poniedziałek, 15 września 2014

Nie szukaj łatwych pieniędzy w Internecie!

Nie szukaj łatwych pieniędzy w Internecie!


Autor: Anna Biernik-Cielecka


Marzenia o uzyskaniu wolności finansowej są bliskie każdemu z nas. Pragniemy życia w dobrobycie bez konieczności odkładania złotówki do zlotówki i codziennego chodzenia do nudnej pracy. Czy Internet rzeczywiście daje nam taką możliwość?


Czy naprawdę są ludzie, którym pieniądze „same” nieustanie napływają na konto w czasie, gdy oni wylegują się na plaży bądź grają w golfa?

Otoż tak.Jest wielu ludzi (szczególnie mieszkających w Stanach Zjednoczonych), którzy realizują to marzenie każdego dnia. W większości są to ci, którzy pewnego dnia zdecydowali się wziąć sprawy w swoje ręce i zaczęli przecierać szlaki w marketingu internetowym. Czy jednak zostali oni milionerami po paru tygodniach bądź miesiącach pracy? Skądże!! Na swój sukces pracowali z reguły po pare lat i to nie bez mniejszych lub większych potknięć. Nadal chcesz wiedzieć jak szybko zarobić pieniądze?

Ucz się i raz na zawsze przestań szukać łatwych pieniędzy w sieci!

Jeśli chcesz nauczyć się jak zarobić przez Internet duże pieniądze (a nie grosze!), to zbieraj wiedzę się od tych, co wiedzą o czym mówią. Zarabianie przez Internet jest proste, tylko dla doświadczonych graczy w tej branży. Dla nowincjuszy - jest to z reguły „czarna magia”, dlatego też popełniają niezliczoną ilość błędów. Dodatkowo ludzie, którzy dopiero zaczynają zaznajamiać się z tematem zarabiania w sieci, są narażeni na nieuczciwe oferty obiecujące góry złota za minimaly wklad pracy. Ci więc, którzy zainwestują w jakiś nieprofesjonalny i nieuczciwy system zarabiania (niosący ze sobą jedynie rozczarowanie), to często po takim doświadczeniu rezygnują z realizacji swoich marzeń o osiągnięciu wolności finansowej z dochodu pasywnego w internecie.

Jeśli więc nie boisz się nauki i wciąż zastanawiasz na czym w Internecie możesz dużo zarobić, to czytaj dalej.

Najlepsze modele zarabiania w interecie, to:

- zarabianie na wiedzy

- zarabianie na niszach

- zarabianie na listach adresowych

- zrabianie na reklamach

- zarabianie na programach partnerskich

- zarabianie na sprzedaży ogłoszeń

- zarabianie na sprzedaży produktów wirtualych lub fizycznych

- zarabianie na stronach członkowskich

- a także dowolne kombinacje tych modeli, w zależności od indiwidulanych potrzeb.

Sposobów i narzędzi do ralizacji powyższych modeli zarabiania w Internecie jest wiele jednak zdecydowanie najlepszymi są strony internetowe.

Nie bierz drogi na skróty! Zacznij od podstaw.

Zanim podejmiejsz jakąkolwiek deczyzję, zacznij od początku, czyli od badania i analizy słów kluczowych. Musisz przede wszystkim zrozumieć koncepcję słów kluczowych oraz jak szukać fraz, które przyniosą ci dochody. Dopiero prawidłowo przeprowadzona analiza słów kluczowych, da ci podstawy do dalszego działania.

Musisz zrozumieć, że robienie strony „o wszystkim”, która wyświetla się na dalekich pozycjach w wynikach wyszukiwań, nie ma sensu! Większość właścicieli stroni, którzy utrzymują, że na stronach zarabia się bardzo mało bądź wcale, popełnia właśnie ten błąd! Gdyby jednak zaczęli od analizy słów kluczowych w jakie celują, to zrozumieliby, że problem leży po ich stronie (a nie Internetu, w którym się mało zarabia!)

Dlatego też najpierw musisz gruntownie zrozumieć mechanizmy wyszukiwania a także poznać najlepsze sposoby pozycjonowania. Dopiero jeśli poczujesz, że nadal masz energie i zapał by „wchodzić w ten biznes” zaplanuj kolejne elementy, czyli twój preferowany model zarabiania i rodzaj strony, jaką stworzysz.

Kilka najbardziej dochodowych i wbrew pozorom nie trudnych do strorzenia rodzajów stron, to:

- blog tematyczny

- portal ogłoszeniowy

- portal pracy

- strona z kuponami

- katalog internetowy

- sklep internetowy

Nie potrzebujesz nawet programisty, aby zbudować swoją stronę. Dostępne są takie moduły i skrypty, które pozwolą ci na postawienie własnej stronki bez konieczności znajomości języków programowania!

Pamiętaj, zarabianie w sieci to praca, która jest na początku ciężka: trzeba się wiele nauczyć, a wdrażanie wiedzy w życie jest dość pracochlonne. Jednak ci, którym odpowiedź na pytanie jak zarobić duże pieniądze przez Internet spędza sen z powiek oraz wytrwale szkolą się i wdrażają w życie zdobytą wiedzę, szybko osiągają kolejno swobodę, a następnie wolność finansową, o jakiej marzą.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Informacja handlowa czy spam?

Informacja handlowa czy spam?


Autor: agata


Prawne aspekty marketingu w Internecie to temat rzeka. E-mail marketimg to jeden z najpopularniejszych sposobów pozyskiwania klientów. Z procesem tym nieodłącznie wiąże się pojęcie informacji handlowej oraz spamu.


CO JEST INFORMACJĄ HANDLOWĄ A CO NIĄ NIE JEST?

Przez informację handlową rozumie się każdą informację, która ma na celu pośrednie lub bezpośrednie promowanie towarów/usług/wizerunku przedsiębiorcy. Z kolei za spam można uznać każdą niezamówioną informację handlową przesłaną drogą mailową.

Obowiązująca w Polsce regulacja antyspamowa zawarta jest w Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgodnie z jej postanowieniami „Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.”

Oznacza to dokładnie tyle, że nie możesz wysyłać oferty czy to do pojedynczego konsumenta czy też do przedsiębiorstwa jeśli nie otrzymałeś wcześniejszej zgody. Zgoda ta musi być wyraźnie poświadczona poprzez np. zapisanie się do newslettera, wysłanie maila lub zakreślenie odpowiedniego pola na stronie. Wyrażenie zgody na otrzymywanie ofert wyrażone np. podczas rozmowy telefonicznej nie jest wystarczające. W przypadku ewentualnego postępowania z powodu rozsyłania spamu trudno będzie udowodnić, że taka zgoda rzeczywiście została dana (no chyba, że rozmowa była nagrywana).

CO GROZI ZA ROZSYŁANIE SPAMU?

Zgodnie z ustawą jest to wykroczenie ścigane z wniosku prywatnego. Może też zostać uznane za czyn godzący w zbiorowe interesy konsumentów oraz jako działanie w ramach nieuczciwej konkurencji. Kara jaka grozi spamerom to grzywna w wysokości od 5 tys. zł lub kara w wysokości nawet do 10% wielkości obrotu przedsiębiorcy za ubiegły rok.

JAK DZIAŁAĆ ZGODNIE Z PRAWEM?

Najbezpieczniej jest przesłać na adres e-mail odbiorcy zapytanie o możliwość przesłania szczegółów oferty. Można pokrótce napisać czego mniej więcej dotyczy oferta i dać np. link, którego kliknięcie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji.

Wiedzcie,że nie wszędzie obowiązuje takie prawo. Przykładowo w USA, Kanadzie czy Chinach funkcjonuje systemu opt-out, gdzie informacje handlowe można wysyłać aż do momentu kiedy adresat wyraźnie się temu nie sprzeciwi. W Polsce, tak jak w innych krajach UE mamy system opt-in, gdzie koniecznie jest otrzymanie zgody na przesłanie informacji handlowej. Zanim więc wyślesz ofertę swojego sklepu czy też produktu pamiętaj by uszanować poczucie prywatności odbiorców i zapytać ich o zgodę. A groźba poniesienia konsekwencji prawnych niech będzie skutecznym antyspamowym zniechęcaczem.


agata b

Agencja Interaktywna KREATOR

-copywriting

-e-doradztwo

-sklepy internetowe epoksystem.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

6 sekretów skutecznego blogowania

6 sekretów skutecznego blogowania


Autor: Klaudia Broniek


Dzisiejsze oprogramowanie sprawia, że ​​założenie bloga to bardzo prosta sprawa. Wydaje się, że prawie wszyscy mają bloga (kolega, sąsiad, butik osiedlowy...). Tak, taka jest moda teraz moda... Ponadto blog jest doskonałym narzędziem biznesowym dla każdej firmy, zarówno małej i dużej.


Jest to łatwe w obsłudze narzędzie komunikacji, dzięki któremu budujemy swą wiarygodność i zaufanie. Co najważniejsze, blogi ułatwiają innym znalezienie Cię w sieci.

Jednak wiele z utworzonych blogów (9 z 10) zostaje „porzuconych”, dlatego, że działania związane z ich prowadzeniem mogą zająć zbyt dużo czasu w – dość napiętym już - życiu zawodowym, i wyniki nie będą widoczne od razu. Prowadzący je blogerzy zniechęcają się szybko, przekreślając tym samym ogromne możliwości zaistnienia w sieci.

blog
Poniżej przedstawiam Ci kilka kluczowych elementów skutecznego blogowania. Gdy już nauczysz się i zintegrujesz te czynności, napisanie jednego wpisu nie powinno zająć więcej jak 10-20 minut. Zalecam też dodatkowe 20 minut kilka razy w tygodniu, które powinieneś poświęcić na czytanie i komentowanie innych blogów oraz witryn w sieci, dzięki temu wniesiesz wiele cennych informacji dla swoich czytelników.



6 sekretów skutecznego blogowania

1. Pisz wartościowe treści i dziel się nimi, aby zaprezentować swoją wiedzę i doświadczenie. Nie zapomnij wyjaśnić, w jaki sposób pracować z klientami i niech czytelnicy wiedzą, jak skontaktować się z Tobą, zatrudnić, kupić produkt lub usługę.


2. Napisz do 2-3 razy w tygodniu krótkie wiadomości - 250-350 słów za każdym razem. Dłuższe artykuły mogą być udostępniane za pomocą rozszerzonych funkcji post.


3. Linkuj często do innych wartościowych stron w Internecie. Jest to niezwykle istotne dla budowania ruchu i zwiększenia liczby Twoich czytelników. Poświęć trochę czasu, 2-3 razy w tygodniu, na badania obszaru wiedzy, którym Ty się zajmujesz. Zostawiaj komentarze na innych blogach.


4. Śledź i monitoruj Twoje statystyki odwiedzin. Zainstaluj licznik na swoim blogu, aby wiedzieć co się dzieje. Możesz na przykład znaleźć darmowy licznik na stronie SiteMeter lub skorzystaj z Google Analytics.

5. Wypunktuj wszystkie Twoje produkty i produkty partnerskie oraz upewnij się, że strony docelowe są odpowiednio podklinkowane.

6. Nie zapomnij o linkowaniu wewnętrznym do swojej własnej strony internetowej!

Podobnie jak każde inne działanie marketingowe, wytrwałość się opłaca. W ciągu sześciu miesięcy regularnego blogowania, zakładając, że dostarczasz wartościowych treści, zobaczysz znaczny wzrost ruchu na swojej stronie internetowej i zwiększenie przychodów Twojej firmy.

Jeśli nie, pracuj dalej, aż staniesz się skutecznym blogerem! I pamiętaj: „prowadź bezwzględnie Twojego bloga”! To klucz do sukcesu.


Życzę powodzenia!


Klaudia Broniek

www.klaudiabroniek.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

8 kroków na utworzenie interesującego bloga

8 kroków na utworzenie interesującego bloga


Autor: Urszula Phelep


Codziennie w sieci internetowej pojawiają się tysiące coraz to nowych blogów. Niektóre z nich już po paru tygodniach istnienia zaczynają przyciągać mnóstwo czytelników, inne pozostają niezauważone.


Aby Twój blog wyróżnił się z tej masy stron internetowych, zyskał na popularności oraz odwiedzały go setki nowych czytelników potrzeba trochę pracy, ale przede wszystkim znajomości kilku niezbędnych technik. Oto one:

1. Uaktualnienia. Każdy blog musi „żyć” – to najważniejsza z blogowych reguł! Nowe artykuły powinny pojawiać się na Twojej stronie regularnie. Nie musisz pisać codziennie, wystarczy raz do dwóch razy w tygodniu (zaznacz TEN dzień tygodnia w kalendarzu i na początku każdego miesiąca, wypisz sobie cztery tematy, które poruszysz w ciągu kolejnych 30-stu dni)

2. Wartościowe treści. Podstawą każdego udanego bloga jest wartościowa treść, bez niej, nawet najbardziej estetyczna strona, nie zyska odbiorców. Pisz o tym, co Cię pasjonuje, co kochasz. Nie wybieraj tematów tylko dlatego, że są aktualnie „modne” w świecie blogowym, jeśli Cię osobiście nie interesują.

3. Kontrowersyjny temat. Zamiast unikać kontrowersyjnych tematów, czasami warto je poruszyć, by zaciekawić innych. Sukces jest tu gwarantowany!

4. Prosty design. Zrezygnuj ze wstawiania na stronie bloga ostrych kolorów, migających form czy wkładek, które przesuwają się w różne kierunki. Wszystko to odwróci jedynie uwagę czytającego od właściwej treści.

5. Social Media (Internetowe kanały komunikacyjne). Social media, czyli kanały komunikacyjne takie, jak : Facebook, Twitter, Blip, itp. niesamowicie pomagają w promocji stron i blogów internetowych oraz przyciągają wielu nowych czytelników. Wystarczy zarejestrować się i wstawić linki tych kanałów na blog, jak też powiadomić swoich znajomych używających podobnych kanałów o Twoim blogu.

6. Video-blogowanie. Krótkie ciekawe filmy dodają zawsze oryginalności stronie. Można je nakręcić samemu (nawet telefonem lub kamerą komputerową), albo wstawić jeden z miliona filmów znajdujących się np. na kanale You Tube o interesującej nas i naszych odbiorców tematyce.

7. Darmowy prezent. Proponując Twoim odbiorcom mały prezent w formie: darmowej konsultacji, raportu, ebook’a lub zniżki na sprzedawane artykuły, przyciągniesz ich uwagę i zwiększysz „ruch” czytelników na stronie.

8. Pisanie na innych blogach. Proponując swoje artykuły innym właścicielom blogów o podobnej tematyce, jak Twoja zyskujesz część ich czytelników, którzy zainteresowani, zajrzą na Twoją stronę.

Mam nadzieję, że mój artykuł pomoże Ci w zwiększeniu liczby odbiorców Twego bloga i tym samym w odniesieniu sukcesu w świecie internetowym.


Urszula Phelep
http://urszula-phelep.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Rodzaje stron niszowych

Rodzaje stron niszowych


Autor: Robert Chwedczuk


Temat zarabiania w Internecie obejmuje coraz większy zakres wiedzy. Co jakiś czas różne osoby odkrywają nowe sposoby na to, jak zarabiać nie wychodząc z domu. Jednym z tych sposobów jest tworzenie mini stron (stron niszowych).


Mini strony jak sama nazwa wskazuje są to zwykła strony internetowe, jednak różnica polega na tym, że artykuły na nich umieszczone opisują tylko wybrana bardzo wąską tematykę. Przykładowo, jeżeli mówimy o kulinariach, to taką niszowa tematyką mogą być m.in. „przepisy na sałatki” czy „przepisy na ciasta”. Jednak tak naprawdę to autor strony decyduje, jak szeroką tematykę będzie opisywać jego strona.

W Internecie możemy jednak spotkać inne strony, które również mogą być zakwalifikowane do kategorii ‘mini’. Przez cały okres rozwoju dobrze znanego nam dzisiaj Internetu wykształciły się trzy główne rodzaje mini stron. Poniżej postaram się opisać w kilku zdaniach każdą z nich.

Pierwszym i najbardziej popularnym ich rodzajem są zwyczajne strony internetowe, które oprócz strony głównej maja tylko kilka podstron. Są one budowane na dwa sposoby: jako statyczna strona html lub strona oparta na wybranym systemie zarządzania treścią (najpopularniejszym z nich jest obecnie WordPress). Takie strony charakteryzują się tym, że w każdej chwili można do nich bez większych problemów dodać nowe artykuły oraz poszerzyć ich zakres tematyczny.

Drugim rodzajem mini stron są tak zwane presell pages. Są to strony przedsprzedażowe, wyglądające jak pojedyncza i bardzo długa strona internetowa, szczegółowo opisująca wybrany produkt. Umieszczone są na niej zazwyczaj jakieś zdjęcia, bardzo dużo treści opisującej zalety produktu oraz formularz umożliwiający jego zakup. W ostatnich latach wykorzystywanie takich stron jest bardzo popularnym sposobem na zarabianie z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego (programów partnerskich).

Trzecim rodzajem mini stron, który robi obecnie wielkie zamieszanie są tak zwane squeeze pages. Squeeze page jest to strona, której zadaniem jest gromadzenie jak największe liczb adresów email. Aby tego dokonać autorzy takich stron tworzą zazwyczaj jakiś produkt (ebook, newsletter) i udostępniają go za darmo pod warunkiem podania swojego imienia oraz adresu email. Założenie jest bardzo proste: lepiej jest mieć 10 adresów email dziennie niż 100 odwiedzających, bo odwiedzający mogą już nie wrócić na stroną a adresy zostaną u ciebie na długo.

Mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się przybliżyć wam tę tematykę.


Robert Chwedczuk - Zacząć Zarabiać Blog

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.