wtorek, 29 stycznia 2013

Artykuły pilnie poszukiwane

Artykuły pilnie poszukiwane

Autorem artykułu jest Szymon Szczechowicz


Czy wiesz jaki produkt jest obecnie najdroższy? Okazuje się, że jest to informacja. I dzieje się tak wszędzie – za informacje płacą właściciele małych i wielkich firm. Za informacje płacą media. Za informacje płaci każdy z nas kupując np. książki. Czy zauważyłeś jak dochodowym produktem j... Czy wiesz jaki produkt jest obecnie najdroższy? Okazuje się, że jest to informacja. I dzieje się tak wszędzie – za informacje płacą właściciele małych i wielkich firm. Za informacje płacą media. Za informacje płaci każdy z nas kupując np. książki.


Czy zauważyłeś jak dochodowym produktem jest dziś informacja? Jest to poniekąd paradoks, ponieważ informacja to także coś, co najłatwiej oddać za darmo. Łatwiej coś komuś poradzić, niż zrobić coś za niego. A mimo to porada bardzo często jest droższa.


Spowodowane to może być kilkoma rzeczami. Informacja to inwestycja. Zwykle kupuje się informacje, by zarobić. Czasem aby móc sprzedać informację trzeba poświęcić mnóstwo wysiłku, by najpierw samemu ją zdobyć. Często płacimy za oprawę i publikację informacji, a nie za nią samą – bo książka jest na przykład bardzo ładna.


Każdy z nas poszukuję jakichś informacji. Zresztą kiedyś był to cel powstania internetu – by łatwiej znaleźć informacje.

Jakie są informacje?



Ale informacje dzielą się na dwie grupy: informacje wartościowe i informacje niewartościowe. Za jedne i drugie płacimy – na co często nie mamy wpływu. Jedne i drugie możemy dostać za darmo – przeszukując np. internet.


Internet mieści w sobie ogrom informacji. Także tych cennych. Niekiedy trzeba za nie płacić, ale często możemy je otrzymać za darmo. I taki zwykle jest cel przeszukiwania internetu – znalezienie wartościowych informacji ponosząc przy tym jak najmniejsze koszty.


Okazuję się jednak, że darmowa informacja także przynosi zysk. Choć może zastanawiasz się w jaki sposób, musisz wiedzieć, że wielu informacji nie byłoby obecnie dostępnych, gdyby nie zyski wynikające z ich udostępnienia. Jak to więc możliwe?

Zarabiaj na darmowej informacji

Jeśli masz własną stronę firmową, to również warto byś rozważył zastosowanie podanych tu metod– mogą przynieść zyski.


Wyobraź sobie następującą sytuację:



Zamierzasz kupić drukarkę. Kompletnie nie wiesz ile musisz przeznaczyć na to środków. Na drukarkach nie znasz się zbyt dobrze, więc również nie bardzo wiesz od czego zacząć. Włączasz komputer i szukasz informacji. Wystukujesz w Googl'ach 'drukarki' i wyświetla Ci się kilkaset stron. Wchodzisz w pierwszą, załóżmy Drukarki dla zielonych.


Na stronie głównej zauważasz listę artykułów na temat drukarek i drukowania. W oczy rzuca Ci się tytuł: Sekrety jak kupić tanią i dobrą drukarkę? Bez zastanowienia się wchodzisz i czytasz artykuł. Z nową wiedzą, po przeczytaniu artykułu, przechodzisz dalej – Tanie drukowanie dla każdego. Pochłaniasz teksty i dodajesz stronę do ulubionych – może się w przyszłości przydać.


Przypominasz sobie, że Twój znajomy też chciał kupić drukarkę, więc otwierasz gadu-gadu i wysyłasz mu link do strony. Zapisujesz się na listę adresową: „Jak nie dać się oszukać kupując drukarkę”.


Po kilku dniach, dobrze znasz już stronę Drukarki dla zielonych. Przeczytałeś sporo artykułów i stwierdzasz, że sporo się już nauczyłeś. Lubisz autora strony – dał Ci konkretne informacje i porady za darmo. Gdy nadchodzi pora zakupu drukarki, wchodzisz do sklepu internetowego na stronie Drukarki dla zielonych. Kupujesz drukarkę.


Powyższy schemat oddaje bardzo częste zachowania internautów. Czy dalej myślisz, że drukarka niewiele ma wspólnego z informacją? No tak właściciel tej strony musiał się trochę namęczyć, by stworzyć tak obszerną i dobrą bazę artykułów. Ale teraz jest popularny, a odwiedzający go goście wiedzą, że mają do czynienia z fachowcem. Ufają mu i nie obawiają się zakupić drukarki w jego sklepie.


Tak działają emocje – tak działa sprzedaż i tak zarabia informacja.


Czy dostrzeegłeś zawarte w tej historii mtody postępowania?


Po pierwsze – na swojej stronie warto zadbać o udostępnienie gościom bazy artykułów. Zwiększy to ich zaufanie do Ciebie i zachęci do korzystania z Twoich usług.


Po drugie warto posiadać listę adresową email, czyli inaczej mówiąc kurs emailowy – regularnie wysyłając fragmenty artykułów do osób zapisanych na takiej liście. Zapewni Ci to kontakt z potencjalnymi klientami. Ale więcej na ten temat w innym artykule. ---

Szymon Szczechowicz jest autorem blogu o komputerach i technologii: Przeprawa-technologiczna.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dlaczego młode biznesy padają

Dlaczego młode biznesy padają

Autorem artykułu jest Bogusław Nowak


Według statystyk wynika, że 90% nowo powstałych firm bankrutuje w pierwszym roku swojej działalności. Według mnie przyczyną tego stanu rzeczy jest brak 4-ch W - Wiedzy, Wizji, Wiary i Wytrwałości. Wiedza – aby sprzedawać, trzeba wiedzieć na co jest zapotrzebowanie. Gdzie taką informa... Według statystyk wynika, że 90% nowo powstałych firm bankrutuje w pierwszym roku swojej działalności. Według mnie przyczyną tego stanu rzeczy jest brak 4-ch W - Wiedzy, Wizji, Wiary i Wytrwałości.

Wiedza – aby sprzedawać, trzeba wiedzieć na co jest zapotrzebowanie. Gdzie taką informację uzyskać. Świetne źródło to internet: na forach dyskusyjnych, na witrynach publikujących rankingi blogów, takich jak technorati.com czy polskim odpowiedniku blogfrog.pl a także na na witrynach publikujących artykuły takich jak arteli.pl oraz wszelkiego rodzaju witrynach web.2.0. np. wykop.pl, czy witryny, na których ludzie zapisują swoje marzenia.
Często początkujący przedsiębiorcy szukają nowych oryginalnych pomysłów sądząc, że na rynkach, na których jest już dużo ofert (np. księgarnie internetowe czy sklepy z bielizną) jest już nasycenie. Jest to błędne rozumowanie, ponieważ jeżeli w danym sektorze jest dużo ofert, to tylko znaczy, że jest duże zapotrzebowanie a co za tym idzie są i pieniądze.
Kreatywny, początkujący przedsiębiorca zawsze będzie w stanie znaleźć w tych sektorach swoją niszę (wyróżnić się z tłumu), a zaletą takiego podejścia jest fakt, że będzie się poruszał po rynku już rozpoznanym i nie będzie musiał „wychowywać” swoich klientów.

Oczywiście nie jestem przeciwnikiem nowatorskich pomysłów na nowy produkt czy usługę, ale należy pamiętać, że kreując nowy rynek trzeba być przygotowanym na to, aby poświęcić sporo czasu i bardzo dużo pieniędzy na nauczenie klienta (przedstawienie mu i wzbudzenie zapotrzebowania) nowego produktu czy klienta. Przykładem może być samochód, dzisiaj nie wyobrażamy sobie bez niego życia ale w czasach początku działalności Forda królowała kolej i koń a samochód jawił się jako do niczego nie przydatne monstrum. Bliższym naszym czasom przykładem może być ebook (książka w formie elektronicznej). Jeszcze kilka lat temu nikt w Polsce nie miał pojęcia o jego istnieniu i na pewno Złotym Myślą (dzisiejszemu liderowi w tej dziedzinie) trudno było wypromować ten produkt (czego potwierdzeniem może być fakt, że równolegle wprowadzili i utrzymali do dzisiaj wersje drukowane swoich publikacji).

Wizja – mam na myśli dwa znaczenia tego słowa. Po pierwsze początkujący biznesmen powinien ustalić tzw. „cel wyższy” swojej działalności – definicję, która będzie motywatorem jego działań, będzie sprawiać, że jego poczynania będą miały głębszy sens niż tylko zarabianie pieniędzy (mimo iż działalność powinna przynosić profity i to coraz większe), będzie dodawała mu skrzydeł – często to się określa mianem misji przedsiębiorstwa.
Drugi znaczenie to wizja wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa, plan, który będzie zakładał przekazanie działań, które na początku przedsiębiorca wykonuje sam, swoim pracownikom. Bez tej wizji biznesmen szybko wypala się i traci kontrolę nad swoim biznesem.
Tylko typ samozatrudniony (czyli człowiek, który uważa, że wszystko musi robić sam i i że zrobi to najlepiej – po szczegóły odsyłam do „Kwadranty przepływu pieniędzy”) może przetrwać na rynku bez wizji rozwoju.

Wiara – bez wiary w sukces trudno funkcjonować na rynku. Wiara jest szczególnie potrzebna, gdy początkujący przedsiębiorca obraca się w środowisku tzw. „rozsądnych ludzi”, którzy ciągle powtarzają, że to się nie uda i przytaczają wspomnianą przeze mnie na początku statystykę.
„Rozsądny” człowiek (z całym dla niego szacunkiem) jest nauczony do sprzedawania swojego czasu i wiedzy za comiesięczną pensję na etacie. Jest nauczony do otrzymywania natychmiastowych, regularnych profitów. Trudno mu uwierzyć i zrozumieć coś takiego jak opóźniona gratyfikacja i w konsekwencji dochód pasywny.

I tu się pojawia czwarte W – Wytrwałość. Początkujący przedsiębiorca musi uzbroić się w cierpliwość, musi być przygotowany na to, że pomimo ciężkiej pracy w początkowym okresie swojej działalności będzie w najlepszym wypadku wychodził na zero, a często ponosił strat (w znaczeniu, że koszty będą przewyższały zyski).

Jeżeli początkujący przedsiębiorca, wytrwale pracując, będzie pamiętał o czterech W, na pewno jest on „skazany” na sukces wśród 10% firm, które funkcjonują na rynku rok i dużo dłużej, i spijają śmietankę swojego sukcesu.

Jeżeli którekolwiek definicje użyte w artykule nie do końca są dla Ciebie jasne, zapraszam na moją stronę http://www.stworzaktywa.pl – tam znajdziesz ich rozszerzone definicje. ---

Zacznij od tworzenia aktywów http://www.stworzaktywa.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak powiększyć swoją bazę adresową o kolejne 56%?

Jak powiększyć swoją bazę adresową o kolejne 56%?

Autorem artykułu jest kurs zarabiania


Artykuł na temat wykorzystania darmowych autoresponderów przy tworzeniu dochodowych stron www. JAK POWIĘKSZYĆ SWOJĄ BAZĘ ADRESOWĄ O KOLEJNE 56% ?

Witaj Czytelniku !

Mam dla Ciebie kolejną dobrą wiadomość: jeżeli masz stronę www z newsletterem
możesz powiększyć liczbę swoich subskrybentów o kolejne 56%.
I to całkowicie za darmo !

Jak to zrobić ?

Zrób to samo , co zrobiłem ja :

- załóż darmowy autoresponder klikając w link http://www.freebot.pl

- zaloguj się do swojego konta

- wybierz funkcję co - reg

- zaznacz tematykę swojej strony

Dalej postępuj według przeczytanych instrukcji.

Jak działa funkcja co-reg ?

Otóż zasada działania jest podobna do działania systemu wymiany linków.
Z tą jednak różnicą , że nie musisz umieszczać żadnych bannerów na swojej stronie (system jest bardzo "dyskretny") ani szukać partnerów.
System szuka ich za Ciebie.

Jak to wygląda w praktyce - załóżmy ,że masz stronę www z newsletterem na temat telefonów komórkowych.
Masz już pewną ilość subskrybentów Twojego newslettera i chcesz ją zwiększyć.
Uaktywniasz wtedy funkcję co-reg i system za każdy email wysłany do twoich subskrybentów przyznaje Ci pewną ilość punktów.

Punkty te możesz wymienić na zapisy subskrybentów , którzy zapisali się na newslettery na innych stronach o tematyce podobnej do tematyki Twojej strony.
W momencie zapisania się przez użytkownika na newsletter na innych stronach www, co-reg proponuje im zapisanie się również na Twój newsletter .

W ten sposób w ciągu kilkunastu minut powiększyłem swoją bazę adresową o około 40% , a do dzisiaj w sumie o około 56 %.
I to nie wydając ani złotówki na reklamę ani wypożyczanie baz adresowych .


Więcej ciekawych informacji znajdziesz zapisując się na newsletter na stronie http://www.kurszarabiania.pl
---

http://www.kurszarabiania.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Unikanie SPAMU

Unikanie SPAMU

Autorem artykułu jest marek szynkiewicz


Unikanie spamu-jak unikać spam i z nima walczyć

Spam można najprościej zdefiniować jako niezamawianą przesyłkę reklamową. Pewnie często otrzymujesz różne reklamy inwestycji finansowych, Viagry itp. Tego typu wiadomości jest spamem.
O tym że nikt nie lubi spamu nie trzeba chyba przypominać,jest natarczywy,nieznośny i niezgodny z prawem,jak się przed nim bronić?


To bardzo proste ,wystarczy przestrzegać kilku podstawowych zasad:

-nie zostawiać swojego adresu(nie zmienionego) na forach dyskusyjnych

-nie odpowiadać na spam

-nie wysyłać "łańcuszków"

-maskować swój adres

-nie wysyłać wiadomości do wielu osób

A to tylko kilka sposobów wygrania ze spamem,resztę można się dowiedzieć z książki Damian Daszkiewicza "Zwalcz spam-Profilaktyka antyspamowa"

Natomiast jeśli na jakiejś stronie zostawisz swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje o nowych produktach (aktualizacji strony, promocjach, nowościach w danej firmie itp.),takie e-maile nie są spamem, gdyż świadomie wyraziłeś zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości.

Ale co jeśli to my znajdziemy się po drugiej stronie i to my będziemy wysyłać maile?Jak nie zostać spamerem?Używając autorespondera takiego jak Freebot można wysyłać maile z ofertami i reklamami,jak już pisałem jest to sprawdzony i bardzo dobry sposób na zwiększenie swoich zysków.

O tym jak pozyskać adresy email użytkowników na kurs lub newsletter możesz poczytać z cneb.pl w tych artykułach : I, II. III. Dowiesz się z nich jakie są metody umieszczania zapisu na stronie, jak zrobić wyskakujące okienko z zapisem (floating ad), jak badać jego skuteczność itp.

Tymczasem zajmijmy się unikaniem spamowania w naszym działaniu:

-Musisz mieć Politykę prywatności,w której szczegółowo są zapisane zasady zapisu na listę mailingową.

- Dodawaj skrót polityki prywatności w swoich
mailingach,przez co każdy w łatwy sposób będzie miał do niej dostęp i nie będzie żadnych wątpliwości co do legalności twoich działań

-Zawsze podawaj instrukcje dotyczące rezygnacji z subskrypcji
w swoich mailingach,przez co zostawiasz możliwość wyboru zapisanym na twoją listę

-Stosuj metodę double opt-in do
zbierania adresów e-mail.Metoda ta wymusza na subskrybencie potwierdzenia swojej chęci umieszczenia swojego adresu na naszej liście mailingowej,dzięki czemu jakiekolwiek oskarżenia o spamowanie stają się bezpodstawne.

Bardziej szczegółowo o tym zagadnieniu z raportu cneb zawierający masę przydatnych iformacji,które napewno ci się przydadzą.

Kierując się tymi prostymi zasadami,będąc przy tym konsekwentnym i profesjonalnym unikniemy w znacznym stopniu zarówno spamu jak i oskarżenia o spam.

---

internet zarabianie-o zarabianiu w sieci

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Płatności internetowe

Płatności internetowe

Autorem artykułu jest marek szynkiewicz


Płatności internetowe-szybki i wygodny sposób na handel w sieci. Ebiznes nie może się obejść bez płatności internetowych,przy pomocy których możemy zrealizować wszelkie operacie pieniężne,choćby zakup wylicytowanego przedmiotu na eBayu albo allegro.

Obecnie serwisy umożliwiające płacenie wirtualnymi pieniędzmi są najbardziej popularne wśród osób zajmujących się właśnie handlem w internecie albo jak już wspomniałem u osób kupujących bądź sprzedających na aukcjach internetowych.Przesłanie pieniędzy komukolwiek na całym świecie jest tanie-zazwyczaj jest pobierana mała prowizja od przesłania pieniędzy(najczęściej płaci ją odbiorca),wygodne-nie trzeba ruszać się z domu,a także bezpieczne.



Przyjrzyjmy się zatem kilku serwisom tego typu:




1.PayPal



Najbardziej znany i najpopularniejszy,którego właścicielem jest eBay. PayPal ma ponad 100 milionów użytkowników w 190 krajach. Od czerwca 2005 roku serwis jest dostępny również dla Polaków. Od października 2006 roku możemy korzystać z pełnej funkcjonalności serwisu (chodzi przede wszystkim o przyjmowanie płatności,wcześniej niemożna było wypłacać pieniędzy do polskich banków).Obsługa płatności w PayPal jest bardzo prosta wystarczy podać adres emailowy odbiorcy przekazu pieniężnego. Wpisujemy odpowiednią kwotę, sprawdzamy podane informacje,a następnie potwierdzamy,pieniądze zostają przesłane do odbiorcy.Cała operacja trwa moment.Nie płacimy przy tym żadnych prowizji. Tak jak już wspomniałem my nie ponosimy żadnych kosztów,ponosi je wyłącznie osoba otrzymująca pieniądze (do 3,4% przesłanej kwoty + 1,35 PLN).





2.MoneyBookers



Brytyjski serwis umożliwiający "przesyłanie" pieniędzy mailem. W przeciwieństwie do innych systemów tego typu, MoneyBookers nie ogranicza dostępu do swoich usług. Obsługuje użytkowników ze wszystkich krajów świata.Zasilenie konta w MoneyBookers za pomocą przelewu bankowego jest bezpłatne. Ta sama operacja wykonana kartą płatniczą wiąże się z prowizją w wysokości 1,9%. Przesłanie pieniędzy do innego użytkownika kosztuje 1,00% kwoty przekazu (nie więcej niż 0,50 EURO).MoneyBookers współpracuje z lokalnymi systemami bankowymi ponad 30 krajów, głównie Europy. Dzięki temu ich mieszkańcy ponoszą mniejsze koszty przy zasilaniu konta oraz wypłacaniu środków z MoneyBookers. Aby zasilić swoje konto w systemie wystarczy zrobić przelew krajowy na odpowiednie konto w BRE Bank SA. Pieniądze zostaną zaksięgowane w MoneyBookers w ciągu 2-5 dni.Środki zebrane w MoneyBookers mogą zostać wypłacone m.in. czekiem bądź przelane na nasze konto w banku.



3.E-gold



E-Gold działa już od 1996 roku i tak jak w powyższych korzystanie z niego mają możliwość ludzie z krajów na całym świecie.Założenie konta jest oczywiście darmowe i może je posiadać każdy. Aby ktoś mógł dokonać przelewu na twoje konto potrzebny mu jest jedynie jego numer.Co ciekawe za każdym razem, gdy ktoś dokona przelewu na Twoje konto - kwota jest automatycznie przeliczana na złoto,srebro lub platynę(metale szlachetne).Przelicznikiem jest aktualna stawka za 1gr złota. Kiedy chcesz pobrać pieniądze następuje przeliczenie w drugą stronę - na pieniądze w wybranej przez Ciebie walucie.Prowizję opłaca odbiorca(1% od kwoty).

Serwisów oferujących płatności przez internet jest coraz więcej co nam użytkownikom sieci może tylko sprzyjać.
---

internet zarabianie-o zarabianiu w sieci

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl