać zakupu natychmiast.

4. Możliwość porównania cen

Zwróć uwagę, że lokalne sklepy lub markety czasami zawyżają ceny, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę, że sprawdzenie cen konkurencji wiąże się ze sporym wysiłkiem kupującego, związanym z dojazdem do innego sklepu. Na Allegro ten problem nie występuje, wszystkie produkty są ułożone w postaci listy, a przejście z jednej aukcji na drugą to kwestia kilku sekund.

5. Możliwość sprawdzenia wiarygodności sprzedawcy


Możesz sprawdzić sprzedawcę, wysyłając do niego email z pytaniami na temat danego produktu i dzięki komentarzom dowiedzieć się, jak oceniają go i jego produkt inni klienci, którzy wcześniej skorzystali z jego oferty. Kwestia bezpieczeństwa jest kluczową bolączką zakupów internetowych, dlatego czasami warto poświęcić trochę czasu, by przekonać się, że dokonywana transakcja będzie odbywać się w taki sposób, jak byśmy tego oczekiwali.

5. Anonimowość i bezpieczeństwo

Allegro w celu zwiększenia bezpieczeństwa kupujących wprowadziło nową funkcjonalność, która ukrywa nazwę użytkownika robiącego zakupy na danej aukcji. Dzięki tej opcji możesz dokonywać zakupów, a inne osoby, które będą odwiedzały daną aukcję, nie będą wiedziały, że Ty już dokonałeś tutaj zakupów. Taka opcja zwiększa bezpieczeństwo, ponieważ po zrealizowanej transakcji żadne osoby trzecie nie mają możliwości podszywania się pod sprzedawcę, u którego dokonaliśmy zakupów.

7. Wygoda przede wszystkim

Wylicytowane przedmioty przyniesie Ci listonosz lub kurier do Twojego domu, dzięki temu zyskujesz wygodę i czas, które w tradycyjnych sklepach straciłbyś lub straciłabyś na dojazd i czekanie w kolejkach.


ElectroMain

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Budowanie marki podstawą strategii firmy

Budowanie marki podstawą strategii firmy


Autor: Mariusz Gleba


Każdy właściciel szanującej się firmy wie, jak ciężko jest stworzyć dobrą reputację dla swojej firmy. Budowanie strategii marki powinno zacząć sie od samego założenia działalności. Przyjętych założeń należy przestrzegać summienie i z należytą dbałością o szczegóły.


Aby nasza firma miała mocne fundamenty, musimy zacząć od budowania i ustalania identyfikacji firmy, na którą składają się:

- Nazwa firmy

Nazwa firmy jest podstawowym elementem, poprzez który ludzie będą nas kojarzyć. Nazwa powinna być łatwa do wymówienia oraz powinna się dobrze kojarzyć. Oczywiście powinna być także kojarzona z zakresem działalności danej firmy.

- Logotyp

Logo działa na bodźce wzrokowe. Logo również powinno być łatwe do zapamiętania, mało skomplikowane, zgodnie z zasadą "im mniej, tym więcej"

- Druki firmowe

Tworzą spójność, sprawiają wrażenie profesjonalnej firmy, która dba o szczegóły.

- Kolory firmowe, czcionki

Wydaje wam się, że to nie istotne, jaki kolor zagości w wizerunku Twojej firmy? Jesteście w ogromnym błędzie. Kolor pokazuje charakter firmy. Może przyciągać bądź zniechęcać potencjalnych klientów. Podobnie jest z czcionką. Kształt i grubość czcionki dużo mówi o naszej firmie.

- Materiały reklamowe

Wiadomo, że reklama jest podstawowym kluczem do sukcesu, dlatego budując markę, bardzo ważne, aby być zaopatrzonym w ulotki, katalogi oraz reklamę typu outdoor – banery, tablice itp.

- Wystrój wnętrza firmy

To, jak wygląda nasza firma u źródła, jest bardzo ważne. Każdą ważniejszą transakcję klient załatwia w siedzibie firmy. Powinien czuć się w niej dobrze i komfortowo.

- Ubiór pracowników

Pracownicy powinni pasować do naszej firmy, gdyż stanowią jej część. To pracownicy budują wizerunek firmy, ich ciężka praca jest składową sucesu całej firmy. Odpowiednio dobrane uniformy sprawiają wrażenie profesjonalizmu i budują spójną politykę tworzenia marki.

Budowanie marki to także pozytywne relacje z klientami. Jak powszechnie wiadomo, to nasi klienci są ambasadorami naszej marki. To od ich opinii zależy, jak będziemy postrzegani. Musimy trzymać się zasady „Klient nasz pan”, bo tylko w ten sposób możemy wydeptać sobie ścieżkę do sukcesu. Pamiętajmy, że dobre imię naszej firmy powinno być dla nas priorytetem. Starajmy się wypadać jak najlepiej w oczach naszych klientów, a oni odwdzięczą się nam nieposzlakowaną opinią, która stworzy wspaniałą markę.

25 września 2011, przed budynkiem Łódzkiego Domu Kultury uroczyście odsłonięto pomnik bohaterów Zaczarowanego ołówka, w ramach projektu Łódź Bajkowa.

1976 - Nagroda Prezesa Rady Ministrów - z twórczość dla dzieci za twórczość dla dzieci i młodzieży dla zespołu realizatorów serialuę

1987 - Wyróżnienie Ministra - Kierownika Urzędu Gospodarki Morskiej za prezentację tematyki morskiej przeznaczonej dla najmłodszych widzów


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

3 Sposoby na blogowe imperium

3 Sposoby na blogowe imperium


Autor: Patryk Turek Turkowski


Powiedzmy sobie otwarcie, że znaczna większość blogów to nie jest bardzo poważna sprawa. Przeważająca ich część to pamiętniki nastolatków opowiadających o własnym życiu kilku swoim najbliższym przyjaciołom (jeśli w ogóle ktoś to czyta). Jednak pewna znacząca mniejszość, w dodatku stale rosnąca, to prawdziwe biznesy.


Każde Blogowe Imperium, jak i każdy inny biznes, składa się z trzech zasadniczych części składowych: dostawcy, nabywców oraz oferowanych produktów. W przypadku blogów jest jednak w wielu przypadkach o tyle inaczej, że mają one dwie oddzielne grupy klientów i dostarczają im dwie oddzielne grupy produktów, zaś najważniejszej produkowanej rzeczy wcale nie sprzedają.
Brzmi to zawile? W istocie to dość proste. Zilustrujmy tę sprawę na konkretnym przykładzie.


Pierwszą częścią składową jest dostawca. Czyli Ty sam. To Twoje słowa, Twoje opinie, wyniki Twoich dociekań, Twój kunszt wreszcie, mogą przyciągać tysiące, może nawet miliony czytelników. To Ty będziesz główną atrakcją, brokerem informacji i Imperatorem Blogowego Imperium. Gdyby nie Ty, ten blog by po prostu nie istniał. Istnieje i kwitnie dlatego, że jesteś tym, kim jesteś i wiesz to, co wiesz.


Drugą częścią składową jest nabywca, klient. Chociaż ogromną większość Twych klientów będą stanowić Twoi czytelnicy, inną grupę klientów tworzyć będą firmy płacące Ci za umieszczenie na blogu swoich reklam lub linków. Cały ten „ruch” na Twoim blogu, czyli miliony czytelników, którym nie jest obojętne, co masz do powiedzenia, stanowią jego krwioobieg – musisz ich znaleźć, przywabić i utrzymać. Kiedy już ich masz, reklamodawcy będą się zabijać – a w każdym razie dobrze płacić – za możliwość dotarcia do nich ze swoimi reklamami i produktami. A sami czytelnicy chętnie zapłacą zarówno za informację, jak i za produkty.


Ostatnią z tych części składowych jest produkt. Musisz go mieć, żaden biznes bez niego nie może istnieć. Cóż jednak będziesz
sprzedawał, jeśli swych opinii miałbyś udzielać ludziom za darmo?

Twoim pierwszym produktem na sprzedaż będziesz Ty sam, a konkretnie Twoje opinie, Twoje kompetencje. Jeśli nie zdołasz „sprzedać” ludziom własnej osoby, nie będziesz miał klientów. Jeśli zdołasz, to może nie będą Ci płacić wprost (choć, jak zobaczysz, w wielu przypadkach tak właśnie zrobią), ale jeśli nie „kupią” tego, co masz do powiedzenia, z pewnością nie kupią nic innego. Drugim produktem na sprzedaż będzie miejsce na Twoim blogu. Będziesz je wynajmował reklamodawcom, spragnionym możliwości wystawienia swych wspaniałości na ogląd milionów czytelników Twego bloga, czy to w postaci linków tekstowych, czy animowanych bannerów. W każdym razie ci reklamodawcy będą gotowi Ci płacić za drobną część uwagi Twoich czytelników.


Kolejnym i ostatnim produktem na sprzedaż będą różne rzeczy, które będziesz po prostu sprzedawał. Mając znaną nazwę i ugruntowaną renomę sprawisz, że Twoi czytelnicy będą kupować kubki z Twoim logo, koszulki, naklejki... Wszystko, co możesz sobie wyobrazić.


Tekst zaczerpniety w dużej mierze z e-booka ' Blogi od A do... sławy i pieniędzy"
Angus McLeod


Dowiedz Się Więcej

Artykuł Pochodzi z Mojego Bloga

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak rozpoznać uczciwą ofertę w internecie?

Jak rozpoznać uczciwą ofertę w internecie?


Autor: Marlena Mendelewska


Coraz częściej spotykam się z ofertami kursów, które już na pierwszy rzut oka wydają się nieuczciwe. Okazuje się, że jednak sporo osób nie wie, jak rozpoznać uczciwego sprzedawcę.


Smuci mnie, kiedy słyszę, że ktoś został oszukany przez internetowego sprzedawcę. Jeszcze bardziej smutne jest, gdy dowiaduję się, że nie chodziło o „zwykłe zakupy” przez Allegro, czy też w jakimś sklepie internetowym. Jest niestety cała masa oszustów, którzy oferują cudowne środki odchudzające (albo kursy odchudzania) i sekrety zarabiania przez internet (oczywiście szybkie i łatwe, które zapewnią góry pieniędzy).

Najbardziej tracą na tym uczciwi sprzedawcy, gdyż Ci pozbawieni zasad szybko zwiną swój interes i to w taki sposób, by nikt nie dotarł, kim tak naprawdę jest. E-biznes tak jak każdy biznes ma w swoich szeregach czarne owce i jedyne, co możemy zrobić, by wyeliminować nieuczciwych sprzedawców to nauczyć innych, jak ich rozpoznawać.

Na szczęście uczciwa oferta różni się od tej nieuczciwej. Są to jednak sprawy, na które niewiele osób zwraca uwagę, a szkoda bo te detale potwierdzają wiarygodność sprzedawcy. Ci należy do tych elementów?

Przede wszystkim uczciwy sprzedawca będzie działał zgodnie z zaleceniami polskiego prawa. A więc przy ofercie będą podane szczegółowe dane firmy/sprzedawcy wraz z kontaktem do sprzedawcy. Pamiętajmy, że formularz kontaktowy nie może zastąpić tych elementów – nigdy nie wiemy, kto tak naprawdę kryje się za formularzem. Jeśli sprzedawca jest uczciwy - poda swoje dane, które Ty możesz zweryfikować.

Każda oferta musi mieć też regulamin sprzedaży, a także sposób skorzystania z rękojmi (często nazywanej przez sprzedawców gwarancją satysfakcji). Pamiętajmy, że taka 10-dniowa gwarancja jest naszym prawem, a nie gestem sprzedawcy.


Marlena Mendelewska

zarabianie przez internet od podstaw

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.