niedziela, 8 lutego 2015

Po co Ci hosting i domena?

Po co Ci hosting i domena?


Autor: Radosław Olszewski


Poznaj podstawowe narzędzia niezbędne do prowadzenia biznesu przez Internet, jakimi są hosting i domena. Dowiedz się do czego możesz wykorzystać usługi hostingowe w Twoim e-biznesie.


Hosting i domena to podstawowe zagadnienia internetowe, które musisz znać, aby prowadzić biznes w sieci. Jeżeli prowadzisz jakąkolwiek działalność gospodarczą, potrzebujesz biura, magazynu lub innego budynku niezbędnego do prowadzenia Twojej firmy. Inaczej mówiąc potrzebujesz przestrzeni, gdzie będą prowadzone Twoje interesy. Hosting jest właśnie wirtualną przestrzenią niezbędną do prowadzenia e-biznesu.

Stawiasz na nim strony internetowe, blogi, umieszczasz filmy i zdjęcia. Jest to jeden z filarów, na którym budujesz swój biznes internetowy. Jeżeli myślisz o działalności na dużą skale będziesz potrzebować serwera dedykowanego. Zwykle zaczynając swoją przygodę z e-biznesem nie potrzebujesz całego serwera, wystarczy Ci tylko jego część, czyli hosting.

Podsumowując, jeżeli zamierzasz prowadzić jakiś biznes, potrzebujesz przestrzeni, powierzchni, na której powstaną Twoje biurowce i magazyny. Serwer czy hosting jest właśnie e-przestrzenią, na której stawiasz swoje strony, blogi, których poszukują internauci.

Czym jest domena internetowa?

Każdy budynek w tak zwanym biznesie w realu posiada swój adres. Tak samo jest ze stroną czy blogiem, które powstały na hostingu. Domena to twój adres w sieci, np. http:// piotrkowalski.pl . Domena jest również Twoją wizytówką, na której budujesz markę w internecie. Może być ona również nazwą Twojej firmy.

W kolejnych artykułach napiszę więcej na temat domen oraz hostingu. Dowiesz się między innymi o tym, jak wybrać dla siebie odpowiedni hosting.


Radosław Olszewski http://zarabianie2.radoslawolszewski.pl/PC.html

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

4 elementy skutecznej strony przechwytującej

4 elementy skutecznej strony przechwytującej


Autor: Radosław Olszewski


Poznaj elementy strony przechwytującej, które mogą mieć wpływ na pozyskania nowych osób na Twoją listę adresową. Przetestuj omówione elementy w artykule i stwórz optymalną stronę przechwytującą.


Po przeczytaniu poprzedniego artykułu wiesz już zapewne jak ważnym narzędziem jest strona przechwytująca, jeżeli chodzi o prowadzenie biznesu przez internet. W dzisiejszym artykule zapoznasz się z 4 elementami skutecznej strony przechwytującej.

1. Nagłówek

Powinien przyciągać i powodować chęć uzyskania większej ilości informacji. Można również umieścić tekst przed nagłówkiem, który jest wprowadzeniem w dany temat. W nagłówku warto zamieścić korzyści, jakie klient osiągnie po zapisaniu się na nasz formularz poparte konkretnymi liczbami. Przykładowe nagłówki:

- "Jak schudnąć 10 kg w dwa miesiące",

- "3 proste kroki do tworzenia skutecznych ofert sprzedażowych",

- "Zarabiaj do 2% dziennie od zainwestowanego kapitału",

- "Jeden prosty trik, który zwiększy Twoją sprzedaż",

- "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi".

2. Powody zapisu na listę adresową

Powody zapisu związane są z korzyściami, jakie otrzyma internauta po zapisaniu się na Twoją listę adresową. Przykładowe lista korzyści:

- "W naszym zespole marketingowym zostaniesz objęty dwuletnią opieką, dzięki temu zaoszczędzisz czas na poszukiwanie nowych informacji",

- "Nauczysz się wykorzystywać niezbędne narzędzia internetowe, dzięki którym będziesz mógł zarabiać i prowadzić biznes online".

3. Formularz zapisu

Ostatni element, który ma popchnąć w kierunku zapisu na Twoją listę adresową. Powinien on być widoczny bez przewijania strony. Nie przesadzaj też z polami do wypełnienia. Sugerowałbym umieszczenie dwóch pól uwzględniających podanie adresu e-mail oraz imienia.

4. Bezpieczeństwo danych osobowych

Warto poinformować internautów trafiających na naszą stronę przechwytującą, że dane wpisane do naszego formularza będą całkowicie bezpieczne. Informacje o bezpieczeństwie danych osobowych zamieszczasz w Polityce Prywatności.

Dodatkowe elementy, które mogą zwiększyć konwersję zapisu na Twoją listę adresową to ograniczenie czasu zapisu na listę, darmowe bonusy (np. aplikacja internetowa, kurs e-mailowy). Można również zamieścić opinie osób trzecich odnośnie wiedzy, produktów jakie oferujemy osobom trafiającym na naszą stronę przechwytującą.

Konwersje zapisu możemy również podnieść poprzez personalizacje, czyli dodanie Twojego zdjęcia, podpisanie się Twoim imieniem i nazwiskiem. Pamiętaj również o tekście, który ma wezwać do działania, tak zwane "call do action". Na przykład:

- Zacznij już teraz

- Podejmij decyzje teraz

- Pobierz raport teraz

Jeżeli chodzi o moje doświadczenie to unikałbym umieszczania na stronach przechwytujących filmów video. Przede wszystkim filmy opóźniają ładowanie strony, co może spowodować, że zniecierpliwiony internauta zamknie okienko przeglądarki.

Pamiętaj również o tym, że to co działa u innych nie koniecznie musi działać u Ciebie, dlatego testuj każdy element strony przechwytującej.


Radosław Olszewski http://zarabianie2.radoslawolszewski.pl/PC.html

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Inne spojrzenie na zakupy w sieci

Inne spojrzenie na zakupy w sieci


Autor: Hobo


Załóżmy, że kompletujesz wyposażenie agd do kuchni: zmywarkę, lodówkę, płytę grzewczą i piekarnik, a może tylko kuchenkę. Jesteś nowoczesnym klientem i szukasz w katalogach funkcji, jakie każde z tych urządzeń posiada oraz jakie spełnia parametry, chociażby sprawność energetyczna.


Wiesz już, jaka to marka i wybrałeś konkretny produkt, który chcesz mieć. I okazuje się, że w kilku sklepach jest produkt nie tej marki, której szukasz i może za drogi, a w pozostałych - owszem jest, ale nie spełniający Twoich wymagań. Handel - nie tylko w internecie - jest anonimowy i bardzo ogólny: klient jest zdany na to, co aktualnie jest w ofercie, a to, co znajduje nie zawsze umożliwia podjęcie decyzji.
Owszem, dla wielu osób jest to sens życia - odwiedzenie 5 największych sklepów z danym asortymentem, a potem porównywanie cen i podjęcie decyzji, często będącej kompromisem.

A co z resztą klientów, którzy nie chcą tracić czasu na szukanie?

Sklepy internetowe i te tradycyjne, tworząc swoje oferty, nie wiedzą czego poszukuje klient. Są przekonane, że asortyment musi być zróżnicowany aby przypadł do gustu każdemu klientowi.
A gdyby tak klient, miał możliwość opisania swojej potrzeby i udostępnienia jej sprzedawcy? Czy sprzedawca byłby zainteresowany taką formą (dodatkową, a może główną) prowadzenia swojego biznesu? Właściwie i tak, większość z nich to robi, korzystając z serwisów aukcyjnych lub tworząc własny sklep internetowy do pary z tradycyjnym.

Czy robiąc zakupy w internecie albo w sklepie, jesteśmy skazani na to co oferuje nam sprzedający? A może jesteśmy skazani na warunki jakie oferuje?

Niekoniecznie. Powstał w internecie serwis, który chce zmienić to podejście. Klient składa zapytanie, w którym opisuje jakiego produktu lub usługi poszukuje. Dodatkowo, określa inne opcje swego zapytania - cenę oraz jak długo ogłoszenie będzie aktualne. Po czym oczekuje na oferty dotyczące jego zapytania, przekazywane od użytkowników, którzy oferują dany asortyment. Zobacz jakie to proste.

To w końcu sprzedający są dla nas, klientów czy my, klienci dla sprzedających?

Gdyby nie było klientów, nie powstałyby sklepy. A w tym przypadku, to klient jest najważniejszy i chyba o to chodzi.

Kto może być użytkownikiem serwisu?

W serwisie, za darmo może zarejstrować się każdy: osoba prywatna i firma - niezależnie, czy jest to działalność gospodarcza czy spółka. Każdy zarejestrowany użytkownik może składać zapytania i wystawiać oferty ze swoim asortymentem.


https://dritto.eu

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

How to create your company www? Explore basic advices!

How to create your company www? Explore basic advices!


Autor: ABeben


When your company do business mainly in the Internet, and your customers are people who most of their time spend in the network, company website is something from "must have" category. Create company www is not dificult. You have to remember few things..


When your company do business mainly in the Internet, and your customers are people who most of their time spend in the network, company website is something from "must have" category.
Create company www is not dificult. You have to remember few things:


1. Tell your guests, what is this site and why you created it. They should know, that this is no private blog, e-shop or something else. There are lot of strange websites in the network and when you are guest on it, you really have no idea, what you can do there. This is absolutely unacceptable.


2. Give your customer a lot of information about your business, about company team, about your mission, important goals, strategy. Use some pictures to show how look the company building and what people work there. Add informations about important certyficates, diplomas etc. All of that makes your company more trustable in customer's eyes.

3. Don't forget to add all contact information to make contacting with the company easy. Tell, how customer can arrive by car and by public transport. Tell, who usually picks up the phone (and what is the telephone number ofcourse!) and between which hours. Give your e-mail address and links to the sites where is something interesting about your company.

4. Take care about look of your websites: put in order all categories, fix all error sites as soon as possible, take care about good graphic. Put on your sites your business colours - corporate identity is very important element of PR, so don't forget about it also on your website!


Those are only a few short and basic advices, how to start making your company website. Remember, websites like yours there are milion in the network, so you have to stand out. Therefore, before you will start create it, rethink all of your ideas, choose the best and try to do it as good as you can.


Agnieszka Bęben

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Internetowe ogłoszenia rolnicze — udogodnienie dla współczesnej wsi

Internetowe ogłoszenia rolnicze — udogodnienie dla współczesnej wsi


Autor: Dr. Jan Nowak


Jeszcze kilkanaście lat temu Internet był w niewielu domach w Polsce, a serfowali po nim nieliczni, na przykład naukowcy i studenci, którzy mieli dostęp do Sieci na uczelniach. Dziś Internet jest niezbędny niemal we wszystkich dziedzinach życia. Korzysta z niego coraz więcej osób, a dostęp jest w zasadzie powszechny.


Ostatnio duże zainteresowanie tymże medium można zaobserwować także w sektorze rolniczym. Do tej pory rolnicy, którzy chcieli zasięgnąć informacji o nowościach, poczytać niezbędne porady bądź ogłoszenia rolnicze, mogli to zrobić jedynie za pomocą specjalistycznej prasy, telewizji i innych tradycyjnych mediów.

Obecnie przeglądając strony internetowe, można znaleźć również wiele portali rolniczych, na których przeciętny Jan Kowalski będzie mógł znaleźć wszystko, czego potrzebuje. Każde gospodarstwo rolne, aby odpowiednio prosperowało, musi być modernizowane. Wymiana sprzętu, maszyn rolniczych, sprzedaż upraw czy kupno zwierząt hodowlanych jest tu na porządku dziennym.

Ogłoszenia rolnicze to więc wiadomości, które najczęściej są przez rolników przeglądane, a także pożądane.

Wielu rolników posługuje się dziś Internetem, a jeśli mają z tym trudności, proszą o pomoc młodszą część rodziny. Coraz bardziej rozwinięta polska wieś jest świadoma potrzeby korzystania i zaistnienia w wirtualnym świecie.

Dlatego w sytuacjach, kiedy rolnicy chcą kupić nowy sprzęt bądź sprzedać swoje dotychczas używane maszyny, czytają i/lub umieszczają ogłoszenia rolnicze właśnie w Internecie.

Dlaczego internetowe ogłoszenia rolnicze to idealne rozwiązanie dla każdego gospodarza?

- Przede wszystkim wiążą się z niesamowitą wygodą. Szukając na portalach interesującego nas produktu, mamy szansę zapoznania się z nim bez wychodzenia z domu. Każde ogłoszenie zawiera dokładny opis sprzedawanego np. ciągnika, kilka ciekawych zdjęć, a także dane kontaktowe kontrahenta, którego możemy dopytać o szczegóły.

- Internetowe ogłoszenia rolnicze to także oszczędność pieniędzy. Sprzedając traktor bądź inną maszynę rolniczą, nie musimy już kilkakrotnie jeździć na giełdę. Klient zainteresowany zakupem sam przyjeżdża do nas, aby na miejscu dokonać transakcji.

- Ogłoszenia tego typu mają większą rzeszę odbiorców niż te pojawiające się w lokalnych gazetach. Wystawiając ogłoszenie w Internecie bądź szukając określonego produktu, mamy szansę kupić lub sprzedać go z drugiego krańca Polski.

- Przeglądając ogłoszenia internetowe, rolnicy mogą zapoznać się z nowościami w branży, a także z bieżącymi wartościami na giełdach rolnych.

Najczęściej używanym środkiem masowego przekazu jest dziś Internet. Bez względu na to, czy żyjemy w dużym mieście, czy w małej wiosce, coraz więcej ludzi przekonuje się, że oprócz świata realnego, jest również wirtualny, w którym także warto zaistnieć.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.