niedziela, 6 marca 2011

Portal bardzo osobisty

Portal bardzo osobisty

Autorem artykułu jest Andrzej Maj



Wyobraź sobie... Wstajesz rano i wychodzisz do pracy. Po drodze spotykasz jedynie tych sąsiadów, których lubisz, jadąc samochodem trafiasz tylko na zielone światło. Docierasz do pracy, a tam już nie musisz przebijać się przez gąszcz zupełnie nieprzydatnych informacji.

Wszystko, co czytasz, jest istotne i bezpośrednio związane z profilem Twojej firmy. Dzięki temu załatwiasz interesy prościej, szybciej, wygodniej. Niemożliwe? Jak najbardziej możliwe. Przynajmniej w tej części dotyczącej pracy. Wkrótce coraz więcej portali będzie się dopasowywać do potrzeb odbiorców. OPENKontakt.com już pokazał swoje nowe oblicze, przygotowane zgodnie z filozofią Web 3.0.

Jak wygląda personalizacja OPENKontakt.com? Teraz portal zawierający Największą Giełdę Biznes Ofert ma już ponad 1 100 000 zarejestrowanych użytkowników z 4 stref językowych – polskiej, angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej. Ci użytkownicy, potencjalni klienci i kontrahenci innych firm, opublikowali ponad 10 milionów (tak!) ofert i ogłoszeń biznesowych i co dzień dodają przynajmniej 6 tysięcy nowych. Nietrudno więc domyślić się, że personalizacja w wypadku OPENKontakt.com oznacza przede wszystkim możliwość poruszania się w tym gąszczu informacji i ułatwienie szybkiego odnalezienia tego, co jest nam potrzebne. Dlatego już teraz odwiedzający OPENKontakt.com w górnej części strony odnajdzie pasek, który poinformuje go, ile ofert zostało zamieszczonych w działach branżowych, którymi się interesuje i jak dawno temu zamieścił swoje ostatnie oferty wraz ze wskazówką, czy należy je już odświeżyć. Pasek poinformuje też o interesujących użytkownika artykułach branżowych i wątkach na forum. Specjalny link zaprowadzi Internautę bezpośrednio do indywidualnego raportu podsumowującego jego dotychczasowe działania, z zaleceniami, co robić, aby czerpać większe korzyści z działań w Internecie. Jak to możliwe?

Inteligentny system monitoruje zachowanie Internauty, obserwuje, jakie oferty ogląda, co czyta na forum, by dzięki temu móc przy kolejnych odwiedzinach przedstawiać mu tylko te informacje, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom. Dla przykładu – ktoś, kto w portalu OPENKontakt.com poszukuje informacji na temat motoryzacji, będzie trafiał na ogłoszenia z tej branży. Dzięki temu oszczędzi czas i nie będzie musiał „przebijać” się przez gąszcz zupełnie nieprzydatnych (jemu) ogłoszeń. Co ważne im częściej będzie korzystał z OPENKontakt.com tym treści będą dokładniej dopasowane. Każdy może dokonać indywidualnych ustawień systemu personalizacji, wybierając interesujące opcje w pasku u góry strony.

Web 3.0 na OPENKontakt.com oznacza nie tylko inteligentną wyszukiwarkę która podpowiada frazy wyszukiwania, ale przede wszystkim szybsze dotarcie do istotnych ofert i informacji, a to z kolei pozwala zbudować przewagę biznesową szybciej, mniejszym nakładem sił i środków. Personalizacja przekłada się więc na bardzo konkretne korzyści i zyski.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

5 pytań, dzięki którym zwiększysz swoje zyski w internecie nawet o 300%!

5 pytań, dzięki którym zwiększysz swoje zyski w internecie nawet o 300%!

Autorem artykułu jest Wiktor Urbański



Odpowiadamy na każde pytanie. Odpowiadamy, nawet jeśli nie robimy tego na głos. Odpowiadamy w swoich myślach i to nawet, jeśli do końca nie znamy odpowiedzi. Ludzie akceptują koncepcję, które są wynikiem ich, a nie Twojego myślenia. Zadając pytanie możesz kontrolować i sterować swoim potencjalnym klientem!

Zadawanie pytań wymusza odpowiedzi. Pamiętaj, że gdy zadajesz pytanie, kontrolujesz proces myślenia swojego rozmówcy.

Poznaj 5 pytań, które zwiększą Twoje zyski nawet 3,4 lub 5-cio krotnie!

I. Czy chciałbyś cieszyć się...

-> Czy chciałbyś cieszyć się korzyściami tej oferty?

-> Czy chciałbyś cieszyć się spokojnym i dobrym snem?

-> Czy chciałbyś cieszyć się wolnością finansową? (Jeśli Twoja sprzedaż po zakupie produktu XYZ wzrośnie o 200%)

Uwaga! W tego typu pytaniach używaj za przykład korzyści jakie uzyska klient z zakupu produktu, a nie sam produkt, Np.:

+ Czy chiałbyś cieszyć się olśniewającą bielą swoich ubrań?

- Czy chiałbyś cieszyć się korzyściami jakie oferuje Pralka KLM? (<- BŁĄD!)

II. Co jest dla Pana ważniejsze?

-> Co jest dla Pana ważniejsze, zwiększenie obrotu o 130%, dzięki zainwestowanym 20zł, czy zaoszczędzenie 20zł i stracenie szansy na większe zyski?

-> -||- ważniejsze, spokojny sen czy 19zł?

-> Wolność finansowa czy bezpieczeństwo etatu?

-> Co jest dla Ciebie ważniejsze dziś, Internetowy Biznes i zarobki kilkukrotnie więszke od średniej krajowej, czy praca na etacie?

III. Gdybyś miał...?

-> Gdybyś miał więcej czasu na relaks, jak byś go wykorzystał? (w związku z produktem, który zapewni Ci niezależność finansową)

-> Gdybyś każdego ranka budził się z pozytywnym nastawieniem i ogromną dawką pozytywnej energii, jak by to mogło wpłynąć na Pana zarobki? (np. w związku z książką "Sztuka Spania i Wstawania")

IV. Jeśli byłbym w stanie...?

-> Jeśli byłbym w stanie pokazać panu, jak raz i na zawsze pozbyć się stresu, skorzystałby pan?

V. Nie będę Panu mówił, żeby...

-> Nie będę Panu mówił, żeby poznał Pan te sprawdzone techniki, to pańska decyzja, prawda?

Podpowiedź. Pytania naprowadzające są szczególnie skuteczne, gdy na końcu dodamy słowo: prawda? nieprawdaż?

-> Nie będę Panu mówił, żeby rozwijał Pan swoje Finansowe IQ, może Pan zrobić to za darmo, na przykład na stronie Edukacja Finansowa.

Przedstawione powyżej pytania mogą podnieść Twoją sprzedaż nawet o 300% w ciągu kilku miesięcy. Aby w pełni zastosować wyżej wymienione techniki, radzę Ci przeczytać takie książki jak:

-> Hipnotyczny Marketing

-> Marketing Internetowy w Praktyce

---

Wiktor Urbański Poleca:

Internetowy Biznes? - Dlaczego powinieneś do nas dołączyć?

Ile spać?

Jak zapamiętać sen?

Ile stron praca magisterska?


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Korzystając z internetu zarabiasz...

Korzystając z internetu zarabiasz...

Autorem artykułu jest kyrtek4 kyrtek



...ale nie na siebie. Nie wszyscy użytkownicy internetu wiedzą, że przeglądając jedną z milionów stron www mogą zarabiać na jej właściciela, a wiedza ta jest bardzo cenna.

Nie wszyscy użytkownicy internetu wiedzą, że przeglądając jedną z milionów stron www mogą zarabiać na jej właściciela. Jak? Klikając w choćby jedną z reklam umieszczonych na stronie. Każdy kiedyś kliknął w jakiś kolorowy baner, czy ciekawy tekst reklamowy. Takie kliknięcie generuje określone zyski dla właściciela serwisu. Warto tę wiedzę wykorzystać dla siebie i sprawić, aby nasze kliki stały się naszymi pieniędzmi. Aby to osiągnąć nie trzeba wcale budować wielkiego, popularnego serwisu internetowego. Wystarczy zainteresować się Bux'ami.
Czym są Buxy?
Niektórzy z Was mogli już o Bux'ach usłyszeć. Są to strony internetowe, które płacą nam za klikanie w reklamy. Wielu znienawidziło Bux'y przez natrętów, którzy próbują je reklamować na siłę, używając przy tym przeróżnych kłamstw. Mówią, że w jeden dzień możemy zarobić na tym 1000$. Bzdura. Możemy sobie na tym dorobić kilka złotych miesięcznie, ale nie setki dolarów. Wystarczy poświęcić kilka minut dziennie przed komputerem i kilka złotych wpadnie nam do kieszeni. Zarabianie w ten sposób jest łatwe i przyjemne, może się tym zająć każdy, kto ma wystarczające ku temu chęci. Możesz usiąść przy komputerze i zarabiać z rana, możesz to zrobić po obiedzie, a także przed snem ;) Pełna swoboda działania, jesteś swoim szefem i od Ciebie zależy ile zarobisz. Jeżeli zainteresowała Cię ta forma zarobku, to zapraszam na Ranking bux -znajdziesz tam poradniki i wszystko, co będzie Ci potrzebne do zarabiania na bux'ach. Zapraszamy!

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Początki e-biznesu

Początki e-biznesu

Autorem artykułu jest Paweł Landzberg



Każdy początkujący ebiznesman ma problemy z jego uruchomieniem. Nie wie w jaką stronę się kierować, co dokładnie robić oraz czym się zająć. Z tego względu zanim rozpocznie się jakiekolwiek działania trzeba wszystko dobrze przemyśleć.

Często początkowi ebiznesmeni popełniają błąd i zaczynają działać w Internecie bez większego zastanowienia. Najczęściej po jakimś czasie projekt upada i tak kończy się przygoda z e-biznesem. Czasami osoba taka wyciąga wnioski i kontytuuje działania w Sieci w innym kierunku. Jednak po co tracić czas na samym starcie na nieprzemyślane decyzje i modele e-biznesowe?

Najłatwiej zacząć działać w e-biznesie w swojej branży. Co to oznacza? Po prostu spośród naszych zainteresowań, zdobytego doświadczenia, wiedzy wybieramy te, które są naszą silną stroną, interesują nas, jeśteśmy ekspertami w tych dziedzinach. W ten sposób wybierzemy tematykę, którą będziemy się zajmować i na której się znamy. Znacznie łatwiej będzie nam tworzyć model e-biznesowy.

Kolejną rzeczą jest ustalenie odpowiedniego modelu e-biznesu, czyli w jakiej formie ma on być. Najprostszą formą będzie prowadzenie bloga lub serwisu z wiadomościami i poradami na wybrany przez nas temat. W tym przypadku możemy zarabiać przykładowo na reklamach lub w programach partnerskich. Możemy też zbudować rozbudowany serwis i wejść w układy z różnymi innymi serwisami. Jeśli nasza strona zawiera bardzo unikalne treści to warto też rozważyć dostęp premium do naszych treści - przykładowo przez mikropłatności za artykuł lub abonament na określony czas do całej zawartości strony.

Gdy czujemy się na siłach i mamy pewność, że nasza wiedza przyda się innym możemy też po prostu sprzedawać ją poprzez różne kursy. Mogą to być płatne kursy online lub offline. W przypadku kursów offline wystarczy tylko taki kurs zrobić raz, wypromować go w Sieci i możemy czekać na rezultaty. Oczywiście to czy taki kurs będzie się sprzedawać, zależy od wielu czynników.

Zanim zacznie się działać w e-biznesie należy przeanalizować sytuację i przeprowadzić symulację swoich działań i oczekiwanych rezultatów. Dobrze jest w tym celu zrobić biznes plan. Da on nam dosyć wyraźny obraz oraz wizję naszej działalności w Sieci. Jest to też jeden z podstawowych błędów jakie robią początkujący e-biznesmeni - nie planują i nie analizują. Możemy mieć genialny pomysł (w naszym mniemaniu), ale po zbadaniu rynku, branży okazuje się, że takich pomysłów jest już dużo i rynek jest nasycony. Albo nasz pomysł jest tak innowacyjny, że potencjalny klient nie wie, że może mu się przydać nasz produkt.

Biorąc powyższe pod uwagę na początku e-biznesu należy zastanowić się w jakiej tematyce chcemy zarabiać, w jaki sposób chcemy zarabiać oraz przy pomocy jakich narzędzi. Trzeba także zastanowić się jakie nakłady finansowe będą nam potrzebne oraz najważniejsze należy zbadać potencjał naszego e-biznesu oraz przeprowadzć badania rynku.

---

Biznes Plan - zaplanuj swój e-biznes


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Pomysł na ebiznes - JEDYNA OPTYMALNA OPCJA!

Pomysł na ebiznes - JEDYNA OPTYMALNA OPCJA!

Autorem artykułu jest Dr Grand



Pomysły na własny biznes nie są problemem dla przedsiębiorczych osób, gdyż opcję na zarobek rodzą się w kreatywnych głowach automatycznie. Doba Internetu poszerza zakres pomysłów zarabiania o e-biznes, czyli określone działanie w sieci przynoszące dochód. Trafny pomysł na e-biznes jest kluczem do niezależności finansowej...

Jednak aby wybrać najlepszą e-działalność należy poznać konkretne modele ebiznesowe oraz ich najważniejsze cechy. Ale bez obaw - na końcu tego artykułu znajdziesz link do pomysłu, jednak aby szybko zrozumieć dlaczego jest optymalny i najlepszy, przeczytaj cały tekst poniżej...

Zasada pracy w programach partnerskich jest jasno określona - partner otrzymuje prowizje partnerską jeśli osoba przez niego polecona wykona określone działanie, najczęściej jest to kupno produktu lub usługi na stronie firmy. Proste i uczciwe pośrednictwo cieszące się dużym powodzeniem wśród partnerów jak i producentów. Niebywała zaleta w tym modelu to fakt, iż jedynym zadaniem partnera jest szukanie klientów - problematycznych kwestii typu gwarancja, serwis czy zwrot nie ma, ponieważ to realizuje firma. Dzięki temu jest to najwygodniejszy pomysł na e-biznes. Praca w programach partnerskich polega na reklamowaniu swojego linka partnerskiego m.in. poprzez tworzenie tematycznych stron www.

Tradycyjny model MLM otrzymał nową jakość na starym tle stereotypu złowieszczej piramidy finansowej. Internet zrewolucjonizował marketing sieciowy w sposób totalny. Internetowe MLMy stały się źródłem stabilnego dochodu dla tysięcy ludzi na całym świecie, są modelem ebiznesu o potężnych możliwościach. Zasada pracy w MLM polega na budowie grupy partnerów/klientów w ramach ściśle określonej struktury matematycznej - każda sprzedaż wykonana w Twojej strukturze to prowizja dla Ciebie. Najlepsze MLMy charakteryzują się sprzedażą unikalnych produktów/usług oraz planem prowizyjnym z nieograniczonym potencjałem zarobkowym i ograniczeniem ilości osób na każdym poziomie tzw. matryca wymuszona, której efektem jest tzw. spillover, czyli - najprościej pisząc - równomierny rozwój całej grupy - nikt nie zostaje pominięty. Praca w MLM, podobnie jak w programach partnerskich, polega na promocji swojego linka partnerskiego jednak z tą różnicą, że tutaj klient staje się partnerem biznesowym - powstaje trwała więź, której brak w programach partnerskich. A sieć kontaktów ma ogromną moc, o której wie każdy poważny ebiznesmen. Dlatego MLM to doskonały pomysł na e-biznes.

Powyższe modele ebiznesowe łączą 3 rzeczy - pośrednictwo sprzedaży, niska (mlm) lub zerowa (program partnerski) inwestycja oraz brak własnego produktu/usługi do promowania. Są to najwygodniejsze i najszybsze pomysły na e-biznes o ogromnym potencjale, jednak wymagające wstępnie włożenia nie małej pracy. Osoby bardziej ambitne mogą pokusić się o stworzenie serwisu autorskiego, unikalnego w polskim Internecie. Taki zabieg wymaga większych nakładów finansowych (w czym przy odrobinie szczęścia mogą pomóc dotacje unijne), większej inwencji i kreatywności ale często jest gwarantem szybkiego sukcesu czego doskonałym przykładem jest nasza klasa. Obok portali społecznościowych przykładem autorskiego pomysłu na ebiznes jest e-sklep czy porównywarka finansowa lub cen. Trzeba znaleźć potrzebę mas i zaspokoić ją własnym produktem lub usługą. Wówczas program partnerski lub mlm można wykorzystać jako narzędzia marketingowe i stanąć po drugiej stronie budując bazę partnerów sprzedających Twój produkt/usługę.

Oczywiście można pokusić się o bardziej szczegółową kategoryzację modeli ebiznesowych jednak nie jest to potrzebne, aby znaleźć najlepszy pomysł i zrozumieć istotę każdego ebiznesu - podobnie jak w swoim biznesie złotnik potrzebuje wagi tak ebiznesmen potrzebuje właściwych narzędzi do prowadzenia każdej e-działalności:

- hosting czyli miejsce na serwerze internetowym dla własnych stron www - można korzystać z darmowych serwisów jednak płatne hostingi są łatwiejsze w efektywnym zarządzaniu i oferują szybsze serwery

- domenę czyli własny unikalny adres internetowy obecnie często spełniający funkcję loga firmy

- autoresponder czyli zautomatyzowaną obsługę emailową klientów/partnerów - wyjątkowo pomocne narzędzie - odpowiednikiem zasady jego działania w realnym świecie jest np. roznoszenie ulotek reklamowych po domach czego nie można zrealizować bezobsługowo - właśnie z powodu automatyzacji e-biznes jest tak porządany

- pokój konferencyjny online do prowadzenia interaktywnych prezentacji multimedialnych z szerokim gronem odbiorców - innowacyjne narzędzie, często niezastąpione w prowadzeniu skutecznych strategii ebiznesowych

Oprócz ostatniego narzędzia, pierwsze 3 są niezbędne w każdym pomyśle na e-biznes, ponieważ każdy ebiznes to strona www, której trzeba nadać adres (domena) i znaleźć jej miejsce (hosting). Zwiększenie efektywności działań marketingowych gwarantuje działanie autorespondera. Te 3 filary budowy każdego ebiznesu wymagają wstępnej inwestycji.

A co powiesz na taki pomysł?

Pomysł na e-biznes, który skupia zalety programu partnerskiego i MLM, równocześnie dając wspomniane narzędzia ebiznesowe (umożliwiające realizację ambitnych planów autorskich) w ramach jednego projektu. Co powiesz na ebiznes z czołówką polskich marketerów prowadzących darmowe szkolenia? To słodka prawda a...

...Ten pomysł to esencja e-biznesu - to ebiznes i narzędzia do realizacji kolejnych ebiznesów w jednym programie...kompleksowe i unikalne rozwiązanie... TWR Power System

Nastąpiły duże zmiany!!! Pobierz darmowy raport "Starcie Tytanów" - porównanie TWR Power System z niezwykle dochodowym Gifts Roll Up

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl