niedziela, 6 marca 2011

Miss Polski 2009 podpowiada jak kupić TV za grosze...

Miss Polski 2009 podpowiada jak kupić TV za grosze...

Autorem artykułu jest Ewa Kotarbińska



Tempo życia, coraz szersza dostępność do internetu powoduje rosnące zainteresowanie usługami on-line. Coraz więcej ludzi widzi zalety dokonywania zakupów bez konieczności wychodzenia z domu czy biura.


Serwis za10groszy.pl przy współpracy z Miss Polski 2009 Anną Jamróz od kwietnia 2010 zorganizował cykl spotkań mających na celu przybliżenie szerszej grupie użytkowników idei zakupów Entertainment Shopping.

Planując nasze spotkania myśleliśmy o połączeniu przyjemnego z pożytecznym- mówi Andrzej Belczak Prezes Zarządu za10groszy.pl Sp. z o.o. - Chcielibyśmy, by użytkownicy Serwisu za10groszy.pl mieli nie tylko możliwość zapoznania się z łatwym sposobem zakupów online, ale również czerpali z tego radość. Możliwość kupna wymarzonego produktu po korzystnej cenie sprawia, że coś co początkowo wydawać się mogło niedostępne staje się dla wielu naszych użytkowników codziennością”.

A gdzie jak nie w galeriach handlowych można spotkać tych, którzy w pocie czoła próbują upolować okazje ?Czemu nie pokazać im, że zakupy mogą być nie tylko łatwe, ale mogą również dostarczać wielu emocji i przyjemności?W ramach naszej akcji „ Wirtualni są realni” odwiedziliśmy Gdańsk, Łódź, Kraków, Wrocław, Warszawę i Poznań.

Osoby przybyłe na spotkania były zainteresowane nie tylko otrzymaniem gadżetów reklamowych ( można było wylosować m.in. bardzo praktyczne w okresie letnich wędrówek plecaczki lub przenośne karty pamięci ), ale przede wszystkim chciały uzyskać wyczerpujące informacje dotyczące funkcjonowania Entertainment shopping.- '' Rozmowy z uczestnikami spotkań nasuwały nam często pomysły na kolejne spotkania'' – mówi Marta Paluch, kierownik Biura Obsługi Klienta.

Anna Jamróz Miss Polski 2009 nie tylko pozowała do zdjęć, ale również bardzo chętnie wprowadzała w arkana internetowych zakupów i podpowiadała jak kupić np. TV lub laptop za grosze....

Serwis za10groszy.pl to lider i współtwórca segmentu entertainment shopping w polskim Internecie. Entertainment shopping oznacza specyficzny sposób kupowania, który łączy w sobie wejście w posiadanie produktu z mniej wymiernymi emocjami, jakie wiążą się z zakupem. O rosnącej popularności Serwisu za 10groszy.pl może świadczyć fakt, że od momentu przeprowadzenia pierwszej aukcji – 13 października 2008 roku – dokonano ponad 35 tysięcy udanych zakupów. W maju 2010 w Operatora Serwisu zainwestowały fundusze private equity: Black Pearl Capital oraz Runicom. Spółka wybiera się na Giełdę Papierów Wartościowych.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz