sobota, 2 marca 2013

Czego nie wie 99% pracodawców na temat wynagrodzeń?

Czego nie wie 99% pracodawców na temat wynagrodzeń ?

Autorem artykułu jest Jacek Pietrasiuk


Prowadząc własny biznes prędzej czy później będziesz musiał zatrudnić pracowników, co będzie wiązało się z wypłatą im wynagrodzenia. Niestety większość polskich pracodawców ma mylne wyobrażenie o wynagrodzeniach.

Podstawowym błędem jest myślenie, że obniżenie wynagrodzeń równa się obniżce kosztów pracy.

Dzisiejszy wpis powstał na podstawie jednego z artykułów, który ukazał się w Harvard Business Review. W artykule tym był podany przykład dwóch hut stali. W jednej z nich pracownicy zarabiali średnio 18,07 USD/h a w drugiej 21,52 USD/h. W drugiej zarabiali więc o 3,45 USD więcej.

Zakładając, że inne bezpośrednie koszty zatrudnienia są w tych firmach takie same, która z nich ma wyższe koszty pracy ? Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że druga z hut ma wyższe koszty pracy.

Jest jednak zupełnie odwrotnie. Wielu przedsiębiorców myli stawki wynagrodzeń z kosztami pracy. Jednak stawki wynagrodzeń i koszty pracy to nie jedno i to samo.

Dlaczego zatem druga spółka miała niższe koszty pracy ?

Ponieważ produktywność jej hut była wyższa. Produkowała ona więcej stali i robiła to szybciej i lepiej. Druga spółka potrzebowała o 34% mniej roboczogodzin, aby wyprodukować tonę stali. Wytwarzała również o 63% mniej odpadów przeznaczonych na złom. Zatem mogła mieć niższe koszty pracy przy stawce godzinowej o 19,3 % wyższej.

Czyli już wiesz, że koszty pracy nie są tym samym co wynagrodzenia. Nie możesz zatem zredukować kosztów pracy poprzez obniżkę wynagrodzeń. Stawkę wynagrodzenia otrzymasz, dzieląc pensję pracownika przez czas jego pracy. Natomiast koszty pracy uwzględniają dodatkowo produktywność pracownika.

Jak podaje Harvard Business Review, kolejnym dowodem na to, że koszty pracy i wynagrodzenia to nie to samo jest przykład spółki założonej w połowie lat osiemdziesiątych przez Toyotę i General Motors. Spółka ta płaciła swoim pracownikom najwyższe stawki w branży i gwarantowała stałe zatrudnienie. Dzięki wysokiej produktywności, która przekraczała o połowę produktywność w innych podobnych fabrykach, mogła oferować o 10% wyższe wynagrodzenia.

Powyższe przykłady pokazują, że można oferować wynagrodzenia wyższe niż średnia płaca w branży a przy tym osiągać lepsze wyniki.

Natomiast niskie wynagrodzenia i idąca za tym duża rotacja personelu obraca się przeciwko firmie, ponieważ efektywność pracy takiego nowego pracownika jest niska. Klient zniechęca się do zakupów w takiej firmie i najczęściej nie dokuje już w niej zakupów w przyszłości, co przekłada się potem na niską efektywność działań marketingowych.

Nie jest zatem naj­istotniejsze to, ile kosztują firmę jej pracownicy, ale to, czego można od nich oczekiwać. Jeśli pracownik ma dużą wiedzę o produktach i wysokie umiejętności w zakresie sprzedaży to zazwyczaj odznacza się wyższą produktywnością. Elementem przewagi konkurencyjnej mogą być koszty pracy a nie stawki wynagrodzeń. Nie chodzi więc o to ile zarabiają pracownicy, ale o to jaka jest ich wydajność pracy.

---

Autor: Jacek Pietrasiuk właściciel StrategieWzrostu.pl. Więcej artykułów na jacekpietrasiuk.pl.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

7 sposobów, na promowanie produktów w programach partnerski

7 sposobów, na promowanie produktów w programach partnerski

Autorem artykułu jest Twój Szef


W marketingu afiliacyjnym, trzeba trochę starań, aby skutecznie wypromować swoje produkty partnerskie i zarobić parę złotych. W rzeczywistości nie ma idealnego rozwiązania, na szybkie wzbogacenie lub formuły w affiliate marketingu, ale...

...wykorzystywanie wypróbowanych sposobów promowania produktów partnerskich, może być bardzo pomocne. Oto siedem technik promocyjnych, które okazały się skuteczne w affiliate marketingu.

Po pierwsze, zapewnij gościom witryny wystarczająco dużo informacji o produkcie. Oprócz designu witryny, zawartość Twojej strony, odgrywa dużą rolę w zdobywaniu zainteresowania gości. Na stronach internetowych powinny znajdować się faktyczne i obiektywne artykuły na temat produktu, jak np. recenzje produktów. W artykułach informacyjnych, powinny być zawarte szczególne funkcje produktu, zalety i przewagi nad innymi markami w swoim rodzaju. Zwróć uwagę, że Ty nie sprzedajesz, ale informujesz. Musisz określić wartość i celowość produktu i tym samym przekonać użytkownika, że ​​ten produkt odpowiada jego potrzebą i pragnieniom. Wzbogacanie treści stron internetowych w stwierdzenia typu "I nie tylko to, ale jeszcze to.." nie tylko stwarza napięcie, ale wywołuje w czytelniku zainteresowanie, który chce wiedzieć więcej na temat produktu. Nie ma oczywiście, idealnego produktu, dzieki czemu można również ujawnić niektóre jego negatywne cechy, ale nie pozwól im przesłonić tych dobrych.

Po drugie, możesz wykorzystać doświadczenia i referencje od osób, które korzystają z produktu. Brzmi to jak stara strategia marketingowa, ale to nadal działa. Informacje na temat produktu, prezentujemy w ten sposób, by zbudować zaufanie klienta. Ponadto możesz zbudować wrażenie, że jesteś ekspertem w dziedzinie, ponieważ jesteś w stanie udowodnić, że produkt czy usługa, którą oferujesz, naprawdę działa, jako gwarantowana.

Następną strategią promocyjną są tzw. banery obrotu. Dodanie tych banerów, ma jedno zadanie, odwiedzający mają w nie kliknąć. Nie należy jednak nadużywać banerów, ponieważ mogą zrobić nam bałagan na stronie. Webmasterzy zwykle nie mają negatywnych uwag o banerach. Jednak strona zatłoczona banerami jest bardzo irytujące, więc ogranicz stosowanie banerów reklamowych.

Czwarty sposób to biuletyn, na którego goście witryny mogą się zapisać. W biuletynie, można umieścić artykuły informacyjne, reklamy, linki programów partnerskich, nowości i funkcje. W ten sposób można regularnie informować subskrybentów o dostępnych produktach.

Jeśli mailing nie działa dobrze dla Ciebie, to wypróbuj piąty sposób na skuteczne promowanie Twoich produktów partnerskich, korzystające z usług takich jak reklamy Google AdWords. Google AdWords pomaga spełnić Twoje cele marketingowe w sposób szybki, skuteczny i łatwy.
W ten sposób, własne reklamy są podłączone do dużej liczby użytkowników, którzy są dokładnie zainteresowani Twoimi produktami i usługami. Po utworzeniu reklam, można je zobaczyć na prawo w Google. Otrzymasz szybką reakcję na reklamy i dostaniesz się bezpośrednio do użytkowników Internetu, którzy są rzeczywiście zainteresowani zakupem. Można również zdefiniować lub wybrać obszar docelowy, rynek, co pozwala uzyskać najlepsze wyniki.

Szósty i najbardziej skutecznym sposobem promowania produktu i zmuszenia gości witryny, do przejścia na stronę sprzedażową i zakupu, jest powiedzieć coś na temat cen. Droższe przedmioty dadzą Ci większe prowizje, ale są one trudne do sprzedania, gdyż klienci zawsze mają skłonności, aby kupować po najniższej cenie. Ale można nad tym popracować poprzez np. podzielenie całkowitych kosztów i wprowadzenie ich w słowach, aby wydawały się tańsze. Zamiast podając ryczałt, podaj ile mają zapłacić w ratach lub po przystępnych cenach, ile złotych lub groszy.

Wreszcie, można być bardzo hojnym dla potencjalnych klientów, dając im premie. Dodatki i gratisy są zawsze przyjemne, zwłaszcza gdy są one zgodne z interesem nabywcy.

Mimo że nie jesteś zaangażowany w sam proces sprzedaży, to jesteś jednak odpowiedzialny za skierowanie klienta do strony sprzedażowej i przekonanie go do zakupu. Bądź kreatywny, musisz wiedzieć czego chce kupujący. A na pewno dostaniesz to, czego Ty chcesz.

---

Polecam: Modlitwa do św. Rity

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak napisać skuteczny e-mail

Jak napisać skuteczny e-mail

Autorem artykułu jest Twój Szef


Jak pisać skuteczne e-maile? W rzeczywistości niewiele osób wie, jak to robić skutecznie i nie mówię tu o pisaniu e-maili do swoich znajomych, członków rodziny czy krewnych, mówię o e-mailu generującym ruch dla Twojego biznesu, który ma mieć na niego duży wpływ, gdy jest to potrzebne.

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby napisać skuteczny e-mail:

Używaj prawdziwego nazwiska

Większość ludzi w dzisiejszych czasach nie otwiera wiadomości od nieznanych nadawców, lub niejasno brzmiących. W szczególności wspomnę tu, aby nie stosować takich egzotycznych nazw: "Dude007" lub "Kudłaty33". Używaj swojego nazwiska lub, jeśli wysyłasz wiadomość z adresu firmy, użyj po prostu nazwy tej firmy.

Twój temat ma duże znaczenie
Temat jest bardzo ważnym aspektem skutecznego e-maila. Zrób go tak wciągającym, jak to tylko możliwe. Bez nadmiernej sensacji i na temat. Jeśli np. promujesz tanie odtwarzacze mp3 znacznie lepszy będzie tytuł "Kup tanie odtwarzacze mp3" niż "Posłuchaj swej ulubionej piosenki" lub coś innego, zupełnie niepowiązanego. Napisz największe korzyści, jakie oferuje ten e-mail w 5-6 słowach. Odbiorca powinien dokładnie wiedzieć, co na niego czeka w e-mailu,

Bądź sobą

Nie każdy lubi, jak e-mail zaczyna się od "Drogi przyjacielu" lub "Drogi przyszły milionerze". Pisz w pierwszej osobie i używaj nazwy odbiorcy. W momencie, kiedy używasz zwrotu "Drogi Mariuszu" lub "Droga Justyno", odbiorcy stają się bardziej otwarci.

Nie owijaj w bawełnę

Nie trzeba owijać w bawełnę, aby w odbiorcy e-maila urodziła się chęć skorzystania z przedstawionej oferty. Zaproś do działania natychmiast. Jeśli oferujesz np. bezpłatnego e-booka SEO, to wspomnij o tym w pierwszym zdaniu. Postaraj się nie powtarzać tego w e-mailu więcej niż 3 razy.

Zajmij się tylko jednym tematem

Nie staraj się zbyt wiele rzeczy wcisnąć do jednego e-maila. Najlepiej jedna sprawa na jeden e-mail.

Określ, co mają zrobić odbiorcy

Większość ludzi chce, byś im powiedział, co mają zrobić i jest to "święta" prawda jeśli chodzi o wiadomości e-mail. Jeśli chcesz nakłonić odbiorców do kliknięcia w link, to powiedz im o tym, aby to zrobili. Jeśli chcesz, aby coś od Ciebie kupili lub zapisali się na newsletter, po prostu powiedz im o tym.

Koniec wiadomości

W końcu wiadomości e-mail, należy umieścić swoje dane kontaktowe, takie jak adres URL witryny internetowej czy też bloga lub adres e-mail.

Wykonaj powyższe kroki, a z pewnością będziesz tworzył skuteczne e-maile.

---

Zobacz: Modlitwa do Jana Pawła II

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zyski z forum, czyli jak zarabiać na forum internetowym?

Zyski z forum, czyli jak zarabiać na forum internetowym?

Autorem artykułu jest Twój Szef


W tym artykule mam zamiar ujawnić jeden z najprostszych sposóbów zarabiania pieniędzy i generowania ruchu dla Twojej witryny internetowej - za pomocą forum internetowego.

Poczucie wirtualnej społeczności często rozwija się w obrębie forów, które mają stałych użytkowników. Technologie, gry komputerowe i polityka są najpopularniejszymi tematami. Ale są też fora dla ogromnej liczby różnych tematów. Fora internetowe są powszechnie określane jako fora dyskusyjne, grupy dyskusyjne, tablice ogłoszeń lub po prostu forum.

Mniejsze są często oparte na jednym temacie. Zwykle użytkownicy mogą pisać o interesujących rzeczach, które znaleźli w sieci lub po prostu wymieniają się spostrzeżeniami i doświadczeniami w danym temacie. Większe fora internetowe są generalnie bardziej przedmiotem publicznych konfliktów między użytkownikami. Podobnie jak i w innych formach komunikacji w sieci, fora internetowe są pewnego rodzaju domem dla wielu ludzi, pełnym gorącej wymiany zdań i rywalizacji.

Forum internetowe może być jednak bardzo opłacalne, jeśli są stosowane prawidłowo 3 klucze. Ja należę do kilku forów marketingu internetowego. Mimo że w ciągu dnia zazwyczaj jestem bardzo zajęty, staram się zawsze znaleźć czas, aby dodawać do mojego ulubionego forum posty. Dlaczego? Ponieważ liczby nie kłamią. I zgodnie z moimi danymi około 25% mojego ruchu na stronie pochodzi z forum. Biorąc pod uwagę codzienne natężenie ruchu, które dostaję, dwadzieścia pięć procent jest ogromną liczbą. A że ruch jest przeliczany również na pieniądze w sprzedaży, więc czas teraz napisać parę postów na moim ulubionym forum. Forum pomaga również w zdobyciu wyższego rankingu witryny.

Więc jak można korzystać z ruchu poprzez forum? Po pierwsze, znajdź takie, które Cię zainteresuje - takie, które wpisuje się doskonale w tematykę Twojej witryny. Kiedy pisałem ten artykuł, wszedłem na Google i wpisałem frazę "forum biznesu". Google wręczyło mi 324 milionów stron. Wpisanie słowa "marketing internetowy forum" wyskoczyło 154000 stron. Wpisanie słowa "Forum samochodowe" wychwyciło 70200 stron. Jak widać, możliwości są praktycznie nieograniczone! Po znalezieniu forum musisz rozpocząć działanie, biorąc udział w dyskusji. Rozwijać przyjazne stosunki z innymi użytkownikami. Ostatecznie inni użytkownicy będą poruszać się w Twoją stronę z zainteresowaniem, co robisz, czym się zajmujesz. A więc idź i powiedz ludziom, co robisz, lecz z "ostrożnym podejściem". Dlaczego? Bo ludzie nie chcą być "sprzedawani" - zwłaszcza przez kogoś, kogo nigdy nie spotkali. Dlatego tak ważne jest, aby dać ludziom szansę zobaczenia i poznania Ciebie. Musisz zbudować reputację w społeczności forum i rozwinąć zaufanie jej członków.

Istnieją 3 ważne klucze do zarabiania pieniędzy dzięki ruchu z forum:

1. Musisz pisać posty regularnie. Nie możesz pisać na forum raz na jakiś czas, oczekując nie wiadomo jakich korzyści z ruchu forum. Pisz posty regularnie - co najmniej kilka razy w tygodniu.

2. Musisz mieć doskonałą wiedzę w danej dziedzinie interesów. Nie spamuj, nie zamieszczaj śmieci i nie staraj się udawać, jaki to świetny nie jesteś... bo będzie to zabijać Twoją wiarygodność. Jeśli nie masz pojęcia o poruszanym temacie - nie pisz!

3. Użyj skutecznego podpisu na forum. Twój podpis wyświetla się pod każdym Twoim postem i pozwala na zamieszczenie krótkiej informacji o Tobie - zdjęcia, linku do Twojej witryny... W istocie, to tak naprawdę mała reklama - jeśli jest stosowana prawidłowo, może być bardzo skuteczna.

Problem jest taki, że większość ludzi nie korzysta z podpisu poprawnie. Ich podpisy są pozbawione sensu, absurdalne. Bełkot, który dla innych nic nie znaczy, oprócz ich samych. Co za marnotrawstwo! Jeśli nie masz strony internetowej, dołącz do programu partnerskiego i swój link partnerski umieść w podpisie. Administratorzy pozwalają nam dowolnie korzystać z podpisu, należy go poprawnie użyć, na swoją korzyść.

Na zakończenie: regularne dodawanie postów na forum jest bardzo korzystne, korzystne dla Ciebie i właściciela forum. Właścicielom forum zależy na dodawaniu nowych treści. Zawartość Fresh pomaga w poprawieniu ich pozycji w wyszukiwarkach i przyciąga tysiące nowych użytkowników. A Ty generujesz coraz większy ruch na swojej stronie.

Na co więc czekasz?

---

Zobacz także: Filmy religijne

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Co zrobić kiedy wysyłanie emaili do klientów zajmuje ci coraz więcej czasu?

Co zrobić kiedy wysyłanie emaili do klientów zajmuje ci coraz więcej czasu?

Autorem artykułu jest Mirek Szmajda


Większość właścicieli firm prowadzących działalność w internecie dostaje dziś coraz więcej emaili. Wiąże się to z tym, że coraz więcej aktywności prowadzimy właśnie w sieci. Tych emaili przybywa i coraz więcej zajmują one nam czasu. Kiedy tak się dzieje, to czas na zrewidowanie sposobu posługiwania się pocztą elektroniczną.

Pierwsza sprawa, to program pocztowy z jakiego korzystasz, czy to jest Outlook, czy Thunderbird, czy też tylko Poczta Windows. Każdy z tych programów ma swoje zalety i wady. U większości czynności dotyczące poczty są jednak podobne do siebie.

Ważne żeby poczta od początku była na bieżąco porządkowana. Najlepiej automatycznie. Służą do tego tzw. reguły lub filtry. Wtedy w głównej skrzynce odbiorczej masz albo odpowiednio zaznaczone wybrane wiadomości lub niektóre z nich odczytujesz od razu w oddzielnych folderach.

Wspomniane programy mają jednak wspólną cechę, która dziś coraz bardziej ciebie ogranicza. Dostęp do swojej poczty masz tylko na jednym komputerze.

Dziś o wiele efektywniejsze jest korzystanie z dostępu do poczty przez internetową przeglądarkę, Możesz wtedy sprawdzać swoje emaile z dowolnego miejsca, z dowolnego komputera i z różnych urządzeń. Dziś coraz częściej korzystamy z urządzeń mobilnych (telefon komórkowy, iPad, iPhone itp.). Te urządzenia maja swoje własne oprogramowanie do poczty oraz obsługę niektórych wybranych klientów poczty online.

Warto tutaj wybrać taką pocztę, która daje ci możliwość nie tylko dostępu online, ale również możliwość posługiwania się adresem pocztowym w twojej własnej domenie. Tego typu pocztą jest na przykład Gmail.

Osobiście korzystam z Gmaila już od prawie dwóch lat. Dziś nie wyobrażam sobie funkcjonowania mojej poczty bez niego. Dostępny z dowolnego miejsca, z dowolnego komputera, z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu. To pozwala mi na zajęcie się pocztą kiedy mi to najbardziej pasuje. Nawet kiedy czekam gdzieś i się nudzę.

Najcenniejsze w Gmailu jest to, że możesz podłączyć do niego dowolne adresy poczty elektronicznej. Nie musisz więc wcale korzystać tylko z poczty w domenie gmail.com.

Gmail oferuje usługi ułatwiające formatowanie, porządkowanie i oznaczanie wiadomości. Dodatkowo wiadomości od razu są porządkowane wątki. Więc korespondencja z jakąś osobą na dany temat jest zawsze ze sobą powiązana.

Jedną z najlepszych cech Gmaila jest błyskawiczne wyszukiwanie wiadomości. Wystarczy wpisać w okienko dowolne wyrażenie – czy to adres email, czy fragment tematu czy słowo z treści emaila, a niemal od razu Gmail wynajduje emaile których szukasz. Nie wiem jak on to robi. Jest szybszy niż mój stacjonarny Thunderbird. Ale w końcu jego twórcą jest Google, mistrz wyszukiwania.

Jeśli to wszystko jeszcze ci nie wystarczy i nadal uważasz, że obsługa twojej poczty zajmuje ci zbyt dużo czasu, to oznacza, że musisz to choćby częściowo oddelegować. Masz tutaj dwa sposoby, które możesz też ze sobą łączyć.

Po pierwsze możesz utworzyć oddzielne adresy które będą obsługiwać inne osoby w firmie. Zacznij choćby od założenia adresu biuro@twojadomena.pl i kieruj na niego wszystkie sprawy administracyjne. Przekaż jego obsługę swojemu asystentowi bądź sekretarce.

Drugi etap to przekazanie czytania twoich wiadomości innej osobie. Żaden filtr nie będzie nigdy tak dobry jak człowiek. Po pierwsze może na część wiadomości od razu odpowiadać. A po drugie precyzyjniej może Ci je oznaczać. W Gmailu możesz wykorzystać do tego etykiety, które dodatkowo warto używać w trybie wielokolorowym.

A więc kiedy już nic nie pomaga, zatrudnij asystentkę. Wcześniej czy później jest to absolutnie nieuniknione jeśli nie chcesz zginąć w powodzi coraz większej liczby emaili.

---

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak przyciągnąć więcej klientów z internetu w dobie coraz większej konkurencji kliknij na stronę http://MarketingRelacyjny.pl, gdzie w niezwykle przystępny sposób Mirek Szmajda krok po kroku wyjaśni ci jak to zrobić.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl