poniedziałek, 31 stycznia 2011

Czy wystarczy mieć stronę WWW, by odnieść sukces w internecie?

Czy wystarczy mieć stronę WWW, by odnieść sukces w internecie?

Autorem artykułu jest adnetpolska



Przytłaczająca większość osób, zakładająca strony www, jest przekonana że kiedy założą sobie stronę swojej firmy, i podepną ją pod super domenę mogą liczyć na zyski, i zwroty z poniesionej inwestycji.

Dotyczy to najczęściej osób, które korzystają z darmowych szablonowych zapychaczy, płacą za całą stronę internetową (wraz utrzymaniem jej na serwerze) 150zł, i… finto. Czekają przy telefonie na zamówienia ze strony www… a telefon? Milczy!

Tymczasem, taka strona nie jest nawet zoptymalizowana pod wyszukiwarki, nie mówiąc już o dodaniu jej do najważniejszych wyszukiwarek internetowych na świecie, nieustannym rozwijaniu „contentu”, odpowiednim tekście ofertowym, czy rozbudowie.

Dlatego odpowiedź na postawioną hipotezę brzmi NIE.

Jeżeli uważnie przeczytałeś powyższy akapit, wiesz już dlaczego, jeżeli jednak nie… to pomyśl. W jaki fizyczny możliwy sposób, klienci mają poznać adres do Twojej strony www, jeżeli nigdzie się z nim nie zetkną?

Kluczem jest nieustanny rozwój witryny, współpraca z innymi firmami, rozbudowanie treści, optymalizacja całej strony, oraz pozycjonowanie jej w wyszukiwarkach. Dodaj swoją stronę do katalogu dmoz, a gwarantuje Ci ze Twoja strona zostanie zaindeksowana w większości popularnych wyszukiwarek...

O czym jeszcze powinieneś pamiętać?

Stale monitoruj oglądalność swojej witryny. Zwracaj uwagę na działy, w których klienci przebywają dłużej i także te w których notujesz odrzucenia. Notuj, poprawiaj, i nieustannie rozwijaj swoją witrynę. Zadbanie o wygląd i zawartość strony www, przełoży się na pewno na wymierne wyniki, w postaci realnych zamówień.

I najważniejsze… bądź cierpliwy!

Jeżeli nie jesteś w stanie poświęcić czasu na rozwój witryny, to nic straconego - bowiem profesjonalna agencja interaktywna, na pewno będzie trzymać pieczę nad Twoją stroną internetową..

---

Artur Lewandowski
Agencja Interaktywna
Nove-Media.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Strony internetowe sposobem na zarobek w sieci?

Strony internetowe sposobem na zarobek w sieci?

Autorem artykułu jest Marin Sper



Wiele w ostatnim czasie się mówi o zarabianiu w sieci, czy jest to możliwe? Jeśli tak to jakie istnieją sposoby zarobku? W moim artykule przedstawię metodę zarobku dzięki witrynom internetowym, a dokładnie przez sprzedaż powierzchni reklamowych.

Strony internetowe to jeden z pierwszych sposobów na zarobek w sieci i chyba najskuteczniejszy. Nie chodzi tutaj o oferowanie komuś usługi tworzenia stron www - wręcz przeciwnie. Będziemy zamawiać strony internetowe, chyba że umiemy je tworzyć to taka pomoc nie będzie potrzebna. Co musi zawierać strona internetowa, która ma na nas zarabiać?

Na początku skupmy się na tematyce strony, stwórzmy ciekawą grafikę i układ witryny. Wszystko powinno być dobrze widoczne i czytelne dla odwiedzającego. Nie wymuszajmy na naszym użytkowniku myślenia, bo internauci tego nie lubią. Niech jest wszystko instynktowne.

Drugim bardzo ważnym krokiem w budowie strony internetowej jest jej treść, bez żadnej treśći możemy zapomnieć o tym, że ktokolwiek wejdzie na naszą stronę i znowu będzie ją odwiedzał. To tak jakby otworzyć sklep i nie mieć w nim żadnego towaru.

Zarabianie w internecie wymaga jednak bardzo dużo cierpliwości i przede wszystkim dużo pracy. Samo stworzenie strony www nie wystarczy. Nawet dobra treść nam na dłuższą metę nie pomoże. Musimy się zająć promocją portalu. Najłatwiejszym sposobem jest wymiana linkami, bannerami z innymi stronami o podobnej tematyce. Bardziej profesjonalne będzie zlecenie pozycjonowania naszego portalu. Kosztuje to odpowiednią kwotę miesięcznie, ale mamy wtedy pewność, że pod popularne frazy będziemy jak najwyżej.

Oczywiście istnieją inne metody promocji strony. Chociażby wykorzystanie portali społecznościowych do informowania naszych czytelników o nowościach. Tak naprawdę możliwośći jest wiele, ale nigdy nie będziemy mogli wykorzystać wszystkich, z prostego powodu. Nie jesteśmy w stanie zorganizować sobie samemu pracy tak, aby wszystkie metody wypróbować - to nie jest możliwe.

Jak zarabiać? Zarabiamy przez wspomnianą powyżej sprzedaż powierzchni reklamowych. Od linków po wstawienie reklam kontekstowych (gdzie zarabiamy za kliknięcia w reklamy). Polecam sposób na wstawienie reklam sieci afiliacyjnych ze względu na łatwość obsługi i ich dużą ilość. Niestety bardzo trudno jest znaleźć kupca na banner reklamowy. Warto jest zatem skorzystać z programów partnerskich sieci afiliacyjnych.

Jak widzimy w internecie da się zarabiać, sposobów jest jeszcze więcej, ale o nich innym razem. Zacznij więc działać i zarabiaj porządne pieniądze w internecie!

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zwiększenie zarobków

Zwiększenie zarobków

Autorem artykułu jest Michał R



Jak wynika z badań, już prawie połowa Polaków ma dostęp do Internetu
w swoim domu. Należy również zauważyć, że odsetek osób posiadających
komputer wynosi 57%1. Oznacza to, że niemal każdy, kto
posiada komputer, korzysta również z Internetu.

Dzięki własnej stronie WWW możesz nie tylko promować swoją firmę.
Możesz równie dobrze wykorzystywać Internet jako nowy, bezpośredni
kanał dystrybucji dla swoich produktów czy usług. Właśnie
za pomocą strony internetowej (a dokładniej mówiąc – sklepu internetowego)
możesz śmiało prowadzić sprzedaż swoich produktów.
Sklep internetowy to doskonały pomysł na zwiększenie obrotów dla
małych i średnich przedsiębiorstw. Daje on lokalnym firmom dostęp
do klientów na terenie całego kraju, a więc klientów, którzy normalnie
nie mieliby szans dowiedzieć się o ofercie danej firmy i tym samym
nie dokonaliby w niej zakupów.
Dostęp 24h/dobę
Nawet jeśli firmę otwierasz rano i zamykasz po południu, to Twoja
strona WWW nie przestaje pracować na Twoją korzyść. Każdy, kto
na nią wejdzie, będzie w stanie uzyskać potrzebne mu informacje
niezależnie od pory dnia czy nocy. Ten aspekt ma jeszcze jedną pozytywną
stronę, pomaga bowiem w zwiększaniu zadowolenia klientów,

którzy mogą szybko i o dogodnej dla nich porze uzyskać niezbędne
informacje. To wszystko buduje pozytywny wizerunek firmy. Nawet
gdy Ciebie nie ma już w firmie, Twoja strona udzieli informacji o oferowanych
produktach i pomoże klientowi w podjęciu decyzji.
Lepsza komunikacja z klientami i kontrahentami
Dzięki własnej stronie WWW udostępnisz swoim obecnym i przyszłym
klientom prosty i darmowy sposób komunikacji z Twoją firmą.
Dzięki zamieszczeniu na stronie formularza kontaktowego, ofertowego
czy strony z danymi teleadresowymi do firmy ułatwisz im kontakt
ze sobą. Co więcej, Twoja strona może być miejscem, w którym
klienci mogą wyrażać swoje opinie o Twoich produktach czy usługach.
Żadna reklama nie jest w stanie wzbudzić w potencjalnym
kliencie takiego zaufania do firmy jak obiektywna opinia osób, które
już korzystały z usług Twojej firmy.
Oszczędności
Poprzez zamieszczenie na stronie WWW informacji, np. z zakresu
pomocy technicznej do sprzedawanych przez siebie produktów czy
usług, będziesz w stanie skutecznie zmniejszyć koszty działalności
swojej firmy. Wystarczy zamieścić na stronie dokładne informacje
(np. umieścić filmy instruktażowe) odnośnie najczęściej zadawanych
pytań czy zgłaszanych problemów, aby w ten sposób odciążyć firmową
infolinię. Mniej telefonów od klientów = mniejsze zapotrzebowanie
na pracowników = comiesięczne oszczędności uzyskane dzięki
jednorazowej inwestycji.
Powyższa lista oczywiście nie wyczerpuje wszystkich powodów, dla
których warto jest mieć własną stronę WWW, ale sama w sobie jest
już wystarczającym argumentem za tym, by ją mieć.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

sobota, 29 stycznia 2011

Tanie pozycjonowanie

Tanie pozycjonowanie

Autorem artykułu jest Dariusz Olszewski



Czy istnieje coś takiego jak tanie pozycjonowanie? A czy trzeba w ogóle za to płacić? W sieci można znaleźć tysiące ogłoszeń dotyczących pozycjonowania za grosze – w biznes weszli już niemal wszyscy Ci co przynajmniej znają podstawy HTML-a

Obecnie rynek wygląda trochę jak z usługami na projektowanie stron internetowych – ludzie chcą mieć profesjonalne, interaktywne strony, ale gdy pada konkretna kwota to pukają się w czoło, że dla porównania dali ogłoszenie w Internecie i zgłosił się ktoś kto im to zrobi za 250 zł – wtedy ja się pukam w czoło!

Profesjonalna usługa musi kosztować, a tym bardziej pozycjonowanie strony z uwagi na fakt, że jest ono bardzo specyficzne i specjalistyczne. Specyficzne dlatego, że nie ma jednej drogi do osiągnięcia wyznaczonego celu, nigdy nie znalazłem sensownego poradnika, książki lub e-booka, która dałby przepis na sukces w tej dziedzinie. Jasne, można znaleźć wiele porad jak trzeba to ugryźć tj. katalogowanie, subdomeny, pingowanie, lingowanie, zdobywanie linków itd. ale efekty za każdym razem są inne. SEO jest też na pewno branżą bardzo specjalistyczną – trzeba znać (przynajmniej) podstawy PHP, HTML, budowania stron oraz e-marketingu. O swobodnym poruszaniu się po Internecie, kreatywności i pomysłowości już nie wspomnę! Taki ogromny zakres wiedzy i doświadczenia, a są tacy co oferują pozycjonowanie za 9,99 zł!

Takie oferty znajdziemy na allegro- kiedyś z ciekawości kupiłem i spróbowałem, przesłałem jakąś stronę, podałem opis strony i słowa kluczowe – okazało się, że w tej cenie zrobiono modyfikacje metatagów i "title"! Szkoda tylko, że opis był zupełnie inny i kreślono przede mną wizję TOP10 (wtedy chodziło m.in. o frazę „zimowe opony”). Ubawiłem się nieziemsko, ale przestało mi być do śmiechu kiedy pewnego pojawił się klient – krótka rozmowa, wstępna analiza, znowu pada cena, a on do mnie że na allegro widział za 9,99 zł i że dziękuje. W sumie nigdy nie żal mi takich klientów, bo później i tak są później z nimi problemy, ale niesmak pozostał.

Na koniec krótka rada – jeżeli dostajesz od kogoś ofertę pozycjonowania strony i masz ceny – zawsze pytaj ile godzin miesięcznie poświęci na Twoje frazy. Podziel to i wyjdzie Ci stawka godzinowa – jeżeli wychodzi poniżej 5-6zł/godz. to już znasz jakość działań firmy – więcej zarabia się na praktykach parząc kawę!

---

Dariusz Olszewski

www.digiadvert.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Porównanie cen żywności w delikatesach internetowych

Porównanie cen żywności w delikatesach internetowych

Autorem artykułu jest Rafał Dymanowski



Z każdym miesiącem kilka nowych delikatesów internetowych w Polsce. Podaż ta idzie za popytem ze strony Polaków. Polubiliśmy zakupy przez internet nawet spożywcze. Przyjrzyjmy się cenom.

Kilka lat temu nikt nie wyobrażał sobie że zakupy codzienne przez internet będą tak popularne a już na pewno jeśli chodzi o zakupy spożywcze, codzienne. Każda innowacja potrzebuje czasu na akceptację. Z każdym miesiącem również więcej zwolenników zakupów spożywczych przez internet. Obecnie na rynku istnieje ok. 200 delikatesów internetowych. Wiele z nich działa na lokalnym rynku w danym mieście i okolicy ale jest też wiele takich, które śmietane, proszek do prania czy napoje dostarczaja na terenie całej Polski. Polska jak również Europa szuka oszczędności. Właściciele tradycyjnych delikatesów otwierają delikatesy internetowe w celu obniżenia kosztów sprzedaży. Koszt prowadzenia sklepu internetowego jest dużo niższy niż koszt sklepu tradycyjnego. Powierzchnia jaką należy wynająć to opłata firmy hostingowej ok 300 zł rocznie w porównaniu do kilku tysięcy złotych za powierzchnie fizyczne np. w dużych miastach.

Warto przeanalizować ceny, które na codzień płacimy zwłaszcza że właściciele sklepów dokonują cenowych manipulacji również na codzień. Często robiąc zakupy w supermarketach mamy wrażenie że płacimy mniej, że oszczędzamy. Jednak tak się nie dzieje, to złudzenie jest celowe. A działa tak iż pewna ilość produktów z pośród tysięcy posiada w danym momencie bardzo wysoką marżę. Wiekszość produktów jest tania co pozwala stworzyć wrażenie taniego supermarketu jednak nie jesteśmy w stanie dostrzec iż danego dnia zapłaciliśmy podwójną cene za mąkę a innego dnia podwójna cene za masło. Tylko dzieki takiej polityce supermarkety są w stanie przetrwać na polskim rynku. Wnioskując to my, społeczeństwo dajemy im szansę na te manipulacje cenowe oraz utrzymanie sie na rynku. Jednak nasze kieszenie są lżejsze.

Jak nie przepłacać? Kilka lat temu w dobie kryzysu ekonomiści radzili kalkulację każdego produktu jak koszyka podczas robienia zakupów. Ale czy możemy sobie na to pozwolić robiąc zakupy spozywcze prawie cdzieńnie? Raczej nie gdyż ten czas to również ogromny koszt.

W przypadku delikatesów internetowych z pomocą przychodzi procesor komputera, który w jednej sekundzie jest nam w stanie odpowiedzieć na pytanie czy oszczędzamy czy przepłacamy za masło, chleb czy śmietanę.

Bardzo łatwą weryfikacją jest porównanie cen całego koszyka u całej konkurencji. Wtedy automatycznie prawami kapitalizmu ceny są dostosowywane do portfeli społęczeństwa.

W przypadku internetowych sklepów spożywczych porównanie cen konkurencji umożliwia nam porównywarka całego koszyka artykułów spożywczych http://www.supermarkety24.pl porównując ceny koszyków jak i delikatesy internetowe same w sobie.

Na zakupy codzienne wydajemy miliony, dlaczego nie zaoszczędzić zwłaszcza iż wydawanie tych milionów w supermarketach w Polsce to budowanie budżetu ogromnych firm z kapitałem zagranicznym. Czy te firmy czyli włąścieiele ogromnych super czy hipermarketów płacą właściwe podatki? Nad tym warto się zastanowić.

---

Rafał Dymanowski - Supermarkety24.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl