wtorek, 22 lutego 2011

Nie ma cię - więc nie istniejesz

Nie ma cię- więc nie istniejesz.

Autorem artykułu jest Marlena m



Z całkowitą pewnością stwierdzam, że go masz.
Dopóki nie przeczytasz tego tekstu, nie dowiesz się, jak bardzo jest dla Ciebie ważny, jak dużo możesz zmienić wykorzystując go w prawidłowy sposób .


Internet. Jego historia sięga lat 60 i rozpoczyna się Stanach Zjednoczonych,

Polski akcent pojawia się dopiero w roku 1991, kiedy to nastąpiła pierwsza wymiana korespondencji miedzy Warszawą a Kopenhagą.

Jeszcze długo po tym wydarzeniu sieć zarezerwowana była głównie dla środowisk akademickich.
Najstarszy polski portal- Wirtualna Polska powstał w roku 1995, a znana dziś każdemu TP SA uruchomiła pierwszy serwer umożliwiający połączenie z Internetem za pomocą modemu telefonicznego dopiero w roku 1996.
Rozkwit i złote lata sieci w Polsce przypadają na pierwsze lata XXI w.

Do powszechności, i co najważniejsze przydatności Internetu dziś, nie trzeba już nikogo przekonywać. Liczba jego użytkowników wynosi aż 430 milionów , a niemal każda firma, wie, że posiadanie własnej strony internetowej to konieczność i niezbędne minimum stanowiące o ,,być albo nie być ‘’firmy.

Strona internetowa to najefektywniejsza i relatywnie najtańsza forma reklamy.

Jest dostępna zawsze- całą dobę, cały tydzień i cały rok. Bezpośrednio pomaga i umożliwia pozyskiwanie nowych klientów oraz pozwala podtrzymywać pozytywne i płynne relacje z dotychczasowymi. Warto wiedzieć, ze większość ludzi, bo aż 80 % szukając firmy, robi to właśnie za pomocą Internetu. Mówi się, że firma której nie ma w sieci, nie istnieje, a dodatkowo mimowolnie zamyka się na największą grupę klientów- użytkowników Internetu, i nieświadomie ,,oddaje ich” , oczywiście wraz z zyskami konkurencji.

Obecnie wiele firm posiada strony internetowe wyposażone w system zarządzania treścią, który pozwala na samodzielną i łatwą aktualizacje wszelkich informacji i treści zawartych na stronie. Dzięki niemu oszczędzają pieniądze, które musieliby wydać na zatrudnianie kosztownych specjalistów stale dbających o witrynę.

Posiadanie strony, sklepu, czy portalu o nieaktualnej, przestarzałej treści i to najlepszy sposób na skuteczne odstraszenie klientów. Użytkownik odwiedzający witrynę w ciągu kilku sekund decyduje o tym, czy pozostać na stronie i zapoznać się z jej treścią czy też nie. Niestety, nadal często spotykamy się ze stronami na których podziwiamy życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia w maju, lub informacje o targach, które odbyły się 3 lata temu.

Decydując się na aktualizację obecnej lub tworzenie nowej strony najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistą.
Agencja interaktywna
zrobi to dbając o wiele czynników- odpowiednią optymalizację grafiki, kodu strony, serwera i wiele innych.

---

marlen


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz