poniedziałek, 13 lutego 2012

Promuj niszowe produkty

Promuj niszowe produkty

Autorem artykułu jest Rafał Tochman



Startujesz w e-biznesie i właśnie zakładasz swoją stronę internetową. E-biznes to modny temat - robisz więc stronę o e-biznesie. O produkty łatwo - są Złote Myśli z dziesiątkami e-booków na ten temat. Jest Ententa, CNEBpoints, ...tylko zysków nie ma.
Zastanów się dlaczego nie zarabiasz?
Czy przebijesz tysiące stron i blogów o biznesie w internecie, motywacji, podrywaniu, NLP itd. Oczywiście masz szanse, ale nie oszukujmy się, niewielkie. Większość stron poświęconych tej tematyce jest w sieci już od dłuższego czasu. Mają renomę, są od dawna pozycjonowane. Mnóstwo czynników przemawia za tym, że nie pobijesz tych serwisów. Możesz jednak szukać szansy w innym miejscu.

Znajdź niszę

Istnieje wiele tematów, które nie maja silnej konkurencji w internecie. Promocja strony nie będzie więc trudna. Znajdując niszowy temat, masz dużą szansę na sprzedaż produktów z nim związanych. Internauci szukając niszowego hasła, trafiają na Twoją stronę. Jeśli strona ta jest dobrze przygotowana i da Klientowi podstawowe informacje na temat szukanego zagadnienia, to już połowa sukcesu. Klient przekonany o tym, że na dany temat posiadasz odpowiednią wiedzę, chętnie kupi polecany przez Ciebie produkt.
Możesz powiedzieć: "Przecież tak jest ze stronami, o e-biznesie".
Pamiętaj jednak: "Ty nie masz konkurencji!"
Jak to wygląda naprawdę - poznaj przykład.

Nisza - przykład

Nigdy nie ukrywałem, że w kręgu moich zainteresowań jest Zarządzanie jakością. Wokół tej tematyki zbudowałem kilka moich serwisów internetowych. Jednym z produktów, który na stronach promuję jest publikacja elektroniczna (e-book). Jego tematem jest Analiza FMEA. Słyszałeś kiedyś o czymś takim? Nie?
Wiele osób zainteresowanych tematyką zarządzania słyszało... i chętnie tę książkę kupuje właśnie na mojej stronie internetowej. Poza tym, na moich stronach znajduje się oferta książek mówiących o ISO 9001. Ta nazwa na pewno obiła Ci się o uszy.

Jak znaleźć niszę

Ja nie miałem trudności... Choć prawdą jest moja nisza wynikała z zainteresowań i znalazła się trochę przez przypadek. Jednak znalezienie jej będzie łatwe również dla Ciebie. Zajrzyj na stronę internetową wydawnictwa Złote Myśli. Pierwszy rzut oka na listę e-booków w kategorii "Przedsiębiorczość" i już widzimy się kilka tematów, którym nie poświęcono zbyt wiele miejsca w internecie...
Zatem do dzieła.

---

Rafał Tochman
ISO 9001


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zarabianie na aukcjach internetowych

zarabianie na aukcjach internetowych

Autorem artykułu jest Dawid Kowalski



Artykuł na temat zarabiania na aukcjach internetowych oraz porady skąd brać tanie produkty.
Z całą pewnością nie raz zastanawiałeś się skąd na np. Allegro biorą się produkty w cenach nawet o połowę niższych od rynkowych.
Odpowiedzi na to pytanie jest kilka:
a) niestety bardzo często zdarza się, że produkty oferowane przez np. allegrowiczów są takie tanie ponieważ sprzedający nie prowadzi zarejestrowanej działalności gospodarczej czyli krótko mówiąc działa nielegalnie.
b) sprzedający wystawia towar, którego tak naprawde nie posiada - należy uważać na produkty oferowane przez osoby bez pozytywnych komentarzy.
c) sprzedający ma dostęp do tanich produktów.
Zajmijmy się trzecim przypadkiem czyli - skąd brać towar w atrakcyjnych cenach? Jest masa sposobów pozyskiwania taniego towaru - możesz dogadać się z hurtownikiem i wynegocjować, że weźmiesz dużą partie towaru w zamian za zniżkę, możesz również zlecić sprowadzenie taniej elektroniki np. z Chin, telefonów komórkowych z Egiptu lub pojechać do Niemiec i przywieść środki chemiczne (proszki, płyny do mycia naczyń itd) a nawet skontaktować się z producentem w przypadku niszowych produktów. Te sposoby wymagają jednak stosunkowo dużej gotówki. Ja polecam coś innego: zarejestrowanie się w zagranicznych serwisach aukcyjnych nie tylko ebay, ale również hood.de - niemiecki, sbazar.cz - czeski, cqout.com - angielski i wiele innych, każdy kraj na 2-3 bardziej znane serwisy aukcyjne. Przyda Ci się tłumacz stron np. google translator, karta kredytowa oraz konto paypal. Dzięki paypal zaoszczędzisz na przelewach międzynarodowych - do rejestracji niezbędne jest posiadanie karty kredytowej - możesz ją zamówić online. Teraz wystarczy porównywać ceny między zagranicznymi serwisami a allegro (ponad 90% rynku aukcyjnego w Polsce), obserwować najczęściej sprzedawane produkty oraz najaktywniejszych sprzedawców. Niedawno udało mi się znaleźć na niemieckim ebayu produkt za ok 400zł który się sprzedaje w polsce po 1200zł, nawet doliczając koszty przesyłki - 70zł zysk jest bardzo dobry jak za kilka godzin pracy (wyszukanie i sprzedaż).
---

Dawid Kowalski
pomysły na biznes, dotacje unijne, marketing
www.takikredyt.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

środa, 4 stycznia 2012

Zdobywaj nowe adresy e-mail i zarabiaj dzięki nim!

Zdobywaj nowe adresy e-mail i zarabiaj dzięki nim!

Autorem artykułu jest Łukasz Gałuszka



Jest to artykuł przeznaczony dla osób prowadzących swój e-biznes, którzy chcą zwiększyć swoje dochody.
Każdy e-biznesmen poszukuje jakiegoś sposobu, dzięki któremu będzie mógł zarabiać dużo więcej pieniędzy na swoim biznesie internetowym. Dla osób stawiających pierwsze kroki w e-biznesie nie jest to rzecz łatwa. Wymaga od nich sporo poświęcenia i ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań.

Metody pozyskiwania klientów

Sposobów na pozyskanie nowych klientów jest co najmniej kilka.
Jednym z nich jest na przykład wdrożenie programu partnerskiego do swojego serwisu lub sklepu internetowego, ale tę metodę opisałem dokładniej w artykule pod tytułem "Jak zarabiać więcej na swoim sklepie internetowym?".

Dzisiaj opiszę inny sposób, który jest bardzo ważny w prowadzeniu własnego biznesu.

Jest nim (być może znane niektórym z was) narzędzie, które nazywa się autoresponder.

Co to jest autoresponder?

Jest to narzędzie służące do masowej wysyłki e-maili, stosowane przez większość szanowanych firm. Dzięki niemu przedsiębiorca może porozumiewać się ze swoimi klientami w łatwy sposób. Nie trzeba do każdego swojego klienta wysyłać osobno tej samej wiadomości – wystarczy ją raz napisać i wysłać ją do wszystkich klientów za pomocą autorespondera.

Niektórym z was prawdopodobnie nazwa "autoresponder" niewiele mówi, a to dlatego, że występuje on w serwisach i sklepach internetowych w różnych formach. Są to na przykład tzw. subskrypcje, newsletter-y, różnego rodzaju systemy – wszystko to, do czego można się zapisać.

Jak efektywnie wykorzystać autoresponder?

Oczywiście wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności.
Jeśli dana osoba prowadzi sklep internetowy, w którym często wprowadzane są nowe produkty, warto stworzyć tzw. NEWSLETTER i na przykład raz w tygodniu informować swoich klientów o nowościach w swoim sklepie. Stworzy to pewnego rodzaju więź z klientami, którzy z czasem staną się stałymi klientami. I o to właśnie chodzi.

Należy jednak zapamiętać jedną z podstawowych zasad: NIE WOLNO BYĆ NACHALNYM! Jeżeli właściciel sklepu będzie wysyłał mailing każdego dnia lub co drugi dzień, po prostu straci swoich klientów. Nikt przecież nie lubi być zamęczany przez innych.


Jak przygotować skuteczny mailing?


Wiadomości wysyłane do klientów powinne zachęcać do kupna określonych przedmiotów lub usług, a nie odstraszać czy zniechęcać. Więc jak napisać takiego maila?
Przykładowo pisząc o nowej książce, która pojawiła się w księgarni osoby planującej wysłać mailing do swoich klientów, należy ująć istotne sprawy. Jeśli jest to np. poradnik, trzeba napisać, w czym ten poradnik może pomóc danej osobie, jakie problemy porusza, jak może zmienić się życie czytelnika po przeczytaniu tej książki itp.

Jest to obszerny temat, tak więc tylko szczątkowo poruszam go w tym artykule.

Podsumowanie

E-mail marketing przy użyciu autorespondera, to jeden z najlepszych sposobów na pozyskanie stałych klientów i zdobywanie coraz większych dochodów ze sprzedaży produktów lub usług.
---

Ebooki, które sprzedadzą Ci wiedzę. Odwiedź e-kiosk Cyfrowe Wydawnictwa.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Autorem artykułu jest Dariusz Dłużeń



7 prostych rad jak odnieś sukces w internecie
Internet. Biznes. Zysk. Żeby sprawnie połączyć te słowa w jedną całość potrzebujesz jeszcze jednego elementu. Ruch. Każda publikacja traktująca o sukcesie w internecie na pierwszym miejscu stawia generowanie ruchu na stronie www.

Jeśli masz już stronę internetową i uważasz, że nie przynosi takich zysków na jakie liczyłeś czas najwyższy to zmienić. Pamiętaj, że aby odnieść sukces na tym bardzo trudnym rynku musisz działać cały czas. Musisz być ciągle o krok przed konkurencją!

Aby pomóc Ci generować zyski ze strony www przygotowałem 7 prostych rad. Zastosuj je już dzisiaj!

1) Zainwestuj w reklamę w wyszukiwarkach

Google AdWord`s i OnetKontekst zapewniają świetne systemy reklamy cieszące się popularnością wśród milionów webmasterów i generujące ogromny ruch na serwisach swoich partnerów. Reklama w takich systemach będzie kosztowała, ale warto je ponieść. W systemach reklamy kontekstowej płacisz tylko za odwiedziny, a nie za wyświetlenia. Reklama kontekstowa nie drażni internautów tak jak bannery czy pop-upy. Decydując się na taką formę reklamy masz pewność, że na Twoją stronę trafi klient zainteresowany tym co mu oferujesz.

2) Zdobywaj linki

Są dwie drogi zdobywania linków: zamiana lub kupno. Nieważne, którą formę wybierzerz, zawsze zdobywaj linki ze stron powiązanych tematycznie ze swoja witryną. Linki ze stron o podobnej tematyce są ważniejsze zarówno dla wyszukiwarek jak i dla czytelników.

3) Wykorzystaj marketing wirusowy

Marketing wirusowy rozprzestrzenia informacje o Twoim produkcie ponosząc żadne lub minimalne koszta. Możesz zamieścić przekaz reklamowy w śmiesznym filmiku, grze internetowej lub artykule mozesz także wymyślić plotkę lub rozpętać mały skandal. Wykorzystaj duże portale społecznościowe lub generatory ruchu takie jak wykop.pl. Powinien zadziałaś efekt śnieżnej kuli: wystarczy "zainfekować" małą grupę ludzi, oni reklamę poniosą w świat.

4) Dbaj o jakość witryny

Pisz unikalne treści zawierające dużo słów kluczowych. Większość ruchu w internecie generują wyszukiwarki. Kopiowanie treści z innych stron to wyszukiwarkowe seppuku.

5) Pisz artykuły

Nawiąż współpracę z serwisami branżowymi. Jeżeli sprzedajesz części samochodowe napisz o nich artykuł dla popularnego portalu samochodowego. W treści umieść jeden lub dwa linki do swojej strony i dodaj stopkę autorską. Taka forma reklamy jest o wiele skuteczniejsza od tradycyjnych kampanii np. bannerowych. Dodatkowo link otoczony unikalną treścią znacząco wpłynie na pozycje strony w wyszukiwarkach.

6) Udzielaj się na forach

Większość for internetowych pozwala na na umieszczanie adresu internetowego lub buttona w podpisie pod każdym postem. Nie reklamuj się nachalnie. Buduj pozycję eksperta, odpowiadaj na każde pytanie forumowiczów, zdobądź zaufanie a wtedy zwyczajny link tekstowy w zupełności wystarczy.

7) Oferuj newslettery

Nakłonienie internauty do ponownego odwiedzenia strony jest o wiele trudniejsze niż nakłonienie go do zostawienia adresu e-mail. Nie na darmo baza adresów e-mail jest nazywana złotem internetu. Prowadzenie wysokiej jakości newslettera buduje świadomość marki i daje okazję do reklamowania Twoich produktów.

Powodzenia!

Proszę o nie podmienianie moich linków partnerskich.
---

Więcej o szybkiej nauce przeczytasz w artykułach na blogu Rozwiń Skrzydła


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Nowe przykazanie dla przedsiębiorców na czas kryzysu

Nowe przykazanie dla przedsiębiorców na czas kryzysu

Autorem artykułu jest Sylwester Sacharczuk



Optymalizuj koszty - to pierwsze przykazanie przedsiębiorców na czas kryzysu. Działanie firmy w tym trudnym okresie trzeba starannie przemyśleć i zaplanować. Jak to zrobić?
Ekonomiści, politycy i biznesmeni są zgodni: kryzys w naszym kraju staje się faktem. Jego skutki odczuje zdecydowana większość polskich firm i rodzin. Kryzys dotknie każdego - stwierdziła ostatnio Henryka Bochniarz, prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Jej zdaniem skala kryzysu będzie znacznie większa, niż się wcześniej wydawało.
Spowolnienie gospodarcze jest już faktem, na który pozostaje nam czekać - dodaje Mateusz Szczurek, główny ekonomista Banku Śląskiego. Z kolei prof. Grzegorz Kołodko przewiduje, że także w najbliższych latach zdolność kredytowa banków dalej będzie spadać, niższa będzie dynamika eksportu, a bezrobocie stale będzie wzrastać.

- Firmy, które przeżyją, to nie te najmocniejsze ani te najinteligentniejsze, ale te, które są najbardziej przystosowane do zmian - twierdzi Robert Gwiazdowski, prawnik i ekonomista, ekspert z Centrum im. Adama Smitha. - To głównie małe przedsiębiorstwa. 70 proc. z nich nie ma zdolności kredytowej, więc to, że padają kolejne banki, specjalnie ich nie obchodzi. W dobie kryzysu te przedsiębiorstwa mają szansę, bo one wiedzą, co to znaczy trudna sytuacja, brak gotówki. Z inwestycji zagranicznych powstaje mniej miejsc pracy niż z inwestycji drobnych przedsiębiorstw. Musimy w końcu zrozumieć, że podaż generują właśnie setki małych firm.

Dostosuj się do sytuacji

Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Jak nie dać się kryzysowi? Jak przystosować się do zmian? Na pewno działania firmy trzeba starannie przemyśleć i zaplanować. Lepiej zabezpieczyć się i już teraz pozyskać dobre, skuteczne narzędzia na kryzys. Najważniejsza sprawa - trzeba pomyśleć o optymalizacji kosztów. To w czasie kryzysu powinno być pierwsze przykazanie każdego przedsiębiorcy. Najefektywniejszą metodą na zwiększanie przychodów w tym czasie jest znalezienie tańszych dostawców i usług. Tańszych, ale równie solidnych i skutecznych.

Jak ich znaleźć? Można zwrócić się do firm, które w czasie kryzysu będą się rozwijały, a więc np. giełd, na których można znaleźć duży wybór biznes ofert. Tu w tym trudnym czasie można znaleźć nowych, atrakcyjnych kontrahentów i konkretne oferty firm zainteresowanych współpracą, kupnem lub sprzedażą. Na przykład na największej w kraju giełdzie biznes ofert, czyli OPENKontakt.com, znajduje się ponad 7,2 mln takich ofert. Stale jest na niej obecnych ponad 500 tys. użytkowników. Giełda skutecznie pomaga w nawiązywaniu pierwszego kontaktu między przedsiębiorstwami już od 10 lat.

Wspomóż swoich pracowników

Warto zwrócić uwagę na ciekawe narzędzie, czyli Złoty Pakiet Gwarantowany, który daje gwarancję kontaktów z nowymi kontrahentami. Jeśli będzie inaczej, nastąpi całkowity zwrot kosztów. Pakiet pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości, które daje Giełda. Chodzi w nim głównie o to, aby zainteresować ofertą klienta jak największą ilość potencjalnych kontrahentów, co powinno przełożyć się także na pozytywne wyniki firmy. Oferty są umieszczane na 95 współpracujących portalach, regularnie odświeżane, monitorowane, a także kojarzone z ofertami zamieszczanymi przez innych użytkowników. Złoty Pakiet nie niesie za sobą żadnego ryzyka: jeśli działania specjalistów przez sześć miesięcy nie skłonią kontrahentów do kontaktów z klientem, koszt pakietu zostanie mu zwrócony.

Posługiwanie się tym narzędziem niejednokrotnie może dać firmie więcej niż np. zatrudnienie nowego przedstawiciela handlowego, które dużo kosztuje, a nie daje gwarancji sprzedaży. Tymczasem na OPENKontakt.com na firmy czekają gotowe oferty współpracy - i każdy może skorzystać z tych, które go interesują. Jest to więc znakomita pomoc dla istniejących już działów sprzedaży. Duża ilość różnorodnych ofert i szeroka baza wyręcza pracownika z części pracy. Nie traci czasu na wyszukiwanie kontrahentów - oni sami się zgłaszają za pośrednictwem portalu OPENKontakt.com.

Nadszedł czas szczególnego zaciskania pasa, poszukiwania oszczędności, tańszych dostawców i towarów. Optymalizacja kosztów - to dziś podstawa działalności i pierwsze przykazanie przedsiębiorców. Warto o tym pamiętać, aby nie obudzić się, gdy będzie już za późno...

Sylwester Sacharczuk
---

dziennikarz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl