wtorek, 31 maja 2011

Materiały biurowe

Materiały biurowe

Autorem artykułu jest arab1



Komputery bardzo ułatwiły pracę ludziom. Nie tyczy się to jedynie pracowników biurowych. Praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia spotykamy komputer.

Nawet jadąc na rowerze wyposażonym w licznik mamy na nim tak naprawdę niewielki komputer. W przypadku biur nie oznacza to oczywiście, że w biurowcach nie znajdziemy nic innego oprócz wspomnianych już komputerów. Akcesoria biurowe są niezwykle ważne do dnia dzisiejszego. Takie materiały biurowe to głównie różnego rodzaju papier, długopisy, ołówki, zakreślacie, spinacze, zszywki i wiele innych. Każde biuro jest również wyposażone w drukarki i ksera. Z tego względu do akcesoriów biurowych zalicza się również tusze i tonery.

Oczywistym jest, że uczymy się głównie z różnego rodzaju książek. Jednak na lekcjach nabywamy często wiedzę szerszą niż ta jaka znajduje się w książkach. Aby sobie to uwiecznić potrzebne są więc uczniom zeszyty oraz długopisy. Nie są to oczywiście jedyne akcesoria szkolne. Uczniowi potrzebne będą różnego rodzaju mazaki, kredki, przyrządy kreślarskie, plecaki i wiele innych. Artykuły szkolne to jednak zdecydowanie nie koniec zakupów rodziców. Nasze dzieci wracają przecież do domów i tam kontynuują naukę. Potrzebne więc im będą artykuły biurowe. Są to np. spinacze lub zszywacze. Większość z naszych pociech posiada również komputery, gdyż są one dziś niezbędne do nauki. Komputer taki powinien być wyposażony w drukarkę dlatego takie materiały biurowe jak tusze lub tonery również powinny nas zainteresować. Odpowiedni wybór zależy od tego jaka drukarka znajduje się w domu. Będą to więc tusze do drukarek atramentowych lub tonery do drukarek laserowych.

Gdzie kupić takie rzeczy? Możemy udać się zarówno do sklepu tradycyjnego w każdym dużym mieście lub w wygodny sposób dokonać zakupów w internecie. Ceny są w zasadzie porównywalne. Kupowanie w internecie jest po prostu wygodniejsze, ale trzeba czasem trochę dłużej czekać na dostarczenie zakupionych materiałów.

---

http://www.biuuuuro.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Rozwiń swój biznes. Wprowadź...

Rozwiń swój biznes. Wprowadź...

Autorem artykułu jest Mirosław Mytyk



Wyobraź sobie, że pozyskujesz klientów za darmo, co miesiąc od kilku do kilkudziesięciu klientów, którzy przyszli do Ciebie bez jakichkolwiek działań z Twojej strony. Poczuj zastrzyk pieniędzy, jakie otrzyma Twoja firma dzięki nim. Pieniędzy, jakie zostawią u Ciebie choć osobiście nic nie zrobiłeś, żeby ich do siebie ściągnąć.

A teraz, przestań marzyć, tylko spraw, żeby właśnie tak było!

Jak to osiągnąć?
Słyszałeś o czymś takim jak programy partnerskie? Zastanawiałeś się, jak mógłby taki program rozwinąć Twój biznes? Czy wiesz w ogóle, jaka jest idea pp i dlaczego są one tak dobrym narzędziem?

Jeśli tak to jesteś już trochę bliżej sukcesu niż konkurencja. Jeśli nie to w Twoim interesie jest, aby zaznajomić się z tematem.

Zacznę od początku.

Co to jest program partnerski?
Program partnerski to forma współpracy pomiędzy przedsiębiorstwem (Twoją firmą), a partnerem (osoba fizyczna lub inna firma), w której obie strony uzyskują korzyści.

Aby wyjaśnić, jak to jest możliwe, przejdę do idei pp.
Całość opiera się o prowizje wypłacane partnerowi za zakup klienta, którego pozyskał. I właściwie tyle, tutaj mógłbym zakończyć, wejdźmy jednak głębiej w temat.

Prowadzisz swój program partnerski, pozyskujesz partnerów. W przypadku dobrych programów nie jest to większy problem, ponieważ informacja o takim pp szybko rozchodzi się po sieci, na zasadzie przekazu ustnego, a w tym przypadku, jest to właściwie przekaz pisany. (W jednym z kolejnych artykułów postaram się przedstawić cechy dobrego pp.)
Masz już swoich partnerów, co dalej? Nic, no może niemal nic. Musisz jeszcze dostarczyć swoim partnerom materiały, dzięki którym będą mogli zacząć działać.

To co się dzieje potem jest proste.
Partner kieruje do Ciebie potencjalnego klienta, który dokonuje zakupu. Płaci za towar/usługę, a Ty wynagradzasz swojego partnera. Proste.
Pokazałem tu chyba największą zaletę pp. Płacisz tylko za wyniki!
Jeśli partner nie sprowadzi do Ciebie klienta, to nie zarobi, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów.

Osoby zapisane do Twojego programu pozyskują klientów w różny sposób. Mogą to robić dzięki linkom, banerom czy innym narzędziom, które im dostarczysz. Działa to na zasadzie unikalnych linków przypisanych do każdego partnera, które poprzez cookie (małe pliki tekstowe zapisywane u potencjalnego klienta) identyfikują dane zamówienie. Dzięki temu wiadomo, od jakiego partnera pochodzi dany klient.

Ideę działania pp przedstawia poniższy schemat:


Wynagrodzenie partnera.
Wysokość prowizji właściciel programu ustala samodzielnie. Może to być np. 5, a może nawet 40-50%. To zależy od produktu i Twojego podejścia. Oczywiście prowizja może również być określona kwotowo. Np. za każdego klienta, który dokona zakupu, partner otrzymuje 15zł. Innym pomysłem na prowizje jest jej zróżnicowanie, np. w zależności od aktywności partnera czy innych czynników.

Przykłady programów.
To jak skutecznym narzędziem jest program partnerski, może obrazować fakt, że partnerzy wydawnictwa Złote Myśli zarobili już ponad 1 500 000 zł. Tak, ponad 1,5 mln. Przyjmując, że średnia prowizja wynosi 30% (w tym programie prowizja jest zmienna) to wydawnictwo zarobiło grubo ponad 3 mln.

Innym przykładem są partnerzy platformy partnerskiej ProPartner, którzy zarobili już 59 968.04 zł. Tutaj jednak nie podam poziomu prowizji, ponieważ platforma obsługuje kilka przedsiębiorstw o zróżnicowanej wysokości wynagrodzenia partnerskiego.

Te przykłady chyba jasno obrazują przydatność programu partnerskiego jako nowoczesnego narzędzia wspomagającego sprzedaż.

Dlaczego warto wdrożyć u siebie pp:

1.Płacisz tylko za konkretne wyniki. Jeśli dany partner nie pozyska dla Ciebie klienta, to nic mu nie płacisz.

2.Łatwiej zdobyć partnerów niż klientów, a pojedynczy partner może dla Ciebie zdobyć kilku czy kilkunastu klientów. Jeśli będzie aktywny to liczba klientów, których pozyskasz, dzięki niemu, może być znacznie większa niż kilkanaście. Oczywiście może też nie zdobyć żadnego klienta, ale wtedy patrz punkt 1.

3.Za klienta płacisz pieniędzmi, które zarobiłeś na tym kliencie. Nie płacisz partnerowi za klienta, dopóki ten nie opłaci Tobie zamówienia.

4.Jest to nowoczesne narzędzie, które przynosi wymierne korzyści (patrz przykłady).


W polskiej sieci istnieje kilka platform umożliwiających wdrożenie programu partnerskiego. Jedna z nich to wspomniany już ProPartner. Platforma ta jeszcze niedawno miała spore problemy, jednak od czasu zmiany właściciela wszystko wygląda już całkiem dobrze i powoli nabiera tępa. Inna platforma to Netina, która dzięki swojej wyszukiwarce pp na pewno, szybko zdoła naprowadzić na Twój program partnerów.

Na obu platformach możesz zamówić darmową konsultację w sprawie wdrożenia u siebie programu partnerskiego. Możesz też... zresztą nie będę ich tu opisywał, sam się z nimi zapoznaj.

www.Netina.pl

www.propartner.pl

---

______________
Mirosław Mytyk


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Skuteczny video marketing

Skuteczny video marketing

Autorem artykułu jest Karolina



Prawa do artykułu
posiada Centrum Internetowe

Reklama w tradycyjnej formie czyli banery, ulotki czy nawet spoty reklamowe to stanowczo za mało żeby przyciągnąć uwagę klienta. Co więcej źle zrobione video może okazać się równie nieskuteczne.

Jak uniknąć podstawowych błędów w video-reklamie i co zrobić aby podwoić zyski ze sprzedaży prezentowanego produktu:

· Użyj filmu video do prezentacji cech produktu. Wielu klientów rezygnuje z zakupu ze względu na brak wystarczającej ilości informacji. Zdjęcie nie pokaże czy na przykład cichy odkurzacz faktycznie nie robi wiele hałasu, a klienci zainteresowani kupnem gitary elektrycznej nie usłyszą dźwięków instrumentu, natomiast „ryk” silnika wymarzonego samochodu może być

decydującym elementem, który skłoni klienta do kontaktu.

· Bądź konsekwentny. Jeśli zdecydujesz się promocję swoich produktów za pośrednictwem video, upewnij się, że na Twojej stronie regularnie pojawiają się nowe filmiki. Dobrym rozwiązaniem jest prezentacja jednego video na tydzień niż na przykład kliku spotów tylko na początku miesiąca.

· Nie musisz promować wszystkich produktów. Skup się na produkcie który jest „wizytówką” Twojej firmy, wyróżnia się na tle innych. Nawet jeśli taka reklama nie przyniesie konkretnych zysków to ludzie zapamiętają Twój ciekawy spot i na pewno podzielą się linkiem ze znajomymi.

· Odpowiadaj na pytania i bierz aktywny udział w dyskusji. Nawet jeśli na swojej stronie nie masz opcji komentowania video-reklamy, to jeśli Twój film jest na You Tubie to właśnie tam w komentarzach znajduje się forum na temat Twojego produktu

· Podziel się swoim video. Umieszczanie video reklamy na wielu stronach związanych tematycznie z profilem Twojej firmy na pewno przyczyni się do rozpowszechnienia Twojego produktu w sieci. Zrób listę takich stron, zapoznaj się z regulaminem i do dzieła!

· Upewnij się, że Twoja video reklama to produkcja wysokiej jakości. Słabej jakości filmik to prawdziwa antyreklama, która może poważnie nadszarpnąć dobry wizerunek Twojej firmy.

Nie masz odpowiedniego sprzętu i nie chcesz aby amatorskie video zaprzepaściło Twoją wieloletnią pracę? Zaufaj profesjonalistom www.studiofotovideo.com .

---

Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl
www.studiofotovideo.com


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak założyć aptekę internetową?

Jak założyć aptekę internetową?

Autorem artykułu jest Piotr Ryś



Ogólna kondycja tradycyjnych aptek w Polsce nie zawsze wyglądała różowo. O ile jednym powodzi się dobrze, inne zwijają swoją działalność. Odkąd zalegalizowano handel lekami w sieci, co miało miejsce w 2007 roku, apteki internetowe przeżywają prawdziwy boom. Trudno się temu dziwić, ponieważ rośnie liczba internautów.

Możliwość zakupu tańszego leku czy kosmetyku o każdej porze dnia i nocy, 365 dni w roku, bez wychodzenia z domu - jest kusząca. Nowelizacja prawa farmaceutycznego dopuściła prowadzenie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza przez apteki i punkty medyczne.

W odległości jednego kliknięcia znajduje się w naszym zasięgu już wiele aptek internetowych. Aby uzyskać poradę farmaceuty czy dokonać zakupu nie trzeba iść do tradycyjnej apteki. Wystarczy mieć komputer i połączenie z internetem, aby złożyć zamówienie i dokonać płatności. Dla każdej apteki, uruchomienie wersji wirtualnej to otwarcie placówki na pacjentów z całej Polski. Dzięki temu większość z nich odnotowuje znaczący wzrost liczby transakcji i coraz więcej zainteresowanych i zarejestrowanych użytkowników.

Pierwsze apteki na rynku oferowały usługi unikatowe. W 2007 roku, kiedy aptek internetowych właściwie nie było, konkurencja w tej branży była niewielka. Teraz kolejne witryny wyrastają jak grzyby po deszczu, oferując swoim klientom coraz atrakcyjniejsze warunki. Magnesem, który przyciąga internautów najbardziej są niewątpliwie ceny - niższe, niż w tradycyjnych aptekach. Leki i kosmetyki są tańsze o 10-30% (czasem i więcej), ponieważ taki sposób realizacji sprzedaży oznacza między innymi niższe koszty magazynowe.

Każda apteka internetowa odpowiada za jakość leku do momentu jego dostarczenia do pacjenta. Medykamenty muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, a dodatkowo powinny być przewożone w odpowiedniej temperaturze w wydzielonych częściach pojazdu. Na przedsiębiorcę, który zdecyduje się na założenie apteki internetowej czeka wiele wymogów. Zgodnie z rozporządzeniem musi on znaleźć do prowadzenia apteki farmaceutę z prawem wykonywania zawodu aptekarza lub technika farmaceutycznego posiadającego co najmniej dwuletnią praktykę w pełnym wymiarze czasu pracy. Taka osoba ma odpowiadać za prawidłową realizację sprzedaży wysyłkowej zamówionych medykamentów.


Jak założyć aptekę internetowąObowiązkiem aptek internetowych jest zapewnienie pacjentom możliwości kontaktu telefonicznego w godzinach pracy placówki oraz należyte informowanie pacjentów o sprzedawanych produktach leczniczych. Chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa kupującego oraz sprzedawanych leków. Prowadzenie sprzedaży medykamentów w internecie wymaga także prowadzenia elektronicznej ewidencji zamówień oraz zamieszczenia na stronie apteki odnośnika do posiadanego zezwolenia na prowadzenie placówki (w formacie pdf.) Uruchamiająca e-sprzedaż leków apteka musi zgłosić ten fakt lokalnemu inspektorowi farmaceutycznemu i podać dane o adresie i domenie.


Korzystanie z usług apteki internetowej pozwala uniknąć pacjentom kłopotów związanych z koniecznością wychodzenia z domu w czasie choroby, a dodatkowo pozwala im zaoszczędzić. Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia dostawy produktu leczniczego. Oznacza to, że leki kupione w internecie zawsze można zwrócić bez ponoszenia kosztów innych niż bezpośrednie koszty dostawy.

Na rynku obecnie istnieje wiele rozwiązań informatycznych, czy gotowych sklepów internetowych skierowanych bezpośrednio do aptek oraz firm z sektora farmaceutycznego i kosmetycznego. Ja zachęcam do zainteresowania się ofertą firmy, która oferuje nie tylko profesjonalną i kompleksową obsługę - począwszy od etapu projektowania i analiz po opiekę powdrożeniową apteki internetowej. Ale posiada także autorskie i unikatowe rozwiązania, które w pełni odpowiadają potrzebom nowoczesnych aptek internetowych, chcących zwiększyć swoje zyski poprzez sprzedaż internetową. Każdy klient traktowany jest indywidualnie, ponieważ firma stara się jak najlepiej dopasować oferowane dedykowane oprogramowanie sklepu internetowego do charakteru branży i konkretnych potrzeb i wymogów klienta.


Klientom, którzy chcą założyć aptekę internetową, zostanie stworzony projekt zgodny z wymogami i oczekiwaniami. Dużo uwagi poświęca się systemowi identyfikacji wizualnej i projektowi graficznemu. Symbolika związana z marką jest ważna dla każdej firmy, a szczególnie dla tej stawiającej pierwsze kroki w sieci. Logotyp wykorzystywany na wszystkich materiałach reklamowych jest tworzony tak, aby zapadał w pamięć. Ważne jest także zwrócenie uwagi na kolorystykę firmy, ponieważ stanowi ona istotny wyróżnik na tle konkurencji. Na etapie projektowania e-apteki uwzględniane są mechanizmy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu serwis jest lepiej przygotowany do procesu pozycjonowania.


Proces tworzenia projektu graficznego należy zacząć od analizy celów i założeń jakie apteka ma spełniać. Należy stworzyć indywidualny projekt dopasowany do branży farmaceutycznej z odpowiednio rozplanowanymi elementami serwisu. Zachowanie logiki, intuicyjnej nawigacji i przejrzystości to absolutne priorytety. Klient apteki internetowej musi mieć ułatwiony dostęp do poszukiwanych informacji, a odpowiednie ich rozplanowanie może w istotny sposób poprawić czytelność oferty i satysfakcję klienta.


Apteki internetowe to gałąź e-commerce która ciągle jeszcze buduje swoją pozycję na polskim rynku. Wszystko wskazuje na to, że aptek działających on-line będzie szybko przybywać, ponieważ liczba klientów rośnie bardzo szybko, podobnie jak obroty e-aptek. Pytasz się Jak założyć aptekę internetową? - oto Twoja odpowiedź!

---

Artykuł powstał na bazie doświadczeń osób korzystających z oprogramowania sklepu internetowego firmy Aptus.pl z Katowic.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Największe targowisko Europy wschodniej

Największe targowisko Europy wschodniej.

Autorem artykułu jest Hamilton Starszy



Zarabiaj nawet kiedy śpisz. Sklep internetowy, czy aukcje to Twój wirtualny pracownik, który pracę wykonuje 24 godz ,bez nadgodzin, ZUS, chorobowego i próśb o podwyżkę.

Allegro to internetowy serwis aukcyjny pośredniczący w transakcjach umożliwiający przede wszystkim wystawianie na licytację przedmiotów posiadanych przez użytkowników. Dzięki szerokiemu dostępowi do Internetu, stał się popularny wśród kolekcjonerów oraz zawodowych handlarzy. Oprócz aukcji, możliwe jest również wystawienie na sprzedaż przedmiotu za ustaloną z góry cenę (Kup Teraz).

Istnieje również możliwość połączenia licytacji i opcji Kup Teraz. Powstało w związku z sukcesem amerykańskiego serwisu aukcyjnego eBay. Założone w 1999 roku przez poznańską spółkę Surf Stop Shop sp. z o.o.

Weryfikację potencjalnego kontrahenta umożliwia system komentarzy. Są one publikowane dobrowolnie przez strony transakcji i zawierają subiektywne opinie dotyczące jej przebiegu. Transakcje są zatem w miarę bezpieczne.

Za wystawienie przedmiotów na sprzedaż, a także za dokonanie sprzedaży za pośrednictwem Allegro, firma pobiera prowizje, których wysokość jest zależna od grupy towarowej.

Od listopada 2007 serwis Allegro umożliwia swoim użytkownikom możliwość zakładania własnych sklepów.

Główne różnice pomiędzy sklepem a aukcją to:

- możliwość wystawienia przedmiotu na aukcji trwającej do 30 dni (w przypadku aukcji
indywidualnych jest to maksymalnie 14 dni)

- możliwość tworzenia własnych kategorii ( w obrębie sklepu )

- możliwość wstawienia własnego logo oraz dostosowania wyglądu sklepu internetowego

Jeśli jesteś producentem lub zamierzasz nim zostać, masz sklep lub handel obwoźny, miej świadomość, że coraz więcej ludzi zaczyna robić zakupy w internecie, a prognozy dla konwencjonalnego, tradycyjnego handlu są coraz gorsze. Wynika to z kilku powodów:

1 - kwota wydana na zakupy jest stała. Im więcej zakupów w sieci tym mniej w sklepach,
2 - ludzie stają się coraz bardziej wygodni, towar przynosi dostawca,
zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie dostęp do towarów jest ograniczony, a większe zakupy
wiążą się z kosztami i stratą czasu ( paliwo, stracone popołudnie, itp )
3 - ceny w sieci mogą być i z reguły są niższe. Wynika to ze znacznie niższych kosztów,
4 - klient nie musi odwiedzać wielu sklepów, aby zorientować się w cenie. Ma je na swoim
monitorze.
5 - sprzedawcy są jednocześnie klientami, też gdzieś wydają zarobione pieniądze.

Jeśli nie pracujesz na własny rachunek i jesteś zatrudniony w jakiejś firmie również możesz dodatkowo zarobić. Przecież twoja firma coś produkuje. Zajmij się sprzedażą tych produktów. Istotą rozwoju każdej firmy to zbyt. Wiele firm zaczyna podpisywać umowy akwizycyjne ze swoimi pracownikami. Korzyści są obopólne. Podkreślam : dotyczy to każdego - uczniów, studentów, pracowników na tzw. "etacie". Warunkiem jest tylko dostęp do atrakcyjnego towaru, po atrakcyjnej cenie dostęp do komputera i internetu i chęć..... do pracy.

Zalet jest znacznie więcej :

- nie potrzebujesz żadnego miejsca na sklep,
- nie ponosisz kosztów w postaci czynszu, ogrzewania
- twój biznes pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, nawet w niedziele i święta
( w dni wolne od pracy jest największe natężenie zakupów ) i to bez nadgodzin, opłat na ZUS, dni chorobowych, fochów i próśb o podwyżkę.

Potem twoja rola ogranicza się do zbierania zamówień i ich realizacji. Osobiście doradzałbym zacząć od Allegro, a potem własny sklep internetowy. Wybór oczywiście należy od Ciebie. Możesz oczywiście skoncentrować się tylko na Polsce, wtedy Twój rynek to "tylko" 14 milionów internautów powyżej 15. roku życia, Europa stała się wielką wioską, a nasze towary stają się coraz bardziej konkurencyjne.
Bogacisz się, kiedy śpisz. Sklep internetowy, czy aukcje w dużym uogólnieniu to wirtualny pracownik, który większość elementów pracy wykonuje automatycznie.


Na koniec kilka rad dla zdecydowanych :

1 - przy większych obrotach może się zainteresować tobą urząd skarbowy, lepiej
rozeznaj przepisy w tym zakresie ( nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą )
Rozwiązań jest kilka : podpisz umowę z pracodawcą, producentem, załóż swoją firmę, działaj w imieniu kogoś,
( oczywiście w porozumieniu z nim) , kto prowadzi sklep, firmę np ktoś z rodziny czy znajomych.

2 - przestudiuj dokładnie regulamin Allegro. Administracja jest niezwykle rygorystyczna.
Mówiąc kolokwialnie powtórne wejście jest bardzo trudne.

3 - dbaj o swoich klientów, wywiązuj się z zobowiązań. Jakiekolwiek zaniedbania i zaniechania
mszczą się okrutnie.

4 - nie przejmuj się na początku zbyt małym zainteresowaniem. Wielu klientów nie ufa nowym
sprzedawcom. Rób swoje i zdobywaj ich zaufanie. Traktuj to jako frycowe, które trzeba zapłacić.

Rejestracja jest darmowa i do niczego ( poza regulaminem ) nie zobowiązuje. Rejestracja

---

Streszczenia filmów i książek


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl