środa, 23 marca 2011

Czas na niszczenie akt, niszczenie dokumentów, niszczenie dokumentacji

Czas na niszczenie akt, niszczenie dokumentów, niszczenie dokumentacji

Autorem artykułu jest Maciej Rybusiewicz



Czy zastanawiałeś się co się dzieje z dokumentami,które wyrzucasz do kosza? Niszczenie dokumentacji jest ważne, w szczególności gdy zawierają one poufne informacje. Żeby się zabezpieczyć musisz postarać się o dokładne niszczenie akt, niszczenie dokumentów i wszelkich informacji, których wyciek może być niebezpieczny.

Chroń swoje dokumenty

Nie każdy wie, że ochrona ważnych informacji jest sankcjonowana prawnie, a nienależyte ich zabezpieczenie jest karane grzywną lub pozbawieniem wolności. Niszczenie dokumentów powinno leżeć w naszym interesie nie tylko ze względy na prawo, ale przede wszystkim ze względy na bezpieczeństwo naszych interesów zawodowych czy prywatnych. Straty mogą być nieodwracalne, jeśli dokumenty trafią w niepowołane ręce. W konsekwencji tajemnice handlowe firmy zostają zagrożone, a wizerunek firmy wystawiony na niekorzystny wpływ konkurencji. Widać, iż niszczenie akt jest zasadne i nie chodzi tylko o pozbycie się zalegających w biurze papierów, ale profesjonalne i poufne niszczenie dokumentacji. To kto je niszczy i w jaki sposób jest równie ważne. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę i stąd w śmietnikach mnóstwo dokumentów zawierających dane o transakcjach bankowych, bazy najważniejszych klientów, dokumenty z własnoręcznymi podpisami i wiele innych.

Niszczenie dokumentacji twoim zabezpieczeniem

Włos aż jeży się na głowie, gdy tylko pomyślimy ile ważnych dokumentów wylądowało w koszu i jak mogły zostać wykorzystane przeciwko nam. Pamiętajmy, że niszczenie dokumentów to nie przedarcie na cztery części papieru, to nie wystarczy. Istnieją już firmy, które zajmują się niszczeniem dokumentacji tak by nie doprowadzić do niebezpiecznego wycieku informacji. Jeśli zalegają w naszej firmie stosy dokumentów warto się zastanowić nad skorzystanie z tych usług. Jest to sposób by niszczenie akt przebiegało bezpiecznie, szybko i z dbałościom o środowisko naturalne. Nie należy się obawiać, że i tam mogą wpaść w niepowołane ręce, gdyż firmy te działają w zgodzie z przepisami.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Podatki przez internet

podatki przez internet

Autorem artykułu jest agnieszka_ch



Chcąc nie chcąc żyjemy w świecie, w którym wszystko obraca się wokół pieniędzy. Dziś bez nich nie jesteśmy w stanie zrobić praktycznie niczego, a wszystko co już zrobimy obciążone jest podatkiem.

Chcąc nie chcąc żyjemy w świecie, w którym wszystko obraca się wokół pieniędzy. Dziś bez nich nie jesteśmy w stanie zrobić praktycznie niczego, a wszystko co już zrobimy obciążone jest podatkiem. I nawet najlepsze doradztwo podatkowe nie pomoże nam ich uniknąć. Płacimy podatek za wszystko, chociaż czasem nawet nie jesteśmy tego świadomi. Wysokość podatków ustalana jest przez rząd i tylko do niego możemy mieć pretensje, że są dla nas zbyt duże, pocieszające jest jednak to, że na tle Unii Europejskiej nie są najwyższe. Polski rząd raczej nie obniży podatków, a skoro już musimy rozliczać się ze wszystkiego, to ministerstwo finansów poszło nam w tej kwestii na rękę i stworzyło możliwość wysyłania rozliczeń podatkowych przez internet. Ten sposób jest przede wszystkim mniej pracochłonny i tańszy. Jedyne o czym tu musimy pamiętać to to, że po wysłaniu PITa trzeba pobrać Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które należy wydrukować lub zachować w pamięci komputera. I niestety jeśli podczas wypełniania PITu popełnimy błąd to korektę będziemy musieli złożyć już w formie tradycyjnego formularza papierowego. Zawsze jednak warto spróbować, bo w urzędach często marnujemy nie tylko czas, ale i sporo nerwów. Miejmy nadzieję, że ministerstwo będzie wprowadzać coraz częściej różne ułatwienia, gdyż obecnie większość z nas jest bardzo zapracowana i każda godzina jest na wagę złota, z którego takżę należy odprowadzić podatek :)

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Kompromis w sieci – czyli o reklamie w internecie słów kilka

Kompromis w sieci – czyli o reklamie w internecie słów kilka

Autorem artykułu jest agata



Gdzie nie spojrzeć tam reklama. Wszędzie ich pełno: w telewizji, w prasie, a w sieci chyba najwięcej. Wszyscy wiemy, jak bardzo potrafią być irytujące.

Człowiek sobie film ogląda albo słucha muzyki a tu nagle coś się drze, jakieś okienko skacze i nijak się nie da tego wyłączyć.

Nic więc dziwnego, że większość z nas traktuje reklamy jako coś mocno uciążliwego i – delikatnie mówiąc – wkurzającego. Coś co – jakby nie było – ingeruje w naszą wędrówkę po sieci.

Większość z nas przyjęła więc taktykę ignorancji wobec tego jakże niecnego procederu. Automatycznie lekceważymy więc pojawianie się reklam, bez zastanowienia się czy reklamowany obszar nie pokrywa się przypadkiem z naszymi gustami i potrzebami.

Przecież nie korzystamy z sieci po to by ktoś zarzucał nas ogromem beznadziejnych reklam. Internet służyć ma nam głównie do zdobywania informacji, komunikowania się ze znajomymi i do zabawy. Chętnie korzystamy z portali edukacyjnych, z materiałów, które ułatwiają nam naukę lub pomagają w pracy. Oglądamy filmy, słuchamy muzyki, czytamy artykuły i oczekujemy porady. I rzecz jasna chcielibyśmy aby to wszystko było za darmo – bo przecież internet jest dla każdego i za friko. Zapominamy tylko, że abyś Ty czy ja mógł skorzystać z dobrodziejstw tego wynalazku musi na to pracować mnóstwo specjalistów.

Jako internauci jesteśmy coraz bardziej wymagający- nie tylko oczekujemy, że znajdziemy w sieci fachowe porady i informacje, ale że znajdziemy je szybko. I właśnie po to by sprostać naszym oczekiwaniom mnóstwo ludzi musi ciężko pracować. Ludzi, którzy dbają o to, by informacje, których szuka internauta były wiarygodne, by strona była czytelna i ciekawa.

Ponieważ większość informacji dostępnych na stronie jest darmowa właściciele serwisów szukają źródła dochodu w emisji reklam. I tu pojawia się rozbieżność interesów – z jednej strony grupa internautów, którzy chcą mieć dosłownie wszystko, szybko i za darmo. A z drugiej właściciele serwisów, którzy muszą emitować reklamy by umożliwiać internautom darmowy dostęp do treści.

Jak więc sprawić by wilk był syty i owca cała? Sprawa wydaje się prosta – właściciele serwisów powinni zadbać o to, by reklama była skierowana do właściwego odbiorcy, a ten z kolei, w zamian za darmowe treści z których korzysta powinien zmienić nastawienie do wyświetlanych on-line reklam.

Internauto, wykaż odrobinę zrozumienia – w zamian za darmową bazę wiedzy i informacji jaka daje ci siec wykaż choć minimum dobrej woli wobec pojawiających się na twoim ekranie reklam – zamiast od razu szukać krzyżyka by wyjść z okna reklamy zastanów się przez chwile czy to, co widzisz może ci się przydać – może jest to informacja o premierze nowego filmu, lub produktu, który mógłby cię zainteresować.

Nie rezygnuj od razu z przeglądania strony na której jest reklama – w ten sposób sam sobie szkodzisz, gdyż możesz pozbawić się ciekawych treści które być może właśnie na tej stronie się znajdowały

A teraz trochę z drugiej strony: Co zrobić by nie zniechęcić internautów do własnego portalu, a jednocześnie zarabiać na reklamie?

– Przede wszystkim postaw na reklamę skierowaną do wąskiej grupy. Lepiej niech zobaczy ją mniej osób, ale takich, które mogą być zainteresowane jej treścią. Istnieje wtedy większe prawdopodobieństwo,że użytkownik nie przejdzie od razu na inna stronę. Im lepiej dopasowana reklama tym większa szansa, że ktoś Twoją ofertą się zainteresuje.

– Dobrym rozwiązaniem będzie capping – czyli ograniczenie emisji danej reklamy w stosunku do konkretnego użytkownika. Polega to na tym, że np. jedna reklama zostanie wyświetlona maksymalnie 3 razy. Dzięki temu ten sam internauta nie będzie musiał danej reklamy oglądać 50 razy.Każda reklama widziana setki razy nie tylko nudzi ale może irytować.

– Jeśli już zamieszczasz reklamę zadbaj o to, by internauta w łatwy sposób mógł ją wyłączyć. Stosowanie ruchomych krzyżyków jest irytujące. Umieść krzyżyk w widocznym miejscu. Jeśli to reklama dźwiękowa postaraj się by było go łatwo wyłączyć lub wyciszyć.

– Klient i jego potrzeby są w marketingu bardzo ważne. Dlatego jeśli ktoś kompletnie nie aprobuje reklam możesz mu zaproponować płatną wersję portalu, które będzie pozbawiona wszelkich ofert reklamowych.

Im bardziej staramy się lekceważyć pojawiające się na naszym ekranie reklamy tym bardziej jesteśmy przez nie zasypywani. Warto więc znaleźć jakąś drogę porozumienia. Z pewnością wyjdzie to na dobre każdej ze stron.

---

agata b.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? - Prawo Serii

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? - Prawo Serii

Autorem artykułu jest SilverFlame



Prawo Serii, czyli potężna siła jednego z najbardziej podstawowych praw ekonomii - owczego pędu, która pozwoli na sprzedawać dużo więcej i dużo szybciej niż konkurencja.

Prawo Serii, czyli potężna siła jednego z najbardziej podstawowych praw ekonomii - owczego pędu, która pozwoli na sprzedawać dużo więcej i dużo szybciej niż konkurencja.

Co to jest Efekt Owczego Pędu? - Zjawisko występujące w momencie gdy kupujący chcą nabyć pewne produkty tylko dlatego ponieważ kupują je inni. Również produkty po wyższych cenach w stosunku do konkurencji.

Jak to działa na Allegro? Wyszukajmy na allegro jakiś produkt, np trampki . Sortujemy malejąco co do ofert. Otwieramy aukcję z największą ilością sprzedanych. Co Obserwujemy? Weźmy pod uwagę dni w których dokonano sprzedaży. Mimo tego, iż na początku sprzedaż idzie powoli to po przekroczeniu pewnej granicy zaczyna gawłtownie przyspieszać. Tak jest z wieloma produktami.

Dlaczego? Bardzo często wynika to z lenistwa, ludziom nie chce się szukać produktów, lub czasami po prostu nie umieją. W takim wypadku kupują dosłownie pierwszą lepszą z brzegu, patrzą czy cena jest dobra, aukcja wygląda dobrze, a skoro inni kupili to musi to być dobre, no to ja też kupuje. Idąc dalej, kupując w grupie czujemy się bezpieczniej, skoro jest tylu zadowolonych klientów to ten sprzedawca musi być dobry.

JAK WYGRAĆ Z KONKURENCJA NA ALLEGRO?

Jak to wdrożyć? Naszym celem jest wywołanie samonapędzającego się efektu lawinowego, czyli sytutacji w której sprzedane już produkty będą nakłaniać do zakupu nowych kontrachentów.

OFERTA - Nie ma co się oszukiwać, nasza aukcja musi być po prostu dobra. Dobra nie tylko po względem cenowym ale i estetycznym oraz obsługi klienta. Musimy być konkurencyjni jeśli nasza cena jest wyższa niż cena konkurencji musimy ich przewyższać innymi elementami np obsługą. Aukcja pod względem graficznym musi być nienaganna, wyraźny klarowny opis, duże zdjęcia, schludna szata graficzna.

WIDOCZNOŚĆ - Opcja WYRÓŻNIENIE żeby sprzedawać dużo musimy być w czołówce, widoczni, zauważalni, podświetlenie i pogrubienie też może się przydać. Fakt zapłacimy za dodatkowe opcje aukcji ale biorąc pod wagę sprzedaż kilkudziesięciu porduktów z dobrym zyskiem możemy sobie na to pozwolić.

ILOŚĆ - Aukcja Typu KUP TERAZ Tak, idziemy na ilość, czyli potrzebujemy dużej ilości łatwo sprzedawalnego towaru, myśle tutaj o przedmiotach użytkowych np krzesło, kieliszki, Szachy, Spray na komary, Buty itp. W ten sposób nie sprzedamy drogich produktów ekskluzywnych, one mają innego klienta.

CZAS - Sklep 30 dni Tutaj czas działa na Twoją kożyść, im więcej sprzedanych tym lepiej dla Ciebie. Mimo tego, iż w sklepie zapłacisz wyższą prowizję już na początku zrekompensujesz to zyskiem z kilku sprzedanych produktów. Nie wstawiaj na aukcji screenów ilości sprzedanych sztuk z poprzednich aukcji, liczy się ta trwająca.

Pozdrawiam Artur Archiewald

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro o conajmniej 10% dzięki TurboSell?

www.biznesplanet.com

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? - System Mailingowy

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? - System Mailingowy

Autorem artykułu jest SilverFlame



System Meilingowy, Wielokrotny AutoResponder - to narzędzie, które pozwoli nam skutecznie zwiększyć sprzedaż i prześcignąć konkurencje na allegro poprzez utrwalenie kontaktu z klientem.

System Meilingowy, Wielokrotny AutoResponder - to narzędzie, które pozwoli nam skutecznie zwiększyć sprzedaż i prześcignąć konkurencje na allegro poprzez utrwalenie kontaktu z klientem.

Przy normalnej sprzedaży zapominamy o kliencie, klient kupuje, wpłaca pieniądze, my wysyłamy towar, i kontakt się urywa. A gdyby tak można było sprowadzić tego klienta do nas ponownie, i tu z pomocą przychodzi nam lista adresowa.

Cross selling - to strategia proponowania klientom produktów na podstawie ich poprzednich zakupów lub jeszcze w trakcie procesu zamawiania.

Up selling - to system sprzedawania klientom produktów droższych, w stosunku do tych którzy planowali kupić lub kupili.

Allebot.pl - Aukcyjny system meilingowy

Jak to działa? W automatycznym meilu, który allegro wysyła do kupującego, zamiast danych dotyczących zapłaty umieszczamy link który będzie prowadził do strony naszego AutoRespondera. Na stronie oprócz standardowych danych dotyczących zapłaty i wysyłki znajdziemy również formulaż który będzie zbierał dodatkowe informacje np kategorię, login, kwotę zakupu. Te informacje pozwolą później na wysyłanie automatycznego meiligu do konkretnych osób w określonych odstępach czasu. Meiling będzie zawierał podobne produkty w podobnej cenie [cross seling] lub droższe [up - selling]

Co to daje? Gdy nasz subskrybent zapisze się na listę, będzie od nas dostawał w różnych odstępach czasu meile z przeróżną treścią, możemy np

- poinformować kontrachenta np o możliwości zakupu na raty

- w inny meilu możemy zaprosić naszego klienta na naszą stronę www lub do sklepu internetowego.

- zaoferować produkty pokrewne |podobne| lub uzupełniające |np akcesoria|

- zachęcać do zakupu poprzez wysyłanie kodów rabatowych, lub zawiadominu o promocji

- wysyłać kursy dotyczące zastosowania naszych produktów

- informować o pojawieniu się nowych produktów lub zmian w ofercie

- wysłać życzenia świąteczne

- możemy wysyłać intormacje do wyselekcjonowanej grupy docelowej np do osób które kupiły od nas cokolwiek z działu Netbooki.

i wszystkie inne informacje które pomogą nam sprzedawać oraz utyrzmać kontakt z klientem.

Co zyskujemy?

- Wzmocnienie wizerunku - regularny kontakt z klientami

- Darmową reklamę - dostarczysz ofertę i informacje o poroduktach

- Większą sprzedaż - potencjalnych klientów

Allebot.pl - Aukcyjny Wielokrotny AutoResponder

Czy to jest legalne? Czyli czy stosowanie tej techniki jest zgodne z regulaminem allegro. Stosowanie tego systemu nie jest w żadem sposób niezgodne z regulminem allegro. Allegro w żaden sposób nie zabrania budować własnej listy adresowej lub gromadzić emaili kontrachentów. Tymbardziej, iż głównym celem zasotsowania tego narzędzia jest zwiększanie sprzedaży, a im więcej my zarabiamy tym więcej zarabia allegro.

Jak zbudować listę? Czyli jak nakłonić szego klienta aby zapisał się na naszą listę adresową. Nic bardziej prostszego, mamy do dyspozycji kilka możliwości:

- Jednorazowo darmowa wysyłka lub zniszka na wysyłkę w zamian za zapisanie się na listę

- Gratis do zamówienia

- Wartościowe informacje np kurs w pdf

powieneś również obiecać, iż łatwo będzie można się wypisać z listy.

Czy to jest skuteczne? Wszystko zależy od tego czy sprzedawca będzie potrafił wykorzystać to narzędzie, więc jeśli mamy gromadzić emaile tylko po to żeby mieć je zgromadzone to nie ma żadnego sesnu. Nieużywana lista adresowa nie ma żadnej wartości, dlatego tylko od Ciebie zleży czy będziesz potrafił efektownie zwiększyć własne zyski.

Gdzie szukać? Najepszym systemem mailingowym na Polskim rynku jest Allebot.

-Skrypt allebot pozwala na szybką budowę i skuteczne zarządzanie listą adresową klientów oraz wyselekcjonowa odbiorców względem, nazwy, ceny i kategorii nabytego towaru.

-W czasie zawierania tranzakcji możemy wysyłać automatyczne potwierdzenia, przypomnienia dotyczące zakupu.

-Po zakończeniu sprzedaży możemy wysyłać kontrachentom meile dotyczące promocji, rabatów, nowych produktów.

Pozdrawiam Damian Martyniak.

Allebot.pl - Aukcyjny system meilingowy

www.biznesplanet.com

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl