wtorek, 22 lutego 2011

Intenetowy MLM

Intenetowy MLM

Autorem artykułu jest Agnieszka Figarska



Czasy, kiedy domowe prezentacje (zachęcające do podjęcia współpracy z firmą działającą w marketingu sieciowym) przynosiły efekty minęły bezpowrotnie m. in. dlatego, że pojawił się Internet.

Coraz większa ilość ludzi zna na wylot podchwytliwe sztuczki, których celem jest zaproszenie na spotkanie i coraz większa ilość ludzi traktuje z przymrużeniem oka wspaniałe opowieści o tym jak łatwo zyskać finansową niezależność w marketingu sieciowym.

Większość doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że dostęp do tych wszystkich informacji, o których opowiada dystrybutor na spotkaniach można otrzymać w ciągu kilku minut wpisując odpowiednie hasło w google, w dodatku bez wychodzenia z domu i tułania się po mieście.

Te i inne czynnki decydują o tym, że dzisiaj dystrybutorzy/przedstawiciele danych firm nie są już w oczach swoich słuchaczy jedynymi i niepowtarzalnymi przedstawicielami dostępnymi w obrębie „najbliższych 2 mil” – są za to jednymi z wielu, którzy walczą między sobą o każdego, kto tylko jest chętny podpisać wniosek.

Nie trudno się o tym przekonać. Wystarczy wpisać w google odpowiednie hasło, wystarczy wejść na fora dotyczące działalności w marketingu sieciowym.

Dlatego czas odstawić na półkę przestarzałe metody pracy i wykorzystać potencjał drzemiący w Internecie. Czas przestać robić to, co robią wszyscy: przestać zaczepiać nieznajomych i wypatrywać lidera w każdym, kto pojawi się na horyzoncie. Czas przestać promować firmę a zacząć promować siebie wykorzystując do tego Internet, pracując w domu.

Budowanie własnej marki to niezwykle skuteczny sposób, żeby odróżnisz się od całej masy dystrybutorów, którzy mają w ręku ten sam plan marketingowy, te same promocje, te same plakaty i ulotki..

A teraz jest na to dobry czas. Powiem nawet więcej: teraz jest najlepszy czas na to, żeby zaistnieć. To bardzo ważne, bo ludzie podążają właśnie za tymi, których cenią i którzy im imponują a kupują od tych, którym ufają.

Wbrew pozorom mało, kto przyłącza się do firmy, której ofertę otrzymał. Większość podąża za osobą, która tę ofertę mu przedstawiła Coraz częściej odpowiedniego dla siebie sponsora ludzie szukają właśnie w Internecie.

Tak więc nie czekaj już dłużej z reklamą samego siebie i jeśli chcesz dowiedzieć się od czego zacząć tę całą internetową przygodę wejdź na stronę - krok po kroku powiem Ci jak skutecznie budować strukturę w marketingu sieciowym, bez wychodzenia z domu, kreując swój własny wizerunek.

---

Agnieszka Figarska

www.internetowymlm.com


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz